@ Debby: idd, ik vertrouw maar gewoon op mn vk. Ze zei dat ze dat altijd doen. Welk kaartje bedoel je? Mn temp kaartje? Ik heb niet getempd deze maand.. dus valt weinig aan te zien..
Ha meiden, Even een vraagje. Ik ben aan het kijken voor een kledingkast voor de kamer van mijn dochter. Hebben jullie nog tips waar ik kan zoeken (op internet)? Fijne dag allemaal!
ik heb deze kast voor mijn dochter maar die ga ik binnenkort weg doen. Komt ook van marktplaats (en daarvoor bij ikea )
Ik kan me nog herinneren dat je 'm aan ons hebt laten zien. Gekocht toen je net zwanger was toch? Waarom gaat ie alweer weg? Wij zijn zelf op zoek naar een witte kast.
Hoi meiden, Ik heb vanmiddag mn zusje via skype verteld dat we zwanger zijn. Mn zusje is op wereldreis, komt maart terug. Ze was helemaal van dr aprepo en is super blij. Wel bizar, als zij terugkomt zijn we al meer dan 20 weken.. Daarna ben ik samen met mn vriend naar mn moeder gegaan en heb mn moeder het boek van Carry Slee 'mam, je wordt moeder' gegeven. Ze werd helemaal gek van blijdschap. Echt super leuk die reacties
Goedemorgen! Nou mn beste vriendinnen weten het en de beste vriend van mn vriend. Verder houden we het stil tot na de echo. @ Jessie: Hoe is het bij jou???
Hier ben ik.. eindelijk weer een beetje mens. Vrijdag mijn 30ste verjaardag gevierd en gisteren (iets te) goed wezen stappen dus de ochtend heb ik overgeslagen en de middag was ook lekker op de bank met chocomel, schaatsen aan, boekje erbij, reisgids van New York bladeren.. heerlijk! Ik heb inmiddels ook mijn proefschriften binnen, dus ook dat scheelt heel veel chaos in mijn hoofd, nog 5 weken en dan is de promotie al geweest (aaargh!) en zitten we lekker in NY! Verder wel gespannen voor woensdag, maar goed, we gaan er maar vanuit dat ze ons verder kunnen helpen en dat ik me dan ook nog snel met roze nieuws hier mag melden. Ik wil graag zwanger zijn voordat jullie allemaal gaan bevallen
5 weekjes en dan naar new york... heerlijk hoor jessie! En ik hoop ook echt dat je snel zwanger bent... nog geen ei in zicht zie ik, balen! truus lavendel voelde zich toch niet zo lekker? Misschien heeft ze geen puf?
@ Jessie; woensdag de intake he.. spannend! Hoop dat ze je snel kunnen helpen, zodat je snel zwanger bent!!!
Echt zoo schattig. Mn zusje heeft een abonnement van 6 nrs op mn naam besteld van Viva Mama. Lief van dr he! En mn ma kwam net met het truitje wat ze als eerst gekocht had toen ze van mij in verwachting was. Ze zijn zoo blij met deze familie-uitbreiding
mamatien: wat ontzettend lief zeg! Jessie: Wow super zeg naar NY! Heel logisch trouwens dat je het spannend vindt woensdag. enne ben het helemaal met je eens voor wij bevallen zijn moet jij ook zwanger zijn hoor!
Jessie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Enne, gaaf zeg NY! Debby, ja zou best kunnen maar normaal komt ze dan wel even snel langs zwaaien.. Mamatien, leuk zeg die reacties en cadeautjes!