Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik ben blij dat mijn berichtje niet verkeerd is overgekomen en dat jullie het ook herkennen/begrijpen :) Misschien kunnen we er met zijn allen wat aan doen zo dat het weer een beetje word zoals het was want ik vond het echt altijd ontzettend gezellig om te kletsen met jullie!

Wat jij zegt Mamatien over de verschillen, misschien dat dat inderdaad een struikelblok is. Wat mij betreft niet hoor, maar er word hier ondertussen meer over zwanger zijn e.d dat ik mij best voor kan stellen dat dat voor de niet zwangeren niet leuk is.

En Juffie, ik kan mij best voorstellen dat actief mee kletsen voor jou af en toe moeilijk is! Ik zit hele dagen thuis en af en toe kan ik de tijd of energie er nog niet eens voor vinden om te reageren, dus daar heb ik alle begrip voor! Vind het trouwens sowieso onwijs knap dat je nog fulltime werkt, een kleine hebt en het huishouden doet. Ik zou niet weten waar ik de energie vandaan zou moeten halen!

Lientje, ik hoop dat je af en toe gewoon aan blijft waaien hoor! Ik vind het ook altijd leuk om andere dingentjes te lezen die niet te maken hebben met zwanger zijn/worden!

Ummie, tuurlijk blijf ik gewoon mee kletsen en zal zelf ook weer meer mijn best gaan doen zo dat de sfeer weer wat meer terug komt.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Tja, ik kan er me wel in vinden.. het is inderdaad een stuk minder druk en gezellig hier. Komt denk ik gedeeltelijk door de verschillen in de stadia waarin we zitten, maar gedeeltelijk ook door tja.. toen ging het denk ik meer over van alles en nog wat en niet alleen over zwanger worden/zijn, misschien is dat het? Toen zaten we nog wel eens een uur alleen maar rare/gekke/maffe reacties over en weer te plaatsen en dat is nu een beetje weg.. of praat ik nu onzin?

In elk geval, even ego, dan naar bedje en dan denk ik er morgen verder over na..
    Bij de gyn was alles super. Zaad was goed, samenlevingstest ook, want we hadden stiekem toch nog een "echte"! De gyn vroeg of we het gister nog hadden gedaan, nadat hij slijm bij mij had weggehaald.. eh nee.. oudejaarsavond.. want hij zag er nog levende zaadcellen in! Sterke jongens/meiden dus! Verder was mijn follikel enorm (25.5mm) en baarmoederslijmvlies lekker dik, dus hij heeft wel clomid 100 meegegeven voor de volgende ronde maar heel enthousiast wel 3x gezegd dat we het nu maar eens zo moesten laten zijn en dat hij ons dan wel terug zag voor een zw echo :)

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, klinkt goed meid!! Heb je al een afspraak staan voor de zw echo?? ;)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat je hiermee precies de spijker op zijn kop slaat. Vooral het dik gedrukte stukje. Dus nee, je praat zeker geen onzin!

Wat betreft je gyn bezoek, wat fijn dat de uitslagen allemaal goed waren en dat er zelfs nog zwemmers van oudejaarsavond leefden! Ik hoop dat 2011 mooi begint voor jullie en dat je over een week of 2 (want neem aan dat je eitje nu toch echt wel op springen staat) een mooie positieve test in je handen mag hebben!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus ik snap je gevoel wel. Ik heb dat wel met meerdere topics dat het een beetje afsterft na een tijdje. Maar ik denk ook dat het komt door de verschillende fases. Kijk toen ik nog zwanger probeerde te raken toen was dit het belangrijkste topic waar ik in meekletste, ik was er ook dag en nacht mee bezig. Nu zijn er andere topics waar ik actiever meeklets en als ik zie dat er hier iets gepost is dan kijk ik pas na een paar uur. Niet dat ik niet geintresseerd ben in jullie maar je kan natuurlijk niet alles bijhouden...

@jessie: toch wel goed nieuws he meid! Ik hoop echt voor je dat die clomid 100 aanslaat!

@lavendel: je had toch vandaag een echo? Hoe is het gegaan lag de baby nog in een stuit?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, misschien dat het aan de verschillende fases ligt inderdaad alhoewel ik daar zelf niet echt problemen mee heb aangezien het hier ook altijd over andere dingen ging behalve zwanger zijn en worden. Nou ja, hoop gewoon dat het weer een beetje zoals van ouds kan worden en als jij je beter thuis voelt in andere topics kan ik dat ook begrijpen.

Lavendel, en hoe was je echo inderdaad, baby nog in stuit? En kon ze verder nog wat doen aan het slaap probleem?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo allemaal!

Jessie: wow wat een goed nieuws dus zeg.. Duim er ook voor dat de volgende echo er 1 is omdat je zwanger bent!

Meekletsen hier: Snap het ook wat Debby zegt. Komt inderdaad ook door de verschillende fases. Toen Nathan net geboren was zat ik bijvoorbeeld heel veel in het baby/ dreumes gedeelte. Toen ik zwanger wilde worden in het zwanger worden gedeelte. Alles heel actief bijhouden is gewoon niet te doen.. Ja als ik misschien de hele dat op zp zou zitten;)
    Ik blijf hier in iedergeval gezellig mee kletsen.. En inderdaad er zijn natuurlijk ook genoeg andere dingen om over te kletsen;) Voordeel van dit topic is dat het niet zo druk is en het dus veel makkelijker is om te reageren. Bij de feb. mama;s bijvoorbeeld is het bijna neit te doen om actief mee te praten..

Lavendel: ben ook benieuwd hoe de kleine ligt. Heb je ook nog gevraagd over het slechte slapen??

Zo dat was weer een heel verhaal. heb net lekkere cakejes gemaakt voor Nathan om te trakteren. morgen wordt hij alweer 2:) Ben weer een beetje emotioneel nu: 2 jaar geleden was ik nu druk bezig met opvangen van weeen en nu is het al zo;n grote knul.. wat gaat het hard:$

fijne avond allemaal!

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!
    Ben nog even voor mezelf nagegaan wat er hier in dit topic aan de hand is (oej dat klinkt wel heel erg haha) en wat mijn rol daarin is.
    Ik merk sinds ik zwanger ben, dat ik stuk 'egoistischer' geworden ben. Niet omdat ik geen interesse in jullie heb, dat heb ik absoluut wel, maar heb op dit moment mn handen vol aan mezelf, waardoor ik miss wat minder aandacht voor jullie heb gehad!

Ga er vanaf nu op letten dat ik meer op iedereen reageer!

Nou haha waar zullen we het eens over hebben :)
    Kijken jullie ook boer zoekt vrouw op zondag?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hih mamatien:D Boer zoekt vrouw kijk ik ook ja. vind het echt leuk! is samen met GTST het enige programma wat ik eigenlijk niet wil missen:)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gtst vind ik maar niks...
    ik kijk eigelijk nooit tv. Heb toen wel die oproepjes van boer zoekt vrouw gezien. Zit die jonge boer er ook bij? Die had volgens mij een geitenboerderij en was echt een leuke jongen?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, dat is zeker zo dat het hier in het topic lekker overzichtelijk is. Februari mama's heb ik allang opgegeven en reageer ik alleen heel af en toe omdat daar gewoon echt niet veel op elkaar gereageerd word.

Heb je een leuke dag gepland morgen vanwege Nathans verjaardag of moet je gewoon werken?

Mamatien, haha dat klinkt wel heel ernstig, maar ik begrijp wat je bedoelt.

Hier geen boer zoekt vrouw, volg alleen gtst echt en voor de rest af en toe lekker een filmpje. Ben niet zo van het tv kijken.

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi, hi, ja die geitenboer zit er ook bij. boer zoekt vrouw vind ik ook leuk om te zien, verder kijk ik niet zo heel veel tv. ja de laatste tijd volgde ik ook de pelgrimscode, maar dat is nu net weer afgelopen.

juffie, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je grote jongen! de tijd gaat hard he. kan me voorstellen dat je daar een beetje emo van bent.

lavendel, hoe was het bij jou vandaag? bij de vk en kon je het nog een beetje volhouden op school?

hier helemaal kapot van een drukke dag...

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @bzv, hier een grote fan, moet ook wel, met mijn eigen boer samen op de bank ;)

@Juffie, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

@iedereen, dikke knuffel! Ik ga nu naar bed, kijken of ik manlief nog kan verleiden, eisprong is denk ik vandaag geweest.. kan ik daarna weer 2 weken zenuwen :)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Reageer even niet want moet zo helaas werken..

Fijne dag!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Goedemorgen!
    Temp is omhoog :)

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Halloo!!
    Ja boer Frank is leuk he!!
    Ik vind boer Gijsbert ook geweldig! Hij heeft veel van mijn vriend weg, vind ik zelf en hoor ik ook van andere.. hihi..

@ Jessie: Joehoeee eitje geweest :):)
    Woon je op een boerderij? Cool!!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Joehoe voor het eitje van Jessie! Mooie tempstijging zeg!

Juffie, gefeliciteerd met Nathan!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: jeej een ei! Sterkte op het wachtbankje!

bedankt voor de felicitaties!
    Kwam even snel spieken maar moet nu weer hard aan het werk:(

xxx

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie super dat je ei is geweest! Nu weer 2 weken zenuwen...

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, jippie je ei is geweest!! Nu weer 2 weekjes geduld hebben ;)

Deel Deze Pagina