Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, vervelend meid dat je niet lekker in je vel zat.. En natuurlijk denken wij niet gelijk dat je een labiel persoon bent, iedereen heeft wel eens een dipje! Volgende keer wel wat laten weten hoor, we hebben ons echt zorgen om je gemaakt! Ben blij dat het in ieder geval verder goed met jou en de kleine gaat!

Ummie, mooi dat je eitje zo is gegroeit! Je bms dan, zijn ze daar een beetje tevreden mee? Nou klussen maar de komende dagen, of niet? Hij gaat nu toch bijna springen dacht ik zo?

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bms. ze hebben nog steeds zoiets van: het mag wel iets meer zijn. maar het is volgens mij wel meer dan wat ze in het verleden hebben gemeten. toen bleef het vaak steken bij 4 of 5 max 6 en dan werd het ineens weer minder... ik weet het niet zo goed. ik hoop dat het zo blijft of nog ietsje meer wordt...

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hé Lavendel, fijn dat je er weer bent, dat alles goed gaat met de kleine en dat het nu ook weer wat beter gaat met jou. Zoals iedereen al zei, we waren gewoon erg ongerust. Alsnog een dikke knuffel! En ik hoop dat je verdere zwangerschap met iets meer rust in je hoofd verloopt.

@Ummie, fijn dat het er redelijk goed uitziet! Duimen dus weer voor woensdag nu.

@all, weer iemand zwanger uit de vriendenkring.. leuk hoor.. maar ik moest wel echt even een traantje wegvegen toen ik het berichtje las..

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, dikke knuffel! Ik begrijp het helemaal.

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ach Jessie, begrijp heel goed dat dat lastig voor je is :( Hoop dat het bij jou, via de mmm nu ook snel raak is!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat is het rustig zeg.

Mamatien: morgen echo toch? Spannend hoor!

Jessie: heel normaal hoor dat het moeilijk is!:( Dikke knuf.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel super fijn om wat van je te horen!
    En natuurlijk denken we niet dat je labiel bent, zulke dipjes horen bij het leven... (en worden nu nog erger versterkt door hormonen ;))

ummie goed geklust de afgelopen dagen? Hoe was het vandaag?

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Met mij gaat het trouwens goed, maar begin mijn werk wel echt zat te worden. Niet om het werk maar omdat ik zo een rug/bekkenpijn heb en het is zo een gedoe met de trein naar het werk. Verder zit ik op kantoor dus valt wel mee maar moet toch regelmatig naar de printer lopen enzo en ik wil ook niet teveel zeuren... nou ja... nog 14 halve werkdagen te gaan... moet lukken...

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ik heb nog maar sinds 1 december mijn laptop, en ook weer internet…als ik op een andere manier de gelegenheid had gehad had ik wellicht wat eerder van mij laten horen, maar die had ik niet. En vorige week toen ik de laptop binnenkreeg…tja, stom weet niet waarom ik toen niet ff wat van mij liet horen. En ja, heb wat geprobeerd terug te lezen en zag inderdaad soms wat berichten voorbij flitsen dat ik las dat jullie je echt zorgen maakten.
    @ mamatien, als het mag wil ik wel weer wat vaker meekletsen. Hoest verder met jou??
    @ Ummie, wat spannend zeg! Hoe was het vandaag??
    @ Jessie, zo begrijpelijk, en je mag daar best een traantje of meer omlaten. Dikke knuf!
    @ Truus, hoe gaat het verder met jou?? Met je bekken? En de kleine?
    @ Deb, nog ff volhouden. Maar met de trein naar het werk, das ook minder! Moet je dan van de trein ook nog ver lopen naar je werk?
    @ Juffie, hoe gaat het met jou? En de kleine en opschool? Wanneer ga jij met verlof?
    @ Hormonen, jullie schuiven het daar wel mooi op af…maarruh ik ben er nog altijd zelf bij he. Moet wel zeggen dat ik sinds een week heel erg opvliegerig kan zijn. Heb afgelopen zondag ook een uitbarsting gehad naar manlief, heel gezellig terwijl we familieweekend hadden. Nouja, niemand heeft er wat van meegekregen behalve mijn man!;)
    @ Kerst, zitten jullie al in kerstsfeer thuis?

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Hier goed nieuws. Vandaag kon ze geen eitje meer zien, dus die is gister geweest!! Bloedwaarden duiden ook op een eisprong en bms was vandaag 8 mm, dus ook weer wat gegroeid. Al met al was ze tevreden en ze vond het er uitzien als een gewone normale cyclus. Aan ons de keus om verder te gaan in de mmm of het nog even rustig af te wachten. En wij hebben voor het laatste gekozen. Wij willen het nog even de tijd geven. Als ik weer in de mmm wil dan mag ik bellen en kan ik gelijk weer komen. Ook als ik zwanger ben moet ik bellen en dan krijg ik daar nog een echo :).

Debby, wat vervelend voor je dat het niet zo goed gaat met werken. Maar je zegt, nog 14 halve werkdagen, ga je dan sowieso eerder met verlof of tot hoe lang ga je door?

Lavendel, het maakt niet uit hoor dat je niet eerder van je liet horen. Ik ben al lang blij dat alles gewoon goed is wat betreft jouw gezondheid en die van de kleine!

Jessie, spannend voor jou morgen! Ik hoop dat de clomid z'n werk heeft gedaan.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel nee er rijdt een bus van het station naar mijn werk maar ik moet wel een kwartier lopen naar het station vanaf huis. Maar mijn man brengt me nu wel vaak hoor.

ummie dat is goed nieuws! Spannend dus nu weer!
    nee ik ga niet eerder met verlof. Met 34 weken maar ik werk maar 3 dagen per week vandaar....

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke, wat gaat de tijd toch snel dan, het lijkt nog maar zo kort 14 halve dagen werken...

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, wat een super goed nieuws dat je cyclus er uit ziet als een normale cyclus!! Snap dat jullie ervoor gekozen hebben om het nog even zelf te proberen, komt vast goed! Nu op het wachtbankje, spannend, ga voor je duimen!

Lavendel, ja we waren echt wel bezorgd om je.. Maar gelukkig is verder alles okee met jou en de kleine! Met mij gaat het wel okee, bekken gaan redelijk, het wisselt een beetje per dag.. Kleintje gaat goed, ligt alleen in een onvolkomen stuitligging dus is te hopen dat die nog gaat draaien. Maar dat is afwachten want ik schijn ook wat minder vruchtwater te hebben als normaal, maar niet te weinig.

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, ja, het is weer spannend! ik vind die dagen na dpo altijd zo rottig en lang duren... Dat klinkt niet fijn een onvolkomen stuitligging, maar het is nog heel vroeg toch, ik bedoel de kleine heeft toch nog alle tijd om te draaien?

Debby, wanneer heb je weer een echo?

En zijn jullie (zwangere meiden) al uit over de naam voor de kleine? Ik ben benieuwd. Je hoeft geen namen te noemen hoor, maar ben benieuwd of jullie het zelf al weten.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, ja dat wachtbankje is vervelend he? Vond die dagen ook altijd zo vreselijk lang duren. We slepen je er wel doorheen!

De beeb zou inderdaad nog wel tijd genoeg moeten hebben om te draaien dus we wachten het maar af. Morgen moet ik naar de vk dus ben benieuwd of zij kan voelen hoe ie ligt, vorige keer wist ze het niet zeker.

Naam zijn wij al over uit, eigenlijk al vanaf het begin zo'n beetje. Spookt bij ons allebei nog wel een andere naam in het hoofd rond, ook al vanaf het begin, maar mensen die wij (vaag) kennen hebben hun zoontje zo genoemd en die is overleden bij de geboorte dus we voelen ons er niet helemaal prettig bij om voor die naam te gaan..

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus misschien als 2e naam?

Wij zijn wel uit de naam. Vanaf 13 weken ofzo weten we het.

Ummie blegh, ik vond het wachtbankje niks aan... wordt wel tijd voor meer zwangeren hier... dus wie weet ;)

Ik heb volgende week woensdag weer een echo.
    Ik meet ook thuis mijn bloeddruk en het lijkt nog goed te gaan... alleen is de kleine wel erg aan de grote kant dus wilden ze het goed in de gaten houden.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, nee gaan we niet doen want we willen geen 2de naam + dat de voorletters dan SM zouden zijn.. ;)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ummie, spannend dus weer! Ik duim weer volop! Wel fijn dat je cyclus er goed uitzag in elk geval.

Hier morgen dus echo, ik ben zeer benieuwd, ik kan het nu natuurlijk nog nergens aan merken.. heb nog geen ovu-test gedaan, maar dat lijkt me sowieso erg vroeg. Als de gyn nou zegt dat er een eitje aan zit te komen, ga ik dat misschien wel doen, ben wel benieuwd of dat dan ook klopt met de echo.

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    @ ummie: Fijn zeg, dat je cyclus nomaal is! Nu weer ff uit de mmm en rustig aan doen ! Komt echt goed met jou :)

@ Lavendel: TUURLIJK mag je weer meepraten, vinden wij juist gezellig!

@ Jessie: Echo, spannend! Gaan ze dan kijken of je eitje bijna gaat springen ofzo?

Ik heb vanavond intake bij de vk. Vind het wel heel leuk, is nu wel heeel echt! (al is dat wel al tijdje hoor..)

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, succes vandaag!

Mamatien, alvast veel plezier vanavond!

Truus en Debby, wat leuk dat jullie de naam al weten. En nee, ik zou ook niet voor S M gaan ;).

Deel Deze Pagina