Jessie, wat leuk een reisje naar Barcelona. Het is echt een mooie stad en hopelijk is het weer daar ook beter . Ben benieuwd of je het hartje morgen kan horen. Vast wel toch? Het gaat ook al best hard bij jou wat betreft aantal weken zwangerschap. Leuk hoor! Truus, dikke, dikke knuf meid. Wat vervelend dat weer een therapie niet lijkt te helpen. Kan me wel voorstellen dat je er dan mee stopt als het zo pijnlijk is. Hopelijk gaan de pilletjes straks nog beter werken. Wel fijn dat je zoveel begeleiding hebt. Juffie en Debby, balen allebei een dipje. Misschien komt het toch ook een beetje door het niet zomerse weer... En debby, misschien weer tijd om te gaan werken?? Heb je daar al zin in of nog niet? Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Wel last van mijn rug, maar oke, het lijkt in elk geval nog niet erger te worden. Met het vasten van manlief gaat het goed gelukkig en het is erg gezellig met z'n allen thuis. Ik ben nu trouwens begonnen met het uitzoeken van de babykleertjes van dochterlief. Dat is ook erg leuk om te doen. Bij haar wisten we ook niet of het een jongetje of meisje zou zijn. Dus van de kleine maatjes heb ik nog best wat leuke, neutrale kleertjes. Die ben ik dus al aan het uitwassen en klaarleggen enzo.
Haai meiden, Ohh heb ik jullie weer zwaar verwaarloosd!! Sorry meiden!! Pff Truus ik vind t zo erg om te lezen hoe rot t met jou gaat.. Zoveel pijn en dan de psychische klachten.. Daar had je voordat je zwanger werd toch niet aan gedacht.. hipelijk slaan je medicijnen snel aan!! Juffie en deb, he bah ook al een dipje.. Hebben jullie nog gevoel dat hier oorzaak voor id of gewoon ff dipdaagjes?! Jessie, mooie boerderij hoor Ummie, wat bijzonder dat je tott moslimgeloof heb bekeerd! Jij bentNederlandse toch? Komt t door je man of was je daarvoor al bekeerd? Pijn in rug is niet fijn, hoop dat t over gaat voor je! Nou hier alles goed!! Fleur is zo n lief,mooi,braaf kind!!gister had ze heel de dag gehuild, was ik echt niet gewend, vandaag gelukkig alles weer goed! Vandaag mn nieuwe auto opgehaald, seat leon, zodat alles beter in de auto past
Debby, wat balen dat jij ook even in een dip zit.. Wanneer moet jij eigenlijk weer gaan werken? Ummie, balen dat je nog steeds last hebt van je rug maar ja, als het niet erger word is dat natuurlijk wel fijn! Fijn dat het vasten goed gaat en wat leuk dat je de babykleertjes aan het uitzoeken bent! Mamatien, wat fijn dat het zo goed gaat met Fleur en dat ze zo lief is! Jij ook een model kindje dus Foto? Balen dat ze gisteren een huildag had, misschien was ze niet helemaal lekker ofzo. Leuk een Seat Leon, leuke auto's vind ik dat! Welke kleur? Hier zo net een verassing gehad van m'n man, een dagje Zwaluwhoeve met een vriendin! Vriendin ook helemaal happy dus nu nog een datum prikken
Truus: heerlijk zeg zwaluwhoeve. Moet ik snel ook weer eens doen. Zo lekker is dat. Mamatien: Fijn dat Fleur zo'n makkelijk meisje is. Een huildagje is dan echt wennen he? Matthijs huilt ook bijna niet en als hij dan huilt ga ik meteen denken dat er iets aan de hand is Maar sprongetje kan ook natuurlijk..
oh ja dipje komt hier denk ik echt door het rotweer.. Had me zo verheugd op de zomervakantie en nu zit ik bijna de hele tijd binnen Kan ik zo slecht tegen. Gisteren dagje Artis geweest en dat was wel super. Manlief gaat thuis dan wel klussen maar ja dat vind ik dus geen vakantie he? Ben maar aan het soppen, opruimen, wassen, strijken enz. Echt respect voor de thuisblijfmamas. Merk wel dat dat echt niet mijn ding is
hallo lieve meiden, wij zijn weer terug van weggeweest!! Had zo graag willen lezen dat het beter zou gaan met Truus. Meid, ik vind het zo erg voor je dat je dit mee moet maken. Ik hoop echt voor je dat het niet lang gaat duren en dat er toch een positieve vooruitgang mag komen. Wat lief van je man dat hij je een dagje zwaluwhoeve geeft, moet je lekker gaan doen met je vriendin en heerlijk van genieten!! Hoe gaat het verder met je kleine man? @ dipjes, juffie en deb, dikke knuf. Hopelijk gaat jullie dip snel over. @ Juffie, ben het even kwijt, maar gaan jullie helemaal niet weg? @ Jessie, heerlijk dat het goed gaat en lekker dat je naar de zon vertrekt! Goed plan van jullie! @ Mamatien, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Ben jij ook weer bijgekomen van de bevalling? @ Ummie, ook fijn om te lezen dat het bij jullie goed gaat. Wel balen van je rug, maar wie weet kunnen ze je helpen. zo...hier laat ik het even bij, even weer wasje draaien!
Hee Lavendel, welkom back! Hebben jullie een leuke vakantie gehad met mooi weer? Frankrijk waren jullie heen toch? En hoe heeft de kleine meid het gedaan? Met Sem gaat het helemaal prima, is zo'n lief kind! Doet het prima, eet zijn bijvoeding super en groeit goed. Alleen het slapen s' nachts gaat wat minder, hij word een paar keer per nacht wakker en als ik dan zijn speentje er in doe is het goed. Vermoed dat ie last heeft van tandjes.. Juffie, ja het weer zit ook niet echt mee inderdaad, kan mij voorstellen dat je daar van baalt.. Hoe lang duurt je vakantie nog? Hopelijk komen er in de tussentijd wel nog een paar mooie dagen. Vanochtend weer naar fysiotherapie geweest, ze weten niet meer wat ze met mij aan moeten want de BI verbeterd gewoon helemaal niks.. Dus moet terug naar de HA kijken of die nog opties heeft, ben benieuwd. Volgende week maar even een afspraak maken.
@ Truus, ja we zijn naar Z-Frankrijk geweest. Het weer was veel beter dan in Nederland, maar wel minder dan voorgaande jaren. Eerstse paar dagen veel bewolking, terwijl het normaal strakblauw is. 1,5 dag regenbuien gehad. Daarna werd het steeds beter. Ons meisje heeft het supergedaan, anders waren we ook niet zo lang gebleven. Buren die naast ons stonden hadden geeneens door dat we een baby mee hadden, dat zegt wel wat he! Fijn dat het met Sem zo goed gaat. Hopelijk gaan de nachten ook snel beter. Maak maar snel een afspraak met de ha, balen dat bi niet vooruitgaan en dat fysio niet meer weet (zouden ze toch eigenlijk wel moeten...??)
Lavendel, fijn dat jullie mooi weer hebben gehad. Toch wel jammer dat het wat tegen viel dan in vergelijking met andere jaren. Haha wat grappig dat jullie buren niet door hadden dat jullie een baby bij hadden. Fijn dat ze het zo goed gedaan heeft! Is toch van te voren wel spannend natuurlijk, veel indrukken enzo voor zo'n kleintje. Tja fysio zou het eigenlijk wel moeten weten maar zij zegt ook, je kan wel blijven komen maar als het geen effect heeft dan heeft het ook geen nut. Mijn bekken blijven zo instabiel als de pest en ik krijg ze gewoon niet onder controle waardoor ik dus ook mijn oefeningen niet (goed) kan doen. Nou ik ga de kleine man zo maar eens even wakker maken voor zijn laatste fles.. Zou die eigenlijk om 20.00 uur al gegeven hebben maar hij ligt de hele tijd al te pitten. Het is dat ie in totaal pas 2 flessen gehad heeft vandaag anders liet ik hem mooi door tukken maar dat vind ik te weinig, 2 flessen..
truus 2 vind ik idd wel errug weinig... sam krijgt nog 4 keer de borst en 1 keer een flesje afgekolfte melk... ik moet 31 augustus weer werken. Ik vermoed dat het dan ook beter gaat... lavendel welkom terug. Fijn dat je hebt genoten en dat het helemaal goed is gegaan met dr. juffie afvallen staat even stil... maar ik blijf gelukkig op hetzelfde gewicht. Ik wil volgende week weer verder gaan. sam slaapt sinds een nacht of 4 eindelijk door! Ben er zooo blij mee! Hij wordt nog wel 1 of 2 keer per nacht wakker voor een speentje maar dat vind ik helemaal niet erg, hij slaapt daarna direct door. Ik voel me wel gelijk wat beter lichamelijk. Mijn man is nu ook weer 2 dagen overdag thuis geweest en het gaat al weer wat beter met me. Was gewoon heel veel dagen achter elkaar dat mijn man overdag moest werken en dan vind ik het af en toe wel zwaar...
Debby, oh wat heerlijk dat Sam eindelijk doorslaapt! Hier met Sem net zo, die wil ook een paar keer per nacht zijn speentje maar dan is het ook weer gelijk over en slaapt ie verder. Vermoed eigenlijk dat het met aankomende tandjes te maken heeft want normaal komt ie nooit s' nachts.
Ha meiden, Mamatien, wat leuk om te lezen dat Fleur zo'n lief meisje is! En die huildaagjes af en toe horen er ook wel een beetje bij. Ik ben idd nederlandse. Ik ben bekeerd nadat ik was getrouwd met mijn man, maar ik was er al mee bezig voordat ik hem leerde kennen. Vandaar dat ik ook met een moslim getrouwd ben denk ik . Jessie, hoe was het bij de vk? Heb je het hartje nog kunnen horen? En hoe gaat het nu met jullie tuin? Truus, wat lief van je man dat je een dagje zwaluwhoeve hebt gekregen. Lijkt me echt heerlijk ontspannen en ook gezellig met je vriendin . Weet je al wanneer je gaat? Juffie, wat grappig, ik vind het netjuist heerlijk om thuis te zijn. Ik loop echt niet de hele dag te poetsen, maar ik vermaak me prima. Toen ik nog werkte vond ik het huishouden helemaal niet leuk. Toen moest alles ook 'verplicht' op mijn vrije dag, maar nu ik mijn eigen schema kan maken, vind ik het heerlijk. Ik hoop voor je dat je nog een paar mooie daagjes in je vakantie krijgt. Het zou volgende week toch iets opklaren? Debby, wat fijn dat Sam doorslaapt! En ja, het is idd wel fijn als manlief soms ook thuis is om een beetje te helpen. Heb je zin om weer te gaan werken? Lavendel, welkom terug! Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Ging alles goed met Sara?
lavendel: welkom thuis! Ummie: ja maar jij hebt zwangerschapshormonen daardoor poets je gewoon graag Als je je verveelt mag je hier wel even komen soppen hoor
Mmh, die zw-hormonen zorgen bij mij nog niet voor poetsdrang hoor.. maar we zullen zien over een week of tien Bij de vk was alles goed, hartje was gelukkig direct te horen! De vk was wel een beetje van slag, vergat helemaal dat ze mij van alles moest vertellen over 20 weken echo. Gelukkig had ik een lijstje met vragen bij me.. maar goed, 26 september gaan we zien of alles goed is met de kleine. Daarvoor nog een keertje gewone controle. Eens kijken of bloeddruk dan nog verder gezakt is, ik hoop het niet, 100/55 geeft bij mij al genoeg duizelingen!
ummie: he wat jammer nou. Maar heb vandaag wel even flink wat gedaan. Man was met Nathan naar Zandvoort autorace kijken en scheelt toch een kindje minder. Dus mijn huis is weer lekker schoon Jessie: oei dat is behoorlijk laag ja. Kan je flink duizelig van worden. Ik was rond de 20 wk echt behoorlijk duizelig. Heb me zelfs een paar dagen ziek gemeld toen ook door lage bloeddruk. maar liever te laag dan te hoog
@ Huis schoon....uhm vakantieschoon zullen we het hier maar noemen @ Jessie, fijn dat het goed was en dat je het hartje kon horen. Niet fijn die duizelingen, maar inderdaad wat juffie zegt beter te laag dan te hoog. @ Vakantie, we hebben het echt goed gehad. Onze meid heeft het ook supergedaan, ze heeft haar ogen uitgekeken naar alles wat te zien was. Ze kon heel lang in haar wipstoel zitten of op het kleed liggen, en maar turen naar boven....kijken naar de schaduw van takjes/blaadjes die ze op het tentdoek zag bijvoorbeeld. en natuurlijk genoeg aanspraak van mensen die even met haar kwamen babbelen. slapen ging ook goed, en in frankrijk ontdekten we dat ze boven ook 2 tandjes kreeg. Eentje is nu helemaal door, de andere bijna. Maar dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren. Dan heeft ze gewoon al 4 tandjes. Nu ze ook fruit eet, en veel kletst en gilt...is het echt geen baby meer @ weer, ze zeggen dat het volg week beter gaat worden....laten we het hopen. die regen ben ik nu al zat, laat staan als je al helemaal geenzon in je vakantie hebt gezien!
Jessie, fijn dat alles goed was bij de VK en dat jullie het hartje gehoord hebben Lavendel, wow Sara al vier tandjes! Sem nog niks. Vermoed wel dat ze er aan het aankomen zijn. Ummie, nee we hebben nog niet gepland wanneer we gaan. Zij werkt veel en onregelmatig dus we moeten even kijken wat uit komt. Hier kapotte auto, leuk Moest om 10 uur bij de psych zijn maar de handrem bleef hangen dus kon niet weg. Niemand die mij uit de brand kon helpen dus maar afgebeld. Schoonvader komt straks even kijken of ie er wat aan kan doen, hoop het want heb de auto morgen wel nodig.
@Bloeddruk, ja zeker liever te laag dan te hoog.. collega had tijdens zwangerschap een te hoge bloeddruk is en loopt nu bijna 2 jaar na de bevalling nog steeds in het ziekenhuis hiervoor.. @Lavendel, echt super dat jullie meisje het zo goed gedaan heeft op vakantie. En ik moet eerlijk zeggen, kleine baby's zijn schattig maar ik vind ze steeds leuker worden naar mate je meer interactie met ze krijgt.. @Truus, wat vervelend dat de auto stuk is!! Hopelijk heeft je schoonvader inmiddels het probleem kunnen verhelpen!?
lavendel ik vind het baby-achtige er ook af... vind het wel echt jammer... tandjes: hier ook niet... poetsdrang: nooit gehad, wel enorme opruimdrang... wilde alles netjes hebben. Sam heeft vandaag voor het eerst van rug naar buik gerolt en deed het ook gelijk 3 keer Ben echt trots op hem. Ik vind het knap!