Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Lientje!

Tuurlijk ken ik je nog. Wat fijn om te horen dat je een nieuwe relatie hebt. Het was echt een moeilijke situatie toen. Knap van je dat je toch de beslissing hebt genomen om je vorige relatie te beëindigen. Ik hoop voor je dat je je helemaal happy voelt en blijft voelen met je huidige partner en dat jullie wellicht ook een keer kindjes mogen krijgen.

Liefs

2. Parisss

Parisss Niet meer actief

@ ummie... dat hoop ik ook. We zijn alleen nog te kort samen om daar nog iets van te kunnen zeggen.. het gevoel is alleen heel goed. Ja het is een moeilijke keuze geweest, maar ik wist uiteindelijk dat het het beste was om het los te laten...
    Hoe is het verder met jou?? Ik lees dat je net je zoontje hebt gekregen.. super en geniet er lekker van, en wat vind je dochter ervan??

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he... kan jij gedachte lezen ofzo? Ik dacht toevallig gisteren, hoe zou het met lientjelove gaan?

Wat fijn dat je een nieuwe relatie hebt. En ik begrijp heel goed dat je de vorige relatie beeindigd hebt. Ik denk dat je daar vroeg of laat toch voor gekozen zou hebben. Dan nu gelukkig vroeg dat je nog kindjes kan krijgen... maar nu eerst even genieten van zijn tweetjes en dan gaat hopelijk je grote wens snel in vervulling!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja gaat wel weer.
    Alleen heb ik nog steeds bloedverlies. Vrijdag is het 3 weken geleden. Dus als het dan niet over is ga ik maar weer eens het ziekenhuis bellen :( Hopelijk is er niet iets achtergebleven :(
    Vrijdag heeft mijn man consult om zich te laten sterilliseren Ik heb het daar wel lastig mee...

Ja 1 dagje valt wel mee. Maar hij mocht wel gewoon lekker bij jou op de kamer toch?

5. Parisss

Parisss Niet meer actief

@ Debby wat heb jij een verhaal achter de rug zeg, ik zat even wat van je terug te lezen...pfff!! Hopelijk gaat het nu goed met je? En ik voel dat je nog wel graag een kindje zou willen, maar je man niet of zie ik dat verkeerd?? Lastig hoor.. veel sterkte ermee!
    En grappig dat je toevallig aan me zat te denken.. en ik heb ook wel eerder gedacht zal ik een berichtje plaatsen, maar niet gedaan. Nu dacht ik nieuwe start en omdat ik met pil gestopt ben weer op de site terecht gekomen.. toch maar weer eens de meiden een berichtje sturen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    parisss ja is niet niks allemaal.
    Ja denk dat ik nog wel een derde zou willen maar komt ook door wat er allemaal is gebeurd. praktisch geef ik mijn man gelijk. Hij zegt dat hij het echt niet aan zou kunnen. En het is ook veel. Maar zo een gevoel na toch zwanger geweest te zijn is wel heftig.
    Maar vrijdag is het probleem opgelost. Dan laat hij zich sterriliseren en hebben we geen keus meer...

Ja ik zat te denken... wat was ook al weer je nickname... maar het was dus lientjelove ;)
    gaat het wel goed zonder pil?

7. Parisss

Parisss Niet meer actief

ja was lientjelove :D, maar ik heb nu een totaal andere naam gekozen. Lientjelove2 ofzo lijkt me ook niets. Was wel even nadenken hoor.. maar mijn lief komt uit parijs, dus vandaar Parisss.

Nou veel sterkte voor vrijdag.. hopelijk is het de juist keuze en uiteindelijk moeten jullie er allebei achter staan, zeker achter nog een kindje. Maar ik snap het gevoel wel.. is moeilijk voor je!

Ik ben nog maar net met de pil gestopt 1.5week geleden, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Alleen de vorige keer had ik de eerste 2 weken meer last van kwaaltjes en een depri gevoel..maar nu gelukkig niet.. nu alleen zere borsten!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lientje welcome back:D Ben niet zo'n actieve kletser meer hier maar lees wel steeds mee.

Wat fijn dat je een nieuwe liefde hebt. Nu eerst lekker samen genieten en dan wie weet kunnen jullie over een tijdje ook voor een kindje gaan.

Ummie: ik vind het gewicht ook wel meevallen. En klinkt al een goede bevalling. Persen is ook geen pretje trouwens. Vond ik zelf echt het naarste van de 2 bevallingen (maar ik het ook 2 en 1 uur moeten persen, bah;)) Geef je trouwens bv of fv??

Truus: wat hebben jullie een mooi mannetje zeg. Zie regelmatig leuke foto's op hyves? Hoe gaat het verder?

debby: vrijdag dus de dag.. Kan me voorstellen dat het dubbel is. Hier neit zwanger geweest maar ik vind het soms ook wel moeilijk om te bedenken dat het bij 2 kindjes blijft. Aan de andere kant weet ik eigenlijk zeker dat dit gewoon goed is zo. We hebben eht wel eens over sterillisatie maar dat is hier nog een stapje te snel. We houden de deur nog op een heeeel klein kiertje;)

9. Parisss

Parisss Niet meer actief

Ja zeker eerst samen genieten.. kindje komt misschien ooit in de toekomst, maar verlopig nog even niet:D!!!

Leuk dat jullie allemaal op me reageren... :D Fijne avond meiden!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, wat super dat grote zus het zo leuk vind! Ik heb dat ook hoor, dat als mijn man met Sem bezig is, dan word ik helemaal warm van binnen haha. Okee vandaar dus het bloedverlies. Heb ik inderdaad al vaker gehoord.

Parisss, hee meid! Wat leuk wat van je te horen :) Wat goed dat je de keuze hebt kunnen maken om bij je ex weg te gaan en wat super dat je nieuw geluk hebt gevonden! Ook nog eens met een man die nog wel kindjes wil. F

Debby, wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt. Hopelijk is er inderdaad niks achtergebleven en is het 'gewoon' de nasleep hiervan.. Pfoeh en wat definitief dat je man een afspraak heeft voor het steriliseren, snap dat je het daar lastig mee hebt. Knuf!

Juffie, thanks :) En jij hebt ook twee heerlijke ventjes! Ach hoe het met mij gaat, nog steeds het standaard antwoord, niet goed.. Maar daar zal ik jullie niet steeds mee lastig vallen ;) Maar vertel eens hoe het met jou en je mannen gaat, dat is ook al weer een poosje geleden!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus daar val je ons niet mee lastig.

Ik zat van de week eens op je hyves te kijken en ik dacht, het lijkt me toch vreselijk als je je na 10 maanden nog steeds niet goed voelt. Er moet toch ooit eens een einde aan komen?

Hoe gaat het met Sem? Nog steeds zo supersnel?
    Sam stond van de week al los maar aangezien Sem nog sneller was vroeg ik me af of ie al los liep :p

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja nou dat lijkt mij toch ook Debby, dat er onderhand een einde aan zou moeten komen, maar ja.. Vrijdag weer naar de revalidatiearts voor de BI maar daar zal ik ook wel weer niks wijzer van worden en de 14de naar de psychiater voor de PND. Maar die beste man is niet blij vertelde mijn HA al dus er gaan waarschijnlijk weer meer medicijnen bij komen, omdat het maar niet aan wil slaan, zucht..

Ja ik had het gelezen van Sam, super knap zeg! Sem staat ook af en toe los maar dat zijn nog meer oepsies. Hij loopt al wel aan 1 handjes mee, super schattig :) Denk dat ie voor zijn eerste verjaardag wel los loopt, en Sam ook denk ik!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja leuk he!

sam probeert het ook maar af en toe hoor. Niet dat ie een half uur losstaat hoor ;)
    Ik zat net te kijken in Emma dr boekje. Toen ze 10 maanden was kon ze zelf zitten... en dus nog niet eens staan. Verbazingwekkend die verschillen...

14. Parisss

Parisss Niet meer actief

@ Truus.. ik lees dat het met jou ook nog steeds niet super goed gaat, wat onwijs vervelend en wat duurt het lang zeg... Ik wens je het beste en hopelijk snel weer jezelf (dikke kroel)

Ik ben vandaag jarig.. dus ga vanavond lekker uiteten! Fijne dag allemaal:D..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd Lientje.

Truus: tuurlijk val je ons niet lastig. Vind het gewoon heel naar voor je dat je je nog steeds niet goed voelt. Hoop echt dat het snel beter gaat.. hier gaat het allemaal z'n gangetje. Matthijs alleen al een week buikgriep. De laatste paar nachten moet ik er steeds uit om het arme mannetje helemaal te verschonen. Diarree/ spugen. Hoop toch echt dat het snel opknapt nu.. Eten en drinken gaat wel redelijk gelukkig. Verder nog 2 weken druk en dan lekker vakantie. Heerlijk;)

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat leuk dat je je weer hebt aangemeld!! Wat een heftige tijd moet het geweest zijn, maar ik ben heel blij voor je dat je nu weer gelukkig bent met een andere man. En ik hoop dat je wens snel vervuld mag worden, ook al gaan jullie er nog niet echt voor nu..

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nu even een langere reactie reactie..

@Ummie, klinkt als een "prettige", vlotte bevalling. En ruim 5 pond, dat valt inderdaad wel mee. Scheelt het nog veel met wat ze tijdens de laatste echo hadden geschat? Hoe lang was hij eigenlijk? Want mijn pasgeboren neefje was ruim 8 pond, maar door zijn lengte zag hij er juist helemaal niet zwaar uit.. Gelukkig mochten jullie snel naar huis en doet jullie kleine man het heel goed nu.

@Debby, vervelend van nog steeds bloedverlies. En slik van je man die zich wil laten steriliseren... maakt toch wel echt heel erg duidelijk dat je man het bij 2 wil houden. Kunnen jullie er wel goed over praten?

@Truus, knuffel!!

@Lientje/Parisss, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Juffie, beterschap voor Mattijs.. zo vervelend als die kleintjes ziek zijn! Hoelang heb je vakantie? In het nieuwe jaar ook nog een week, of alleen tussen kerst en nieuwjaar?

Hier gaat het allemaal goed, kinderkamer begint er steeds meer op de lijken, als het goed is maken we vandaag de muren af en rest mij slechts nog het afdoen van de meubels en dan kleertjes wassen, spulletjes neerzetten, bedje opmaken dat soort dingen. Dinsdag weer een groei-echo en hoewel bij het laatste vk consult alles goed was (die vk vond het ook enigszins overtrokken dat ik naar het ziekenhuis had gemoeten), is het toch wel weer spannend of de echo dat ook uitwijst. En hoe de kleine ligt, want vk dacht dat hij/zij nu in een stuit lag..

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier ben ik ook weer even. Alles gaat goed hier. Ik heb alleen zelf last van wat koorts. Heel vervelend. Dan heel koud en dan weer heel warm. Paracetamol helpt wel, maar ja, ik hoop toch maar dat het snel weer over gaat.

Jessie, wat leuk dat de kinderkamer bijna klaar is! En idd toch wel weer een beetje spannend van je groeiecho. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is.
    Ik weet eigenlijk niet hoe lang onze kleine man is. Dat meten ze niet meer in het ziekenhuis. Ik denk niet zo heel lang, want hij ziet er echt niet mager uit ofzo. Gewoon een lekker mannetje met een mooi rond gezichtje.

Lientje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke avond/dag gehad?

Truus, ook van mij, je valt ons helemaal niet lastig. Bij mij zeggen ze nu ook dat ik bi heb gehad (zeggen ze nu pas!), maar gelukkig begint het weg te trekken. Ik moet er echt niet aan denken dat het zo zou blijven zoals het was. Lijkt me echt verschrikkelijk, zeker ook nog met een pnd. Dikke knuf.

Debby, hoe gaat het? Lijkt me zo definitief dat je man zich laat steriliseren. Het is eigenlijk wel iets waar je beide achter moet staan anders is het echt moeilijk. En hoe gaat het met je bloedverlies? Heb je daar nog naar gevraagd?

Juffie, fijn hoor dat je lekker vakantie in het vooruitzicht hebt. Heerlijk. Hopelijk knapt Matthijs snel weer op.

Morgen ga ik voor het eerst dochterlief naar school brengen met de kleine. Ze mag morgen ook trakteren. Spannend hoor!

Fijne avond nog allemaal!

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Hallo meiden, zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik hier heel wat minder dan voorheen. Een bewuste keuze, niet omdat het kletsen niet leuk is met jullie, maar omdat we teveel aan ons hoofd hebben met verdrietige dingen die om ons heen gebeuren.
    Dat kost best veel energie, en icm de verbouwing hier, het verzorgen van onze kleine meid, het werken en alle andere dingen leek het mij goed om wat minder op internet te zitten.
    Ik wou het even uitleggen en niet dat jullie denken dat ik ‘ineens’ weg ben. Ik zal alleen niet meer zo actief zijn.

Nu eerst Ummie, fijn om te lezen dat het goed gaat en dat jullie met z’n 4en genieten. Klinkt als een goede bevalling en ik vind het gewicht ook niet te weinig hoor. Leuk dat jullie dochter het ook leuk vind om grote zus te zijn. is voor haar natuurlijk ook een hele verandering!

@ Parisss, natuurlijk ken ik je nog! Vroeg mij laatst ook al af hoe het met je zou gaan. Fijn dat je een nieuwe relatie hebt, begrijp heel goed dat je achter de vorige een punt hebt gezet. Ik hoop en wens je een gelukkige relatie toe!

@ Deb, kan me voorstellen dat het dubbel is. Het is toch min of meer definitief dan. Sterkte! Ow, lees ook dat je nog bloedverlies hebt. Hoe is het nu? Vervelend zeg.

@ Truus, ik kan wel weer zeggen dat ik het zo vervelend voor je vind hoe het gaat en dat ik het je zo van harte gun dat het beter gaat. Maar dat weet je wel dat wij je dat gunnen. Ik geef je maar weer een dikke diggi knuf!!

@ Jes, leuk dat de kinderkamer bijna af is. Zo ga je toch alweer wat dingen afronden he, maar bij jou gaat het ook niet lang meer duren! En sterkte voor de groeiecho, en maak je niet teveel zorgen he!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Parisss, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid. Heb je een leuke dag gehad?

Juffie, fijn dat het bij jullie allemaal zijn gangetje gaat. Is Matthijs onderussen opgeknapt? Zielig zeg..

Jessie, hoe was de groeiecho? Wat fijn dat de babykamer zo ver al af is! Wel een foto plaatsen binnenkort he?

Ummie, hoe is het nu? Koorts alweer gezakt? Wat raar dat ze er nu pas mee komen dat je ook BI had/hebt. Gelukkig voor jou dat het alweer minder word!

Lavendel, begrijpelijke keuze, je moet doen waar je je goed bij voelt. Wat naar dat het niet zo loopt zoals je zou hopen bij jullie, hopelijk zijn de verdrietige dingen snel over.

Nou hier gaat het voor de verandering nog steeds shit ;) Ik ben gisteren bij de ha geweest en ik blijk ischias te hebben, een zenuw die klem zit in mijn rug. Dit kan het voorstadium zijn van een hernia dus dat hopen we maar niet..

Deel Deze Pagina