Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lientjelove: Kan je niet 1x per week tempen, dan weet je iig of je voor of na je ei zit...

@ ummie: Wat doen ze nu precies in het zhuis? Ze hebben dus vandaag gekeken en maandag gaan ze kijken of die gesprongen is? En moet jij in die tussentijd klussen of heb je daar bepaalde 'regels' voor gekregen? Doen ze verder nog wat dan kijken?

Hier vandaag gelukkig weer goede dag.. is echt stom, maar nu heb ik 2 goede dagen gehad en word ik gelijk weer wat onzekerder.. Terwijl t echt wel goed zit hihi..

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze kijken vooral naar de opbouw van mijn cyclus, of mijn baarmoederslijmvlies zich goed ontwikkelt. Ik heb deze cyclus dus diverse metingen tot aan het moment van de eisprong. Het gaat ze nu vooral om de opbouw van de cyclus, dat ik op een gegeven moment moet klussen, mag ik er zelf bij verzinnen ;).

Fijn dat je je goed voelt, maar lijkt me wel lastig dat je daar dan weer wat onzeker van wordt... Wanneer mag je voor controle?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, fijn dat je vandaag een aardige verpleegkundige had! Super dat er al een blaasje van 12mm te zien was en dat je baarmoederslijmvlies al wat dikker was. Op naar maandag!

Lientje, ja het gaat weer wat beter met mij. Nog wel erg veel pijn in mijn bekken maar gelukkig niet zo erg als vorige week, dat ik niks kan doen. En die sneeuw inderdaad, pff heel erg mooi hoor maar niet erg praktisch..

Mamatien, snap dat het je onzeker maakt dat je nu 2 goeie dagen hebt.. Tja de eerste weken zijn lastig, dan moet je er maar van uit gaan dat het goed zit. Komt allemaal goed!

Hier, last van een drukke beeb vandaag. Die is vanacht begonnen met rek en strek oefeningen geloof ik en is nu nog steeds bezig.. Wel gezellig hoor :) maar het begint nu toch een beetje zeer te doen. Morgenochtend echo, ben benieuwd hoe beebje ligt want kan er zelf niks van maken, voel hem echt overal.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lientje ik zou ook niet meer tempen hoor. Hierna gaat mijn man zich waarschijnlijk laten sterriliseren en met mijn mega rare cyclussen weet ik dus nooit waar ik aan toe ben qua ongie. Maar ja denk niet dat ik het erg belangrijk zal vinden dan nog, we willen dan toch geen kindjes meer. Doe gewoon altijd tampons in mijn tas...

ummie fijn dat je een andere verpleegkundige had. Als je follikel nu 12 mm dan zou je over ongeveer een week je ei hebben toch?

truus balen van je bekken. Hier ook rek en strek oefeningen van beeb. Voel hem vaak tegen allerlei botten aan. Wel heel vreemd want dochter lag in een stuit en dat voelde toch heel anders...

Hier zo een last van mijn heup. Gisteren naar de fysio geweest en ze heeft me flink aangepakt...

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, veel plezier morgen met je echo!!

Debby, vervelend zeg van je heup. Helpen de behandelingen van de fysio?

Ze gaan uit van een groei van ong 2 mm per dag, dus vandaar maandag weer, dan zou die een kleine 18 mm kunnen zijn. Ze springen meestal bij 18-20 mm. Ik ben benieuwd!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, mishandeld bij de fysio? Balen dat je nu zo'n last hebt van je heup.. Jij hebt dus ook al zo'n vervelende beeb :p Hier ook veel tegen de botten aan hoor, mijn heup is toch wel zijn favoriet. Heb nu ook heel vaak dat als ik op mijn zij lig hij keihard op het matras gaat schoppen, dat vind ik maar een akelig gevoel.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je Ummie! :)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja truus dat doet die van mij ook... maar als ik op mijn buik ga liggen rug ga liggen haalt ie ook weer allerlei toeren uit...

fysio ja was de eerste keer weer dus weet niet of het helpt. Ga over 2 weken weer. Ik heb voor volgend jaar veel fysio in mijn pakket genomen dus dan ga ik zeker elke week.

Ummie 2mm per dag is wel optimaal hoor... meestal is het zo een milimeter per dag en soms 1 milimeter, maar misschien groeien die van jouw wel heel snel!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Truus: veel plezier met je echo vandaag!

ummie: jeej eitje komt eraan dus. Dat is goed nieuws.

Debby: wow kan jij nog op je buik liggen dan:D Hier ook een druk kindje trouwens. Heerlijk behalve als ik wil slapen. Lig er soms gewoon wakker van omdat mijn hele buik heen en weer gaat en inderdaad op mijn zij gaat hij dan heel hard schoppen.

all: Nathan gewoon nog te slapen:$ Zijn we niet gewend van onze vroege vogel;) Maar wel lekker zeg uitslapen in het weekend. Beetje jammer dat ik half 8 zelf wakker was. Maar sliep al om 9 uur dus heb mijn uurtjes wel gehad:)

10. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Ummie... spannend en wat fijn, hopelijk gaat het allemaal lukken.. ik zal voor je duimen.

@ Truus... leuk de echo vandaag, veel plezier en hoe zag hij er uit (heel knap zeker, hihi)? Gelukkig dat het verder wat beter met je gaat.

@ de rest... nee, vond het ook een beetje onzin om te blijven tempen, alleen het voordeel hieraan vond ik wel dat je weet wanneer je ongi komt... omdat ik zelf nog al eens last van mijn menstruatie heb, veel buikpijn enzo. Vind ik niet altijd leuk als het op speciale dagen komt.. bijv mijn verjaardag. Maar ja zo zonder pil valt er ook niets te plannen, dus dan is het zo!!
    Ik had vanmorgen mijn temp even opgemeten en deze was vrij hoog wat betekend dat mijn ei geweest is. Meestal loopt mijn temp langzaam op na mijn eisprong dus zal ik al wel op dag 7 ofzo zitten... een grote kans dat ik op mijn verjaardag gezellig ongi ben!!

Fijn weekend en sinterklaas allemaal....

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou beebje lag in stuit met de voeten voor het gezicht dus helaas hebben we niet veel van hem kunnen zien. We mogen nu in Januari gratis terug komen en dan gaan we het nog eens proberen. Hopelijk ligt ie dan ook niet meer in stuit. Ze heeft hem nog even opgemeten maar alles was mooi gemiddeld dus dat was mooi! Hij woog zelfs al 1300 gram!

Juffie, wat lekker dat Nathan zo uitgeslapen heeft. Wel balen dat je dan zelf weer zo vroeg wakker bent..

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, wat jammer dat je beeb zo eigenwijs was. Maar wel leuk dat je nu nog een keer mag! Nu zie je hem 2 keer.

Juffie, fijn dat je lekker hebt geslapen.

Debby, tsja, we zullen zien wanneer eitje komt. Ik hoop in elk geval dat deze doorzet en 'm wordt.

En Lientje, ga je nog wat leuks doen met je verjaardag??

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een vraagje trouwens. Hoe doen/deden jullie dat met foliumzuur slikken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er inmiddels al een tijdje vanaf ben. Na mijn ei begin ik dan wel weer en dan stop ik ermee als ik ongi word. In het begin slikte ik echt elke dag, maar nu dus niet meer...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, in dat opzicht is het ook niet erg nee, kunnen we hem mooi nog een 2de keer bekijken alleen dan hopelijk dat we wel wat kunnen zien.

Wat betreft foliumzuur, ik heb dat wel continue geslikt. Dat zat verwerkt in het vitaminepreparaat wat ik slikte dus kreeg het gewoon automatisch mee binnen.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie ik ben het pas gaan slikken toen ik wist dat ik zwanger was. Nou ja daar voor slikte ik het wel, maar ik vergat het ook vaak.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Ummie: slikte etos zwangerworden dus daar zat alles in. Maar ben natuurlijk niet zo heel lang bezig geweest om zwanger te worden, dat scheelt natuurlijk ook.

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ ummie: Ik probeerde het wel dageiljks te slikken (zat ook verwerrkt in mn mulitvitamine) maar vergat het voor ik zwanger was erg vaak! Sinds ik weet dat ik zwanger ben slik ik het braaf elke dag. Ik had het trouwens wel dat ik het na mn ei minder vaka vergat dan voor mn ei..

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie ik kan wel op mijn buik liggen maar lekker ligt dat niet ;)

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties! ik zal toch proberen om er weer wat meer regelmaat in te krijgen (iig na m'n ei).

fijne dag allemaal. hier schijnt het zonnetje al weer!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik slik wel trouw foliumzuur. Heb nu Etos Zwanger worden en dan vergeet ik er wel eens 1 van de 2 per dag (1x per 2 weken ofzo, niet heel vaak). Je schijnt wel een voorraadje aan te moeten leggen in je lichaam, dus is niet verkeerd om er weer wat meer regelmaat in te krijgen, gewoon elke ochtend bij het ontbijt!

Deel Deze Pagina