tjonge als ik mijn meid vergelijk met jullie jongens...is die van mij echt een luilak! die ligt alleen maar te liggen, draait soms op d'r zij en verder gebruikt ze d'r stem supergoed! hoe gaat het verder met jullie? hier alles oke, ik ga nu mijn bed opzoeken heb vannacht zeer slecht geslapen
slaap lekker lavendel! hier alles ok. Afbouwen borstvoeding gaat goed. Stuwing is nu zo goed als over. Sam begint steeds vaker op zijn buik te draaien. Hij heeft het nu echt goed door.
Hier gaat alles ook goed. Ik zie er wel een beetje tegenop dat dochterlief volgende week weer naar school moet . Echt jammer dat de vakantie bijna voorbij is... Debby, jij gaat deze week toch weer beginnen met werken? Heb je er zin in? Fijn dat je (bijna) geen last meer hebt van stuwing.
Lavendel, haha geniet maar van je luilakje. Als ze het straks eenmaal door krijgt gaat het ineens hartstikke snel. Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen? Debby, fijn dat het afbouwen zo goed gaat en je weinig last hebt van stuwing. Ummie, kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet dat je dochter volgende week naar school gaat. Wat zal het stil zijn in huis dan in een keer. Geniet er maar even van, voor je het weet heb je weer een kleintje om voor te zorgen Hier waren we gisteren twee jaar getrouwd. We zijn lekker samen uit eten geweest en naar de bioscoop. Sem heeft bij mijn ouders gelogeerd. Raar hoor, was de eerste keer. Maar het was voor ons beide erg goed om eens samen te zijn en er lekker uit te gaan.
Kan ik me voorstellen Truus, dat het raar was.. maar ook hier GEFELICITEERD!! En inderdaad soms moet je ook weer man en vrouw zijn in plaats van voornamelijk vader en moeder @Ummie, ik hoorde vandaag nog iemand in de supermarkt zeggen dat ze blij was dat de vakantie voorbij was (in het zuiden moeten ze alweer een week naar school) en dat er weer ritme in de week zat, maar het kan dus ook anders @Debby, fijn dat stuwing zo goed als over is. Hier gaat alles goed.. alleen die ellendige verkoudheid.. aargh!!
@ Ummie, geniet nog even lekker van je vakantie met kleine meid! Zal inderdaad even wennen zijn dat ze naar school gaat. Maar misschien vind je het straks ook wel lekker, heb je tijd even voor jezelf? Ging je dochter nu naar een andere school? Of was ze daar al voor de vakantie mee begonnen? @ Truus, ja lach maar om mijn luilakje! We zullen zien hoe haar ontwikkeling gaat. Enige wat ze de laatste tijd doet is haar voeten op de grond zetten en dr billetjes/rugje omhoog doen. Af en toe leg ik haar op dr zij, in de hoop dat ze doordraait. Maar dat doet ze echt niet! In no time ligt ze weer op dr rug. Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag. Lekker dat jullie samen eruit zijn geweest. Moet zeggen dat ik wel trots op je ben dat je dit soort dingen doet! Ik ken iemand die zit in zelfde situatie als jij en die doet helemaal niets meer, ook niet meer met haar man. @ Jessie, beterschap! Misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent?? Hoe gaat het met de babykamer? @ Deb, alvast sterkte voor morgen meid! @ Juffie, volgens mij ben jij vandaag op je werk he en hoe was het? @ All, ik voel mij al een paar weken niet helemaal lekker. Heb al vanaf dat we terug zijn van vakantie veel rugpijn. Hele lage rugpijn met uitstraling naar zij en buik. Gelukkig wordt die rugpijn wat minder, tis niet meer 24u per dag. Maar nu heb ik sinds 5 dagen ook last van bruinverlies. Zo raar, nooit gehad. Daarvoor had ik stopweek en gewoon ongi geworden.
Thanks Lavendel! Het is ook niet altijd even makkelijk om mezelf het huis uit te slepen hoor.. Wanneer moet je weer naar het CB? Anders daar het eens er over hebben als je je er wat zorgen over maakt? Helpt het bv. ook niet als ze op haar rug ligt en je pakt met 1 hand haar handje dat ze zichzelf probeert om te trekken? Wat balen van je rugpijn en wat raar dat dat uitstraalt naar je zij en buik. Blaasontsteking was het niet, dat had je al laten testen toch? Wat zegt je HA er verder van dan?
Truus, dat kan ik mij best voorstellen. Maar je doet het wel, ook al kost het je misschien moeite. En over paar weekjes lekker op vakantie! cb is pas half oktober weer...ach tis niet dat ik mij echt zorgen maak. Maar alle kindjes in omgeving zijn wat dat betreft stuk verder. En weet ook wel dat alles op z'n tijd komt. Maar ik merk dat door dat ze alleen nog maar ligt een beetje vervelend wordt. Ik moet haar steeds meer bezig houden. En dat vind ik erg lastig, want vanmorgen ook, maak ik een fruithapje klaar ligt zijn in de box en dan is ze zo aan het huilen toen ik bij ha kwam was dat bruinverlies net begonnen, toen was het nog heel licht rood. Hij kon het niet rijmen met lage rugpijn enzo. En ik dacht toen nog, ach misschien was het toevallig nu een keertje. Maargoed tis nu al 5 dagen zo. Blaasontsteking is idd uitgesloten.
hoi meiden, kom even zwaaien! cb: hier was ik het vorige keer vergeten... nu moet ik donderdag weer. Ben benieuwd naar de meterstanden. lavendel balen van je rugpijn. Ik heb 2 dagen geleden voor het eerst gesolliciteerd. En ik ben vandaag gebeld (toen ik op de markt liep nog wel). En nu moet ik over 2 weken op gesprek komen... spannend!
Lavendel, ja dat is lastig inderdaad als je haar steeds meer bezig moet houden en niet ondertussen even iets kunt doen. Hmm lastig, hopelijk krijgt ze het snel door. Hoe is het nu met je rug en met je bruinverlies? Jessie, fijn dat de verkoudheid beter word! Debby, spannend van je sollicitatie. Wat voor iets, ook met hypotheken? Hier moet ik morgen weer met Sem naar het CB. Ben benieuwd naar zijn statistieken!
Hier ben ik ook weer hoor. Lekker druk weekje gehad. Woensdag zijn wij nog naar het dolfinarium geweest. Dat vond dochterlief helemaal geweldig. Ze is gek op dolfijnen. Was dus echt een succes . Lavendel, wat balen van je rug. Gaat het nu wat beter? Truus, nog gefeliciteerd met je trouwdag! Idd goed dat je zulke dingen wel probeert te doen. Hoe gaat het nu met alles? Heb je het idee dat je iets vooruitgaat? Debby, spannend hoor sollicitatiegesprek. Wat voor soort baan is het? En ben je deze week wel begonnen met werken? Jessie, fijn dat het de goede kant op gaat met je verkoudheid. Het is ook zulk gek weer hier. Mamatien, hoe gaat het met jou en met de kleine Fleur??
@ Jessie, mooi dat je verkoudheid beter word! Hoe voel je je verder? Zijn jullie al bezig met dingen kopen? @ Deb, wow spannend zeg! Was het werk in dezelfde richting waar je nu zit? Of iets totaal anders? @ Truus, ja laten we dat hopen J @ Ummie, een lekkere gezellige drukke week gehad dus. Heeft je dochter al zin in school? @ Rugpijn, is een stuk minder geworden en uiteindelijk ben ik 2 dagen geleden weer ongi geworden. Het zit niet helemaal lekker in mijn lijf. Ben nog bij ha geweest en van hem moest ik direct stoppen met de pil. Hij denkt dat veel klachten door de pil komen, nu moet ik kijken hoe het de komende tijd gaat.
Ummie, wat leuk dat jullie naar het Dolfinarium zijn geweest en dat je dochter het geslaagd vond! Hoe gaat het verder met jou? Met mij gaat het een beetje met ups en downs. Het gaat of wel aardig of het gaat gelijk helemaal niet. Van het ene uiterste in het andere dus dat is wel lastig. Verder doen mijn bekken ook nog steeds behoorlijk veel pijn, zeker nu ik net weer ongesteld ben geworden.. Aankomende week even naar de HA toe om te kijken hoe nu verder met de BI. Lavendel, hmm ben benieuwd of dat het van de pil komt, je klachten. Zou kunnen natuurlijk. Had je er voor dat je er mee stopte om zwanger te worden ook last van of niet? Fijn in ieder geval dat je rugpijn minder word.
Truus, ja, het dolfinarium was echt leuk, onze dochter droomt nog steeds van de dolfijntjes . Met mij gaat het verder wel goed. Soms wel dipjes dat ik enorm moe ben of last heb van mijn rug, maar over het algemeen mag ik niet klagen. Vervelend van die ups en downs. Gelukkig maar kun je ook nog wel de ups zien en hopelijk komen er daar steeds meer van. Je bi werkt natuurlijk ook niet mee . Ben benieuwd wat de ha daar volgende week van zegt. Lavendel, ik ben ook benieuwd of het helpt als je stopt met de pil. Krijg je dan een andere pil ofzo? Ik hoop voor je dat het nu beter zal gaan. Ik ben ook al een beetje aan het bedenken wat ik straks voor voorbehoedsmiddel wil. In elk geval geen pil meer voor mij! Maar ja, wat dan wel... Dochterlief heeft nog steeds niet echt veel zin in school. Daarom vind ik het zelf ook wel extra spannend denk ik. Maar ja, het is ook zo gezellig thuis. Vandaag hebben we samen kleine pannekoekjes gebakken en vanavond gebbqd. Was echt leuk.
truus nee incassoburo. Vorderingen incasseren. Lijkt me wel leuk maar is wel 4 dagen dus ik twijfel... lavendel ben benieuwd hoe het zonder pil gaat. Heb je nu een ander voorbehoedsmiddel? ummie leuk dolfinarium! Eerste 2 werkdagen waren redelijk geslaagd. Er is echt niks veranderd (behalve alle hypotheekregeltjes natuurlijk). Maar op mijn werk is alles qua sfeer enzo hetzelfde gebleven. Alleen zijn mensen wel heel onzeker omdat de helft er binnenkort uit moet.
Debby, dat zou echt niets voor mij zijn werken bij een incassobureau. Ik ben er veels te aardig voor... Ik heb vroeger een vakantiebaantje gehad bij een deurwaarderskantoor als secretaresse. Was erg leuk, maar die deurwaarders en incassomedewerkers waren echt niet op hun mondje gevallen. Ik vind het knap als je dat kunt. En ja, 4 dagen lijkt mij persoonlijk wel veel. Ik weet niet hoeveel je man werkt? Ik kan me voorstellen dat je daardoor twijfelt.