Hoi meiden, Hier even een kort berichtje van mij. Alles was vanmorgen weer goed bij de vk! Altijd fijn om te horen. Over 3 weken mag ik weer voor controle en over 6 weken echo ivm de placenta. Truus, wat balen van je auto. Doet ie het inmiddels weer? Jessie, fijn dat jullie bij de vk het hartje hebben gehoord. Wanneer ga je ook al weer naar Barcelona en voor hoe lang?
Ummie, wat fijn dat alles weer goed was bij de VK! Heb je het ook nog gehad over je rugpijn, of gaat dat inmiddels al weer beter? Debby, snap dat je trots bent op Sam! Sem rolt al een hele poos maar het gaat steeds makkelijker en vlotter, ook grappig om te zien. Hij kruipt ook heel de woonkamer in zijn achteruit al door. Het autoprobleempje is opgelost gelukkig! Schoonvader heeft hem los kunnen krijgen, de handrem die bleef hangen dus ik kan weer rijden. Morgen moet ie weg voor de apk, zal ook wel weer een dure worden want ze vinden altijd wel wat
Nee, verder niet gehad over rugpijn. Ik heb er nog wel last van, maar het wordt niet erger, dus ik wil er nog niet voor naar de fysio oid. Hopelijk blijft het zo. Fijn dat je het auto het weer doet. Ja, die apk vind ik altijd zoiets vervelends. Ze vinden altijd wel weer iets waardoor het toch weer duur wordt... Hopelijk valt het bij jou mee.
Hello meiden, Normaal zit op mn ipad en kan ik geen foto's hierop zetten, zit nu ff op de comp dus zet er gelijk een paar fotoos op! Deze heb ik net op canvas besteld
Wat een mooi meisje, Mamatien!! Zwijmel... @Ummie, fijn dat alles goed was bij de vk. Wij gaan zondag naar Barcelona, nog 1 dagje werken dus en dan lekker een weekje vakantie! @Truus, bah apk.. altijd naar.. bij ons moeten beide auto's begin januari.. heel fijn, heb je net sinterklaas en kerst gehad.. kan dat er ook nog wel bij!
Mamatien, mooie foto's hoor! Jullie dochter is echt een schatje. Jessie, heerlijk vooruitzicht. Veel plezier alvast!
Mamatien, aah wat een schatje!! Die ene die je op canvas hebt besteld is erg mooi! Waar je heb je die besteld, wil van Sem ook nog zo'n foto op canvas bestellen eigenlijk. Ummie, nou fijn dat het in ieder geval niet erger word. Hoop voor je dat dat zo blijft! Jessie, nou dat is inderdaad een rot periode. Voor als ik je niet meer spreek, alvast heel veel plezier in Barcelona en geniet ervan! Onze auto was verder goedgekeurd, was alleen iets met een lampje en een rem dus valt mee. Straks ophalen en dan eens zien wat de schade is.. Oh ik ben zo trots op Sem, hij kan 'klap eens in je handjes'! Gaat dan ook echt met zijn handjes klappen, zo schattig
Debby, haha okee dan is Sem dus wel erg vlot Hij gaat trouwens ook echt al in de kruiphouding staan, ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Achteruit kan ie al wel maar vooruit nog niet.
jawel maar emma was wel heel traag (ook prematuur natuurlijk) maar die had een beetje een ontwikkelingsstop tot rond 9-10 maanden. En toen kon ze binnen 3 maanden opeens alles (van rollen, zitten, zelf gaan zitten, gaan staan, lopen langs de tafen en los lopen...). Ik kon het niet meer bijhouden toen. Was wel leuk...
Oh ja dat was bij Emma natuurlijk ook nog het geval. Grappig dat Sam ook al zo aan het tijgeren is. Grappig he als dat vooruit niet wil Gefrustreerd dat die kleine hier word. Hij sleept ook elke keer zijn speelkleed mee achter zich aan, ook wel grappig om te zien.
mooie foto's van jullie meisje mamatien. Truus: wow wat is Sem vlot zeg.. Matthijs rolt nu goed van rug naar buik maar verder is hij nog lekker rustig
Juffie, haha lekker rustig toch, nog lekker van genieten Rolt ie al wel van buik naar rug? Krijg net te horen van m'n man dat we waarschijnlijk eind September 10 dagen naar Turkije gaan! Doodeng, heb nog nooit gevlogen en ben nog nooit zo ver van huis geweest
truus zo krijg je dat even meegedeeld wel leuk toch? vliegen met een kleintje valt echt mee... ik zou lekker nog even de draagdoek/zak meenemen (en ja man die laten dragen natuurlijk met jouw bekken) en de kleine man lekker tegen je aan nemen!
Ja zeker wel leuk! En het zijn geen 10 dagen geworden maar 12. Goh wat erg Ach het vliegen enzo zie ik eigenlijk ook niet tegen op maar meer wat ik allemaal mee moet slepen en hoeveel ik mag meenemen enzo. Ken heel het wereldje van het vliegen niet dus ja..
Ha, ha, Truus, wat grappig dat je man je dat zomaar meedeelt. Lijkt me wel heel leuk. En vliegen met een kleine valt echt reuze mee. Je mag babyvoeding meenemen in het vliegtuig en verder ligt ie gewoon lekker tegen je aan. Volgens mij kreeg ik toen wel een soort van babygordeltje die ik aan mijn eigen gordel kon doen, maar het wijst zich allemaal vanzelf. En gewichten voor bagage enzo gewoon even nakijken op je ticket of anders navragen bij de maatschappij. Ik kan me nog wel herinneren dat ik toen heel veel babyvoeding heb meegesleept en luiers en dan verdeeld over verschillende koffers voor het geval er eentje kwijt zou raken, ha, ha. Nou ja, komt vast helemaal goed. Lijkt mij een superrelaxed vooruitzicht .