Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een lief meisje Mamatien! En wat een nachtmerrie zo'n spoedkeizersnede.. *heb net je verhaal pas gelezen* Hoe gaat het herstel nu?

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien wat een mooi meisje! Hoe gaat het nu met jullie? En met de vader?
    @ Jessie, hoe gaat het met jou en de kleine uk?

gister eerste fruithapje gegeven, nou mevrouw vond het helemaal niets! vandaag nog maar een keer proberen...
    Nog 3 dagen werken en dan gaan we op vakantie, heb er nog niet veel zin in. Ik zie beetje op tegen de reis en hoe het met onze kleine meid zal gaan. Ik weet het...het gaat vast goed, maar vind het best spannend.

jullie nog vakantieplannen? truus wanneer ging jij?

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen vakantieplannen, wij blijven lekker thuis!
    Ik kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen de vakantie lavendel, maar wat je zelf al zegt, het gaat vast heel goed. Waar gaan jullie naar toe?

Jessie hoe gaat het met jou? Last van vermoeidheid?

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, vergeet ik bijna het leuke nieuws :). Gisteren hebben manlief en dochterlief de baby voor het eerst gevoeld. Dochterlief vond het zo leuk! Gisteravond vroeg ze weer: 'mama zullen we even de baby voelen?' Ha, ha, echt leuk.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, oh wat leuk dat je man en dochter de kleine ook voelen schoppen! :)

Lavendel, haha ze moet waarschijnlijk erg wennen aan de hapjes, had Sem ook. Logisch dat je opziet tegen de reis, is niet niks met een baby maar komt inderdaad vast goed! Wij gaan trouwens volgend weekend ergens weg.

Mamatien, hoe gaat het nu met jou en je kleine meid?

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat leuk Ummie!

Hier gaat alles goed. Nog steeds niet misselijk en ik merk dat de vermoeidheid alweer wat minder wordt (of ik kan er beter mee omgaan).. weken geleden kon ik 's avonds mijn ogen echt niet open houden, nu gaat dat alweer stukken beter..

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden,
    Hoe is het met jullie?

Ik ben sinds vrijdag weer thuis met fleur, en vind het heerlijk!
    Ben wel vermoeieder en heb meer last van mn wond, maar vind het zo fijn om met fleur thuis te zijn.. In t zkhuis had ik veel meer rust dan thuis,vandaar meer klachten..

Fleur doet t ook echt goed thuis!! Ze is heel lief en rustig.. Ook snachts doet ze t goed!

Ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten van fleur en van alle zorg die ik krijg van vriendlief en kraamzorg..

Ben trouwens al gestopt met bv, wat een hel was dat zeg!! Ben zo blij dat ik nu fv geef, geniet nu veeeeel meer van fleur!

Hoe is t met jullie??
    Lavendel, je gaat lekker op vakantie.. Spannend!! Waar ga je heen? Als je daar eenmaal bent zal het vast heerlijk zijn!!

Ummie, wat gaaf dat man en dochter de uk gevoeld hebben.. Vooral speciaal dat je dochter er zo vol van is! :)

Jessie wat fijn dat je geen last van misselijkheid hebt zeg!

Truus, gaat t bij jou al wat beter?!

Juffie deb hoe is het met nullie??

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie: wow bijzonder dat je man en dochter de kleine gevoeld hebben. zal nu wel steeds meer worden. Genieten!

Jessie: fijn dat je je alweer wat fitter gaat voelen.

Mamatien: jippie weer thuis. Wel rustig aan doen hoor! Wat vervelend dat je de bv zo'n 'hel' vond. Kan ik me echt neits bij voorstellen. Maar als de fles goed gaat is dat heerlijk toch. Blije mama is blije baby;)

Lavendel: bijna vakantie! 1e hapje is voor de meeste kindjes wel even wennen hoor. Bij Matthijs is het nu nog vaak dat hij de eerste hap heel vies kijkt:p

Truus: hoe gaat het met je?? Al iets van verbetering te merken op zowel lichamelijk al geestelijk vlak??

All: hier alles super. Geniet zo van de mannen. Matthijs is echt zo'n vrolijk en makkelijk mannetje. Vind hem veel te snel groot worden..Nathan gaat ook super. Weet neit of ik het hier al geschreven had maar hij heeft geen speen meer. Zo trots op mijn grote knul!

Fijne avond!

xxx

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, wat fijn dat het goed gaat en dat je niet echt last hebt van kwaaltjes!

Mamatien, wat goed dat Fleur het zo goed doet! Lekker dat jullie nu thuis zijn, laat je maar lekker in de watten leggen door de kraamhulp en je vriend zodat je lekker uit kan rusten en van Fleur kunt genieten.

Juffie, fijn dat het zo goed bij jullie gaat en dat je zo van je mannetjes geniet! Wat knap zeg van Nathan dat ie geen speen meer heeft!

Met mij gaat het helaas nog steeds niet zo goed. Af en toe wel even een 'upje' maar die blijft meestal niet zo lang. Verder nog steeds ontzettend veel last van de BI en van het slechte slapen. Vorige week van de psychiater een 2de antidepressiva erbij gekregen die buiten om de standaard werking ook nog een moet zorgen voor wat pijnverlichting en een betere nachtrust. Dus afwachten maar weer..

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik lees mooie berichten en minder mooi (truus, balen dat het nog steeds niet echt vooruitgaat, hele dikke knuf voor je!)

mamatien fijn dat je weer thuis bent, en goed van je dat je lekker gaat genieten

ik houd het even kort en in augustus zal ik jullie allemaal weer aandacht geven;)
    ben megadruk, nog 2 dagen werken + 2 avonden feesten en tussendoor tassen inpakken
    donderdagmorgen rond 6uur vertrekken wij met auto+tent+man+dochter+de hele inboedel naar zuid frankijk
    zoals vant weekend al gezegd ik zie er tegenop, hopelijk komt het allemaal goed en gaat de reis ook voorspoedig

wil jullie allemaal even gedag zeggen, dus bijdeze, doe rustig aan en geen gekke dingen doen. als je nog weggaat geniet van je vakantie, blijf je thuis....dan ook daar lekker genieten.
    mocht ik nog een gaatje hebben in de komende 48 uur dan probeer ik mee te lezen of te reageren, als je niets hoort weten jullie de reden!

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, fijne vakantie!! Geniet er maar van. Het valt vast hartstikke mee allemaal.

Truus, ik hoop voor je dat de aanvulling op je medicijnen gaat werken! en waar gaat jullie weekendje weg naar toe?

Jessie, fijn dat je niet zo veel last hebt van zwangerschapskwaaltjes. Kun je lekker genieten van je zwangerschap.

Juffie, fijn dat alles goed gaat bij jullie en dat je zo kunt genieten van je mannetjes. Goed hoor van Nathan dat hij van de speen af is!!

Mamatien, hoe gaat het nu met jou en met je dochter? Fijn dat je nu meer van haar kunt genieten met fv. Kun je je al weer wat meer zelf redden of krijg je nog veel hulp thuis. Geniet maar van alles! De tijd gaat veels te snel.

Debby, hoe is het bij jou?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: fijne vakantie! Komt vast goed allemaal. wel heel herkenbaar hoor dat je er tegenop ziet. Hier is het 2 jaar super goed gegaan kamperen met een klein kindje. Dit jaar zie ik het niet zo zitten met 2 kindjes:) Volgend jaar maar weer...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel ook vanuit hieruit geniet van je vakantie! De eerste keer vond ik ook eng, maar het gaat altijd beter dan in de doemscenarios in je hoofd ;)

met mij gaat het wel goed hoor... ik heb niet zo heel veel te melden steeds. Met sam gaat het goed, hij gaat nu ook s avonds om 19 uur naar bed dus dat is best lekker. Hij komt alleen nog 1 keer s nachts en daar baal ik best wel een beetje van... ga eens kijken of ik aktief kan gaan stoppen met nachtvoedingen.
    Verder loopt de borstvoeding nog steeds goed. Ben aan het nadenken of ik ga stoppen met 6 maanden of niet...
    Verder zijn we nog niet begonnen met bijvoeding maar ik twijfel ook om binnenkort eens wat te proberen. Aan de ene kant is 3 weken natuurlijk nog maar zo kort maar aan de andere kant wil ik ook wel graag gaan beginnen...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, thanks :) Een hele fijne vakantie!

Ummie, wij gaan een paar daagjes naar Brabant naar familie. Hoe gaat het bij jou? Lekker aan het genieten van het feit dat je niet meer hoeft te werken?

Vanochtend met Sem naar het CB geweest, 'kleine' man is alweer 70 cm en 7495 gram! Derde serie prikken er in gehad en nu voorlopig er weer vanaf, vind het zo zielig voor die kleintjes.

Vrijdag start ik met een nieuwe vorm van fysiotherapie voor de BI; dry needling. Oftewel ze gaan met een naald in mijn spieren prikken. Pff vind het doodeng en zie er vreselijk tegen op maar een beetje pijnverlichting zou wel erg prettig zijn..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: flinke knul is Sem hoor. Altijd zielig inderdaad prikjes maar gelukkig nu voor een tijdje weer gehad. Klinkt niet prettig die behandeling maar als het maar helpt natuurlijk

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus sem is wel een grote jongen inderdaad! draagt hij al maat 74?

dat dry needling klinkt wel een beetje eng moet ik zeggen...

vraagje, kan je helemaal niet van het moederschap genieten of is het meer een overheersend gevoel van somberheid? Ik zou het jammer vinden voor je als je door de depressie ook de mooie kanten zou missen...

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja Sem is echt flink inderdaad, vooral zijn lengte dat is een echte uitschieter. Zijn gewicht valt mee maar in verhouding is hij dus behoorlijk tenger. Hoe zijn de statistieken van Matthijs en Sam nu dan?

Debby, nee hier nog geen maatje 74, 68 past prima. Van 68 heeft hij trouwens ook pas net een week of 2 broekjes aan en zelfs 62 past nog. Truitjes al wel een hele poos 68, dat had hij in het begin echt nodig voor zijn lengte want verder is hij hartstikke smal.

Ik kan over het algemeen wel van Sem genieten hoor en ik ben ook blij dat we hem hebben want anders was het niet goedgekomen. Hij is de reden dat ik iedere ochtend mijn bed uit kom en hij sleept mij de dag door. Dus als ik s' ochtends met pijn en moeite mezelf uit bed heb gesleept en naar Sem zijn kamer ga en ik krijg een prachtige glimlach van hem omdat ie blij is mij te zien dan smelt ik natuurlijk wel! :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus dat is wel fijn dat je toch een beetje kan genieten. Hangen jouw depressie en jouw lichamelijke toestand heel erg samen? Heb je het gevoel dat je minder last van je depressie zal hebben als je minder pijn zou hebben (kan ik me goed voorstellen hoor)?

statistieken van sam waren de laatste keer: 64cm en 7180 gram.
    Vooral in lengte is ie een stuk kleiner dus kan me voorstellen dat sem erg smal is!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: Matthijs was de laatste keer 6680 nen 64 cm. Is al wel weer een week of3 geleden.

Matthijs draagt nu ook steeds vaker mt 68. Broekjes nog wel 62 en soms zelfs nog 56.

Truus: fijn om te lezen dat je wel van jullie mannetje kan genieten. Lijkt me heel zwaar allemaal wat je meemaakt. maar deze periode is daarbij ook zo'n bijzondere periode. Je kindje ontwikkelt zich zo snel. Zou nog erger zijn als je daar niet van kon genieten.

Deb: snap dat je wel eens van die nachtvoeding af wil. Heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen met de bv!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie ach het is niet echt doorzettingsvermogen want ik vind het zelf ook heel fijn dat ik nog borstvoeding geef.
    Als ik zeker zou weten dat sam zou doorslapen met kunstvoeding zou ik denk ik binnenkort wel overgaan, maar de meeste mensen zeggen dat de kans 50-50 is en ik zou het zonde vinden als ik voor niks overstap. Want behalve dat vind ik de borstvoeding nog steeds best wel fijn.
    Alleen dat gekolf als hij een dagje naar mijn ouders moet en voor s avonds (ik moet ongeveer 3 keer kolven voor de avondvoeding die ik in een fles geef) word ik wel eens zat. Dus misschien dat ik de avondvoeding ook binnenkort ga vervangen voor kunstvoeding...

Deel Deze Pagina