Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, ben ook benieuwd!

En Truus, hoe gaat het nu met de pijn?

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jessie, ik zie een tempdaling :(

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah temp ziet er niet goed uit nee:(

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En bruinverlies is ook al begonnen dus dat wordt toch bloedprikken dinsdag :(

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah, balen:(

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Jessie! Maar wat gaat er nu gebeuren dinsdag? Alleen bloedprikken of ook iets anders?

En hoe gaat het met de rest?

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    In elk geval bloedprikken.. en een afspraak maken voor manlief om zijn zaad te testen. En wellicht ook een afspraak voor mij voor een echo, dat weet ik niet. We moeten maar even zien hoe en wat, natuurlijk willen we snel vooruit, maar mijn verdediging is ook over 3 weken en daar wil ik me wel rustig op voorbereiden dus in die week wil ik liever geen gyn-bezoekjes!

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    De afspraken kun je gewoon zelf plannen (afhankelijk van je cyclus natuurlijk), dus als het jou dan niet uitkomt dan kun je gewoon even wachten... alleen wel jammer natuurlijk als je dan weer een cyclus moet wachten, maar het is maar net wat je zelf wil. Ik kan me voorstellen dat je je rustig wilt voorbereiden op je verdediging. Lijkt me ook superspannend! Ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog veel doen?
    Ik zag trouwens vrijdag dat ze bij ons in het ziekenhuis een 'kerststop' hebben. Tussen de 20e en 2 januari zijn ze gesloten.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jesse, wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is zie ik. Succes bij de gyn morgen!

@Ummie, jou zit het ook niet mee:(

Dames, wat gaan jullie hard. Truus, alweer 28 weken jeetje!! Kan me nog herinneren hoe we begonnen met schrijven, weet je nog? In deel 1.
    Hier zijn het echt de allerlaatste loodjes. Mijn buik is gigantisch, veel groter dan bij de 1e. Helaas ook striemen opgelopen rond m'n navel.
    Anyway, nog 2 weekjes en dan is het zover!

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Spannend zeg Chebu! Ging je bij de eerste veel over tijd? Heel veel succes in elk geval alvast met de bevalling en hopelijk snel goed nieuws van jullie viertjes :)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chebu spannnend de laatste loodjes!

jessie wat jammer meid... ik zou in eerste instantie wel voor die echo gaan om te kijken of je pco hebt met jouw cyclus...

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jessie, ik vind jouw cyclus ook echt afwijkend. Vraag je of je ook op PCO wordt getest??

Bij mijn zoontje begonnen de weeën op de uitgerekende datum. Een stipt-op-tijd mannetje.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    De gyn vroeg al naar mijn lengte, gewicht en beharingspatroon, dus ik denk dat ze daar zelf ook al wel aan zat te denken. Nou heb ik geen overgewicht (75 kg bij 1.80), wel donkere haren rond mijn tepels.. (als ik ze laat groeien, ik trek ze er 1x per week uit met een pincet).. en ik denk dat de LH, FSH en andere metingen daar ook wel iets over gaan zeggen.. ik weet niet of ze ook meteen een echo doen of op een ander moment van de cyclus, we zullen zien!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Nou hier lijken de AB hun werk te doen. Wat een genot zeg om weer zonder pijn te kunnen plassen. Ben toch blij dat ik er verder achter aan gegaan ben en dat ik er niet mee ben door blijven lopen. Nu even afwachten wat donderdag uit mijn urine komt wat naar het ziekenhuis moest, maar denk dat daar niet veel uit zal komen.

Mijn bekken daar in tegen zijn wel drama op het moment. Kan eindelijk sinds gisteren weer een beetje uit de weg sinds donderdag. Gelukkig morgen weer naar therapie dus hopelijk kan ze wat voor mij doen want mijn gewone oefening helpen op het moment niet echt..

Lientje, wat balen dat je weer niet lekker bent.. Hoop voor je dat het ondertussen weer wat beter gaat. Mooi dat je cyclussen redelijk stabiel zijn!

Juffie, hoe gaat het met jou? Las op je hyves dat je een drukke week hebt deze week. Hou je het nog wel vol?

Ummie, hoe was het vandaag bij de gyn? Was er al wat meer te zien op de echo?

Jessie, wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden.. Hoe was je bezoekje aan de gyn vandaag?

Chebu, jeetje je bent al bijna uitgerekend! Wat gaat dat snel zeg! Hoe gaat het verder met jou?

Mamatien, hoe gaat het met jou? Last van kwaaltjes of valt het mee?

Debby, hoe gaat het met jou bloeddruk?

En wat betreft Lavendel, het bevalt mij echt helemaal niet dat we al zo lang niks van haar gehoord hebben.. Hoop zo dat er niks ergs aan de hand is :(

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!
    Ik ben een heerlijk weekendje met viendlief naar Barcelona geweest. Was echt super genieten!!!!

@ Jessie: Balen meid :(:(
    Spannend, over 3 weken je verdediging :)

@ Truus: Fijn dat je pijn minder wordt, maar wel naar dat de bekken weer erger worden!

@ Deb: Hoe is t met de vermoeidheid?

@ Ummie en LL hoe ist met jullie?

Hier merk ik mn zwangerschap aardig.. Misselijkheid en vermoeidheid spelen hele dag in vlagen op... En savonds ben ik echt niet te genieten haha!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @truus fijn dat de ab aanslaat maar wel minder van je bekken...

Ik maak me ook zorgen om lavendel, maar ik denk dat we het misschien nooit zullen weten als ze niet terugkomt... vraag me af of er iets misgegaan is...

Hier begin ook last te krijgen van mijn bekken. Mijn schaambot en stuitje doen echt wel pijn en mijn heup ook...

Bloeddruk: hier thuis ziet het er goed uit, maar ik moet morgen naar de gyn dus dan zal ik het weten... hopelijk kijken we het weer 2 weken aan...

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, ja dat vraag ik mij ook af.. Hoop dat we nog iets van haar horen. Balen dat je ook zo'n last begint te krijgen van je bekken, liep jij nou ook bij een fysio? Fijn dat je bloeddruk er goed uit ziet, hopelijk morgen bij de gyn ook!

Mamatien, wat leuk zeg, een weekendje Barcelona! Het weer was daar een stuk beter als hier zeker? Dus toch wel een beetje last van kwaaltjes, hopelijk is het snel weer over!

Hier, vorige week trouwens toch maar een afspraak gemaakt voor een 3D pretecho. We kunnen aanstaande zaterdag al terecht, ben zo benieuwd hoe dat de kleine er uit ziet enzo :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ben weer gestopt met fysio want het ging wel weer goed maar misschien ga ik wel weer... morgen even met de gyn praten...

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kwaaltjes, ja sinds dit weekend weer steeds meer last van..

Pretecho: Leukkk zegg!! Ben super benieuwd!

Heeft neimamnd email of hyves van Lavendel?

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, ja wie weet, misschien dat het toch verstandig is om weer een paar keer te gaan.

Mamatien, nee die heeft niemand. Toen we destijds hyves enzo aan het uitwisselen waren gaf ze aan dat ze dit niet wou omdat ze in het verleden geloof ik wat had meegemaakt ofzo? Maar wel balen anders hadden we op die manier nog kunnen proberen contact met haar te krijgen.

Deel Deze Pagina