Mamatien, wat leuk de reacties van je familie! Echt lief. Jessie, hoop ook dat je snel zwanger bent. Lijkt me super om toch even allemaal tegelijk zwanger te zijn. Hopelijk zal het bezoekje aan de gyn hierbij helpen. Enne NY lijkt me ook heerlijk!
Dank je Truus, vind ik ook! Wat het resultaat ook wordt, het wordt iig de kortste cyclus sinds tijden .
Ja inderdaad op een dag of 30 kom je uit zo te zien! Klinkt goed! Maar ik ben benieuwd wat je temp komende dagen gaat doen, het lijkt een beetje nu op een 2de tempstijging en dat zou gunstig moeten zijn!
@ummie: vind hem er ook mooi uitzien.. Tis echt de maand van de zwangerschappen.. Op ander forum waar ik praat zijn er deze maand ook 3 (incl mezelf) Ik duim voor je!!
Oh ik zit zo in dubio of dat ik nog een pretecho wil laten maken over een week of 2/3/4.. Nou ja, ik wil het wel dat is het probleem niet maar vind het zo duur. Kost wel even weer 100 euro..
Hoi meiden, @ truus, ja een pretecho lijkt mij ook wel leuk. ik heb het destijds niet gedaan, want wij hadden al veel echo's in het ziekenhuis, maar als je dat niet hebt zou het wel super zijn. maar ja, tis idd wel veel geld... meiden, ik vind mijn tempkaartje zo gek... ik weet niet wat ik er van moet denken. ik probeer ook niet teveel ergens op te rekenen, we zien wel wat het wordt.
Het is inderdaad wel erg leuk die 3d echo. Denk dat ik toch van de week maar een afspraak ga maken denk dat we er spijt van krijgen als we het niet doen. Ummie, ik vind je kaartje er echt goed uitzien! Zonder je valse hoop te geven, ik vind hem wel wat weg hebben van mijn kaartje toen ik zwanger was: My Ovulation Chart
Het lijkt er idd wel wat op. pfff, ik probeer echt niet te veel hoop te hebben. even afwachten wat mijn temp morgen doet. Ik heb ook van andere meiden wel gehoord dat ze de 3d echo erg leuk vonden! ik ben benieuwd wat je gaat doen.
Ummie, snap ik dat je niet te veel hoop durft te hebben.. Ik vind je kaartje er tot nu toe echt wel heel okee uit zien! Jessie, jeeeeeeeeeeeeeej ik zie een ei bij jou, wat goed!! Nou dat word komende twee weken weer nagels bijten. Goed geklust? Lavendel, joehoe, meldplicht! Het is niks voor jou om een week niks van je te laten horen Pff iemand nog een interesse in brandend maagzuur? Heb er iedere dag last van maar vandaag is het helemaal erg.. Ook al 3 Rennies op maar het helpt allemaal niks. Verder heb ik nog in de aanbieding een op de blaas trappende beeb. Weet niet hoe ie het voor elkaar krijgt maar hij doet mij gewoon zeer! Nou ja, hopelijk draait ie snel weer hij lag continue boven maar sinds een paar dagen geleden ligt ie ineens weer beneden..
@ Ummie: oh je houdt het spannend meid.. Ik duim voor je! @ Truus: ik zit even naar je handtekening te kijken, maar heb jij gewoon al 5 echo's gehad?? Vet relax! Ik krijg er maar 2.. Ik zou het denk wel doen hoor, zo'n pretecho.. volgens mij onwijs gaaf!
Mamatien, ja klopt, is een mazzeltje inderdaad die echo's, normaal krijg je er maar 2. Bij mij waren ze de eerste keer te vroeg met de termijnbepaling dus die moest 2 weken later toen over en omdat ik bij de 14 weken steeds zo'n buikpijn had hebben ze toen ook nog even een echo gemaakt om het een en ander uit te sluiten. Ach ik vond het ook niet erg hoor
Jessie, jippie een ei!!! Hopelijk wordt morgen je eerste en laatste bezoekje aan de gyn! Wel veel succes gewenst, ben benieuwd wat ze willen gaan doen... Ja, ik vind het ook weer erg spannend. Ik kan het ook niet zo goed loslaten, maar heb er zelf niet zo'n goed gevoel over. Mijn temp blijft een beetje laag. Normaal zit ik nu wel rond de 36.9/37.0, dat haal ik nu niet...
Truus, vervelend he, brandend maagzuur. Ik kan mij nog herinneren dat ik op een gegeven moment zittend probeerde te slapen, anders lukte het echt niet ... sorry, wil je niet ontmoedigen...
joehoe jessie! succes morgen! echos... ik heb er nu 4 gehad. 1tje omdat ik al bij de gyn liep, termijn echo, pretecho (geslacht) en 20 weken echo... en morgen een groeiecho. Als je bij de gyn loopt krijg je meestal wel iets meer echos en zowieso laat je vaak zelf nog een echo maken. Ik weet nog steeds niet of ik een 3d echo ga doen...
Ummie, nou haha dat is een leuk vooruitzicht, zittend slapen.. Moet donderdag naar de vk dus ga het er wel even over hebben. Elke dag Rennies eten lijkt mij ook niet goed. Jessie, succes morgen bij de gyn! Debby, spannende dag morgen voor jou, hopelijk is alles goed!