Misselijkheid is weer weg Mn vader reageerde echt super super enthousiast!! Echt super leuk, had ik namelijk niet helemaal verwacht! Hij had het niet door die lettes haha. T was dat mn broertje zei 'he opa' toen had die pas door dat daar OPA stond haha! Ik ga lekker slapen!! xxx
Mamatien, wat leuk dat je vader zo enthousiast reageerde! En leuk idee idd met die letters. Jessie, het lijkt wel alsof je een mooi dipje krijgt . Nog steeds geen nieuws van Lavendel???
Ha meiden, Hoe gaat het met iedereen?? Hier is temp nu echt gezakt. Was eigenlijk nog best lang hoog gebleven...
Balen Ummie Waar is iedereen toch. ik heb het gevoel dat het met de dag rustiger wordt.. Juffie, leef jij nog?!
ja ik ben er nog hoor. maar druk met van alles. schrijf ook bij een aantal andere topics mee en alles bijhouden is soms beetje veel Lees wel alles hoor maar reageer nu vaak alleen even in het topic waar ik al het langst meeschrijf. Hier gaat alles prima trouwens hoor. Ben alleen heel erg moe nu maaar moet nog zo veel doen. (zit nog op school nu)
hoi meiden ik ben er ook nog hoor... maar ja ik heb het ook druk. Slaap veel, kleine dreumes rondlopen en ook nog 3 dagen werken en bij andere topics posten. Hier ook alles ok. Maar ook hier blijft de vermoeidheid zeer irritant aanwezig. Moet altijd even s middags slapen anders red ik de dag niet. mamtien wat leuk van je vader! ummie hopelijk de 30e meer nieuws voor jou...
Kan me voorstellen hoor dat jullie druk zijn en ook vaak moe... Debby, werk je nu wel weer 3 hele dagen dan? Gaat het goed? De komende bezoekjes aan de gyn zijn eigenlijk gewoon controles voor het baarmoederslijmvlies. Bij de laatste metingen was dit elke keer aan de dunne kant en dat kunnen ze niet verklaren. De laatste metingen zijn echter wel alweer een tijdje terug gemaakt (juni geloof ik). Daarom wil de gyn nu nog één keer een cyclus heel goed doormeten en daarbij ook bloedprikken. We zullen zien wat het resultaat is. Ik hoop dat het allemaal wat beter is nu...
ummie ik hoop ook op lekker dik slijmvlies voor jou! En gaan ze daarna nog wat doen? Of blijft het gewoon bij natuurlijk proberen? Ik werk 3 halve dagen maar werk van 10 tot half 3 dus ben wel bijna de hele dag zoet want ik moet ook nog reizen
Wat ze daarna gaan doen weet ik nog niet. Hangt natuurlijk ook af van de uitslagen. Ik hoop dat het er wat beter uitziet en dat wij gewoon natuurlijk gaan proberen. Ben het ziekenhuis eigenlijk een beetje zat, ik merk dat ik er echt moeite mee ga krijgen. Zo suf, vorige week belde ik bijvoorbeeld voor het maken van de afspraken bij de gyn en zat ik al bijna te huilen aan de telefoon, terwijl er helemaal niets aan de hand was . Ja, dat reizen naar werk kost ook veel tijd idd. Ik zou heel wat over hebben voor werken in mijn woonplaats . Lijkt me heerlijk. Zeker ook met de komende sneeuw/vorst etcetera...
*Zwaai* Ik ben er ook wel hoor! Maar het is gewoon allemaal beetje kut hier. Heb echt super veel pijn aan mijn blaas maar ze kunnen het niet verklaren, heb zoals het nu nog steeds lijkt geen blaasontsteking. Urine staat wel op kweek nu dus daar kan ik morgen voor bellen, voor de uitslag. Dan is de schimmelinfectie ook nog niet over. Gelukkig weer een nieuwe kuur gehad vandaag dus hopelijk gaat deze nou wel werken. Word je ook niet blij van van een jeuk doos. Nou ga zo even eten koken. Daarna naar schoonzusje want haar kleine van 2 weken oud ligt in het ziekenhuis, zo zielig.. Daarna even door naar de stad want daar is een winkel die een speciale actie houd op babykleding en vanavond is 50% korting op bfc en noppies enzo
Ik ben er ook nog.. in spanning want volgende week NOD.. dus als ik het weekend ongi-vrij doorkom dan ga ik denk ik maandag testen! @Ummie, ik hoop op mooie uitslagen de komende weken! @Truus, knuffel meid!! Is klote als je zo'n pijn hebt en je weet niet hoe en waarom!
Hi meiden hoe is het hier??? @ Lavendel... ik lees dat je zoek bent (al wat van haar gehoord??) @ Ummie.. balen van je ongi. @ Truus... balen dat je zoveel pijn hebt. @ Jessie.. spannend hoor, ik zal voor je duimen. @ Mamatien.. nog gefeliciteerd, geniet ervan!! @ de rest... ook alles goed (hoe gaat het met de dikke buiken??)
Ha lientje, leuk om je hier ook weer even te zien! hoe gaat het met je? Truus, balen van je pijn, ik hoop voor je dat er iets aan te doen is. Jessie, spannend he. Ik vind die laatste week voor wel/niet ongi altijd zo rottig, de tijd kruipt dan zo langzaam voorbij... Ik hoop voor je dat het deze keer raak is!
Jessie, spannend over een week alweer je NOD! Ga heel hard voor je duimen dat het deze keer wel raak mag zijn, zo net op de drempel van de mmm! Lientje, hoe gaat het met jou meid? @Pijn, ja ik hoop ook dat er iets aan te doen is. Of in ieder geval dat ik weet waar het vandaan komt.
Truus?? Hier blijft temp op 36.7.. geen dip dus na de mooie 36.9 van maandag Nu maar hopen dat ie niet verder daalt..
Jessie, wat betekenen trouwens die 5 en die 4 onder in je grafiekje? Of is dat een soort aftellen ofzo??