Truus, fijn dat de ab begint te werken! En wat leuk dat je toch voor de echo gaat. Het is altijd super om de kleine te zien, zeker nu die steeds groter begint te worden. Mamatien, heerlijk hoor, een weekendje weg! Lekker even ertussenuit. Lijkt me wel een shock als je weer terug komt met dat winterse weer hier. Gisteren heb ik er 3 !!!! uur over gedaan om van amsterdam naar almere te komen. Ik was echt niet vrolijk :x. Verder vandaag naar de gyn geweest. Of eigenlijk had ik vandaag een verpleegkundige. Dezelfde die ooit een keer heel bot tegen mij heeft gezegd: 'zo gaat het niet lukken hoor' (en dan bedoelde ze zwanger worden...). dus ik was al niet vrolijk toen ik haar zag en uiteindelijk moest ik haar zelf ook herinneren dat ik moest bloed prikken en ze had per ongeluk 6 mm opgeschreven ipv 4.6 en zo nog wat dingetjes, echt irritant. iig, ze had wel wat activiteit gezien wat betreft eitje, maar nog niet echt noemenswaardig. dus nog even geduld. vrijdag mag ik weer. Ja, ik ben ook benieuwd hoe het met Lavendel gaat, ik vertrouw het niet echt helaas. Ik hoop zo dat we nog iets van haar horen. Jessie, hoe was het bij jou vandaag?
Hi meiden.. dat we lavendel niet meer spreken zit me ook totaal niet lekker.. maak me er ook wel een beetje zorgen over. Ik heb wel eens gedacht zou er wat met één van ons wat gebeuren en niemand zou weten dat je hier kletst, dan kan niemand het even aan jullie melden. Niemand weet bijv. dat ik af en toe met jullie praat... Ik ga dan toch denken zou lavendel in het ziekenhuis liggen of zou er iets ergs met de baby zijn... bah enge gedachten!! Met mij gaat het momenteel weer wat beter... ik merkte dat ik toch wel in een dipje zit/zat om wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd (en me daarom niet zo lekker voelde). Vooral door mijn werk heb ik een flinke klap gehad. Nu ik merk dat alles zoveel beter gaat nu we een nieuwe manager hebben, merk ik hoe het aan me heeft zitten vreten al die tijd dat het niet goed ging. @ Truus... jij bent volgens mij echt al de hele zwangerschap aan het tobben met vanalles (waarschijnlijk zal dat wel zo blijven). Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt. @ Ummie vervelend dat je geen fijne dokter in het ziekenhuis hebt, zeker als je dat toch wel echt nodig hebt. Het is zo fijn dat je met iemand kan praten en iemand een beetje begrip heeft voor je situatie... Ik ga zo maar eens naar buiten, ze zeggen dat het super koud is vandaag.. maar hier schijnt voorlopig de zon, misschien is het gezichtsbedrog.. Fijne dag allemaal
Ummie, ja toch maar voor de bijl gegaan met de echo. Denk dat we er spijt van zouden krijgen als we het niet zouden doen en dan erbij lijkt het mij zo leuk dat je al een beetje kan zien op wie het gaat lijken enzo. Ben erg benieuwd! Wat vervelend dat die verpleegster niet leuk was en wat stom dat ze van die rare fouten maakte!! Krijg je vrijdag wel weer je eigen gyn of moet je dan weer bij haar? Lientje, ja zoiets denk ik ook dat er met Lavendel is.. Nou ja, we moeten het maar afwachten en ondertussen hopen dat alles goed met haar is. Fijn dat het weer wat beter met je gaat en ook op je werk! Ik weet er alles van hoe vervelend het kan zijn als je niet met je manager op kan schieten, mede daardoor heb ik toen die burn out gehad. Fijn dat dat nu allemaal op is gelost en dat het nu goed gaat! En wat betreft mijn zwangerschap, ja loop inderdaad al die tijd al te tobben. Denk dat zwanger zijn gewoon niet voor mij is weggelegt Maar ondanks alles kan ik er wel enorm van genieten, daar ben ik wel erg blij mee. Hier, ben druk aan het opruimen. Heel de vriezer al uitgemest. Zag dat er zelf nog vlees in lag van begin dit jaar, bah Keukenkastjes opgeruimd, dan kom je eens een verschimmelde ontbijtkoek tegen die er volgens mij al maanden ligt en zo maar in een of ander hoekje is weggeduwd. Vervolgens de medicijnen voorraad eens nagekeken, blijkt dat er gewoon ook medicijnen in liggen van over de datum. Stom, maar ik kijk dat soort dingen gewoon nooit na.. Nu ga ik de voorraadkast maar eens onder handen nemen, ben benieuwd wat we daar in aan treffen
ummie wat een vervelende verpleegkundige... ik zou volgende keer een andere vragen! truus ik kijk ook nooit de houdbaarheidsdatum van medicijnen na hoor, pas wanneer ik ze weer nodig heb kijk ik er even naar. Bij de gyn was alles goed. Bloeddruk was weer een stukje gedaald dus dat is goed nieuws. Ik ben hardstikke blij want met Emma was het met deze termijn al helemaal mis. Ik moet over 2 weken terugkomen en dan krijg ik ook weer een groeiecho.
Debby, wat een super goed nieuws dat je bloeddruk goed is en dat ie ietsje gedaald is! Spannend over 2 weken weer een groeiecho!
Debby, wat fijn dat je bloeddruk wat gedaald is! En, leuk, over 2 weken weer een echo . Truus, ik kijk hier ook niet zo vaak iets na hoor. Af en toe heb ik een keer een bui en dan ruim ik van alles op, maar dat gebeurt niet zo heel vaak... Volgens mij heb ik vrijdag weer een verpleegkundige (hopelijk een andere), maar op het eind wil ik wel weer een gesprek met mijn arts hebben. Ik ga het haar dan ook wel zeggen. Op zich zijn ze allemaal prima, alleen deze ene vrouw ...
Hoi dames... sorry dat ik niet gister ben komen melden hoe het bezoekje aan de gyn was, maar na een enorm hectische werkdag en daarna anderhalf uur wachten in een bomvolle wachtkamer bij de gyn.. was ik er ff klaar mee! Maar goed, uiteindelijk een echo gehad, geen overduidelijke PCO en ook geen vleesbomen oid. Bloed is geprikt voor LH, FSH, schildklierhormoon, prolactine en chlamydia. En ik heb Clomid meegekregen! Daar stond ik wel ff van te kijken. Maar goed, ze zullen gedacht hebben, als we op een eisprong moeten wachten schiet het ook niet op. Dus nu 5 daagjes slikken en dan donderdag 9 december een echo om te zien of er wat gebeurd. En dan plannen voor zaadtest en samenlevingstest. Ik ben benieuwd! Morgen hopelijk meer reactie van mij op jullie berichtjes.. sorry!
@ Jessie: Fijin dat er gelijk zoveel gedaan is. Beter dat je nu clomid heb, zodat je weet dat je ei er snel aan komt!! ben je er zelf ook blij mee?
Jessie, wat super dat je gelijk Clomid hebt meegekregen, hopelijk komt er snel een eitje aan nu! Maar je zegt geen overduidelijke PCO, maar er is dus wel iets PCO-achtigs te zien? Nou op naar een mooi eitje! Hier, zo net naar de HA geweest voor uitslag urine wat opgestuurd was naar het ziekenhuis, en er is wel een of andere bacterie gevonden maar HA weet niet hoe of wat Dus.. Die gaat nu maar weer bellen met microlaborant of zoiets van het ziekenhuis en daar word ik dan weer over terug gebeld. Nou dat was alles en daarvoor heb ik 40 minuten zitten wachten in de wachtkamer, grr..
Jessie, wat fijn dat ze gelijk zo veel doen! En vind je het zelf ook fijn dat je clomid hebt gekregen. Kan me voorstellen dat je dat niet had verwacht... Hopelijk heb je nu snel een eitje! Truus, wat vaag van de huisarts... Heb je inmiddels al meer nieuws?
jessie wat super dat je direct aan de clomid mag! Hopelijk slaat de eerste ronde direct aan! Zagen ze niet heel veel eitjes (kralenkrans) op je eierstokken?
Jessie: wat fijn zeg dat je meteen aan de clomid mag! hoop echt dat het doet wat het moet doen! Debby: las dat je bloeddruk nog goed is. Fijn zeg! Truus: pff 40 minuten wachten voor niets. Vervelend dat je nog niets weet nu All: hier eindelijk weer een avondje thuis. 3 hele drukke avonden gehad en morgen nog een drukke dag op school met het Sinterklaasfeest. Verder is Nathan een paar dagen ziek geweest maar was vandaag gelukkig de hele dag koortsvrij. Met mij gaat het allemaal wel aardig. Ben flink moe nu en last van mijn rug maar hopenlijk is dat na een weekendje rustig aan doen weer wat minder. Fijne avond!
Ja! Erg blij. Het staat er misschien wat raar in mijn stukje van gisteren, maar dat komt omdat ik het echt niet verwacht had.. Maar ik ben wel blij met de snelle actie! Ja, dat moet ik dus eens navragen.. de gyn zei volgens mij "geen overduidelijke PCO" en toen dacht ik naderhand ook, wat betekent dat nou.. helemaal niet, of een "lichte" variant?
Ha meiden, Ik ga zo naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken. Hoop echt dat er nu wat ontwikkeling te zien is . Fijne dag allemaal.
Juffie, vervelend dat Nathan ziek was! Fijn dat ie nu aan het opknappen is. Balen dat jij last hebt van je rug, inderdaad maar rustig aan doen van het weekend en hopen dat het dan weer over gaat. Ummie, ik hoop ook voor je dat er wat te zien is en dat je niet weer die stomme verpleegkundige van dinsdag hebt! Je zit nu op CD13, dan zou er onderhand toch wel wat te zien moeten zijn?
Hi meiden... hoe is het hier??? En iedereen ook al genoeg van de sneeuw... hihi of ben ik de enige zeurpiet (even in het kader van sinterklaas) hier. Elke dag glibberen en glijden naar het werk en oppassen dat je je nek niet breekt als je loopt. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar zo onpraktisch! Ik heb deze maand niet getemperatuurd toch wel een beetje jammer dat ik niet weet wanneer mijn ongi nu komt. Ik dacht laat ik er maar mee stoppen.. ik had er ook eigenlijk geen zin meer in, elke morgen vroeg de wekker pfff!! Nu ben ik van de week jarig en zal je zien dat ik precies deze week ongi moet worden.. nou ja, dan is het zo!! @ Jessie fijn dat je snel aan dat spul mag beginnen en hopelijk zal het snel helpen.. mijn duimen draaien weer. @ Juffie nog beterschap met je zoon en sterkte met je rug. @ Debbie fijn dat alles bij jou ook redelijk goed gaat.. Lijkt me toch spannend allemaal zeker omdat het de vorige keer allemaal niet zo goed ging. @ Truus gaat het al wat beter met je?
Lientje, ik heb het ook helemaal gehad met het weer hoor! Vanmiddag om half 5 begon het weer te sneeuwen in hilversum en toen dacht ik, het is mooi geweest, ik ga lekker naar huis. Nu heb ik lekker 2 'thuisdagen' voor de boeg en dan maar hopen dat het maandag beter is. Vandaag bij het ziekenhuis geweest. Ze hebben een blaasje van 12 mm gespot. Dus dat zou 'm kunnen worden. Baarmoederslijmvlies is weer iets meer tov dinsdag dus dat is ook mooi. Maandag mag ik weer en dan hopen dat het eitje idd heeft doorgezet en dat het bms nog iets dikker is geworden. Fijn weekend allemaal! En juffie, lekker uitrusten dit weekend... Oh, Truus, ik had vandaag gelukkig niet die verpleegkundige van dinsdag. Vandaag had ik een heel aardige vrouw .