proudmom welkom. Inmiddels is iedereen van dit groepje al zwanger of bevallen (heerlijk om dat te kunnen zeggen) maar misschien kunnen we eens mee kijken naar je kaartje? truus balen van je huisarts. Wij zijn ook een keer van huisarts geswitcht omdat we zeer ontevreden waren. Nu heb ik echt een super huisarts. Een jonge man met 2 jonge kindjes. En super ondertandjes. Hier nog niks te bekennen! Hier vandaag met Sam wezen babyzwemmen voor het eerst. Hij vond het super. En daarna geraced naar het cb. Kwam nog net op tijd (vorige keer was ik de afspraak vergeten dus wilde geen slechte indruk maken). Sam is alweer 7890 gram en 76 cm. Gaat hard. Verder advies gekregen om Sam te laten huilen s nachts in plaats van speentje geven maar goed, ga ik denk ik niet doen. Ik zei dat Emma dan wakker werd maar dat was geen excuus om niet op te voeden zei ze... raar mens.
Ummie, voor Egypte mag een ID zeker niet? En moet je echt voor een paspoort voor een baby de volle mep betalen? Een ID kost maar 9.20 voor kinderen. Debby, wat leuk dat je bent wezen baby zwemmen met Sam. Bedoel je trouwens niet dat Sam 67 cm is? 76 is wel errug groot, en dat is Sem al met zijn 72.5 cm En sorry hoor maar wat een doos die CB miep. Zit je voortaan midden en de nacht met twee kindjes die wakker zijn, nee daar zit je op te wachten. Hier gaat s' nachts de speen er ook in als ie huilt, ik vind het wel best - Mijn kleine mannetje is ziek Heeft koorts en moet steeds spugen, echt zielig.. En ik voel mij ook niet al te fit, hoofdpijn en misselijk. Gaat dus lekker hier momenteel
sorry truus 67 idd. Anders was ie wel erg groot geweest beterschap voor jullie allebei, lijkt me echt niet leuk een ziek kind. Ik heb tot nu toe mazzel gehad. Mijn kinderen zijn nog nooit ziek geweest (afkloppen). Emma heeft alleen een keertje een ontstoken oogje gehad en daar een dag koorts van. Zal wel veranderen nu, ze gaat vanaf maandag naar de peuterspeelzaal.
Thanks Ja echt sneu, hij moet steeds zo zielig huilen.. Naja heb hem een zetpil gegeven en hoop dat ie een beetje slaapt vanacht. Ja dan heb je grote kans dat ze wat sneller besmet raakt inderdaad. Maar spannend dat Emma naar de peuterspeelzaal gaat, hoeveel dagen in de week is dat?
agossie Het is 2 ochtendjes per week. Is wel spannend maar mijn beste vriendin is daar de hoofdleidster dus in ieder geval 1 bekend gezicht.
Oh dat is dan een bekend gezicht voor Emma, dat is alleen maar handig! Denk dat die kleintjes er toch wel moeite mee hebben in het begin dat ze 'alleen' worden achter gelaten door mama en een hoop nieuwe gezichten natuurlijk. Spannend! Nou mijn hoofdpijn en misselijkheid is weer weg maar Sem heeft nog steeds koorts enzo.. Vind het zo zielig
truus, wat zielig voor je kleine man. is echt niet leuk als ze ziek zijn. gelukkig voel je je zelf weer wat beter. hier ook al een lading sinaasappels en citroenen ingeslagen om te persen. manlief en dochterlief zijn allebei hartstikke verkouden. voor egypte moet je idd een paspoort en als ik alles goed begreep van de site van de gemeente is er geen kindertarief voor een paspoort. nou ja, ik zal tegen die tijd nog wel eens verder informeren. fijn dat je voor turkije gewoon met een id-kaart terecht kan! debby, wat spannend dat emma naar de peuterspeelzaal gaat! gaat ze op je vrije dagen of op je werkdagen? ze gaat het vast heel leuk vinden. heb je je sollicitatiegesprek al gehad? jessie, jij was deze week toch ook naar de vk? hoe was het? lavendel, hoe gaat het na een weekje werken? Juffie en mamatien, hoe gaat het met jullie?
Goeiemorgen! Sem gaat ook al uit zichzelf zitten!! En kruipen kan ie ook ineens al in zijn vooruit.. Zucht, waar is mijn kleine mannetje? *Huil* Ummie, hoe is het met je man en dochter? Hebben de lading citroenen en sinaasappels zijn werk gedaan? Sem is gelukkig weer aardig opgeknapt. Momenteel geen verhoging meer maar meestal loopt het in de loop van de dag toch wel weer wat op maar echt koorts gelukkig niet meer
Zo hallo meiden, Eerste werkweek zit erop, was leuk maar ook erg wennen, een heel ander ritme. Moet zeggen dat ik nog een beetje aan het bijkomen ben van de eerste week. Gister dagje weggeweest met mijn familie fotos gemaakt bij fotograaf. En nu heb ik even een momentje voor mezelf, dus ga ik effe lekker kletsen. @ Ummie, gek hoor van die schooltijden, ik vind het veel, en dan is het inderdaad niet gek dat je dochter zo moe is. Maar als het teveel voor haar is, kun je haar altijd een middagje thuis houden. Hebben ze dan meer of langere vakanties? Nee die nuvaring klinkt inderdaad niet aantrekkelijk. Wat fijn dat de kleine het goed doet in je buik! Geboorteplan, wel eens van gehoord maar zelf niet gehad. @ truus, sem heeft dus ook al tandjes! Cool! Hoe is het nu met hem? @ Deb, leuk babyzwemmen. Wil dat ook eens gaan doen, maar dan met zn 3tjes. Dus dat zal een keer in de herfstvakantie gaan gebeuren. Haha, ik dacht al 76 cm, die is enorm gegroeid! Spannend dat Emma naar de peuterspeelzaal gaat of niet? maar zal ze vast leuk vinden! @ Truus, haha je kleine manneke wordt groot. Goed van um hoor. kleine meid is alweer 7 maand!! het gaat zo snel... Heel apart, de laatste weken was ze veel onrustig en sinds ik vd week aan het werk ben gegaan is ze weer vrolijker. Ik haalde haar 's middags op en ik hoorde haar in de tuin al gillen. De go zei ook al dat ze de hele dag aan het kletsen en hoge geluidjes aan het maken was. Ik was helemaal verbaasd, want dat deed ze al een poos nauwelijks. hoe is het met de andere meiden??
hey meiden, heb jullie enorm verwaarloosd sorry Truus: las het al op hyves van de zieke Sem. Zielig kleine kindjes die ziek zijn. En wow al zelf gaan zitten Sem is echt snel zeg. Die loopt vast ruim voor zijn verjaardag Lavendel: Ook weer helemaal gewend aan het werkritme?? Ik heb het gevoel dat ik geen vakantie gehad heb Debby: vind het maar een raar advies hoor. Ik heb Nathan altijd zijn speentje gegeven 's nachts. Zolang ik niet de hele nacht heen een weer loop gaat dat het snelst Matthijs wordt heel soms even wakker 's nachts, geef speentje en hij slaapt weer door. Ik ga hem echt niet laten huilen hoor. Meestal slaapt hij nog half en met speen slaapt hij zo door. ummie: hier zijn de kinderen t/m groep 4 vrijdagmiddag vrij. Ook 's ochtends gaan ze een kwartiertje eerder uit. Dus 8.30-11.45 en 13.00-15.00 oh krijgen visite. doeg
Hoi! Bij vk was alles goed, mooi kloppend hartje! Dus nu op naar 20 weken echo.. alweer op de helft!! Nu ga ik op weg naar Duitsland om morgen een dagje daar te werken.. dus tot later.. dan zal ik beter lezen en reageren!
Lavendel, ja zal wel weer even wennen zijn om te werken, haha. Fijn dat het je wel weer goed beviel en dat je kleine meid het zo naar haar zin had bij de go! Met Sem gaat het alweer wat beter, koorts is weg maar hij zit nu opeens vol snot.. Juffie, nou ik ben benieuwd. Mijn moeder zei vanmiddag al dat ze verwacht dat Sem nu op hele korte termijn zichzelf gaat optrekken en gaat staan. Want dat deden mijn broertje en ik ook, haha. Mevrouw vergelijk Maar ben benieuwd. Jessie, fijn dat alles goed was bij de vk en inderdaad, op naar de 20 weken echo! (Jullie zijn nog niet van gedachte veranderd wat betreft het geslacht? )
goedemorgen, Truus: dat zal dan inderdaad niet lang meer gaan duren als hij ook al zelf gaat zitten. Weg baby Sem en welkom dreumes Sem Jessie: fijn dat het weer goed was! Voel je je kindje al veel?? En inderdaad alweer bijna op de helft. Fijn kan je gaan aftellen
@ Juffie, nou helemaal gewend dat is een groot woord! Op school wel, want je zit er meteen weer helemaal in. Thuis zoek ik nog even beetje naar hoe ik wat ga verdelen op de vrije dagen. Heb jij dat niet? @ Jessie, super dat het weer goed was. Heb je al een datum voor 20weken echo? kheb wel eens wat verteld over vrienden van ons die geen kinderen kunnen krijgen, ze gaan deze maand beginnen met icsi poging. erg spannend! hoop zo dat ze ook zwanger mogen worden en kunnen genieten van een kleintje van hunzelf...
Lavendel, wat spannend dat die vrienden van jullie gaan beginnen met icsi, lijkt mij een erg zwaar traject.. Juffie, hoe gaat het met je zieke kindjes? Gaat wel rond op het moment he.. Poeh, Sem is niet te genieten vandaag, wat een stuk chagerijn zeg. Gezellig..
Ha meiden, ik kom alleen even zwaaien. Ben niet zo lekker deze week (griepje, moe)... Ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Groetjes
Nee hoor.. nog niet van gedachte veranderd.. dus blijft voor ons en voor jullie een verrassing De 20 weken is trouwens op 26 september, dus over anderhalve week al.. toch wel weer erg spannend! Ik voelde vandaag trouwens ons kleintje ineens heel duidelijk. Maar verder nog vooral veel twijfel of het gerommel van mijn darmen is of ons kleintje, dus misschien moet ik vandaag maar aanhouden als de "eerste keer gevoeld"! @Ummie, beterschap! @Truus, is Sem weer over zijn chagrijnige bui heen?
Ummie, wat balen dat je niet zo lekker bent/was! Nu weer opgeknapt hoop ik? Jessie, Jammer! Wat gaaf dat je jullie kleintje hebt gevoeld, geniet ervan!! Enne, ja Sem is gelukkig weer over zijn chagerijnige bui heen, haha
hoi meiden! alles goed? jessie gaaf dat je de kleine nu ook kan voelen! ummie alles goed, hoe voel je je! truus: sem is een snelle jelle Sam gaat steeds op handen en knieen zitten en strekt dat zijn benen zodat hij als een kruiwagen staat zeg maar. Dus ik vermoed dat als hij het door krijgt of een stuk box ofzo te pakken krijgt dat ie ook gaat staan. Zal die blij mee zijn want hij raakt telkens gefrustreerd. Ikzelf liep al los met 9 maanden (ik geloofde dat nooit tot ik een filmpje van kerst zag, daar was ik dus echt 9 maanden) maar dat verwacht ik niet van sam. Denk wel dat ie voor het jaar loopt.