Juffie, zwaai, zwaai, gaat alles goed daar? Je werkt nu weer volledig toch? Bevalt het een beetje? Ha, ha Truus, 2 kilo dat gaat echt niet lukken hoor. Maar waarschijnlijk ben je nu ook al heerlijk onderweg... Jessie, hoe was je echo? Debby, hoe gaat het met jou? Heb je al bericht gehad van je sollicitatie? Lavendel, hoe gaat het met jou?
Hallo meiden, heb jullie beetje verwaarloosd maar ben druk geweest. Lavendel jr ligt lekker te slapen, ik moet nodig verder met het huis opruimen , afgelopen dagen bezoek gehad voor mijn verjaardag, maar nu eerst maar ff wat van mij laten horen. @ truus, inderdaad heftig traject voor onze vrienden, ze zijn vorige week begonnen met spuiten. Hoop zo voor ze dat zwanger mogen worden en dat het niet lang gaat duren. Soms vind ik het wel lastig want mijn vriendin is al zo in de toekomst bezig en gaan er vanuit dat ze zwanger worden, ze hopen nu al na de 1e ronde. Best lastig om daar mee om te gaan, want ik snap heel goed dat ze graag willen maar ik weet ook dat het een moeilijk traject is en dat het niet vaak snel raak is. En loopt je kleine man al? Nou lees ik dat je lekker al op vakantie bent, heerlijk ga er van genieten! @ Jessie, vervelend van je rug. Herkenbaar, kunnen ze je niet helpen bij fysio. Hoe was het gister?? @ Ummie, hoest met jou? @ Deb, fijn om te lezen dat emma het naar haar zin heeft op de psz. En dat vind ik knap, spullen verkopen en er meer voor krijgen. Hoe doe je dat??
ummie ja ik ben het niet geworden maar ik vind het niet heel erg. Het was het toch niet helemaal. lavendel ik koop dingen op marktplaats maar dan neus ik eerst lang rond tot ik het voor een erg goede prijs kan kopen. En als ik het dan weer wegdoe dan levert het vaak mer op Dit is echt een sport voor mij ff een spam van mijn mannetje... hoe is het verder met iedereen?
Oh Debby, wat een schatje. En zo stoer met dat petje op, echt lief! Jammer, dat je het niet geworden bent, maar als je het zelf niet erg vindt... en misschien ook wel makkelijk, hoef je er ook niet verder over na te denken of je 4 dagen wilt werken of niet. Heb je nog andere vacatures op het oog? Lavendel, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Kan me voorstellen dat het wel druk is hoor, met werk weer in volle gang en zo'n lieve kleine meid thuis... Hier gaat alles goed hoor. Wel steeds meer moe en bij vlagen echt last van mijn onderrug, maar al met al goed vol te houden. Ik ben eerlijk gezegd wel wat zenuwachtig voor de echo vrijdag. Ik hoop zo dat de placenta goed ligt en dat alles gewoon goed is.
He meiden, ik beloof dat ik snel uitgebreider kom reageren maar nu alleen even ego: DE 20 WEKEN ECHO WAS HELEMAAL GOED!!
@Truus, je bent al een aantal dagen weg maar heel veel plezier!! Ennuh, gelukkig hebben we hier ook mooi weer @Ummie, hoe is het met jou? Badkamerstress weer gezakt? Hoofdpijn over? En hoe was de echo vandaag? @Lavendel, natuurlijk wordt het een zwaar traject voor je vrienden maar in principe heb je elke keer evenveel kans, of het nou de eerste of derde ICSI/IVF is.. dus als zij heel hoopvol zijn is dat alleen maar goed (al geloof ik niet dat je een zwangerschap kan tegenhouden door negatief denken, ik denk wel dat het helpt als je goed in je (geestelijke) vel zit).. en natuurlijk zijn jullie er voor hen als het toch niet goed gaat! @Debby, wat een schatje!! Hier lekker weekend, heerlijk met zulk weer! Donderdag weer vk en dan ook maar weer een zwangerschapsverklaring meenemen want ik ga weer eens vliegen voor mijn werk.. laatste keer hoor (voor mijn verlof)!
Ja, gaat snel hè? Ik ga naar de oostkust, naar een klein plaatsje in de staat Delaware, 3 dagen lang presentaties aanhoren en zelf geven, en met mensen praten die ik wel regelmatig aan de telefoon of per mail spreek maar bijna nooit zie, dus dat wordt vast weer top!
ha meiden, eerst maar even ego, gister was gelukkig alles goed!!! ik vond het best spannend, vooral toen ze zei dat ze niet alleen een uitwendige, maar ook een inwendige echo wilde maken om het echt goed te kunnen meten. maar gelukkig, de afstand tussen placenta en de 'uitgang' was ruim 4 cm (moet minimaal 2,5 a 3 cm zijn), dus helemaal goed! verder heeft ze ons beebje ook weer helemaal opgemeten en hij/zij groeit nog steeds precies gemiddeld, dus ook helemaal mooi. de badkamer zijn ze nog steeds mee bezig , wat een geduld moet je daarvoor hebben zeg. en als het aan die mannetjes ligt gaan ze er elke keer zomaar vandoor, je moet ze echt aan het werk houden. nou ja, het einde is in zicht en het wordt wel echt mooi, dat kun je nu wel goed zien . Jessie, fijn dat alles bij jou ook goed was!! en leuk hoor zo'n tripje naar de oostkust, hoewel wel fijn dat het voorlopig je laatste is. zwaai, zwaai voor de rest en fijn weekend allemaal!
@Ummie, fijn dat alles goed was! Heerlijk dat je je daarover geen zorgen hoeft te maken bij de bevalling. @De rest, zwaai!! Hier een lekker rustig dagje, genieten van het goede weer. Zojuist even op ons nieuwe grasveld liggen slapen! Vanochtend is mijn zusje geweest met haar 2 kids. Volgende week komen ze een nachtje logeren, ik ben benieuwd (ze zijn anderhalf en 3.5 maand)! Morgen voor de laatste keer dit jaar barbecueën !
hallo meiden, ik lees hier allemaal goed nieuws! Fijn!! Genieten jullie ook zo van de zon, heerlijk he! Hier alles oke, krijg zo nog kraamvisite (altijd leuk) Verder laatste week veel gehad, vandaag lekker dagje thuis en weinig doen maar gewoon even doen waar ik zin in heb vant weekend 5e tandje ontdekt bij lavendel jr, wat gaat het toch snel. Groente gaat inmiddels ook lekker, af en toe broodkorstje. Vind ze ook lekker, ik vind alleen dat tandengeknars wat minder. Verder een heerlijke vrolijke meid, echt genieten.
Lavendel, geniet maar van je vrije dagje thuis. En leuk dat je grote meid al 5 tandjes heeft! Het gaat hard he . Jessie, klinkt heerlijk, lekker in de tuin liggen. Dus jullie tuin is nu helemaal af? En hoe was de bbq gister? Het weer was iig super. Ik ben nu druk bezig met de badkamer schoonmaken. Is wel een klus hoor, allemaal voegrestjes hier en daar. Maar het resultaat is wel heel mooi. Nou, ik ga nog even aan de slag en dan dochterlief weer ophalen van school. Groetjes!
Fijn zo'n relax dagje thuis, Lavendel, zeker met dit weer! En jij hebt dus ook al zo'n snel groeiende baby.. gaat echt zo hard altijd!! @Ummie, de tuin is nog niet helemaal af, zo moet er nog een hek omheen, met een poort erin, de heg moet nog geplant worden (eerste week van november) en er worden nog 2 bomen gepland dit jaar (gekregen met ons huwelijk ruim 2 jaar geleden).. maar het grasveld is wel af
he Ummie, ja het gaat veel te hard maar tis wel enorm genieten Is het schoonmaken nog gelukt? Denk je wel aan jezelf? Trouwens konden die mannen niet ook nog even het schoonmaken erbij doen? @ Jessie, het gaat inderdaad hard, dat zul je straks zelf ook wel meemaken Het weer viel trouwens gister wel tegen had meer zon verwacht. Hoest verder met jou? Is het nog te doen je werk en je zwangerschap? Lekker vooruitzicht om straks in het voorjaar te genieten van de nieuwe tuin met de kleine in de wagen naast je!! @ rest, hoest verder met de andere meiden en gezinnen?
hoi meiden, hier even een kort berichtje van mij. ik ben erg moe de laatste dagen, dus sorry als ik even niet reageer, dan weten jullie waar het aan ligt... groetjes allemaal