Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, de komende twee weken moet hij een paar daagjes werken en is hij een paar dagen vrij, daarna is hij 3 volle weken vrij. Het is bijna Ramadaan en dan gaat hij vasten, dus dan is het wel fijn om lekker vrij te zijn. Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Normaal gaan wij in oktober, maar dat doen wij nu niet ivm mijn zwangerschap.
    Wat leuk dat jullie ook voor de verrassing gaan! Bij mijn dochter vond ik het toen erg leuk. Ik moet wel toegeven dat ik nu iets nieuwsgieriger ben...

Debby, fijn dat het de goede kant op gaat met Sam en zijn ritme. Hopelijk blijft het zo doorgaan.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, wat fijn van de goeie echo, super! Jammer dat jullie het ook een verassing laten, moeten we nog zo lang wachten voor we het weten :p

Debby, wow dat is verschil! Sem is gewoon 6 cm langer dan Sam haha. Fijn dat het bijvoeden goed gaat. Hoe gaat het nu met het strakke ritme?

Ummie, ga jij ook meedoen aan de Ramadan? Vind het altijd wel knap hoor dat mensen dat kunnen ik zou dat echt niet redden, heel de dag niks eten. Wat balen van je onderrug trouwens!

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, nee, ik ga niet meedoen, ik vind het ontzettend jammer, maar ik kan het gewoon niet (dit komt ook door mijn reuma), dus dan houdt het op. Soms doe ik wel in de winter een paar dagen vasten, dan zijn de dagen wat korter. De ene keer lukt dat wel, de andere keer niet. Het is wel heel fijn om te doen (als het lukt natuurlijk).
    Sowieso als je zwanger bent, hoef je niet te vasten en dit geldt ook als je borstvoeding geeft.
    Mijn onderrug is echt balen inderdaad :(. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen. De hele dag stilzitten heb ik ook niet zoveel zin in...

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, ja ik kan mij voorstellen dat je het jammer vind! En in de winter zal het ongetwijfeld makkelijker zijn, knap dat je het dan af en toe nog probeert! Houd je man het wel altijd vol?

Wat voor pijn heb je aan je onderrug? Anders eens overleggen met de vk en misschien voor fysiotherapie gaan?

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man houdt het wel altijd vol. Op het eind van de maand wordt het vaak wel moeilijker, maar het lukt hem wel gelukkig.
    Ik heb het met de vk de vorige keer ook over mijn onderrug gehad. Zij gaf ook aan dat ik naar een fysio zou kunnen gaan, maar verder zei ze er niet heel veel over. Ik moet zeggen dat ik nog niet zo'n zin heb om naar een fysio te gaan. Weet ook niet wat ik daarvan moet verwachten...

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Het kan zijn dat er gewoon iets vast zit, en dat de fysio het los krijgt, Ummie. Of dat je wat oefeningen krijgt.. ik denk dan baadt het niet dan schaadt het niet.. en je bent pas net over de helft hè?

Hier gaat verder alles oké, de tuin wordt momenteel flink aangepakt, is leuk dat er elke dag dan zoveel veranderd is als je thuiskomt!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaai zwaai zwaai,

verwaarloos jullie verschrikkelijk. sorry:) Lees wel trouw mee hoor maar heb niet zo veel te melden eigenlijk..

ummie: zou denk ik toch eens naar de fysio gaan al moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk last vna mijn rug gehad heb maar nooit naar de fysio gegaan ben:) Nam gewoon aan dat het erbij hoorde. en inderdaad na de bevalling was het direct over.

jessie: dat is leuk thuiskomen dan!

fijne avond meiden.

xxx

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie ben jij moslima of doe je af en toe mee om je man te steunen?

jessie leuk zeg heb je zo een grote tuin?

hier alles ok. Sam slaapt nog steeds niet door grrrr maar hij krijgt geen voeding meer s nachts.
    Vandaag een lactatiekundige langs geweest ivm sams onrustige drinkgedrag maar behalve wat houdingtips kon ze ook niet echt advies geven. Het is in ieder geval niet te veel of te weinig melk, dit is gewoon zijn manier van drinken... Ik kreeg wel veel complimentjes over mijn doorzettingsvermogen. Dat is ook weer eens leuk in plaats van altijd maar gezeur over wanneer ik nu eindelijk eens stop (mijn omgeving).

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jammer dat je omgeving zo negatief is Debby! Ik vind het ook goed dat je juist volhoudt!

De grootte van onze tuin.. tja.. ik heb wel eens verteld dat we op een boerderij wonen toch.. de volgende foto's zijn gemaakt vanuit het dakraam:
    Bekijk bijlage 171793

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
  11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow jessie dat is wel errug groot zeg! kan je niet een stukje aan mij geven ;) (als ik tijd heb zal ik morgen eens een foto van onze tuin maken hehe)

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, wat groot zeg. Ik wist wel dat je op een boerderij woont, maar het ziet er heel mooi uit. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Wat betreft fysio denk ik toch dat ik het nog even aanzie. Ik heb wel het idee dat het echt met de zwangerschap te maken heeft. Met mijn dochter had ik het ook, alleen veel later in de zwangerschap en daarna was het gelijk weer over.

Debby, ja ik ben moslima (bekeerd).

Truus, Mamatien, Juffie, hoe gaat het met jullie?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: echt enorme tuin zeg. Wow.. Ben benieuwd hoe het gaat worden.

Ummie: Ik had ook bij beide zwangerschappen dezelfde rugpijn en inderdaad ook de 2e keer al veel eerder..

Lekker zonnetje vandaag! Straks nog even wat boodschappen doen. Maar denk dat we dat maar doen na de 2e fles van Matthijs.
    matthijs ligt lekker in de box te spelen en Nathan rijdt al buiten op zijn tractor:D Moet eigenlijk maar wat gaan doen maar nog geen zin:)

Truus: hoe gaat het met je?? begin je al iets verbetering te merken na de behandeling die je gehad hebt voor je bekken/ (weet even niet meer hoe het heet maar klonk heel vervelend:() En hoe gaat het verder met je?

Debby: hoe gaat het met het afvallen eigenlijk?? Nog steeds zo goed?

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

wat een gek weer is het toch he, dan schijnt de zon en dan plenst het. dochterlief is vandaag bij opa en oma (snik, snik) dus nog maar even kijken wat wij vandaag gaan doen.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, wow wat een grote tuin zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Juffie, dat was die Dry needling behandeling. Nee heb nu 3 gehad waarvan er maar 1tje voor 2 dagen verlichting heeft gezorgt dus we stoppen er waarschijnlijk mee aangezien het een behoorlijk pijnlijke behandeling is en het dus niet echt effect heeft.

Verder gaat het ook niet echt goed. Zit in een enorme dip op het moment al vanaf zaterdag en het lijkt maar niet over te gaan..

Ummie, hoe gaat het met je rug? Ja raar weer is het steeds he. Hoe gaat het vasten bij je man?

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Truus, wat shit dat die pijnlijke behandeling niet heeft geholpen. Ik snap wel dat je er dan weer mee stopt.. zijn er nu nog andere opties of kom je in zo'n stadium dat ze zeggen dat je er maar mee moet leren leven? Dikke knuffel voor mega-dip!! Heb je nog steeds gesprekken met psychologen/maatschappelijk werkers?

@het weer.. ik ben er al een tijdje klaar mee! Maar gisteren reisje naar Barcelona geboekt dus over anderhalve week zitten wij in de zon :)

Overmorgen weer naar vk, hopelijk eerste keer hartje luisteren.. ik ben benieuwd!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, wow lekker een reisje naar Barelona! Kan dat wel met jullie boerderij dan, of hebben jullie personeel die dat dan over neemt? Hoop voor je dat het gaat lukken overmorgen, naar het hartje luisteren van jullie beeb!

Ja ik weet niet of er nog andere opties zijn. Ik krijg nu wel pijnstilling maar dat hebben ze ook liever niet omdat ze bang zijn dat ik dan teveel ga doen en dat de instabiliteit dan erger gaat worden. Dus die neem ik ook echt alleen maar als ik het echt niet red.

Thanks voor de knuffel :) ja ik heb 1 of 2 keer per week een psychiatrisch verpleegkundige aan huis voor gesprekken en ik ga 1 keer in de week naar een psychiater. Daar praat ik ook mee, is een hele lieve vrouw, en die doet mijn medicijnen controles ook.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: lekker zeg even naar de zon. Word zelf super chagerijnig van dit weer:)

Truus: wat balen zeg dat die behandelingen ook niet echt helpen. Snap dat je er mee stopt als het zo'n pijnlijke behandeling is. Wat naar ook van je megadip. Kan je zelf ontdekken heo het komt dat je in zo'n dip raakt??
    Wel goed dat je zo veel begeleiding hebt van psych verpleegkundige en psych.. Heb je nu wel het idee dat je de goede medicijnen slikt?? Merk je wel verschil zeg maar??
    Lijkt me zo naar wat je hebt.
    Ik zit de laatste tijd ook nie zo lekker in mijn vel. niet zo heftig hoor maar dat vind ik al vervelend.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, wat vervelend dat jij ook niet lekker in je vel zit! Heb je een idee waar door het zou kunnen komen?

Ik weet niet of dat ik nu de juiste medicijnen slik, kan nog niet zeggen dat ik verbetering merk. Maar goed, ze moeten ook nog opgehoogd worden dus wie weet krijgen we daar straks wel effect mee. Ik heb nu ook een pil voor de nacht en die werkt wel, daar word het rustig van in mijn hoofd dus als ik dan s' nachts wakker word van de pijn kan ik in ieder geval wel weer redelijk snel doorslapen ipv dat ik ga liggen piekeren en uren wakker lig.

Heb wel een vermoeden waar deze dip vandaan komt. Vrijdagavond kwam een vriendin op visite en dat is waarschijnlijk weer teveel geweest. Maar goed, normaal heb ik er dan de dag erna veel last van of hooguit twee dagen maar nu is het al vier dagen..

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus wel balen dat je zo een last heb van het bezoek van je vriendin!

juffie ook ik zit iets minder lekker in mijn vel de laatste tijd. Ik vind zowieso mijn wereldje erg klein worden zo... Voel me niet echt tof. Niet heel ernstig maar leuk is anders.

Deel Deze Pagina