Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus en Lavendel: Kleintje heeft nog heel even om te draaien toch? hoop dat de kleintje snel netjes met het hoofdje naar beneden gaan liggen, maakt het toch allemaal wat makkelijker;)

aankomen: hier ook de 10 kg voorbij hoor. Bij Nathan 20 kg in totaal die er na een jaar weer allemaal af waren. Komt wel goed meiden.

fijne dag

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Ik ben weer terug in het land! Paar daagjes Brussel waren heerlijk :) Zondag hele dag boven de pot gehangen, maar gelukkig in Brussel geen last van gehad!
    Ik heb vanochtend ook weer op de weegschaal gestaan.. Voor mn zw was ik 63, 1,5 week geleden 62,5 en vanochtend dus 61,5. Ik merk dat ik minder behoefte heb aan ongezonde dingen, en door weeig gevoel eet ik minder.. Maarja.. zal er binnenkort wel met de zelfde vaart weer aanzitten als ik de 12 wkn voorbji ben haha!

Tot wanneer kan het kindje uit zichzelf draaien uit een stuit?

Wij zijn gister even bij babydump gaan kijken om btje te orienteren.. Maar alles bij elkaar opgeteld als je alles nieuw koopt.. ben je echt veel geld kwijt zeg :S

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Juffie, ja ze hebben nog wel even de tijd hoor om te draaien maar vraag mij eigenlijk af hoe groot dat die kans is dat ze draaien.

Mamatien, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad maar minder van je ontmoeting met de wcpot.. Ook wel mooi trouwens dat je nog niet bent aangekomen want ondanks dat ik de eerste paar weken ook niet echt van het eten was kreeg ik wel zo 5 kilo cadeau! Enne alles is duur he? Het is echt niet normaal! Denk dat je al met al zo 2 tot 3 duizend euro kwijt bent..

Nou ga even kerstboodschapjes doen met een vriendin, fijne dag allemaal!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: fijn dat jullie het leuk gehad hebben! En inderdaad als je alles nieuw koopt ben je behoorlijk wat geld kwijt. Hebben wij bij nathan wel gedaan maar je kan 2e hands natuurlijk een stuk goedkoper uit zijn.

Gewicht: dacht laat ik me vanmorgen eens wegen:D. en inderdaad 10 kg precies erbij nu. woog voor de zwangerschap tussen de 60 en 61 kg, vanmorgen 70 kg. Ben 1,78 dus valt allemaal best mee;)

Net met mijn man bij de ha geweest. en eindelijk toch een kuurtje gehad. Moest er 3 dagen om zeuren maar goed. Waarschijnlijk voorhoofdholte ontsteking bij de griep. Nou ja hopen dat we er nu voor de kerst af zijn!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Vocht, niet alleen mijn sokken staan in mijn benen, zelfs mijn broek (die stop ik namelijk in mijn laars) en afdruk van laars zit in mijn been. Het ziet er niet uit J

@ Stuitligging, ik maak mij (nog) niet zo druk om de stuitligging. Het kan alle kanten op gaan. Het kind kan nog draaien, ik hoor ook wel verhalen dat de keizersnede al gepland stond en het kind vlak er voor nog ging draaien en uiteindelijk wel het een ‘normale’ bevalling werd. Volgens de ‘regels’ kan een kind tot ongeveer 36e week nog draaien. Maar het kan ook later dus. Wanneer blijkt dat over 2 weken kleine nog steeds in stuit ligt gaan we het eea bespreken en volgen er wat meer controles.

@ Blije doos, misschien toch maar weer achteraan. Tis vanaf het begin al gezeur ermee….maar moet en zal die gratis doos krijgen ook J

@ Aankomen, ook 10 kg, en misschien ondertussen al weer wat meer…
    @ Mamatien, welkom terug. Lekker dat je weg bent geweest! Die kilo’s komen vanzelf wel weer terug ja! Hoe gaat het verder? Met de kerst ga je het familie vertellen he? Spannend!
    Alles is duur, aanbiedingen in de gaten houden en als je het wat lijkt 2e hands…

@ Juffie, fijn dat je man een kuurtje heeft, hopelijk knapt ie daar snel van op!

@ All, ik ga vandaag aan de klus. Ga decopatchen voor het kamertje van ons ukkie. Verder vandaag weinig doen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden, hier weinig nieuws te melden. juffie fijn dat je nu eindelijk wat hebt gekregen voor je man. hoop dat het snel helpt! truus, veel plezier met winkelen en fijn dat je er weer bent! lavendel, wat is decopatchen?? mamatien, fijn dat zulke leuke dagen hebt gehad in brussel! en ja, een kinderkamertje en alles wat erbij hoort is idd duur, maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt hoor! en o ja, toen ik zwanger was liep ik vanaf week 30 ofzo alleen nog maar op hele relaxte zachte laarzen zonder zolen. dan was het nog wel te doen.

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhhh, ik bedoel natuurlijk zonder hakken, niet zonder zolen, das een beetje hard en koud ;)

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D haha had je in gedachten al zien lopen...zachte laarzen zonder zolen...bijzonder;)
    zit je soms al aan de gluhwein?!:p

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36

10. mamatien

Hallo!
    Ik ben idd van plan om aantal dingen 2e hands te kopen! Kinderkamertje en de kinderwagen! Daar staan zoveel dingen van op marktplaats, heb genoeg tijd om te zoeken tot er echt iets goeds en moois en goedkoops tussen zit! :)

heb net mn 1e zwangerschapsbroek gekregen van mn moeder! Ik vond het zelf nog niet nodig, draag veel leggings ipv broeken, maar mn moeder vond het wel nodig haha! Buikje begint langzaamaan te groeien :D En mn borsten eindelijk ook!

Hebben jullie nog buik en kamer foto's???

11. mamatien

@ Lavendel: ja ga zaterdag aan mijn hele fam (vaders en moederskant) vertellen en zondag aan mn vriend zn fam! :) Echt zin in :D:D Ben blij als het openbaar is, want vind het nu niet meer zo leuk om geheim te houden, heb echt vaak dat ik me bijna verlul!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien als ik nu opnieuw alles zou moeten kopen zou ik alles behalve matras en maxi cosi tweedehands kopen. Echt zonde om dingen nieuw te kopen, dingen worden echt zo kort gebruikt! Wij hebben de kinderwagen toen wel nieuw gekocht (gekregen) en nog meer dingetjes maar achteraf denk ik waarom?

lavendel: je weet wel wat je zegt op een zwangerchapsforum dat je gaat klussen ;)

mamatien ik zal weer eens een buikfoto maken is al weer een aantal weken geleden... volgens de mondhygieniste was mijn buik enorm gegroeid want ze viel bijna van haar stoel toen ze me vanmorgen zag (en ik heb haar 2 weken geleden nog gezien), volgens mij valt het wel mee maar ja...

zwangerschapskleding: kijk uit het is verslavend ;) je gaat er aan wennen dat het zo lekker zit ;)

onze kamer van de beeb is nog steeds van mijn dochter. Ik ga als haar kamertje af is proberen of ze daar wil slapen en dan weer het kamertje in orde maken echt voor de baby...
    We hebben nu 2 keer de kast en het bedje geverfd. Vanavond even de kast in elkaar zetten en als mijn schoonvader maandag komt kan hij uitleggen hoe we het af moeten schilderen want hij is schilder (lees, hij pakt een kwast en schildert het af terwijl hij ons een preek geeft hihi ;)) en dan ga ik volgende week donderdag met mijn moeder nog behang op de meubeltjes plakken. Klinkt misschien raar, maar als het af is zal ik wel een foto maken...

@stuit: mijn dochter lag met 34+4 nog in stuit. Geen idee of ze nog zou draaien want verder ben ik niet gekomen.
    Deze beeb lag tot nu toe goed maar moet zeggen dat ik nu steeds een heel irritant gevoel boven in mijn buik krijg van mijn beeb en het lijkt op een hoofdje... ik hoop toch niet dat ie gedraaid is want hij lag met 24 weken al goed... Over 2 weken hoef ik pas weer naar de gyn dus dan zal ik het eens vragen...

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, ha debby, ik had er eerst idd ook andere associaties bij toen ik het las ;).

Mamatien, veel plezier dit weekend bij het vertellen!

Lavendel, dat decopatchen klinkt echt eng. Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk, maar ik heb er een talent voor om het dan helemaal te laten mislukken. Debby, dat behang op meubels klinkt ook grappig trouwens. Ben benieuwd naar het resultaat.

En Lavendel, nee, gluhwein is niet aan mij besteed, dus daar lag het niet aan....

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D ik moest deze zin 3 keer lezen voordat ik um begreep ;) :)
    Maarruh waar jij allemaal wel niet aan denkt tijdens je zwangerschap:p

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :$jij bent al net zo erg als Debby ;):p:D

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dat decopatchen klinkt niet alleen eng, het is/was ook eng. Het ligt nu te drogen...en ben benieuwd hoe het er straks uitziet. Ik ben zelf pietje precies en maak het mij alleen maar moeilijk, en zie nu al dat sommige dingen niet helemaal zijn zoals ik het graag had willen zien. Maargoed, das altijd zo de eerste keer.

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heel veel plezier met het vertellen en het samenzijn met je familie. Ben benieuwd naar hoe je het gaat vertellen en wat de reacties zijn!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    was even benieuwd hoe het hier was....maar tis erg rustig;) hoop dat jullie het allemaal gezellig hebben!
    Hier alles okidoki:)

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het gezellig vandaag! Lekker gegourmet met familie :).

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook een gezellige dag gehad. Dagje bij mijn ouders geweest en nu net weer thuis!

Deel Deze Pagina