Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ff snel nog
    @ jessie spannend meid!! ik blijf duimen
    @ Lientje, sluit mij aan bij de rest, jammer dat je gaat, maar begrijp je wel. Je blijft altijd welkom en als je zin hebt laat maar eens wat van je horen!

tot morgen all

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    He bah lavendel.. Wat naar dat je zo op bent. Hoop dat je lekker aan het slapen bent nu! Anders misschien een keer vragen bij de vk of je iets mag hebben om wat beter te slapen?? Dit houd je natuurlijk niet lang meer vol zo:(

all: hier ook een leuke oudjaars avond gehad. Rustig want ben om 10 uur naar bed gegaan:) Nog even eruit voor het vuurwerk en toen weer verder geslapen:D Ach volgend jaar weer beter hoor..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @lavendel wat balen van die logees...

@jessie ik duim voor je!

Hier ook niet echt een geweldige nacht gehad. Vriend van ons voelde zich heel slecht omdat zijn relatie net uit is en belde/smste steeds terwijl hij lam was.
    Vanmorgen wel uitgeslapen want mijn man is er als eerste uitgegaan. Morgen een nieuwjaarsborrel bij mijn tante en iemand komt hier van marktplaats een kast ophalen.
    Maandag is mijn man ook nog vrij en dinsdag komt mijn moeder mij helpen met de kast van mijn dochter.
    Woensdag is dus pas weer de enige dag dat ik alleen ben met mijn dochter. Moet zeggen dat dat steeds zwaarder wordt, maar goed, mag niet zeuren want donderdag is ze al weer bij oma...

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, wij hebben een rustige jaarwisseling gehad. Ik had gisteren ook gewerkt en was 's avonds zo moe dat ik maar gewoon naar bed ben gegaan. Gelukkig heerlijk geslapen, dus vandaag was ik weer helemaal fit.
    Lavendel, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Inderdaad wat juffie zegt, misschien moet je het eens navragen bij de ha of de vk of je wat mag hebben, want dit houd je zo echt niet lang vol lijkt mij.
    Jessie, spannend hoor maandag! Ik hoop zo voor je dat alles goed is.
    Truus, hoe gaat het met jou? Gaat alles goed???

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jessie, wat ik me nog afvroeg. Hoe kunnen ze een zaadanalyse en samenlevingstest op 1 dag doen? voor de samenlevingstest moet je de avond ervoor gemeenschap hebben gehad en voor de zaadanalyse mag je netjuist een aantal dagen geen gemeenschap hebben gehad, toch?

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Het is ook geen echte samenlevingstest, maar meer een in vitro test. Ze brengen wat slijm van mij (dus daarom moest het wel in de vruchtbare periode) en zaad samen en bekijken dat onder de microscoop. Was wel grappig dat er stond dat je 2-3 dagen niet mocht, maar dat je ook niet langer mocht "opsparen", dus we hebben het vrijdagavond nog maar snel even gedaan.. hihi..

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu snap ik het idd. En dan maandagavond misschien weer aan de klus om toch nog het eitje te benutten ;).
    Bij mij hebben ze toen eerst een 'echte' samenlevingstest gedaan en een paar weken later de zaadtest.

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, dinsdag as mag ik weer naar de vk. Ik ga het inderdaad maar eens aankaarten van het slapen. Want op deze manier ga ik het niet trekken.
    @ Deb, kan me voorstellen dat het wat zwaar is alleen met je dochter. Maar probeer er ook nog even van te genieten! Straks heb je er nog een kleine bij! Hoe voel jij je verder eigenlijk? Merk je aan je lichaam dat je niet meer werkt?
    @ Jessie, succes morgen!
    @ Ummie, doe je niet meer precies temperaturen? Bekeek je kaartje net, en ben het ff kwijt. Volgens mij heb je hier wel laatst wat over gezegd…?

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    uhm...tja, perse doorgaan is het ook niet. Maar heb er wel voor gekozen om met 36 wk met verlof te gaan ipv 34. Toen ik dat moest beslissen kon ik niet weten hoe ik mij nu zou voelen. Ik heb mij voorgenomen om di gewoon naar het werk te gaan en ik zie wel hoe het gaat. Gaat het niet dan gaat het niet.

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste weken heb ik het idd niet echt bijgehouden, wil het vanaf nu weer een beetje oppakken, zodat ik toch ongeveer weet wanneer mijn ei is geweest.

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,
    waar zijn jullie allemaal?
    Wil jullie even een fijne dag toewensen en sterkte weer met het werk als je na een paar dagen weer gaat beginnen.

Ik heb vandaag nog een dagje vrij, morgen mag ik weer aant werk. Het enige wat ik vandaag doe is boodschappen doen, verder doe ik niets. Kga bijkomen, rustig aandoen, en straks weer naar bed want ik heb weer een heerlijke nacht gehad:( Morgen moet ik naar de vk voor de echo en controle, ik heb het zo gehad met die K-nachten, ga het nu ook echt aankaarten. Hoop dat ze mij kan helpen.

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Truus je bent wel stil de laatste tijd...gaat het goed??

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Allereerst, iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Mamatien, wat super dat jullie een mooie kinderwagen op de kop hebben weten te tikken! En je bent er zeker niet vroeg bij hoor, met 11 weken hadden wij ook echt alles al besteld en werd toen ik week 18 geleverd.

Lavendel, wat onwijs klote zeg van je slechte slapen.. Goed van je dat je het morgen aan gaat kaarten bij de vk, hopelijk kan ze iets voor je betekennen want zo ga je het ook niet lang meer volhouden en je hebt je energie straks wel nodig voor de bevalling.
    Lientje, wat jammer meid dat je niet meer komt kletsen maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het is in ieder geval van mijn kant uit nooit de bedoeling geweest om niet op je berichten te reageren. Je bent in ieder geval altijd welkom als je wel zin hebt om te kletsen. Knuf!

Jessie, hoe is het gegaan bij de gyn vandaag?

Ummie en Lavendel, ik waardeer het ontzettend dat jullie steeds vragen hoe het met mij gaat, echt lief! Momenteel heb ik even een dipje en gaat het niet zo lekker. Vorige week weer in de prak gelegen met mijn bekken maar gelukkig gaat het nu weer goed. Verder allemaal druk druk druk vanwege de feestdagen en dat kostte gewoon ontzettend veel energie. Ook ontzettend last van opspelende hormonen, ik herken mezelf af en toe gewoon niet meer en dat is heel raar. Afgelopen week controle gehad bij de VK maar bloeddruk was niet goed, die was verhoogd dus moet donderdag weer terug om te kijken hoe het er dan mee is. Hopen dus maar dat ie dan weer goed is want ik trek dat echt niet, dat gezeik er ook nog bij.. Nou ja, kan er geloof ik wel een boek over schrijven op het moment want heb het echt even helemaal gehad maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen.

Nou goed, er is nog wel een reden waarom ik zo stil ben de laatste tijd maar misschien zie ik spoken en ligt het wel gewoon aan mezelf en aan de hormoontjes. Daar probeer ik al een tijdje achter te komen, of het aan mezelf ligt maar daar kom ik dus niet uit. Ik zal het proberen uit te leggen maar het is nogal een chaos op het moment in mijn hoofd dus weet niet of ik het goed uit ga leggen. De reden waarom Lientje heeft besloten om niet meer te komen schrijven is dus ook een reden waarom ik hier rustig ben op het moment. Het valt mij ook gewoon op dat er weinig op elkaar gereageerd word en af en toe heb ik gewoon het idee dat ik tegen een muur zit te lullen. Verder vind ik de gezelligheid zoals die voorheen was hier ver te zoeken op het moment. Toevallig zat ik laatst in de oude topics te lezen van ons die al gesloten zijn en daar gingen we zoveel leuker met elkaar om! Ik vraag mij af waar dat gebleven is? Misschien ervaren jullie het anders, en ligt het aan mezelf.. Nou goed, ik bedoel dit verder niet raar ofzo en hoop dat het niet verkeerd over op jullie komt :)

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: He wat naar dat je dipje hebt :( Jij hebt echt ALLE klachten die je kan hebben al gehad he :(

Over dat het hier minder gezellig is dan voorheen ben ik het absoluut met je eens, dat is ook reden dat ik hier minder praat in vergelijking met vroeger. Wat de reden ervan is weet ik ook niet. Ik ervaar het echter niet als zoals jij het blijkbaar ervaart, want dat is wel kut!

De verschillen liggen hier allemaal wel ver uit elkaar, Truus, Lavendel, Debby en Juffie zijn al bijna aan het bevallen, ik ben net zwanger en Jessie en Ummie zijn hard bezig.. Miss dat het daar aan ligt?!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: wat naar zeg dat je je zo voelt:(
    Kan alleen maar voor mezelf spreken. Ik weet dat ik niet heel actief mee klets hier de laatste tijd. probeer het wel maar klets in nog een aantal topics mee (1 topic schrijf ik al mee sinds ik lid ben van zp dus dat is al een flinke tijd:$) Ik reageer soms alleen daar even en de rest lees ik alleen even. . Naast mijn fulltime baan, Nathan en huishouden kost zp mij soms gewoon te veel tijd. Verder zit ik ook met het feit van weinig energie enz..
    Het is natuurlijk jammer dat je het gevoel hebt tegen een muur te praten. Dat is van mij uit echt niet de bedoeling in iedergeval!

Ik hoop dat je toch gezellig mee blijft kletsen hier hoor. Enne laat die hormonen maar lekker gaan, kun je echt neits aan doen.

Lavendel: hoop echt dat de vk echt wat voor je kan betekenen hoor!

Jessie: hoe was het vandaag??

All: vandaag weer werken na 2 weken vakantie. Zo dat viel tegen.. Vanmorgen al flink duizelig verder flink last gehad van harde buiken. Hopenlijk gaat het morgen beter.

Ga nu even douchen met onze kleine man. Die stuitert hier de kamer door en doet alles wat niet mag omdat hij moe is;)

Fijne avond!

xxx

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, allereerst fijn om weer wat van je te horen! Maar wat vervelend dat het allemaal niet zo goed gaat. Je hebt idd niet echt geluk met alles. En ja, ik merk ook wel dat het soms wat rustig is hier. Maar moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet altijd tijd heb. Overdag ben ik vaak druk met werk en huisje enzo, maar vind het altijd wel superleuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Wat mij betreft maakt het ook niet uit dat jullie al hoogzwanger zijn en ik nog niet. Ik heb al wel een dochtertje, dus de ervaring van zwanger zijn heb ik op zich wel gehad. Ik hoop dat je wel gezellig mee blijft kletsen!

Jessie, hoe was het bij jou vandaag??

Lavendel, hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen en dat je het morgen kunt volhouden op je werk. Juffie, hoop dat het bij jou morgen wat beter zal gaan!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Jessie: Ben ook erg benieuwd hoe het vandaag was!

@ ummie: Ook ik vind he absoluu niet erg dat we allemaal zo verschillend zijn, maar zat meer mee te denken hoe het zou kunnen dat het de laatste tijd zo rustig is..
    Hoop da iedereen gezellig blijft meepraten hier.. Kom het vanzelf weer goed :)

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

19. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Bedankt meiden voor jullie reacties en een heel gelukkig nieuw jaar!

@ Truus ik snap helemaal wat je bedoeld en mijn gevoel hierover is precies hetzelfde. Ik dacht al dat het aan mij lag.. Soms ging ik mijn oude berichten terug zoeken (oh ik heb hem toch echt geplaatst) of kijken of ik een reactie gemist had.. Balen dat je je trouwens zo slecht voelt, veel sterkte ermee en wij kletsen al zo lang samen, dat voelt nog steeds goed:D!!

Ik vind het er gezellig om te kletsen en erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, daarom ben ik ook zo lang blijven hangen.. Toch mis ik momenteel gewoon de reacties op mijn eigen dingetjes en al gaat dat misschien niet altijd over zwanger zijn en zwanger worden. Ik werk inmiddels al 10jaar met kinderen en heb al aardig wat zwangere vrouwen voorbij zien komen. En ik vind het allemaal erg leuk en interessant, dus kan aardig met jullie mee babbelen..

Maar aan de andere kant probeer ik niet meer zwanger te raken, had ook al een poosje het gevoel van wat doe ik hier eigenlijk nog.. dit is een zwangerschapspagina. Misschien zal het in de toekomst ooit gebeuren, maar misschien ook wel nooit....

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie zal gaan en hoe het straks met jullie kleintjes zal zijn... ik kom dus wel regelmatig even spieken!!

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lientje, ik heb echt nooit bewust niet gereageerd op berichten van je, ik hoop niet dat het zo is overgekomen. Ik blijf het gezellig vinden als je erbij bent hoor.
    En verder hoop ik echt van harte voor je dat jij ook ooit een kindje zult krijgen! Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren...

Deel Deze Pagina