Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: ik heb met fases heel erge dorst. maar niet zo dat ik 's nachts wakker wordt om te drinken. En hier begint het december gevoel langzaam te komen. Volgende week kerstviering op school dan zal het wel echt komen.

all: mijn man heeft met nathan vanmiddag een aanrijding gehad met de auto:( Van achter is er een vrachtwagentje op onze auto gereden. auto total loss vrees ik maar nathan en manlief zijn gelukkig helemaal oke. Wel moeten we Nathan elke 2 uur wakker maken vannacht voor de zekerheid. Ben echt enorm geschrokken. En een nieuwe auto zat financieel ook nog niet in de planning. Maar goed dat zijn allemaal maar bijzaken. gelukkig is alles goed met nathan en mijn man!

Fijne avond allemaal en tot morgen. Ga zo naar bed want wordt vast een vermoeiende nacht zo..

xxx

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie, kan mij voorstellen dat dat idd erg schrikken is! Gelukkig maar dat het alleen bij materiƫle schade is gebleven. Succes vannacht en anders morgen even een middagdutje om de schade weer in te halen.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, pff dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het goed met je man en Nathan en zijn ze met de schrik vrij gekomen! Balen van de auto, Hopelijk krijg je een mooi bedragje van de verzekering terug!

Lavendel, hier ook veel dorst hoor, maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk altijd wel heb, ook buiten de zwangerschap. Het is niet zo dat ik er wakker van word trouwens. Zou het wel even aankaarten bij de vk.

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Zo hier kotsmisseilijk! Was naar voetbaltoernooi bij ons int dorp, erg gezellig en we zouden daarna door gaan naar de kroeg, leuke bandjes zijn daar, maar werd me toch partij kotsmisselijk.. Dus ben maar naar huis gegaan.. Sinds ik zwanger ben lig ik altijd al om 21.00u (op de bank) te slapen. Ook sweekends. Normaal gesproken ging ik elk weekend naar de kroeg.. Pff valt dus ff tegen dat t nu toch niet ging..

Vriendlief is daar nog wel. Ene kant gun ik het hem een avondje lol. Aan de andere kant kan ik er echt niet goed tegen, hij mag lekker bier drinken en heeft nergens last van, terwijl ik hier nu ziek thuis zit. Hij gaat morgenavond ook al hele avond met vrienden weg... Egoistisch ben ik he... pffff.. (terwijl hij tot nu toe echt onwijs veel rekening met me houdt...)

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Knuffel Mamatien, hopelijk voel je je nu minder misselijk ennuh die vermoeidheid schijnt er echt bij te horen de eerste maanden!

@Juffie, bah, dat is schrikken. Gelukkig is de schade alleen materieel, maar liever had je natuurlijk helemaal geen ongeluk gehad! Sterkte met alles regelen enzo!

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Mamatien, hopelijk voel je je nu weer iets beter. Kan me voorstellen dat dat lastig is... Maar heeft ook niet iedereen door dat je zwanger bent dan? Als je gewend bent om regelmatig uit te gaan en nu drink je niet meer enzo.

Juffie, hoe is het gegaan vannacht? Hopelijk is alles goed.

Lavendel, ik heb hier geen ervaring mee, maar lijkt me wel goed om het even aan te kaarten bij de vk.

Jessie, hoe gaat het met je laatste voorbereidingen voor vrijdag? Ben je al zenuwachtig? En hoe lang gaan jullie dan naar NY? Zijn jullie daar ook met kerst. Lijkt me echt supergaaf!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Hier is alles goed hoor. Nathan merken we niets aan, mijn man heeft wel wat spierpijn in zijn nek. Maar al met al goed vanaf gekomen dus. Nu maar eens snel op zoek naar een andere auto en kijken hoe we dat financieel gaan doen. Maar dat komt vast ook wel weer goed.

8. mamatien

@ Ummie: ik weet niet goed of mensen het denken, wat dat betreft is het goed dat ik gister niet naar de kroeg ging, want daar valt het wel op, bij het voetbaltoernooi zijn net wat andere mensen, waardoor het miss wat minder opviel. En ik was met de auto gegaan (heel lui, want tis maar 5 min fietsen) zodat ik excuus had om niet te drinken haha! Nu kom ik niet meer in de kroeg voor de kerst, en daarna weet iedereen het dus das fijn :)

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is wel fijn als iedereen het dan weet. Nog maar 2 weekjes... wat gaat de tijd snel he.

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is! En hopelijk komt er ook een goede oplossing voor jullie auto.

11. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Juffie... dat is schrikken joh, gelukkig allemaal niets ergs... pfff!!

@ Ummie hoe is het met jou??

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vanmiddag hebben we het er met mijn ouders over gehad en wij kunnen van hen gelukkig wat geld lenen. Van de zomer krijgen we belastinggeld van een heel jaar terug en natuurlijk vakantiegeld. Kunnen we dan alles weer terug betalen. Echt fijn dat we het zo kunnen regelen!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie dat is schrikken meid!

We hebben vorig jaar ook geld van schoonvader geleend voor een nieuwe auto. Omdat we geen rente hoeven te betalen is ie nu al bijna afgelost.
    Maar je krijgt toch gewoon geld van de verzekering?

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, zo dat is schrikken zeg van die aanrijding! Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Dekt de verzekering niet iets van de auto? Fijn dat je ouders zo mee willen helpen!
    @....sorry ben even de rest kwijt

Genieten jullie beetje van je weekend? Hier wel, vandaag redelijk rustig. Verder niets bijzonders te melden.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    natuurlijk betaald de verzekering wel wat maar we hadden een auto met veel kilometers en al wat ouder. dus zo veel krijgen we daar neit meer voor. Kunnen we wel een auto voor kopen hoor maar we willen wel graag een auto waar we weer een aantal jaar mee kunnen doen.
    verder zit er wel wat haast bij het kopen van een andere auto. We hebben nu geen auto meer. gelukkig kan mijn man wel met de bedrijfsbus heen en weer naar zijn werk rijden maar daar mogen we natuurlijk geen km prive in rijden.
    maar goed komt allemaal wel weer goed gelukig..

Fijne avond allemaal. Hier een mega druk kindje in mijn buik. Doet af en toe gewoon pijn:)

tot morgen.

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    juffie, fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met je ouders. en dan volgend jaar maar heel snel aangifte doen, des te eerder kun je al wat afbetalen. en ik kan me voorstellen dat je weer een auto wil waar je een paar jaar mee vooruit kunt. wij zijn nu ook aan het kijken voor een andere auto, maar we zijn er nog niet helemaal uit...

lientje, hier gaat het goed hoor. weer op het wachtbankje, pfff, is nooit leuk.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, hier ook een mega druk kindje al dagen in mijn buik.. Doet inderdaad gewoon pijn!

Ummie, jeetje wat is je temp mooi, hij blijft maar stijgen!

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat vond ik ook, maar nu weer een dipje helaas ;).

19. mamatien

Meiden,
    Mijn echo was fantastisch!! Kleintje ligt er helemaal goed voor en het hartje klopte super mooi! We zijn 1 dag naar voren geschoven, dus we zijn nu 9 weken en uitgerekend op 18 juli 2011!!

Ik ben zooo gelukkig :):):)

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Geweldig! Gefeliciteerd Mamatien met deze mooie mijlpaal!

Deel Deze Pagina