Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ummie, hoera voor paspoorten binnen hebben! Wanneer gaan jullie ook alweer?

@Lavendel, fijn dat jullie meisje weer is opgeknapt, hopelijk blijft het nu goed gaan..

Hier lekker aan het genieten van verlof. Beetje poetsen, beetje thee drinken, beetje rusten.. ik kom de tijd wel door. Oh ja, en tussendoor enveloppen van de geboortekaartjes schrijven :)
    Afgelopen maandag controle bij vk gehad. Was allemaal prima, deze vk (maatschap van 4) dacht dat kleine uk ons nog wel eens positief kon verrassen met geboortegewicht.. ik ben benieuwd! Als er niets geks gebeurd in elk geval geen echo's meer, want deze werden voor schatting van gewicht er niet nauwkeuriger op na 37 weken zei zij.. dus hopelijk is de volgende keer dat we ons ukkie zien in real life :)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: ja drukkig hier. Op school druk en de jongens en huishouden maken de rest van de tijd vol. Oh ja en als ik tijd over heb wil mijn man natuurlijk ook nog wel eens aandacht;):D

Jessie: Fijn dat alles weer goed was! Ben benieuwd wanneer jullie kindje komt. Spannend hoor..

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden, even een kort berichtje van mij. ons mannetje is maandag ziek geworden. eerst naar het ziekenhuis in almere en niet lang daarna door naar de vu in amsterdam. hij heeft een infectie aan zijn longen, waarschijnlijk een virus. heel zielig, hij ligt op de ic aan de beademing. het was echt spannend, maar zijn toestand is nu mooi stabiel en gaat heel langzaam weer de goede kant. het heeft echt tijd nodig. geduld dus...

jessie, succes met je laatste loodjes

liefs ummie

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he jakkie ummie. Wat naar zeg. Hoop dat jullie kleine mannetje snel weer naar huis mag. Sterkte. X

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bah, Ummie, wat een naar bericht. Sterkte en veel beterschap voor jullie kleine man!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje wat enorm schrikken zeg ummie...
    beterschap voor jullie kleine man!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jeee ummie wat schrikken zeg, beterschap en sterkte (rs virus?)
    hopelijk gaat het al beter, want lees het berichtje nu pas.
    dikke knuf

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ummie, hoe gaat het met jullie mannetje? En met jou? Dikke knuffel!

Hier alles nog steeds rustig, gisteren echo gehad, kleine is nu iets meer dan 6 pond dus dat gaat prima!

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn vandaag weer thuisgekomen! als ik wat meer tijd heb, zal ik wat meer vertellen.
    jessie, fijn dat alles goed gaat, ik ben zo benieuwd naar jullie ukje.

liefs

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie is alles nu weer goed?
    jessie nog geen tekenen van een naderende bevalling? wordt je al nerveus?

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ummie, wat fijn dat jullie weer thuis zijn.. ben benieuwd naar je verhaal!

Nee, nog geen gerommel hier, Debby, ik heb zelf ook nog steeds het idee dat ik wel over de datum ga. Volgens vriendinnen is mijn gezicht ook nog niet "opgezwollen" genoeg om binnenkort te gaan bevallen ;)

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, spannend hoor! Ben benieuwd of het nog lang gaat duren.

Wij zijn dus gelukkig lekker weer thuis. Ons mannetje moet nog wel uitzieken, maar het gaat de goede kant op. Het was wel erg spannend allemaal, vooral in het begin. Ik had hem in huis alvast in de maxicosi gezet om onze dochter te halen van school. Even nog mijn jas aandoen en toen kwam ik bij hem terug en toen was hij helemaal wit/blauw, grote ogen, hij voelde heel slap, er zat niets meer in... Gelijk 112 gebeld, ze zijn gekomen, naar het ziekenhuis in almere. Daar zijn ze een paar uur met hem bezig geweest, maar uiteindelijk hebben ze hem in slaap gebracht en de vu gebeld. Deze zijn snel gekomen met de ambulance en rond 7 uur is hij richting a'dam gegaan. Daar hebben ze hem wel redelijk stabiel kunnen krijgen en vanaf toen was het eigenlijk afwachten. Gelukkig gaven ze de volgende dag al wel aan dat ze niet meer vreesden voor zijn leven, maar hoe en wat was verder nog onduidelijk. Ze hebben allemaal kweekjes gedaan, maar ja, dat duurt best lang voordat je daar de uitslag van hebt en uiteindelijk is daar ook niets uitgekomen. Het waren zijn longen, dat was wel duidelijk, het is geen bacterie geweest, dus waarschijnlijk een virus. Welke, weten ze niet en dat zullen we ook niet weten. Geen RS, geen kinkhoest. Na een week in de vu mocht hij van de beademing af en toen mocht hij ook vrij snel weer terug naar het ziekenhuis in almere. Daar zijn we nog een paar dagen geweest en vrijdag dus lekker weer naar huis. Gelukkig!! Nu lekker uitzieken. Hij lacht iig weer en dat is heel fijn. Wij genieten nu nog meer van onze kids. Heerlijk.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat kan ik me voorstellen Ummie, dat je tijdens en na zo'n angstige uren je extra bewust bent van je hebt.. en wat je helaas dus ook zomaar kan ontglippen. Maar nu gelukkig weer thuis en alweer lachend.. gaat helemaal goed komen! Vervelend dat je niet weet wat het geweest is? Of zit je daar niet zo mee? Dikke knuffel!

Hier gisteren verjaardag van manlief gevierd (is morgen jarig), was gezellig en ondanks dat het niet druk was (was ook zo gepland alleen ouders en broers/zussen) toch best vermoeiend. Gelukkig vannacht goed kunnen slapen, dus nu wel weer redelijk fit. Zojuist de afwas van schalen die niet in de vaatwasser mogen even weggewerkt en nu douchen want om 10.30 naar de vk.

Vraagje trouwens: ik ben op zoek naar een wipstoeltje (cadeau van mijn opa), welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie dat klinkt verschrikkelijk. Wat zal je bang geweest zijn. Kan me niet voorstellen hoe eng dat moet zijn...

jessie ik zag dat je hier gereageerd had en dacht dat je bevallen was... maar helaas...

De allerbeste wipstoel is 1 (vind ik) die van babybjorn. Ok gelijk de duurste maar het is de enige die zo lekker wipt. Echt heel anders dan andere wippers. Dit is echt een van de beste aankopen geweest van onze baby-uitzet.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bedoel je een van deze?

En nee.. nog niet bevallen.. het is ook niet snel goed hè, als je je niet meldt denken mensen dat je aan het bevallen bent, als je je wel meldt ook ;)

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Jee Ummie wat een verhaal joh, allereerst fijn dat het nu goed gaat en dat jullie weer lekker kunnen genieten. Maar wat een schrik en wat naar om mee te maken. Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten.
    Hoe vinden jullie het zelf dat jullie niet weten wat er is gebeurd? Kun je dat laten rusten?

@ jessie, wij hebben de babybjorn en vind het echte en aanrader. Ze zat er al heel vroeg in, het is heel makkelijk mee te nemen als je een keertje weggaat. Ons meisje heeft er altijd met veel plezier ingezeten. Op een gegeven moment had ze het wippen door, dat was hilarisch. Hoe harder hoe beter J vrienden van ons hebben er ook een, en die keken hun ogen uit. Hun zoontje had dat zelf wippen nooit uitgevonden. Maar het is een heerlijk stoeltje om erbij te hebben. ze zitten er lekker in.

Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met je man. Tja, laatste loodjes he. Dan kost het vaak wat meer energie. Nu op naar het volgende feestje, de bevalling!:D

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    het is verdacht stil hier....allemaal aan het schaatsen?
    jessie vast niet, die is zeker aant bevallen :)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Haha, nee hoor.. nog steeds alles rustig hier.. nou ja, kindje schopt en hikt als een dolle en mijn darmen zijn ook wat van slag, maar nog geen bevalling ;)

Elfstedentocht van de baan.. al heb ik er weinig mee.. vind het toch jammer voor al die mensen die wel heel fanatiek er mee bezig zijn geweest!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Even een snel berichtje dat wij gisteren de trotse ouders zijn geworden van een zoontje: Tim. Helemaal gezond, 3630 gram en 51 cm. Met mij gaat het ook prima. Nu lekker genieten van de kraamtijd.

Deel Deze Pagina