Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    JEAH!!!

Jessie van harte gefeliciteerd!!!

Wat een lieve naam en wat een super gewicht! Geniet ervan!

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, van harte gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat alles goed is en wat een leuke naam. Geniet van elkaar.

Liefs

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Jessie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tim!!
    Fijn dat het goed is gegaan, leuke naam...ben erg benieuwd naar het hoe of wat. Maar dat horen we vast nog wel. Ga nu vooral bijkomen, genieten en laat je lekker verwennen!!

hoe is het verder hier? ik heb 3 knotsdrukke dagen achter de rug op het werk, zit net op de bank en ga zo lekker naar bed.
    morgen wordt onze meid 1 jaar!!!

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel gefeliciteerd met je dochter! Gaan jullie nog wat bijzonders doen voor haar verjaardag! En Debby ook alvast gefeliciteerd met jullie grote jongen. Wat gaat het snel allemaal.

Hier nog steeds een drukke ziekenboel. Dochterlief is donderdag ziek geworden. Donderdag heeft ze veel overgegeven en sindsdien eigenlijk niets meer gegeten. Ze is zo slap en zo ziek, echt zielig. Wij proberen haar elke keer wat te laten drinken en een hapje eten hier en daar, maar het gaat echt moeizaam.
    Met ons kleintje gaat het gelukkig redelijk. Ik probeer hem zo ver mogelijk bij zijn zus vandaan te houden (voor zover dat kan ;)) en maar hopen dat zij hem niet aansteekt.

Hoe gaat het trouwens met Truus. Heeft iemand nog iets van haar gehoord. Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien hier. Truus, waar ben je??

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tim!!

Leuke naam, geniet lekker van je kraamtijd en wat een prachtig gewicht trouwens, super!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, van harte gefeliciteerd met jullie dreumes!

Leuke dag gehad en is de kleine meid lekker verwend?

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Spiekt stiekem mee om te kijken hoe het met jessie gaat.....

Gefeliciteerd meid!!wat fijn om te horen dat alles goed gaat en ook echt leuke naam:)
    Geniet ervan meis, je hebt het verdiend!!!!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel gefeliciteerd met je moppie!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    thanks voor de felicitaties!

@ Deb, jij gefeliciteerd met jullie ventje. leuke dag gehad?

@ Truus, hoe is het met jou? Ben jij al bezig met de voorbereidingen voor de 1e verjaardag van je zoon? Zie je dat een beetje zitten?

@ ummie beterschap voor jullie meid, gaat het al beter? wil ze al meer eten/drinken? En hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?

hier gister de verjaardag gevierd, we deden op het op 2 momenten tussen de slaapjes door. 1e moment was vol, druk en onze meid vond het erg veel. In een kwartier tijd kwam driekwart van de genodigden binnen. Dat hadden wij niet verwacht maar onze meid wist niet wat ze moest met aandacht en al die mensen. 's middags was het rustiger met bezoek, de paar mensen die 's ochtends niet waren geweest kwamen toen;) we hadden sowieso niet teveel mensen uitgenodigd. Het was prima zo.
    vandaag heeft ze wel last van gister....dus ik doe de pc uit en ga even wat met haar doen

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, fijn dat je een leuke (maar drukke) verjaardag hebt gehad.

Hier gaat alles redelijk. Dochterlief is nog steeds ziek, maar begint op te knappen en met de kleine gaat het ook redelijk goed. Sinds zondag drinkt hij in ene wel veeeel meer, dus wat dat is. Ik denk dat ik morgen met hem naar het cb ga voor z'n eerste prikje. Die zou die eigenlijk een paar weken terug al krijgen, maar ja toen lag hij in het ziekenhuis. Ik moet zeggen dat ik nu zelf wel redelijk gesloopt begin te raken. Nog even volhouden en dan is iedereen hopelijk beter en keert de rust weer terug.

Truus hoe gaat het met jou? Red je het nog een beetje?

Debby, hebben jullie een leuke eerste verjaardag van Sam gehad? En gaat verder alles goed?

Mamatien, leuk dat je toch nog even meespiekt. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

Jessie, hoe gaat het met jullie? Kun je nog een beetje genieten van je kraamtijd? En hoe gaat het met de kleine man?

Groetjes allemaal

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Tim! Is alles goed gegaan??

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hi meiden kom even zwaaien hier!!! :D

Jessie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Geniet nog lekker even van de kraamtijd.

Ummie, beter laat dan nooit toch ???
    Jij ook nog van harte gefeliciteerd, wat heb je gekregen een zoon of een dochter?

Lavendel, Jouw kleine alweer 1 jaar, time flies :)
    Nog gefeliciteerd.

All, hier een half jaar er tussen uit geweest en de natuur zijn gang laten gaan. Helaas nog steeds zonder resultaat. Ik heb besloten er in ieder geval een jaar voor te gaan en dan zien we wel verder.

Hoe is het met de rest van jullie?

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha mirtjuh! Wat leuk om weer een berichtje van je te zien! Wat jammer zeg dat het bij jullie nog niet gelukt is. Ik hoop voor jullie dat jullie geduld uiteindelijk toch beloond zal worden. Kun je het allemaal nog een beetje aan? Of kun je het ook wel redelijk loslaten?

Wij hebben een zoontje gekregen. Hij is echt superlief, echt een schatje (dat zegt elke moeder natuurlijk, maar toch ;)). Wij genieten in elk geval volop van hem. En onze dochter is echt een trotse grote zus. Heel mooi om te zien.

Liefs

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    was even benieuwd of jessie nog wat van haar had laten horen...

rest zwaai zwaai

ik ben ziek thuis, hondsberoerd, dochter is ook niet fit, man gaat straks naar ha met haar, ze is nu bij go, lekkere ziekenboeg hier dus

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Beterschap Lavendel! Ik ben ook ziek thuis. Gisteren hondsberoerd. Nu nog slap en moe. Eten blijft er gelukkig weer in.

Mirtjuh: wat leuk weer eens wt van je te horen. Wat vervelend dat het nog neit gelukt is om zwanger te worden:(

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zo nu even wat uitgebreidere reactie...

@ Ummie, hoe is het nu bij jullie met de zieken? Dat gaat je slopen he? Herken het helaas.Jij niet ziek geworden?

@ Truus, hoe gaat het bij jou? Druk met feestje voor je kleine man? Hoe voel jij je verder? Hoop zo dat er wat positieve vooruitgang is!

@ Mamatien, hoe is het bij jullie?

@ Mirtjuh, leuk dat je even wat van je laat horen! Jammer dat jullie pogingen nog niet zijn gelukt. Hoe voel jij je er verder onder?

@ Juffie, ook al ziek. Bah, griep? Beterschap!

Ik weet niet wat ik heb, lijkt wel buikgriep wat niet door wil zetten. Gistermiddag begon ik het koud te krijgen, had 's avonds ook koorts. Vanmorgen niet meer, dus ik dacht hup lekker aan het werk. Voelde mij wel wat vreemd, maar kon het niet peilen. Toen ik onder de douche stond werd ik zo naar, wist niet hoe snel ik weer op bed moest liggen. Ga zo maar even eruit, kijken of ik wat kan eten.
    Verder heb ik vooral in buik/maagstreek last van steken en veel gerommel.

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ow ... allemaal zieken hier, beterschap allemaal hoor!
    Hier vannacht ook wakker geworden met een zere keel, ben bang dat ik de griep alweer voelt aankomen :(

Verder gaat het naar omstandigheden goed, ik heb wel mijn downs gehad, maar ben gelukkig weer opgekrabbeld. Lief dat jullie er allemaal naar vragen.

Ummie, leuk een zoon! Fijn dat alles goed gaat en dat grote zus is fantastisch mee om gaat.

Jessie, ik ben ook benieuwd hoe het nu met je is. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kraamtijd!

Nou meiden, tot gauw, ik heb nog steeds een abo op dit topic, dus ik lees lekker met jullie mee ;)

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

beterschap voor alle zieken onder ons. het heerst echt he. hier gaat het nu gelukkig weer beter. dochter is vrijdag voor het eerst weer naar school geweest en met de kleine gaat het ook goed gelukkig. zelf ben ik niet ziek geweest, maar ml wel.

jessie, ben benieuwd hoe het met jullie gaat, maar ik kan me voorstellen dat je nu alle aandacht nodig hebt voor je kleintje. geniet er maar van!

zoonlief is nu lekker aan het spelen in de box. hij boxt naar de mobielspeeltjes die boven hem hangen, zo leuk, ze krijgen soms echt flinke klappen van hem, ha, ha. echt fijn dat hij weer zo goed is opgeknapt :).

o ja, vrijdag waren wij nog voor controle in het ziekenhuis en de arts is ook helemaal tevreden. zijn longetjes klinken weer goed en hij groeit ook mooi. vrijdag was hij 4830 gram.

fijne dag allemaal.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het allemaal goed gaat Ummie!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo, ik kom ook weer eens voorbij vliegen. Was even crisis hier thuis dus geen tijd/zin in het forum.. Het lijkt dat we weer in rustiger vaarwater terecht zijn gekomen dus ik ben weer van de partij ;)

Debby, nog gefeliciteerd met Sam! Leuke dag gehad?

Ummie, fijn te lezen dat jullie mannetje weer helemaal is opgeknapt! Wat is ie mooi gegroeid zeg.

Mirtjuh, wat leuk weer wat van je te lezen! Wat ontzettend #%^(!@ dat het nog steeds niet gelukt is om zwanger te worden.. :(

Lavendel, weer helemaal opgeknapt jullie?

Vorige week ben ik door de MRI scan heen geweest omdat ze vermoeden dat er een zenuw klem zit. Nu afwachten op de uitslag. Ook weer gestart met nieuwe fysiotherapie/manuele therapie dus hopen dat daar eindelijk eens wat vooruitgang in gaat zitten.

Wel goed nieuws is dat ik het idee heb dat het met de PND beter gaat! :) Ben ook begonnen met afbouwen van de antidepressiva omdat ik helemaal klaar ben met die troep en tot nu toe voel ik mij er echt fijn onder.

Deel Deze Pagina