Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Rustig hier zeg.. met mij is alles goed, beetje last van mijn rug, dus niet te lang achter de computer ;)

@Debby, liep Emma ook voor het jaar? Of deed zij het wat rustiger aan?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou vandaag is sam dus officieel begonnen met tijgeren. Hij sleept zich echt aan zijn armen voort.

yessie emma liep met exact 13 maanden los. Maar zij is 6 weken te vroeg geboren. Zij kon ook "pas" met ongeveer 9 maanden tijgeren.
    Dus ik hou mijn hart vast als ik dit zo zie.

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Hier ook weer een berichtje van mij. Ik was vorige week niet helemaal lekker en had ook niet zoveel zin in alles. Dit weekend zijn wij druk geweest met de badkamer, dus nu zitten wij lekker in de zooi ;). Komend weekend gaan ze het afmaken. Ik ben errug benieuwd naar het resultaat. Verder gaat hier alles z'n gangetje.

Debby, hoe was het met Emma gegaan op de peuterspeelzaal? En hoe staat het met je sollicitatie? Wat goed dat Sam is gaan tijgeren! En Truus, Sem is idd een snelle jelle, ha, ha. Leuk hoor.
    Truus, wanneer gaan jullie ook al weer op vakantie? Komt ook al aardig in de buurt toch?

Jessie, hoe gaat het met jou? Last van je rug lees ik. Lukt het met werken allemaal? Je werkt nu toch 5 dagen?

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja Truus, ID kaart is nu gratis he. Mazzel hoor ;).

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, haha ik zag je filmpje op hyves van Sam, grappig dat tijgeren. Sem doet een combinatie van beiden, hij begint meestal op handjes en knietjes en dan gaat ie op een gegeven moment verder zoals Sam ook doet, aan de handen vooruit trekken. Gaat sneller haha bij hem haha.

Nou hier had Sem van het weekend een stuk box te pakken hoor dus meneertje trok zich mooi omhoog en ging staan. Dus de box gelijk maar naar beneden gezet.

Jessie, balen van je rug!

Ummie, hopelijk komt de badkamer snel af zodat je niet al te lang in de zooi hoeft te zitten, vreselijk lijkt mij dat. Ik kan echt niet tegen rommel. Voel je je trouwens al weer beter nu?

Ja ID kaart is gratis nu inderdaad. Jammer de bammer dat ik hem net een week te vroeg heb aangevraagd want ik moest dus nog betalen. Kan nu wel een bezwaarschrift indienen maar ach voor die 9 euro, laat maar.

Vakantie komt inderdaad in de buurt, volgende week dinsdag gaan we :)

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, het gaat nu wel weer ietsje beter hoor. Maarre een vakantie naar Turkije lijkt me echt heerlijk. Ben jaloers op je. Ik heb ook zo'n zin om er even tussenuit te gaan. Hopelijk lukt het ons om begin volgend jaar naar Egypte te gaan.

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Truus, het is nu vast heerlijk weer in Turkije.. jaloers.. ;)

@Debby, dan was Emma dus eigenlijk ook al snel.. zeker omdat ze prematuur was.. stoer hoor!

@Ummie, moet er nog veel gebeuren in badkamer? Mijn zus is 33 weken zwanger en de kamer voor hun oudste dochter is nog steeds niet af.. maar daar zijn ze dan ook al sinds vorig jaar herfst meer bezig.. zij is het echt helemaal zat!

Met mijn rug gaat het mwah.. is mijn zwakke plek, dus ik weet ook niet of het aan zwangerschap ligt of gewoon aan veel gedaan vorige week en beetje stress erbij. Ik werk nu inderdaad 5 dagen in de week, maar vorige week was dus zo'n week van 50+ uur (met reisje (2x autorit van ruim 3 uur)) en dan merk je toch wel dat er ook nog een energievreter in je buik zit.. dus vandaag beetje op tijd naar huis gegaan!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sollicitatie: ging goed, ik hoor het volgende week.
    Maar ik weet niet of ik het wel wil. Het is voor 4 dagen in de week.

psz: emma vind het geweldig. Ze wil niet meer mee naar huis als ze daar is en huilde niet toen we haar wegbrachten. Ze was zo verdiept in dr spel dat ze niet eens gedag wilde zeggen. Maar goed de hoofdleidster is mijn beste vriendin dus die kende ze wel (mijn vriendin was ook de eerste die er bij was na haar geboorte en die was zelfs bij mij blijven slapen toen en toen ik de volgende dag echt uitgebreid kennis met emma ben gaan maken was zij erbij omdat reno aangifte ging doen toen dus dat zegt wel wat ;))

truus ik zou wel een bezwaarschrift indienen hoor. Is snel 9 euro verdiend! Kan je weer een speeltje ofzo voor sem gaan kopen
    Zo die sem is echt een snelle... nu al gaan staan. Ik denk dat ie met 9 maanden los loopt!

jessie ik wilde deze keer perse alles afhebben voor 34 weken omdat emma met 34 weken is geboren. Maar eigelijk is het onzin. Het enige wat we echt nodig hadden was zijn bedje in onze kamer. In zijn kamertje lag hij pas met 3 maanden.

Ik heb in 2 dagen tijd de cosleeper, de kolf en de flessenwarmer verkocht. Is wel even slikken alles weg, nu is ie echt geen baby meer!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, ja ik zou er ook niet raar van op staan kijken, ik hoorde van de week dat mijn vader ook met 9 maanden al liep. Ik ben benieuwd.

Jessie, ja de weerberichten zijn goed inderdaad en volgende week geeft ie ook nog 28 graden aan dus dat is niet verkeerd! Balen dat je rug nog niet helemaal oke is, vervelend dat dat je zwakke plek is!

Ummie, fijn dat het weer wat beter met je gaat! Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken om begin volgend jaar naar Egypte te gaan.

Lavendel en Juffie, hoe gaat ie bij jullie?

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby, fijn dat Emma het leuk vindt op de psz! en ook fijn dat je vriendin daar werkt. is toch wat vertrouwder. ik ben benieuwd naar je sollicitatie. 4 dagen lijkt mij ook wel veel, maar misschien heb je daar wat extra vakantiedagen of meer mogelijkheden voor verlof? dat soort dingen scheelt ook altijd. ik ben een keer overgestapt naar een nieuwe baan en daar moest ik 4 dagen werken en ik had 1 week minder vakantiedagen. nou dat was mij toch echt teveel. toen merkte ik ook hoe belangrijk vakantiedagen zijn (vooral als je kids hebt).

Jessie, balen van je rug, maar je moet ook wel een beetje rekening met jezelf houden. jouw werkweek klinkt wel erg heftig. maar volgens mij vind je je werk wel leuk toch? dat scheelt altijd wel. weet je al tot hoe lang je door wilt gaan voor je verlof?

Truus, heerlijk hoor 28 graden. ben nog steeds jaloers op je ;). gaat alles lukken met inpakken enzo? Ik neem altijd veels te veel mee voor mijn dochter, terwijl het vaak helemaal niet nodig is.

Badkamer, bij ons is het wel echt de bedoeling om het komend weekend af te ronden. Ik moet er niet aan denken om maanden in de troep te zitten. En op zich valt het ook wel hoor. De deur van de badkamer doe ik overdag gewoon dicht (zie ik de troep ook niet), er staan alleen ook nog wat spullen in de babykamer, dus daar kan ik nu niet mee aan de slag. Maar als het goed gaat, is na het weekend de ellende voorbij.
    Jessie, ik kan me voorstellen dat je zus niet blij wordt van de kinderkamer voor haar dochter. Zeker niet met al die zwangerschapshormonen... Is er wel zicht op dat de kamer nu bijna klaar is?

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Debby, echt einde van het babytijdperk voor jullie dus.. zeker geen derde?

@Truus, lekker hoor! Geniet er maar fijn van.. je hebt het verdiend!

@Ummie, ja mam ;), rekening houden met mezelf gaat steeds beter.. vond het al heel wat dat ik aan het eind van de week concludeerde dat dit toch echt teveel was geweest. Maar ik heb wel erg veel lol in mijn werk inderdaad dus dat scheelt veel! In principe probeer ik tot 36 weken door te werken. Heb wel in november nog 2 weken vrij en dan met kerst nog anderhalve week. In het nieuwe jaar dan nog 2 weken werken, maar goed, als het niet lukt, dan lukt het niet, ik probeer wel alles netjes overgedragen te hebben voor de kerst! Bij mijn zusje is de planning dat de oudste zondag in haar nieuwe kamer slaapt, dus met 34w4, dus ook dat gaat goed komen!

Zo weer naar zwangerschapspilates!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, ja gaat wel lukken met inpakken, vind het alleen zo moeilijk in te schatten wat ik voor Sem allemaal mee moet nemen. Maar ja, in het ergste geval zullen ze het daar ook wel te koop hebben mocht ik wat vergeten.

Jessie, thanks :) Is het leuk die zwangerschapspilates?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie geen idee met die vakantiedagen. Ik zal het eens vragen.

jessie wanneer is je 20 weken echo? en wilden jullie nou weten wat het wordt?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en een derde... ik denk het niet. Heb niet weer wat dingen op marktplaats verkocht. Kolf, cosleeper en flessenwarmer (overigens voor meer als dat ik het heb gekocht dus wie zegt dat babys veel geld kosten ;)).
    Mijn man wil het echt niet. Ik wel maar helaas.

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, lijkt me ook leuk zwangerschapspilates! Ben je er al lang mee bezig? Ik doe deze keer niets. Vorige keer heb ik zwangerschapsgym gedaan, maar voel nu niet echt meer de behoefte. Bovendien is het ook lastiger met een kleintje thuis. Ik kan pas weg als ml thuis is.

Truus, belangrijkste is de voeding. De rest kun je vast ook wel in Turkije kopen lijkt mij.

Debby, ha, ha, wat grappig dat je nog meer voor je spullen krijgt dan dat je er zelf voor hebt betaald. altijd handig ;). lijkt me wel gek hoor als jij nog wel een kindje zou willen en ml niet... gisteravond zei ik nog tegen ml dat ik al de namen weet voor ons volgende kindje (mocht dat lukken). hmm, misschien loop ik iets te hard van stapel. eerst deze zwangerschap maar ;).

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Over zwangerschapspilates, ik deed al ruim 2 jaar aan gewoon pilates maar dan mag je vanaf het 2e trimester een hoop oefeningen niet meer meedoen (trainen grote buikspier), dus vandaar dat ik ben overgestapt. De rest van de meiden is al veel verder in de zwangerschap, maar goed dat maakt niet uit.. ik heb me via de vk ook nog opgegeven voor zwangerschapsyoga, dat is ook met partnerlessen (is dit niet), maar dat begint pas over een aantal maanden denk ik.

@Debby, jammer dat je man en jij niet hetzelfde denken over nog een kindje..

@Truus, gaat goed komen dus!

@Ummie, fantaseren kan altijd toch! Wij gaan in principe wel voor een 2e (en daarna daar hebben we het eigenlijk nooit over, komen allebei uit een gezin van 3 kinderen), maar eerst maar eens genieten van dit kindje.

Ik heb maandag de 20 weken echo en begin langzaam wel zenuwachtig te worden. Gelukkig voel ik het kindje wel steeds vaker nu, alsof hij/zij me gerust wil stellen. Maar we willen nog steeds niet weten of het een jongen of meisje is :)

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Hier druk geweest met badkamergedoe enzo. pfff, merk toch wel dat ik er behoorlijk moe van ben. had gister voor het eerst sinds tijden ook weer hoofdpijn :(.

Jessie, klinkt leuk die zwangerschapspilates! Veel succes maandag met de echo. Fijn dat je de baby al regelmatig voelt, dat is idd echt een geruststelling altijd.

Truus, alvast veel plezier in Turkije! Is er niet nog een plekje over in je koffer??

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, en hoe was je 20 weken echo?

Ummie, dank je wel. Haha ja hoor er is nog wel een plekkie over. Moet je wel minder dan 2 kilo wegen :p

En is de badkamer af nu? Balen van je hoofdpijn..

Nou meiden, tot over een week of 2! :)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: heel veel plezier!! Lekker genieten met z'n drietjes..

All: zwaaii

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Truus fijne vakantie

Jessie hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina