Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden... met mij alles goed!! Ik lees af en toe nog met jullie mee hoor, want ben erg benieuwd naar jullie en jullie verhalen..
    Nou ik komen snel een lang verhalen schrijven, maar ik moet nu weg.. fijne avond allemaal...

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, hoe gaat het met je?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ben ik weer, heeft wat lang geduurd maar heb niet zo'n beste dag vandaag..

Uhm.. Bij de HA kwam naar voren dat ik wel bactieren van een blaasontsteking in mijn urine had zitten, met wat bloed maar dat het zeg maar niet genoeg was om het echt een blaasontsteking te noemen, maar ik hang er wel tegen aan. Moet nu morgen urine inleveren op het ziekenhuis zodat het daar verder onderzocht kan gaan worden. Verder heb ik voor een week een antibioticakuur mee gekregen en word ik waarschijnlijk de rest van de zwangerschap regelmatig nog op blaasontsteking getest. Dus zoals het er nu uitziet valt het allemaal wel mee, of ze moeten op het ziekenhuis nog wat vinden. Moet in ieder geval volgende week weer naar de HA toe.

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm, nou in ieder geval fijn dat ze het verder gaan uitzoeken en blijven controleren. maar ja, je blijft ondertussen wel gewoon last hebben van de pijn, toch...

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat wel maar dat zou als het goed is nu ook snel minder moeten worden door die antibioticakuur.

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is waar! Hopen dat het snel werkt.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff ja ik hoop het ook inderdaad! Volgens de HA moet het nu binnen 3 dagen minder worden dus dat hopen we maar.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vervelend... bij mij was dat ook zo de laatste keer dat ik het liet testen, maar het was te weinig voor ab zij de assistente... misschien morgen toch nog even bellen want lekker is anders...

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja misschien wel een goed idee inderdaad want volgens mij is dit ook niet al te goed voor het kindje. Dat is de reden waarom ik toch een kuur heb gekregen en waarom het toch verder onderzocht word. Het had anders vanzelf weer over moeten gaan.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben tijdelijk weer VIP bij ff en het is inderdaad aftellen tot je testdatum.. alsof ik dat zelf niet kan :p

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. ik hoop dat de pijn nu snel minder wordt, Truus!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden wat een rust hier! :$

Jessie: temp is nog hoog zie ik, spannend!

Truus: hoe is het nu??

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat spannend Jessie! Hoe voel je je?

En Truus, hoe gaat het met jou?

Gisteren ben ik bij de gyn geweest, niets bijzonders eigenlijk, gewoon echo en bloed prikken en dinsdag dan weer hetzelfde...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en was er al wat te zien op de echo ummie? Ik neem aan dat ze dan kijken of er al een eitje groeit? Weet echt niets van de hele MMM:)

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig maar dat je er niets van weet ;).
    Ja, ze kijken of er al een eitje groeit en ze meten het baarmoederslijmvlies. Wat ze nu vooral willen checken is de hele opbouw van de cyclus. Dit was echt de eerste echo op dag 7 nog maar, dus ook logisch dat er nog niet zoveel te zien was. Een paar vage eiblaasjes aan beide kanten en wat heel dun baarmoederslijmvlies, maar dit was dus de 'begin'meting. Hopelijk is er dinsdag misschien al iets meer te zien...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie: inderdaad fijn hoor dat ik er niets van af hoef te weten. Maar snap het nu helemaal;)

17. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden.... daar ben ik weer! Ik ben een beetje druk momenteel en dat terwijl ik me niet zo lekker voel. Van de week al een paar dagen ziek thuis geweest, maar voel me nog steeds niet super. Hopelijk gaat het snel wat beter... Vorige week heerlijk een weekendje weg geweest en heerlijk genoten. Verder eigenlijk zo z'n gangetje. Cyclussen blijven ook redelijk stabiel (ergens in de 30 dagen word ik ongi).

Hoe gaat het verder met de rest??

@ Truus, wat vervelend dat je elke keer problemen blijft houden. Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt.

@ Ummie voel je je weer wat beter? Ik had gelezen dat je je een beetje in een dipje zat...

@ Jessie.. ik ben erg benieuwd of het allemaal is gelukt deze maand, ik hoop het zo voor je.

En al nieuws van Lavendel of is haar computer gecrasht...

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    begin me toch een beetje zorgen te maken om lavendel:) Hopenlijk is haar computer gewoon stuk ofzo.

Lientje: balen zeg dat je ziekig blijft.

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lientje, wat vervelend dat je nog niet helemaal lekker bent. Wel fijn dat verder alles goed gaat, en mooie cyclussen hoor, ziet er netjes uit. Hier gaat het ook wel goed hoor, af en toe een dipje, maar ja, dat hoort er bij. We proberen positief te blijven!

Ik hoop ook snel een keer wat van Lavendel te horen. Hoop echt dat het gewoon haar computer is oid :(.

Jessie, hoe gaat het met je? Morgen testen of toch nog even volhouden?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: zie nog geen ingevulde temp bij je.. Hoe was je temp vanmorgen?? Hopenlijk nog geen tekenen van aankomende ongi!

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina