Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hey meiden!
    Ben op 02 december met 38+3 bevallen van ons 2e zoontje. Hij is zooooo mooi!!
    Bevalling was echt een appeltje-eitje. Krampjes begonnen 's morgens en waren super goed uit te houden. Om 12.00 zat ik bij de gyn voor controle, toen al 7 cm. Net op tijd in het ziekenhuis, uurtje later was meneertje er al.
    Hij woog 4000 gram precies en is 55cm. Ben zooooooo gelukkig!!
    Naam houd ik liever voor me, maar jullie kunnen me wel pb'en!
    Ben nu alleen aan het worstelen met de bv. Maar hopelijk komt dat nog goed.

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Chebu!! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Geniet van je gezinnetje en succes met de borstvoeding!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Chebu, gefeliciteerd meid!! Geniet lekker van je gezinnentje en hopelijk gaat het goedkomen met de BV! Oh, en waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling? :D

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Van harte gefeliciteerd Chebu!!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier vandaag weer bij de gyn geweest.. en helaas was er nog geen eitje in aantocht.. balen dus! Nog even over de vage uitspraak van de gyn van vorige week gehad en op de echo waren wel meerdere eiblaasjes te zien, dus het was wel PCO-achtig. Maar de uitslagen LH, FSH waren dan wel weer heel netjes (en geen duidelijke PCO dus). Alleen een licht verhoogd prolactine gehalte, maar dat hormoon komt ook vrij bij stress, dus dat zou zomaar de oorzaak kunnen zijn.. Dus nu volgende week woensdag weer een echo.. als er dan een eitje aan komt volgt er deze maand geen samenlevingstest, want vrijdag is mijn promotie en daarna op vakantie naar NY.. maar dan weet ik in elk geval dat de Clomid iets heeft gedaan, volgens de gyn was een eitje op dag 20 met Clomid ook nog best mogelijk.. spannend dus!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ chebu.. gefeliciteerd, geniet ervan meid!!

Ik ben vandaag jarig en gelukkig nog niet ongesteld geworden(wel een druppeltje bloed gezien, dus het komt eraan). Lekker dagje gehad... En het zonnetje scheen voor mij, hihi!!

@ jessie.. afwachten dus. Ik had dat ook van die eiblaasjes, maar geen pco.. NY gaaf hoor, ik wil ook volgend jaar juni naar Amerika en dus ook naar NY (al eens eerder geweest.. zo gaaf)!!

Fijne avond allemaal, ik krijg zo nog wat visite.....:D

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Chebui: gefeliciteerd meid! Fijn dat alles goed is gegaan! Hopen dat bv ook snel lukt!

@ Jessie: Jammer dat eitje nog niet in antocht is.... Ga jij maar lekker promoveren.. daarna heb je hoop stress minderr.. dus wie weet :D:D

Vandaag echo gehad. Ondannks dat het niets voorstelt, vond ik het errug leuk!! Voelde me op en topz wanger haha! Maandag 1e echo :D:D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    chebu: gefeliciteerd met jullie zoon! Flinke knul zeg voor 38 weken. Maar wat een snelle bevalling zeg, daar teken ik ook voor!

Mamatien: vandaag nu wel of niet een echo gehad?? Maar op en top zwanger mag je je wel voelen hoor, dat ben je ook:D

Jessie: balen zeg nog geen eitje..:(

Fijne avond allemaal!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Ummie, wat fijn nieuws zeg! Wel spannend zeg ik ga duimen. Goed trouwens van jullie dat jullie gekozen hebben om nog even niet de mmm in te gaan.
    @ Truus, krijg je al wat meer aanloop thuis? Ik weet dat je een poos terug zei dat je weinig bezoek kreeg enzo, hoe gaat dat nu? En kun je je thuis een beetje vermaken? Zeg maar tegen die zoon van je dat hij moet draaien!
    @ Deb, wat een lieve man heb je! Een groot kind? Zijn het er geen twee?!
    @ Mamatien, hoe was je intake? Nou bij dat berichtje ben ik nu, wow maandag al echo. Leuk!
    @ Chebu, gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk gaat de BV snel goed. Geniet er van en houd ons op de hoogte. Heerlijk dat de bevalling zo is gegaan!
    @ JEssie, balen zeg dat eitje er nog niet is, dus nog afwachten meid. Ik ga en blijf duimen.
    @ Lientje, gefeliciteerd!
    @ all, ik heb weekend, mijn heftige werkweek zit er weer op. Gisteravond mijn collega gemaild met de mededeling dat ze vandaag ff naar school moest komen, heb weer mijn frustraties eruit gegooid. Volgende week weer gesprek met de directeur. Daarna vakantie, na de vakantie nog ff 1,5 week werken en dan zoeken ze het maar mooi uit zonder mij.
    Ben nu lekker moe, ga met mijn mannetje op de bank zitten en genieten van een rustige avond

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lientje, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mamatien, fijn dat je bezoekje aan de vk leuk was. Geniet er maar van! Ging je het nu ook niet binnenkort aan nog wat meer mensen vertellen?

Jessie, balen dat er nog geen eitje te zien was. Hopelijk komt die toch nog volgende week, maar eerst promoveren en dan NY. Klinkt goed hoor! Wel een beetje vage uitleg over wel of niet pco.

Lavendel, fijne avond met je mannetje.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lientje van harte!

jessie balen van je eitje! Volgens mij waren de hormonen bij mij ook goed/redelijk. Alleen oestrogeen was te veel (waardoor die eitjes dus niet goed rijpten)

truus: oooh geen 2e naam... ik zeg maar helemaal niks over S M... onze achternaam is met de M en als we geen 2e naam hadden gehad hadden we dus S M als voorletters gehad...
    nu weten jullie dus de eerste letter van onze naam (ssssst) maar ik ben nu wel benieuwd of we niet stiekem dezelfde naam hebben truus...

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lientje, gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Jessie, balen dat er nog geen eitje te zien was..

Lavendel, vervelend dat het nog steeds niet lekker loopt met je collega.. Fijn dat de vakantie er aan zit te komen en dat je daana nog maar even moet, denk dat die rust helemaal niet slecht is voor jou! Veel aanloop krijg ik nog steeds niet maar merk dat ik het wel goed naast mij neer kan leggen op het moment en dat ik mij er niet echt druk om kan maken. Hopelijk blijft dat zo.

Debby, haha jullie dus ook een naam met begin letter S. Onze naam heeft 3 letters, die van jullie dan? Ben nu wel nieuwschierig!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus ik stuur je een pb...

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Lientjelove.. schaam.. helemaal vergeten: proficiat met je verjaardag meid!!

15. mamatien

@ Juffie: Nee onze vk doet niet zelf echo's, maandag heb ik echo.
    @ ummie: We hebben besloten om tot kerst te wachten met vertellen. 1e kerstdag zijn we met fam. van mijn moeders kant en fam. van mn vaders kant bij elkaar, dus vind het leuk om iedereen het tegelijk te vertellen. 2e kerstdag zijn we bij vriend zn fam en vertellen het daar. 4e kerstdag hebben we een kerstdiner met 10 vrienden, dus vertellen het dan aan iedereen tegelijk.

Daarna is het geen geheim meer en mag iedereen het weten :)

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ namen, wij zijn er al wel uit. Doen geen 2e naam…denk dat ik daarom niet echt heb stilgestaan bij de afkortingen, maar SM…ach laatst zag ik WC J dat is ook leuk.
    als ik straks puf heb ga ik naar de drukker om de keuze van geboortekaartje door te geven en proefdruk te laten maken. Zijn jullie ook al zover?
    He trouwens…een naam met een S…hebben wij ook!!! Ik heb al wel een idee bij Truus. Alleen jullie hebben natuurlijk een Snaam voor de boy. Tja en wij weten nog steeds niet wat wij krijgen, en aangezien wij een Snaam hebben voor een meisje zal het niet dezelfde zijn als Truus en Deb.
    @ Truus, het is inderdaad niet echt fijn met die collega. Kost mij ook veel energie. Alles wat zij niet of verkeerd doet moet ik weer zorgen dat het rechtkomt enzo. Maargoed, nog een weekje en dan is het vakantie. Heerlijk even geen school!
    Goed van je dat je het naastje neer kan leggen. Want anders heb je ook geen leuke dagen! Kun je je thuis nog wel een beetje redden dan? Ik bedoel dan meer of je wel dingen kunt doen vanwege je bekken?
    @ Mamatien, zo jij doet dus aan 4 kerstdagen?! Wow gezellig! Heb je al idee hoe je het gaat vertellen?
    @ Lientje, fijne avond gister gehad?
    @ Deb, hoe gaat het met je dochter?

17. mamatien

@ Lavendel: Ohh leuk, proefdruk voor geboortekaartje :)
    Ben echt beneiuwd naar alle namen... 1 vd 2 namen die wij tot nu toe in ons hoofd hebben voor een jongetje begint ook met een S hahahaha!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, je hebt pb terug haha :D

Lavendel, ja onze S naam is die voor een jongen inderdaad ;) Grappig dat je al een idee hebt van de naam bij mij.

Over het algemeen red ik mij thuis wel hoor met die bekken. Doe gewoon lekker rustig aan, daar heb ik toch de tijd voor. En als een keer iets niet lukt dan slaan we lekker een dagje over.

Geboortekaartjes zijn wij nog niet uit. Of tenminste, ik niet. Ik weet niet wat ik heb maar sinds ik zwanger ben kan ik dus echt gewoon geen keuzes meer maken.. Word er zo moe van. Stom voorbeeld, sta ik in de supermarkt, bedenk ik mij dat ik zin heb in snoep en dan sta ik zo een half uur voor het schap omdat ik niet kan kiezen welk snoepje ik wil. En dan ga ik uiteindelijk nog met lege handen naar huis ;):)

Mamatien, ook toevallig 3 letters? :p

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat grappig, allemaal namen met een s. ik heb ook wel een idee bij de naam van truus ;) ben benieuwd.

laatst zei ik tegen mijn man, als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het wel weten wat namen betreft, zowel voor een jongen als een meisje. ik noemde de namen en hij vond het gelijk prima. ben benieuwd of die het uiteindelijk ook zullen worden als wij een kindje zouden krijgen. en ook onze jongensnaam zou met een s beginnen, hi hi, is blijkbaar wel een geliefde letter...

fijn weekend allemaal!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha grappig dit namengedoe ;)

ik heb vandaag mijn baas verteld dat ik niet meer kom werken. Mijn bekken doen echt te veel pijn... baas vond het niet zo leuk maar goed... ik moet wel regelmatig langskomen maar ja alles beter dan dit...

Deel Deze Pagina