Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: super toch dat je de wagen al gekocht hebt! Wij waren met Nathan ook vlot hoor. Is toch alleen maar leuk om alles aan te schaffen?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie van mijn dochter ben ik met 34+4 bevallen dus 16 dagen langer dan nu...

mamatien wow 240 euro is echt heel goedkoop! Welke kleur heb je? En ik vind je niet vroeg hoor, wij hadden bij mijn dochter de kamer en de kinderwagen ook rond de 12 weken gekocht.

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo heb ff geen puf om uitgebreid te reageren maar wil ff wat van mij laten horen.
    hier alles ok, afgelopen dagen beetje onrustig geweest in huis. manlief en ik hadden dingen gepland maar elke keer onverwachts bezoek en dat schopte alles weer door de war...vandaag weer en had het helemaal gehad. 's middags moet ik naar bed om te slapen anders trek ik het niet. dus als het bezoek om half 11 's ochtends er is terwijl je net weg wilt gaan en ze pas 2 uur laten vertrekken is het voor mij tijd om te eten en te slapen, voordat ik er uit bed is de dag al om en kunnen we niet meer goed samen iets doen.
    maargoed, op zich ook wel weer lief want men wil graag de babykamer zien...

verder heb ik deze week mijn week niet echt, heb veel last van mijn rug, misselijkheid en ben erg moe.

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien, leuk hoor dat jullie de kinderwagen enzo al hebben gekocht. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent!

Debby, ben echt benieuwd of je weer zo vroeg gaat bevallen. wanneer moet je weer voor controle?

Lavendel, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. lukt het nog wel om volgende week weer te werken denk je? succes meid!

Juffie, jij bent nog druk bezig zeg. Maar fijn dat het met je man steeds beter gaat.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zo...het is weer zover, heb nu alle tijd om even rustig te reageren, maar had eerlijk gezegd liever net als jullie in bed gelegen. Ben er sinds 3uur uit, kon niet meer liggen van de rugpijn :(

@ Mamatien, leuk die reacties! Dus jij bent ook al lekker op de kooptour!

@ Deb, fijn dat de kamer van je dochter klaar bijna is, ben benieuwd naar het resultaat. Zou wel lekker zijn als het klaar is of niet? En houd je het verder nog een beetje vol?

@ Juffie, fijn dat je man weer aan de betere hand is! Hoe gaat het verder met jou? Houd jij het nog een beetje vol? En ik weet het niet meer zogoed, maar was nathans kamer nu ook al helemaal af?

@ Ummie, heb jeje vuurwerk al in huis gehaald? Gaat het verder goed?
    Ik moet nu even niet aan werken denken. iedereen raadt het mij af, maar ik heb nu vakantie en dinsdag ga ik naar mijn werk en zie ik wel hoe het gaat. Gaat het niet, dan gaat het niet. Maar het idee om nog even paar daagjes met de kids wat te doen vind ik wel lekker. Verder zit ik nu nog zo in vakantie dat ik geen zin heb om aant werk te denken!

@ Jes, ben benieuwd hoe het met jou is...

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jeetje Lavendel.. dat is inderdaad geen tijdstip om achter de computer te zitten. Sterkte meid!

Ik moet vanmiddag weer naar de gyn.. ik laat wel even weten hoe het was :)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt en dan ook nog een zo'n rugpijn:( Nu inderdaad nog even lekker vakantie en daarna moet jij nog maar een paar dagen werken toch?? Ik 'mag' nog 3 weken. Ben benieuwd of ik het ga volhouden..

Jessie: ben benieuwd hoe het bij de gyn was..

All: hier alles prima. Al is Nathan volgens mij zijn kamer aan het verbouwen nu:$ Ga zo maar eens kijken. hij wil 's middags de laatste paar dagen neit meer slapen. Nu was hij vanmorgen ook pas kwart voor 9 wakker dus dat ik ook wel erg fijn! Maar goed hij gaf zelf aan dat hij wel even naar bed wilde maar volgens mij alleen maar om te keten en voor zijn speen en knuffel:D

Fijne avond allemaal! Wij blijven lekker thuis. Ben benieuwd of we het vol gaan houden tot 12 uur;)

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, soms ben ik in de war met de dagen, maar je moest vadnaag. Nou ben benieuwd. Ben aant duimen dat je goed nieuws krijgt.

@ Juffie, het is echt drama met dat slapen. En dan juist ook net voor zo'n dag als vandaag. Nouja, zo nog maar ff naar bed en dan hopen dat ik wat kan slapen zodat ik vanavond gezellig ben.
    Moet inderdaad volgende week nog werken, en die week daarna 2 dagen. Iedereen in omgeving raadt het af, verloskundige, vrienden, vd week zat ik bij de HA en die zei ook al dat ik beter thuis kon blijven. Ik zie het volgende week wel. Eerst maar even 2010 afronden en 2011 ingaan;)
    En hoe is de verbouwing van nathan gegaan??

@ All, probeer vanmiddag nog ff te gluren want wil weten hoe het met Jessie was. Ik ga zo eerst naar bed, hoop dat ik wat uurtjes slaap kan inhalen. Eind van de middag komen vrienden met hun 1jarig zoontje, die blijven ook slapen! Hopelijk ga ik het allemaal trekken. Jullie alvast een fijne jaarwisseling toegewenst, doe voorzichtig met vuurwerk!

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Jessie: Succes meid, ben benieuwd!

Ik ga nu even tukkie doen, zodat ik vanavond als vanouds tot in de vroege uurtjes door kan gan.. (hmm... denk dat dit een illusie is haha, maar ga t toch proberen)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel en mamatien: hoop dat jullie nog even lekker hebben kunnen slapen!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel nu ik in de zw ben ben ik nog veel meer in de war met de dagen... waarom wil je perse door gaan tot 36 weken? Je rust is ook belangrijk... misschien komt jullie kindje wel al met 37 weken...

jessie hoe is het gegaan?

hier ook vanmiddag geslapen. mijn dochter was om 7.15 uur wakker maar ik heb van 10.30-12.30 en van 14.00 tot 16.00 uur nog even op bed gelegen. Lui he? Maar anders trek ik het echt niet. Manlief is nu even naar de kroeg en komt over een uurtje terug.

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden... ik ga jullie verlaten, ik heb niet echt meer het gevoel hier te horen (en er wordt ook weinig tot niet meer tot mij gesproken..) Ik wens iedereen het beste voor het nieuwe jaar, een gezonde baby en/of een zwangerschap toe. Ik kom waarschijnlijk tegen de tijd dat de baby's worden verwacht wel weer eens een keertje spieken. Het allerbeste allemaal. Liefs Lientjelove

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tot ziens lientjelove, ik kan me voorstellen dat je je niet meer "thuis" voelt hier, maar moet zeggen dat ik je niet bewust genegeerd heb...

14. mamatien

@ Lientjelove: Jammer dat je ons gaa verlaten, maar ik begrijp je heel goed! Nu jullie niet meer met kindjes bezig zijn, ben je toch met andere dingen bezig! Ik wens je heel veel succes en je mag altijd x langs komen spieken en vertellen hoe het met je gaat :)

15. mamatien

Jessie: Hoe was het?? Is je eitje gesprongen?! Ik hoop het zo voor je meid!!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nog niet gesprongen (zou ook wel heel snel zijn) maar wel gegroeid tot 14 mm en dat was ook al goed nieuws. Maandag terug voor echo, zaad analyse en "in vitro samenlevingstest", weer even spannend dus, maar we gaan er van uit dat het goed is en dat we daarna kunnen proberen het eitje te benutten :)

@Lientjelove, jammer maar ik snap je wel hoor meid.. als je in de toekomst komt spieken, lees ik graag hoe het met je gaat!

@all, een goede jaarwisseling! Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol en gelukkig 2011! En voor Ummie (en mezelf, haha) ook een heel vruchtbaar 2011!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: balen zeg dat het eitje nog niet gesprongen is:( (ookal had je het misschien al wel verwacht). Nu eerst maar lekker genieten van dit oud en nieuw weekend en dan maandag dus weer naar de gyn. Hoop dat dat allemaal goed is!

Lientjelove: Ben het helemaal met de rest eens: jammer dat je niet meer mee blijft kletsen maar snap je ook wel hoor. Dit is toch een zwangerschapsforum waar voornamelijk over zwangerworden/ zijn en babys geklets wordt. Hoor ook graag als je weer eens langs komt hoe het met je gaat!

Fijne avond allemaal. Ik ga zo lekker aan een oliebol:D

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    lientje, wat jammer dat je ons verlaat. ik kan het me ook wel een beetje voorstellen, maar toch jammer... ik hoop dat het goed met je zal gaan! en je bent altijd welkom hoor!

jessie, spannend, waarschijnlijk dus een eitje op komst! hopelijk is alles goed. krijg je maandag ook gelijk de uitslag?

verder een fijne avond allemaal! mamatien, ben benieuwd tot hoe lang je het volhoudt ;)

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo allemaal, ik hoop dat jullie goede jaarwisseling hebben gehad. Ben even heel ego maar het kost mij veel moeite om wat te typen, gistermiddag niet meer kunnen slapen, gisteravond ook niet meer. Wel pogingen gedaan, met de logees was het gezellig en druk, een van de logees had teveel drank op en heeft vannacht ontzettend gespookt en ik heb nu nacht nr 2 achter elkaar met max 2 uurtjes slaap...ben op en duik mijn bed zo in.

hoop dat jullie betere nacht hebben gehad dan wij hier ;);)
    wens jullie allemaal het goede toe voor 2011, en dat het voor ons allemaal een mooi jaar mag worden

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    De beste wensen voor 2011!!

Een goede jaarwisseling gehad? Wij wel, was gezellig! Niet al te laat, maar dat is niet erg, ben ik vandaag tenminste niet al te brak.. ;)

We krijgen maandag inderdaad meteen de uitslag. En ook nog een echo om het eitje te volgen.. erg spannend, maar we gaan uit van het goede!

Deel Deze Pagina