Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geniet van het mooie weer allemaal!!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zit helaas de hele dag binnen achter de computer :(
    Maar ik ga nu wel ff de was in de machine doen.. en dan maar ff m'n hoofd naar buiten steken om toch iets mee te krijgen van het mooie weer.. en de lucht van gemaaid gras :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: temp gelukkig nog niet verder gezakt zie ik. ook geen spotting meer?? succes achter de computer!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie balen van je temp... hoe is het nu?

Ik heb jullie ook weer gevonden!

Met mij gaat het niet heel erg geweldig, mijn hondje is afgelopen donderdag ineens overleden en daar ben ik best wel stuk van.

Verder vandaag op de rommelmarkt veel babykleertjes en een deken voor in de maxi cosi gekocht. Fantastisch vind ik dat rommelmarkten!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden,
    Jessie: je temp ziet er goed uit... zal het een hele hele late innesteling geweest zijn? I hope so!!!!!!

Hier weinig te melden.. Heb het hele weekend genoten van het heerlrijke weer, zowaar weer een kleurtje op mn gezicht :)

Morgen HA. Heb mn tempkaartjes uitgeprint. Moet ik verder nog ergens op letten? HEbben jullie tips?
    Ik weet eigenlijk ook nog niet eens wat mn doel van t gesprek morgen is.. of ik verwijsbrief wil of de HA zelf bloedonderzoek/sperma onderzoek zou kunnen doen...

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: templijsten lijkt me inderdaad voldoende. toch wel spannend lijkt me zeg.

debby: logisch dat je het er moeilijk mee hebt. sterkte hoor!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Debby, zag het op je hyves.. gecondoleerd!

@Mamatien, templijsten inderdaad, maar daar heeft mijn HA niet eens naar gekeken. Mijn HA had zoiets van sperma onderzoek doen zij wel.. gaat in 1 moeite door. Ik weet ook niet of ze zelf iets van bloedonderzoek kunnen doen, moet dan ook opgestuurd worden naar het ziekenhuis en de gyn weet dan toch het beste hoe bepaalde waardes moeten zijn..

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, succes morgen.. Templijsten zou ik voor de zekerheid gewoon mee nemen, misschien wil hij ze inderdaad zien.

Jessie, je temp is nog mooi, hoe staat het ervoor vandaag?

9. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Debbie.. wat onwijs vervelend zeg... sterkte ermee!!

@ Mamatien.. gewoon je verhaal vertellen en je temp-kaartjes meenemen en gewoon afwachten wat je ha zegt. En als jezelf graag doorgestuurd wil worden, dit aangeven.. succes morgen!!

@ Jessie... hoe gaat het ermee, al ongesteld geworden of is er nog hoop?? Ik zal voor je duimen...

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas dames, temp is nu echt gezakt :(
    Ongi zal vandaag of morgen wel doorbreken.. ik ben benieuwd hoe mijn volgende cyclus gaat zijn, of ik voor of na mijn ei naar de gyn moet.. of misschien zelfs wel in de volgende ronde (of geen volgende ronde, nog beter)!?

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hej meiden,

Wat valt er bij jullie onder een lange cyclus? :p

12. mamatien

@ mamma2be: een cyclus tot 35 dagen is normaal. Maar ik vind dat een cyclus lang is als je hem zelf te lang vind.. ik vind 34 absoluut geen lange cyclus.. maar dat heb ik zelf ook haha! (ik begon met 40) maar er zijn hier meiden met cyclus van 70 ofzo....

@ Jessie: Balen meid :(:(:(

13. mamatien

Meiden,
    Ik ben van plan om een tijdje niet op zp te komen. Wil ff zoveel mogelijk het zwanger worden loslaten en door hier te blijven hangen ben ik er toch mee bezig..

Ik zal vanmiddag nog wel even laten weten hoe het bij de HA was, maar daarna zal het minder zijn!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    succes bij de huisarts mamatien. En het is begrijpelijk... laat je af en toe nog wat van je horen?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, pff ziet er niet best uit je temp zeg.. Balen zeg :(

Mamatien, begrijpelijk, je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je af en toe maar wel even komt gillen hoe het met je gaat.

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, begrijpelijk meid, doe waar je je goed bij voelt. Maar af en toe ff laten weten hoe het met je gaat zou wel fijn zijn. Hoop dat je vanmiddag goed gesprek hebt gehad bij HA.

@ Jessie, balen van je temp. Hoop niet dat een volgende ronde nodig zou zijn, maar als ik je berichtje lees merk ik eropuit dat je er nog niet uit bent om naar de ha te gaan? OF heb ik dat mis?

@ Truus, hoe gaat het met je bekken? En de rest?

@ Juffie, hoe gaat het met jou? Lukt het werken nog? En hoe gaat het met de kamertjes?

@ Deb, hoest met jou? wil het werken nog? Nog gecondoleerd met je hond

@ Lientje, hoest met jou??

@ All, wij zijn weer terug van weekendje oppassen. Was gezellig. Moet vandaag beetje mijn draai weer vinden ofzo...vanmorgen auto weggebracht voor apk, en nu wat klungelen thuis. Ben uitnodiging aant schrijven voor verrassingsfeest van mijn man, die wordt over maand 30 en leek mij leuk om iedereen uit te nodigen op een avond waarvan hij niet weet dat dan zijn verjaardag gevierd gaat worden. kan alleen niet zo goed nadenken wat ik in de uitnodiging moet schrijven...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel het gaat goed ik heb weinig last van mijn bekken en spieren op dit moment. Ik ga denk ik vanaf volgende week weer wat meer werken. Als het me lukt om weer naar 100% te gaan dan kan ik tot 36 weken blijven werken en dat lijkt me wel fijn...
    Ik heb de afleiding echt een beetje nodig...

18. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden....

@Mamma2be.. een cyclus langer dan 35dagen is volgens de gyn te lang en dan kan het zo zijn dat je geen eisprong hebt.. maar het hoeft niet. Ik heb een keertje een cyclus van in de 90dagen gehad en had uiteindelijk die maand ook eisprong.

@Lavendel... lekker weekend gehad en vandaag weer een beetje je draai kunnen vinden?? Hier met mij alles goed. Ik had de laatste tijd een beetje stress door mijn werk, waardoor ik wat minder goed in me vel zit.. het is momenteel erg druk op het werk!

@Mamatien... als je denkt dat je even afstand moet nemen is dat denk ik het best voor jou... succes ermee!!

@Jessie.. balen meid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid als je bij de gyn bent geweest.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, hoe was het bij de HA?

Lavendel, bekken gaan wel redelijk. Wat leuk, een verrassingsfeest voor je man.

20. mamatien

Hey meiden,
    Altijd op het moment dat ik zeg 'ik kom wat minder op zp' ga ik er veel op haha,stom h e! :S

Maar goed, gesprek bij HA ging erg goed. Ze vond het super goed van ons dat we nu een stap verder willen. Ze gaf ons de keuze of we sperma willen laten testen via ha, of dat we naar de gyn willen zodat we beide onderzocht kunnen worden. We hebben voor het laatste gekozen. De HA vond dit ook de verstandigste keuze!

Mn vriend zit bij andere dokter, dus die moet morgen ff naar zijn HA bellen voor verwijsbrief, want dat kon zij niet doen. Dus morgen ga ik ff alle ziekenhuizen en 1 MC kinderwens afbellen wie het snelste zijn haha!

Ben benieuwd...

Ohja, ze zei dat het leek dat mn tempkaartje uit een boekje kwam, zo mooi vond ze hem, dat mn ei echt uber duidelijk te zien is. En als er gem. meer dan 7 dagen zit in lengte van cyclussen, dan praat je pas over onregelmatig. Ik heb paar uitschieters, maar over algemeen is die regelmatig zei ze. Ze begreep wel dat het frustrerend is dat het iets langer als normaal is, omdat ik op deze manier minder kanze had.

Al met al.. Mijn HA is echt super :) (maar dat wist ik al!)

Deel Deze Pagina