ha juffie, leuk om wat van je te lezen! spannend hoor die operatie bij nathan, maar komt vast goed en het gaat vast helpen. ha, ha, leuk hoor zo'n peutertje aan je been. ik ben benieuwd wanneer onze kleine man wat meer actie gaat vertonen. hij kan zich nu omdraaien, maar verder ligt hij nog rustig op zijn plekje te spartelen en te spelen . helise, het is in elk geval leuk om de kriebels te hebben toch, en hopelijk gaat het goed met het afbouwen van de andere helft van je medicijnen en gaat je bekken ook de goede kant op. manlief is aan de ene kant wel praktisch, dus wat dat betreft vindt hij 2 kids wel prima en hij is ook erg blij met onze zoon en dochter, maar als ik het erover heb dan zie ik hem wel lachen. ik weet zeker dat hij geen nee zou zeggen tegen een derde . juffie, wat grappig trouwens dat jij helemaal geen kriebels hebt. is blijkbaar dus zo verschillend per persoon. fijn dat je helemaal happy bent met je 2 kids. hadden jullie trouwens na je bevalling ook zo'n last van haaruitval. ik heb het nu echt enorm! hele bossen gaan eruit. ik heb gehoord dat dat wel vaker gebeurt na afloop van een zwangerschap, maar ik kan mij niet herinneren dat ik dit na de bevalling van mijn dochter ook had. ik hoop maar dat het snel weer overgaat. het is nu overal haar bij ons in huis .
hallo meiden, hier gaat alles best. We hebben nu een heerlijk lang weekend, en gaan daar lekker van genieten met z'n 3en. @ ummie, haaruitval....houd op! daar heb ik nog trauma's van verschrikkelijk @ helise....wat lees ik nu? kriebels?! Klinkt goed! Balen van je bekken, maar wel super dat je je medicjnen aant afbouwen bent. Als ik het goed lees gaat dat goed? @ juffie, spannend die operatie, maar duurt nog even, valt zeker in je vakantie? Is hij vaak verkouden/ziek? Is dat de reden voor de operatie? @ anticonceptie....hier geen @ moedertjuh, heftige tijd heb je gehad zeg. Hoe gaat het nu? Stabiel? ik ga nu maar een vrolijke frans uit bed halen, ze maakt de buren nog wakker met d'r geklets en vrolijke gegil
ummie: had wel kriebels hoor vlak na de geboorte van Matthijs maar sinds een paar maandjes niet meer. Zwanger zijn blijft bijzonder maar dat zal het na 3 of 4 kindjes ook wel blijven Mijn zusje is nu zwanger en zwanger nu lekker met haar mee. Alleen zonder alle kwaaltjes Zo spannend. Over 3 weekjes weten ze (we ) wat het wordt.. Ben zo benieuwd.. Lavendel: hoe gaat het bij jullie?? Hoe doet jullie meisje het? Nathan moet inderdaad in de meivakantie geopereerd. Hij heeft al een aantal keelontstekingen gehad en zijn keelamandelen zijn heel erg groot. Hij eet ook slecht, ruikt uit zijn mond en snurkt.. Allemaal dingen die hopenlijk na de operatie opknappen.
Juffie, veel sterkte alvast met het laten verwijderen van je kleine z'n keelamandelen. Lekker veel kouds en ijsjes en ze zijn snel de oude. hier loop m'n jongste sinds gisteren ook langs de tafel een paar stapjes, verder is ze nog een beetje bang (tijgeren doet ze als een speer). Helise, voor wat slik je medicatie als ik vragen mag (heb dat gemist denk ik)? Idd eerst jij aansterken/beter worden, en fijn dat het al de goede kant op gaat. Sterkte! Ummie, dat haaruitval heb ik na m'n zw ook gehad en helemaal bij bv geven. Sinds ik getropt ben met bv geven begint het weer terug te groeien, dacht even kaal te worden hihi. Lavendel, aan de ene kant wel maar anderzijds zit ik met een depressie wat denk ik ook te maken heeft met wat er voorgaand is gebeurd. Heerlijk zo een vrolijke in huis te hebben he, m'n jongste is er ook zo 1 echt een lekkerbekkie.
Ummie, jep, hier ook vreselijke haaruitval na de bevalling, dacht dat ik niks meer over zou houden! Ondertussen gelukkig geen last meer van. Juffie, haha die Matthijs. Sem is ook precies zo! Hij kan al anderhalve maand heel goed stappen maar hij vertikt het gewoon. Inderdaad, kruipen gaat veeeeeeeeeel sneller Lavendel, uh geen AC? Betekend dat dat jullie bezig zijn voor een tweede? Moedertjuh, ik slik antidepressiva (voor de PND), Venlafaxine. Zat eerst op de maximale dosis en nu op de helft dus het gaat de goeie kant op.
Helise, jij ook al meid. Mijn ha stelde het ook voor maar hoor er veel negatieve verhalen over wat me beangstigd. Ik heb volgende week een gesprek met psycholoog, heb jij die ook?
@ Juffie, hier gaat het prima, ons meisje doet het heerlijk! Hoewel het nog even duurt voor de operatie hoop ik inderdaad voor hem en jullie dat hij snel van die klachten af is! Kunnen jullie jongens ook lekker samen spelen? Ik vind het zo leuk om te zien hoe onze meid nu kan spelen met andere kinderen. @ moedertjuh ja dat is inderdaad heerlijk om een vrolijke in huis te hebben. Daar kan je zelf ook wel van opknappen. Hoewel ze ook wel haar kuren kan hebben hoor! Vooral de laatste tijd, als iets niet wil lukken .poeh, maak je borst maar nat! Grrrr .vanmorgen naar het cb geweest, mevrouw ligt er een half uur in maar ze is al een poos aan het praten, en nu wordt het mopperen L dit gaat niet de goeie kant op, dacht even wat tijd voor mijzelf te hebben. OF ze heeft een poepbroek of ze heeft zin om mij dwars te zitten, normaal slaapt ze altijd!!
haha, ik moest toch eerst nadenken wat je bedoelde met ac , lekker blond Maar jij bent wel weer heel allert , uhm, maar nee zijn niet bezig met een 2e, (heb er even niet aangedacht dat condoom tot ac hoort...dus eigenlijk doen we wel aan ac)
Haha Ja ik heb ondertussen al ik geloof minimaal 6 verschillende soorten gehad maar allemaal slaan ze niet voldoende aan. Dit kan je zien aan een bepaalde spiegel in je bloed. Ik ben absoluut geen fan van antidepressiva maar in mijn geval zag ik geen andere uitweg meer dat ik het toch ben gaan slikken. Ja ik heb ook gesprekken bij een psycholoog, loop bij de psychiater vanwege de medicijnen en volg ook nog cognitieve therapie. Maar heb jij ook een (postnatale) depressie dan?
Lavendel, ow zo herkenbaar. Zowel de vrolijkheid als dat dramatische haha. Helise, ik liep tijdens m'n zw al bij een psycholoog en die vertelde me dat het 9 v.d 10x terug komt (en het dan een pnd is) na een bevalling en het klopt. Ik heb het altijd weggestopt (ben geen prater helaas en krop alles weg) maar de dood van m'n pa was de druppel en kwam het allemaal naar boven. Ermee naar de ha gegaan en die zei al dat ik aan de medicatie moet maar ja ben daar zo geen voorstander van dus nu eerst weer gesprekken met de psycholoog en daarna kijken we verder.
lavendel, ha, ha, ik dacht idd ook wat helise dacht . Hmm, ben benieuwd hoor wanneer jullie voor een tweede gaan. hier trouwens ook geen ac, alleen condooms rond de eisprong. wel irritant, want zo blijf je wel bezig met je cyclus in de gaten houden. moedertjuh, wat vervelend voor je allemaal. dikke knuf meid. heb je zelf het idee dat gesprekken met een psycholoog zouden kunnen helpen? haaruitval, wanneer werd dat bij jullie minder? ik geef geen borstvoeding, dus daar kan het niet aan liggen. ik heb ook lange haren, dus dan merk je het denk ik ook meer, maar ik word er echt helemaal gek van . zoonlief begint nu trouwens eindelijk af en toe door te slapen 's nachts. nog niet elke nacht hoor, maar het begin is er (hoop ik). fijn weekend alvast.
Ummie, dank je meid. Of die gesprekken gaan helpen weet ik niet, maar ja ik zowiezo niet echt positief in het leven. Haaruitval, werd bij mij minder na het stoppen met bv maar aangezien jij dat niet geeft zou ik niet weten wanneer wel? Je ontzwangert 9 maanden he zeggen ze. Leuke weekend gehad allemaal? Hier erg druk gehad met bezoek, verder nog steeds ziekjes (de meiden en ik).
Beterschap moedertjuh voor jou en je kids. En ik hoop voor je dat de gesprekken zullen helpen! Heb je al een gesprek gehad of nog niet? Hier een heerlijk weekend gehad, vooral zaterdag, het was prachtig weer, dus we hebben lekker gebbqd en buiten gegeten, jammie en gezellig .
Ummie, dank je meid. En klinkt heerlijk je zaterdag! Hier wezen winkelen met mams, lekker gewandeld in het zonnetje (was toch best koud). Deze week heb ik m'n eerste gesprek, ben benieuwd hoe dat zal verlopen.
Hallo meiden, ik kom weer effe bijkletsen. Weet niet of jullie je nog herinneren dat dochterlief vorige week zat te mopperen in bed. Ben wezen kijken en ze zat rechtop in haar bed!! Ik denk dat ze niet meer wist hoe ze terugmoest liggen en dat ze daarom begon te mopperen. @ Ummie, haha jij bent net zo erg als Helise J. En ik ben ook wel benieuwd wanneer we voor een tweede gaan Ik vind condooms nog steeds helemaal niks, maar de pil mocht ik niet meer vd ha. Dan blijft er weinig anders over. Wat het haaruitval betreft, sorry, het heeft hier een poos geduurd voordat het over was. Fijn dat jullie je zoon wat langer begint te slapen s nachts. Op hoeveel voedingen zit je nu nog? @ moedertjuh das ook niet makkelijk allemaal zeg. Beterschap trouwens. Succes vande week met je eerste gesprek. Hoop dat je goed begin maakt! hoe is het met de rest vd meiden en de kids?
Moedertjuh, goed plan om eerst te kijken of je genoeg hebt aan de gesprekken. Als blijkt dat dat niet zo is kan je altijd nog besluiten evt. antidepressiva te nemen. Succes met je eerste gesprek van de week! Ummie, wat goed van de kleine man dat ie het doorslapen begint te begrijpen! Haaruitval weet ik niet meer wanneer dat ongeveer ophield.. Volgens mij na een aantal maanden Lavendel, wat goed dat dochterlief rechtop in bed zat!! Heeft ze ondertussen al uitgevogeld hoe dat ze zelf weer kan gaan liggen? Hier, de kleine man stapt eindelijk serieus! Hij kon het al 2 maanden maanden maar vertikte het iedere keer omdat kruipen makkelijker en sneller is maar sinds van het weekend gaat ie los Zo grappig om te zien, hij ligt helemaal slap van het lachen om zichzelf
Helise, wat leuk dat hij het lopen nu echt door heeft! lijkt me ook zo schattig om te zien. hier is de kleine man nu voortdurend aan het omrollen. hij kon het al wel een paar weken, maar sinds deze week is hij er echt druk mee bezig . ik vrees dat mijn rust straks voorbij is als hij gaat proberen te kruipen . moedertjuh, succes met je gesprek deze week! lavendel, ha, ha, dat meisje van jou. ik hoop voor je dat ze de volgende keren wel gewoon weer lekker gaat liggen. enne, condooms vinden wij ook niks hoor. daarom houd ik mijn temp nog een beetje bij zodat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest. zolang mijn cyclussen een beetje regelmatig blijven is dat nog wel te doen.
Lavendel, wat goed van je meissie. Het is wat met die ontwikkelingen allemaal, maar leuk weer een stap verder. Dank je. Helise, ja dat is de bedoeling. Dank je meid, jij ook sterkte met het afbouwen. Aaah wat leuk dat je mannetje stapt, hier nog geen beweging (nie kruipen en ook niet lopen). Mevrouw tijgert erop los en trekt zich op en loopt om de meubels heen maar thats it. Leuk he die gezichtje als ze lachen haha. Ummie, dank je. Hier ook geen voorstander van cd's, wil al een tijdje m'n temp bijhouden maar zelfs daar heb ik geen fut voor.
Ummie, haha die kans is groot dat je rust dan over is Leuk dat ie het rollen zo door heeft! Moedertjuh, jij ook bezig met afvallen zie ik. Grappig, we willen allebei ongeveer hetzelfde er af Doe je een dieet of gewoon opletten?
hoi meiden... kom even hoi zeggen... ben zo lang niet meer hier geweest Alles goed met iedereen? Lees dat het bij helise al weer kriebelt voor een 2e. Maar zal nog wel even duren denk ik? ik lees serieus loslopen nu bij helise en langs alles stappen bij juffie! En zelf gaan zitten bij lavendel! Knap hoor! Sam loopt nu eigelijk al 3 maanden los, hij rent zelfs en we gaan af en toe zelfs wandelen zonder kinderwagen. Zeggen jullie kindjes al wat woordjes? Sam zegt alleen mama heel soms. Verder nog helemaal niks. Verder ga ik vanaf dinsdag 3 maanden weer werken binnen mijn bedrijf. Ik kan dan 3 maanden langer in dienst blijven dus dat is altijd meegenomen. Hebben jullie de bmr prik al gehaald? Hier gisteren... ben benieuwd of hij er volgende week last van krijgt... Sinds een week slaapt sam eindelijk wat beter. Bijna elke nacht zat ik tot 2 uur met hem op tot mijn man thuis kwam en dan legde mijn man hem in bed en ging hij wel slapen. Nu heb ik hem 4 nachten laten huilen met pijn in mijn hart maar nu als ie huilt geef ik hem een speentje en hij slaapt weer...