Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen dames!

Hier een tijdje zonder laptop gezeten, hij is er weer dus kan weer kletsen.

Ummie, fijn dat het beter gaat met je mannetje. Beterschap.

Jessie, wat leuk je 1e moederdag. Geniet ervan en van het bv, lijnen komt nog wel.

Helise, dan idd maar het advies van je psych volgen. Hopelijk ben je stabiel genoeg en kan je afbouwen.

Hier de laatste tijd vaak een bleghh *** gevoel, afvallen ook op laag pitje, dames goed ziek geweest..etc. Kortom niks boeiends te vertellen hier.

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi moedertjuh, vervelend hoor dat je niet zo lekker in je vel zit. kop op meid.

hier bezig met het uitproberen van hapjes voor zoonlief. de afgelopen dagen heeft hij gepureerde komkommer gekregen. volgens mij smaakt het hem wel :). hebben jullie nog lekkere ideetjes?

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jessie, fijn dat alles goed gaat met jou en je kleine man!

Moedertjuh, wat shit dat het niet zo lekker gaat de laatste tijd. Heb je al een gesprek gehad ondertussen? Beide meiden weer opgeknapt?

Ummie, wat leuk dat de kleine man het zo goed smaakt! :) Hier waren wortels ook een groot succes. Maar de rest ging er ook wel in, haha.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    shakes is echt niks voor mij.
    Met gezond eten kan je ook (blijvend) afvallen.
    Het gaat misschien niet zo snel. Maar mij gaat het niet om snel.

Ummie leuk dat je mannetjes de hapjes zo lekker vindt!!!

moedertjuh sterkte...

hier alles ok.
    Heb een werkopdracht voor 3 maanden dus kan 3 maanden langer in dienst blijven. Wel druk druk druk.
    Verder nog steeds aan het afvallen (zie onderschrift).
    En we gaan dinsdag op vakantie naar frankrijk. Zin in!

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iedereen een leuke moederdag gehad??

en debby, fijne vakantie! heerlijk, er lekker even tussenuit!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja mijn moederdag was leuk. S morgens ontbijtje gehad en kadootjes die emma zelf gemaakt had (een theepot). En van mijn man een foto van de kids op canvas. Verder mocht ik tot half 10 uitslapen!

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, lekker uitslapen, dat is een mooi kado!! wij waren allemaal wel op tijd wakker, maar lekker nog even met z'n 4tjes in bed. was ook super. en dochterlief had natuurlijk een kadootje gemaakt :).

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is ook erg gezellig!
    Dat komt er hier niet zo vaak van. Mijn man komt meestal pas rond 3 uur thuis uit zijn werk dus dan laat ik hem uitslapen. In de vakantie zal het wel lekker zijn denk ik...

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden, even weer een zwaai van onze kant.
    Man en dochter liggen in bed, beide met koorts. En ik dacht nu maar ff gebruik maken van de tijd om even een teken van leven te geven.
    Het gaat hier prima. We hebben alleen een pittige tijd achter de rug met van alles en nog wat. En daarvan proberen wij nu een beetje bij te komen. Verder gaat het prima hier. En ik lees dat de meesten hier goed bezig zijn met afvallen, erg knap! Bij mij is het afvallen vanzelf gegaan, wat natuurlijk niet goed is. Maar ik heb de afgelopen tijd nogal wat kwijtgeraakt, en sinds twee weken ben ik stabiel op de weegschaal.

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi lavendel! leuk om weer wat van je te lezen. hopelijk gaat het inmiddels beter met je man en dochter. en niet te veel afvallen hoor, dat is idd niet goed. knuffel!

liefs ummie

ps, hoe gaat het met de rest? jessie, ben je inmiddels begonnen met werken??

11. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Ummie, dank je meid. Hier weer z'n gangetje. Hoe gaan de hapjes bij je zoontje? Ken je deze site al Keukenkikker
    Je zoontje is bijna 6 maanden, je kan wortel geven, aardappel, combi van beiden met courgette etc.

Helise, gesprek staat op 1 juni maar volgende week worden m'n keelamandelen verwijderd hoogstwaarschijnlijk. Het gaat gelukkig na een goed gesprek thuis heel erg goed, ben weer begonnen met sporten op de sportschool dus weet niet of dat gesprek nog zin heeft? Hoe gaat het met jou en je zoontje?

Debby, lekker genoten van je vakantie? Dank je meid.

Lavendel, hopelijk gaat het nu beter met je dochtertje en man en van de moeilijke periode. Knuff meid

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuke site! bedankt voor de tip. kleine man smult echt van zijn hapjes. is zo leuk om te zien. van het weekend had ik mango gepureerd, dat vond hij echt jammie :).

fijn dat het wat beter met je gaat en lekker sporten is ook altijd goed. dan voel je je gelijk een stuk beter. succes volgende week met je operatie! zie je er tegenop?

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe gaat het met iedereen? genieten jullie ook van het mooie weekend??

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Lavendel, je man en dochter weer opgeknapt hoop ik? Wat vervelend dat jullie zo'n rottige tijd achter de rug hebben.

Moedertjuh, wat fijn dat het beter met je gaat! Succes met de operatie van de week..

Ummie, hier zijn we zeker aan het genieten van het mooie weer, heel de dag lekker buiten met de kleine man. Zwembadje op met dit mooie weer, zal nog afkicken worden voor 'm van de week aangezien de temperaturen weer gaan kelderen.

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, lekker he, zwembadje in de tuin. Heerlijk.

Ik heb nog een vraagje. Onze kleine man heeft er nu echt een handje van als hij in bed ligt om dan te gaan draaien en omkeren en van alles en nog wat. Uiteindelijk valt hij dan natuurlijk niet keurig onder zijn dekentje in slaap. Nu was dat de afgelopen dagen niet erg. Het was toch warm. Maar als het straks weer afkoelt is dat minder fijn. Hebben jullie dat ook gehad?

Trouwens onze kleine man is al weer bijna een half jaar!!! Ik vind dat de tijd zo snel gaat...

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja Ummie, de tijd gaat zeker snel. Nog even en het hele baby zijn is er alweer vanaf, geniet er nog maar even van.. :)

Tsja dat rollen hou je niet echt tegen. Wij deden/doen gewoon een lekker pyjama aan met een slaapzak en leggen hem s' avond voordat wij naar bed gaan weer recht en netjes onder de deken. Niet dat het nut heeft, maar goed :cool:

Wat wij trouwens nog wel deden toen ie net ging draaien enzo was het laatste stukje van de slaapzak onder het matras vouwen. Dat helpt als ze net beginnen te schuiven en draaien maar dat hebben ze ook snel door.

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden,
    onze meid kruipt sinds een week!!! helemaal trots :D

man en dochter zijn weer opgeknapt, was alleen even balen dat ze juist het hemelvaartsweekend ziek waren, had er op verheugd om met z'n 3en van alles te gaan doen. Maar dat hebben we afgelpoen weekend maar gedaan en toen was het ook nog beter weer:)

@ ummie ow alweer een halfjaar, gaat supersnel. Tijd voor een derde;):p Dus je bent al begonnen met hapjes, alleen fruit of ook avondeten? Ik heb ook heel veel gehad aan het boek van de AH opperdepop. Superboek!

@ moedertjuh hoe is de operatie gegaan? en hoe gaat het verder?

@helise hoe gaat het met jou?

@ ummie, rollen houd je niet echt tegen. Maar wij hadden onze meid in de slaapzak, en wij stoppen (nog steeds trouwens)de slaapzak aan het eind in en als je ze dan lekker strak instopt krijgen ze het niet voor elkaar....tenminste, als het meezit;)

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die slaapzak is echt een goed idee. Dom dat ik daar niet meer aan had gedacht. In de winter ging hij altijd in de slaapzak, maar nu al een tijdje niet meer, dus helemaal niet meer aan gedacht dat ik die ook nog had :) Dan heeft hij in elke geval de slaapzak om zich heen als hij niet meer onder de dekens ligt.

En ja, een derde. Ik vind dat echt moeilijk en zit er eerlijk gezegd echt een beetje mee te worstelen. Aan de ene kant kriebelt het enorm en wil ik nog liever vandaag dan morgen een derde, maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed zo. Het is wel praktisch allemaal met 2 kids. Lastig dus...
    Maar Lavendel, wordt het bij jou geen tijd voor een tweede??
    En super van je grote meid dat ze kan kruipen. Knap hoor!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

ben ik ook weer eens.

Ummie: hier ook een slaapzak inderdaad. Als het koud is leg ik er nog een dekentje overheen maar meestal kruipt hij daar toch onderuit..

Lavendel: jeeej wat goed dat ze kruipt!

moedertjuh: bah keelamandelen eruit... Hoe is het nu?

hier gaat het allemaal prima. Matthijs loopt sinds een weekje ofzo echt los.. Zo schattig. Hij deed steeds kleine stukjes en dan weer kruipen maar nu loopt hij de hele kamer of tuin door.

20. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Lavendel, jeeeeeej wat goed van je kleine meid, logisch dat je trots bent!! Met mij gaat het niet zo, weer erg veel pijn vanwege nieuw revalidatietraject en vanwege veel stress geestelijk weer helemaal ingekakt..

Ummie, en kleine man weer lekker in de slaapzak geslapen vanacht? :p

Juffie, fijn dat het goed gaat bij jullie en wat leuk dat Matthijs nu echt aan de wandel is! :)

Deel Deze Pagina