Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, ja wist dat je bij de ha was geweest, bedoelde ook te zeggen dat ik hoop dat onze vrienden een goed gesprek hebben bij de HA net zoals jij en jessie dat hebben gehad.

achja en bedoel inderdaad jessie ipv juffie...zie je, tis echt tijd voor weekend ;)

mamatien, probeer het een beetje los te laten! Snap goed dat je juist nu heel erg gaat denken, maar doe het niet. Laat het denken maar aan de artsen over!! die kunnen dat veel beter ;)

@ Deb, hoe gaat het met jou? je hondje was plotseling overleden, heb je het al een plekje kunnen geven?

@ ego, wil manlief verrassen met een weekendje weg, 2 nachten in een hotelletje....heb alleen geen inspiratie. Dacht naar de kust, maarja mooi weer moet je niet rekenen dus moet er ook wat in de buurt te doen zijn. Ergens in bosrijke omgeving lekker wandelen en stadje bezoeken ook leuk....maar op de een of andere manier kan ik niets vinden. En als ik het vind is het te duur of moet je belachelijk veek parkeerkosten betalen...en ondertussen heb ik al een halve zak paprika chips op:)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel misschien vakantieveilingen? Al kan ik het daar ook nooit vinden. Ik kijk wel eens op www.hotelaanbiedingen.nl Daar betaal je 30 pp per nacht. Ik vind zeeland heel leuk in deze periode... anders een roompot huisje voor een weekend. Is vaak ook niet duur...

Sja ik heb nog steeds veel verdriet om mijn hondje, ik kan er niet aan wennen om alleen te zijn s avonds (manlief werkt vaak s avonds). Ik mis haar best wel. Misschien dat we een nieuwe hond nemen... ik weet het nog niet.

mamatien maak je niet te druk om de onderzoeken. Wat ze bij mij deden was een inwendige echo (dat stelt niks voor) en een zaadonderzoek. Daar bleek bij mij toen al pcos uit dus verder geen onderzoeken gehad. Ik was juist blij om het te weten...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

kom even laten weten dat ik er nog ben. Moet zo weer gaan werken en dat na een drama nacht met Nathan dus zal blij zijn als het 15.00 is;)

Tot later!

xxx

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goeiemorgen! wou ff zeggen dat ik wakker ben ;) en dat ik nu eerst rustig ga ontbijten met een krantje...kom straks weer, wens jullie fijne dag en als je nog moet werken zet um op tis bijna weekend!

@ Deb, bedankt voor je sites. Zal straks eens kijken! Ik zat ook te denken aan Zeeland, maar vind dat voor nu te ver weg. Manlief moet maandag weer aant werk. Dus ik zal wat moeten zoeken van vrijdag t/m zondagmiddag.
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is om nu alleen te zijn, denk dat je dit eerst een plekje moet geven voordat je aan een andere hond wil denken of niet?
    Hoe gaat het verder met werken? Je was toch weer meer gaan werken?

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden.. hoe is het hier?? Ik lees bijna elke dag wel even mee, maar reageer niet altijd... Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet zoveel te melden.. vooral omdat het met mijn cyclus prima gaat.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel ik ga vanaf woensdag weer wat meer werken

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goedemorgen meiden!
    ik heb zo lekker geslapen :) heb ik sinds weken niet meer gedaan....heerlijk!

@ Juffie, jij bent er ook vroeg bij!

@ Deb, mooi dat je wat meer gaat werken, heb je er zin in en zie je het zitten?

@ Lientje, mooi dat het met je cyclus goed gaat! En verder?? Je hoeft niet alleen over je cyclus te praten hoor ;)

@ All, wij gaan vandaag samen dagje erop uit. Kinderwagen uitzoeken, en misschien nog wel wat meer aankoopjes doen. Op de terugweg langs mijn broertje want die is jarig en verder morgen lekker met z'n 2en thuis en genieten van een rustige dag. Schijnt dat morgen de zon komt dus wie weet nog een rondje lopen.
    Manlief heeft gister de commode voor de 2e keer geverf en die is zo mooi geworden! Ben helemaal verliefd :D
    Nou fijne dag allemaal en voor morgen ook alvast!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: vroeg? Het is maar net waarmee je het vergelijkt he?;) Was al heel blij dat Nathan uitsliep tot 8 uur :D (wel de hele nacht bij ons in bed maar goed:)) Veel plezier dit weekend. Ben heel benieuwd hoor naar jullie kamertje. Maak je een foto als het af is?

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dag dames, ben ik ook weer eens.. hier is de ongi weer voorbij, dus we gaan weer vol goede moed aan de slag. Alleen een beetje jammer dat ik woensdag door mijn rug ben gegaan, dus nu misschien zelfs wel blij dat ik geen super korte cyclus heb met een ei op dag 10 ;)
    Maar dat wil dus niet zeggen dat mijn ei maar weer 55 dagen op zich moeten laten wachten *spreekt ei alvast toe*

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: wat vervelend zeg van je rug! enne inderdaad altijd maar proberen om het positief in te zien he?;)

All: moet hier even flink in huis aan de slag maar heb echt last van mijn rug/ banden/ weet ik veel:( Woensdag maar aan de vk vragen..

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Zwaai*

Lavendel, en, is het gelukt met winkelen? Geslaagd voor een kinderwagen?

Jessie, want balen van je rug zeg.. Hoop voor je dat het snel weer over is!

Juffie, wat vervelend dat je last hebt van je weet-ik-veel.. Misschien ben je een beetje te druk op het moment en dat je daarom er last van hebt? Of beeb maakt een groeispurt? Naja, anders maar even aan vk vragen inderdaad!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie goed zo: dat ei van jou moet je kort houden, voor je het weet gaat ie weer met je aan de haal ;)
    balen van je rug meid...

juffie: hopelijk heb je geen last van bi...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Truus: misschien inderdaad wat veel gedaan maar ja er moet ook zo veel he?;) helaas vanmorgen met opstaan nog steeds last. ALs ik zit voel ik niets maar zodra ik ga staan/ lopen doet het pijn.

15. Lientjelove

@ Lavendel... ik weet dat ik ook over andere dingen kan praten:D.

Ik ben een beetje chagrijnig vandaag en weet eigenlijk niet zo goed waarom:(! Er is helemaal geen reden voor (zullen de hormonen wel weer zijn, daar word ik wel eens moe van:(). Vervolgens boos op vriendlief, omdat die stomme mannen nooit luisteren naar wat je zegt.. grr!! En door mijn boosheid mijn teen gestoten die wel gebroken lijkt zo'n pijn doet hij.. :x Verder is mijn manager ontslagen van de week en dat is echt super nieuws, want tja ik had niet echt zo hele goede band met deze persoon tja zeg maar gerust dat mijn leven er soms flink door verziekt werd. Dus dat ze nu ontslagen is zegt voor mij heel veel.... het lag nooit aan mij, maar aan haar:p
    Gisteren naar mary poppins geweest en een hele leuke dag gehad.
    Denk ook eigenlijk dat mijn eitje er weer aan zit te komen, misschien daarom chago... Nou ik ga nog even mijn best doen om er een leuke dag van de maken:p. Fijne dag allemaal...

16. Lientjelove

Wie wel eens bloeding halverwege de maand.. ik had vandaag wat bloedverlies (ik kan me niet herinneren of ik dit wel eens eerder heb gehad).. Ik zit op dag 19 en heb nog geen eisprong gehad!!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lientje: toen ik aan de pil was had ik dat dus heel regelmatig maar toen ik gestopt was nooit meer last van gehad. Misschien een beetje bloedverlies door je ei? Heb wel eens gelezen dat je daar ook wat bloedverlies van kan hebben.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, aangezien we net beginnen met het kamertje zal het nog lang duren voor er een foto komt.
    Maar zal wel eens showen! HOe gaat het met kamertje van Nathan?
    Doe jij rustig aan trouwens?? Heb zo'n vermoeden dat jij jezelf weinig rust geeft.

@ Jessie, hoe krijg je dat voor elkaar met je rug? vervelend zeg, hoop dat je er niet teveel last van hebt

@ lientje, leuk mary poppins! Daar wou ik ook zo graag naar toe...is het nog gelukt om er vadnaag een leuke dag van te maken?

@ All...gister geslaagd voor een wagen....de bugaboo (dankzij sponsoring van mijn ouders :))

19. Lientjelove

@ Juffie.. ja natuurlijk, volgens mij heb ik dat eens eerder gehad.. Helemaal vergeten. Heb ik waarschijnlijk al wel mijn eisprong gehad, nu begon ook langzaam mijn temp op te lopen... dus zou goed kunnen.
    Jij moet wel een beetje rust aan doen volgens mij....;) Denk aan jezelf en je kleintje.....

@ Lavendel... ja was echt super: mary poppins, een echte aanrader hoor. En mijn dag is uiteindelijk wel een geslaagde dag geweest.. vriendlief is iets leuks gaan doen met de kleine en ik heb me uitgeleefd op het huishouden.. Ik had ook wel mee kunnen gaan, maar ik had eigenlijk niet zo zin in en het huishouden moest echt gebeuren. Daarnaast was ik gisteren al de hele dag weg en vind ik het dan ook wel lekker om een dagje thuis te rommelen.:D
    Fijn dat je een mooie wagen hebt kunnen vinden en zeker als hij gesponsord werd door je ouders.. altijd leuk!:p

Ik heb trouwens een blauwe teen.. auw!!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, fijn dat je geslaagd bent voor de kinderwagen! Altijd leuk als je ouders spekken!

Lientje, fijn dat die manager ontslagen is! Hopelijk brengt het een stukje rust voor je mee.

Hier, babykamer zo goed als af. Van de week even de inbouwkast nog een likje verf geven en nieuwe planken er in en dan kunnen de meubels in elkaar.

Deel Deze Pagina