Mamatien, sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht, dan zal ik het wel verkeerd hebben ingevoerd bij mijn berekening. Ben nog een beetje in de war met alles. Vanmiddag zei mijn vriendin dat het morgen st. maarten is en toen was ik helemaal verbaasd, dacht dat het nog wel even zou duren... Nou ja, misschien is het inderdaad wat Truus zegt, even een herfstdipje... Wat leuk he, dat elke zwangerschap weer anders is. Nog geen misselijkheid ofzo?
hallo meiden, Ik weet dat ik nog maar net met jullie meeklets, maar wil jullie toch even een update geven omdat ik vorige week bij jullie de vraag over mijn dubbele positieve ovulatie. Probeer al heel de week een afspraak bij de HA te krijgen, maar die blijkt met vakantie.....Kon vanavond me niet meer inhouden en wilde ff duidelijkheid dus een zwangerschapstest gedaan en......Binnen 1 minuut een duidelijk zichtbaar streepje!!!!! nog niet zo donker als de controlestreep dus ben nog voorzichtig blij. Wilde het even laten weten sorry voor het ego bericht liefs Arwe
Gefeliciteerd!!! Enne zwangerschapstesten hoeven volgens mij ook niet per se net zo donker te worden als het controlestreepje, dit is alleen zo bij ovutesten.
Gefeliciteerd Arwe! Nope, nog geen eitje.. vandaag pas eerste ovu-test gedaan en die was negatief, dus het kan theoretisch nog zo zijn dat ie vandaag gesprongen is en daarom temp vanochtend nog laag was.. dus nog maar ff klussen vanavond
Hoi allemaal, Hoe gaat het met iedereen? Hier een lekker vrij dagje gehad. Wat is het heerlijk om met zulk weer lekker thuis te zijn. Morgen moet ik helaas wel weer werken . Groetjes!
ummie: kan ik ook echt van genieten ja. Wij hebben sinds een tijdje een houtkachel. Heerlijk bij de kachel een boekje lezen. Kopje thee erbij, kaarsje, Gezellig! All: alles goed met iedereen?
Meiden, ik heb net afspr voor echo gemaakt, ma 13 dec om 9.00u. Ik ben dan 9 weken zwanger. Wij willen als de echo goed is het aan iedereen vertellen. is 9 weken dan te vroeg? En we balen, want de vrijdag ervoor hebben we kerstgala, waar we het eigenlijk graag verteld hadden.. Maar dan zijn we pas ruim 8 weken. Hopelijk hebben we dag ervoor hartje gehoord bij de vk Wat vinden jullie?
Mamatien, je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Wij hebben het de belangrijke mensen in onze omgeving het met 4,5 week al verteld. Met de rest hebben we gewacht tot 11 weken. Wij hadden zoiets, stel dat het fout gaat dan wil je dan ook dat mensen het weten en met je meeleven. Maar ja, dat is maar net wat je zelf prettig vind. Denk niet dat je de vrijdag voor 9 dec al het hartje te horen krijgt, dit doen ze pas vanaf 12 weken geloof ik. Eerste keer dat ze bij mij de doptone gebruikte om het hartje te luisteren was geloof ik pas bij 18 weken.
@ Truus: jawel, bij de intake bij de vk 9 dec gaan ze hartje luisteren, hebben ze al vertelt! Ik ga dr nog ff over denken wat we gaan doen... Hoe is het met jullie?
mamatien: wij hebben het bijna iedereen verteld na de tweede echo. Rond 8 weken was dat. Bij Nathan hebben we het ook na 8 weken verteld. Maar het is maar net wat jullie zelf fijn vinden.
mamatien wij hebben het ook rond 8 weken aan iedereen verteld. Ouders enzo al eerder. Wel raar dat ze hartje gaan luisteren met 8 weken want volgens mij kan dat pas vanaf 12 weken...
@ Naja.. blijkbaar hebben zij aparatuur dat t eerder kan, want ze stelde het zelf voor.. Maar ze zei wel dat t niet zeker is dat je t kan horen.. En zij denken natuurlijk dat ik dan 9 weken ben ipv 8.. dus miss dat er bij ons echt niets te horen valt.. Ik zie t allemaal wel. Hoop dat ik wel wat hoor En anders die maandag erna echo
Hoi mamatien, Spannend allemaal hoor! Volgens mij hebben ze bij mij destijds ook al vrij vroeg geluisterd, weet niet meer zeker wanneer, maar was volgens mij wel rond de 8 weken. Ik was altijd in het ziekenhuis voor controles. Wij hebben het wel pas aan iedereen verteld na de 12 weken echo, maar toen kon ik ook echt niet meer wachten! Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt, dat is het beste! Fijn weekend allemaal!
je zult het vanzelf zien mamatien... maar je kaartje staat nog niet bij de zwangeren kaartjes zag ik (foei! )