Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Lavendel: hihi je zou haast denken ja dat ik zenuwachtig was voor Nathans verjaardag:D Maar goed had ook een drukke beeb in mijn buik dat hielp ook niet mee;) Oh en wat betreft het ouderschapsverlof: volgens mij wordt er 55% betaald.
    Draaien kan de kleine tot hij ingedaald is en vast ligt in je bekken. Dus het kan nog best dat jullie kindje weer gedraaid is. Hoop het niet voor je!

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel: Ik weet niet hoe het in het onderwij sgeregeld is, maar bij ons is het echt maar 25% :(
    Ik heb geen idee tot hoelang kindje nog kan draaine, maar ik hoop het niet voor je!!!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ouderschapsverlof: bij ons krijg je niks maar goed je krijgt altijd wel 4 euro per uur van de belastingdienst...

lavendel ja het kamertje is af.
    Ik zal even een fotootje spammen:

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok nog eentje dan omdat ik zo trots ben ;)

5. mamatien

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    Goedemorgen meiden, hier is het weer feest. Ben al vanaf 4 uur wakker en kan niet meer slapen. Ben er nu een half uur uit, hoop dat ik straks nog ff naar bed kan en wat kan slapen.

@ Juffie, heb je lekker gefeest? Nathan goed verwend?
    @ Mamatien, ik hoop ook niet dat de kleine gedraaid is. En als dat wel zo is, hoop ik dat ie snel weer naar beneden duikelt J Hoe gaat het verder met jou? Ben je ook al wat meer aan het zoeken voor de uitzet? Wat voor wagen had je nou laatst gekocht?
    @ Deb, wat geweldig zeg het kamertje van je dochter! Die kast is ook super. Ben je nu niet stiekem jaloers op je dochter en wil je op haar kamer slapen??
    En hoe is het met de kamer voor de uk?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hoi meiden,

Lees net op hyves dat Truus in het ziekenhuis ligt:( Hoop dat de kleine nog even blijft zitten want dat is toch beter..

Lavendel: wat een tijd weer om wakker te zijn zeg:( Ik was vanmorgen 6 uur wakker ook veel te vroeg eigenlijk maar ja..

zal zo ook even fototje van Nathans kamer laten zien..

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Dit is 1...

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    en nog 1. Kinderstoel staat al klaar voor uk nummer 2. maar staat hier niet in de weg:) Dus blijft mooi nog even staan.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    En nog 1 van Nathan met zijn verjaardagsmuts:D

11. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Wat een leuke kamertjes zie ik voorbij komen! Debby, is behang van Pip??

Oh bah, Truus in het ziekenhuis, wat vervelend. Stond er ook bij waarom? En kan iedereen trouwens haar hyves zien?

Hier gaat alles redelijk. Gisteren had ik het even gehad met alles en heb heerlijk rustig aan gedaan en vandaag gaat het beter.

Naam dochter: tsja als ik die zeg weet iedereen wie ik ben en dat vind ik toch niet zo fijn. Juffie ik zal je zo wel even proberen te pb'en. Mochten er nog meer nieuwsgierig zijn, laat het mij even weten dan stuur ik een pb'tje.

Juffie, hoe was het feestje voor Nathan? Wat vond hij er zelf van?

Contract: mijn man heeft nu zijn derde jaarcontract. Je mag een contract max drie keer verlengen en de totale periode mag niet langer dan drie jaar zijn. Daar zit hij straks dus precies aan.

12. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie, zie net ook de foto van je zoon! Wat een schatje en zo te zien was hij blij met zijn feestmuts :).

Oh ja, nog even over school voor dochter. Die hebben wij inderdaad al bijna een jaar geleden uitgezocht. Wij zijn op verschillende scholen wezen kijken en deze sprak ons het meest aan. Maar vind het toch wel erg spannend. Ik denk ook dat het toch heel erg afhangt van welke juf of meester ze krijgt. Ik kan mij zelf van vroeger herinneren dat ik school erg leuk vond, maar 1 jaar had ik een meester die mij totaal niet aansprak en toen vond ik school ook verschrikkelijk. En ja, je weet toch niet van tevoren of de juffen of meesters leuk zullen zijn. Ik hoop trouwens niet dat ik iets verkeerd zeg met 2 juffen op het forum ;).

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Ummie: las op de hyves, dat er gisteren gedacht werd aan zwangerschapsvergiftiging en dat de baarmoedermond al aan het verweken en verstrijken was, wat te vroeg was nog.. Maar hopenlijk kan Truus zelf snel komen vertellen dat ze weer thuis is!

Oh en bedankt voor Je PB! Leuk!!:D

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ben inderdaad wat Juffie zegt gisteren avond opgenomen in het ziekenhuis met verdenking op zwangerschapsvergiftiging. Dit valt gelukkig mee, alle bloeduitslagen e.d waren in orde. Wel is mijn baarmoedermond al helemaal verweekt en voor een gedeelte verstreken en dit is veel te vroeg.. Moet nu regelmatig aan de CTG om te zien of er weeen activiteit is aangezien ik steeds pijn in mijn buik heb maar tot nu toe gelukkig geen weeen.

Nou en nu is het maar even afwachten..

Debby, Emma's kamer is leuk geworden zeg!

Juffie, wat een onwijs leuke foto van Nathan! Zijn kamer is ook erg leuk geworden!

Lavendel, wat balen dat je weer zo slecht hebt geslapen..

@De rest, zwaai, het is even niet blijven hangen verder.. :)

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Bah, Truus, wat balen! Lig je nu nog in het ziekenhuis, of heb je thuis bedrust gekregen? Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.. zeker een week of 3 zou mooi zijn!

@Debby, leuk kamertje!

@all, hier leuk weekend gehad. We zaten in kampeerboerderij en het was weer hartstikke gezellig. Eerste avond spelletjes en een muziek-quiz waarbij iedereen bloedfanatiek was. Zaterdag een GPS wandel-speur-tocht en daarna een winter-bbq. 's Avonds wezen stappen en vandaag buiten creatief gedaan, we moesten een schilderij maken met naam voor onze vriendengroep en logo. Het is uiteindelijk D.U.S. geworden.. de ultieme samensmelting :)

16. mamatien

@ Tuus, ach jeetje meid :( Jou zwangerschap zit ook niet mee he Zag het net ook op hyves, wou je berichtje sturen maar zie dat je hier ook kweer online bent geweest!
    Lig je nu nog in het zkh of ben je alweer thuis? Hopelijk blijft de baby nog even zitten!! Sterkte..

@ Ummie: Ik vind de juf/meester ook erg belangrijk! Tuurlijk moet een school een goed gevoel geven, maar dejuf/meester is uiteindleijk degene die het voor het kind moet uitvoeren! Maar dat komt vats goed!

@ Jessie: Dat klinkt leuk zeg!! :) Lekker actief weekend dus!

Ik ben ne naar babywinkel in Rdam geweest, maar dat viel echt super tegen helaas. alles daar was beschadigd, waardoor ik het idee kreeg dat alles niet zo goede kwaliteit was (of het stond er al 100 jaar, maar dat is dat geeft iig geen goed beeld)

Net buikfoto gemaakt in zw-broek! :)

17. mamatien

Ohja Juffie: Leuk die foto''s :D:D

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik lig nog in het ziekenhuis, weet ook niet wanneer ik naar huis mag. Heb ook af en toe van die aanvallen dat ik ineens niet goed word maar ze weten zo 1 2 3 niet waar dat vandaan komt. Net weer aan de CTG gelegen en met het kindje gaat het goed en mijn bloeddruk is verder ook wel weer okee nu.

Jessie, klinkt inderdaad als een erg leuk weekend!

Mamatien, zo dat begint al mooi te groeien hoor! :)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Truus: Hoop dat je snel naar huis mag meis!

Mamatien: Jaaa echt al een beginnend buikje. Leuk hoor:D

Jessie: klinkt inderdaad als een super gezellig weekend!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    @ Juffie, wat heb je een droppie van een zoon zeg! En wat een leuk kamertje! Mooie stoere blauwkleuren! Hoe was verder het feestje?

@ Ummie, goed dat je gister rustig aan hebt gedaan! En fijn dat het weer beter gaat. Ik hoop voor jullie dat je man een vast contract krijgt!

@ School, ja let maar op met wat je zegt Ummie J. Nee hoor, snap helemaal wat je bedoelt. Je hebt er m.i. goed aangedaan om te kijken naar verschillende scholen, en je zegt zelf dat je een school hebt uitgekozen waar je je goed bij voelt. Verder moet je het maar afwachten. Ook als je van tevoren weet dat een school heel leuk/goed is, kan het voor jullie tegenvallen. Belangrijkste is dat je dochter straks met plezier naar school gaat!

@ Truus, wat fijn dat je een berichtje kan plaatsen. Maar minder fijn dat je bent opgenomen en dat je dus nog in het ziekenhuis ligt. Gelukkig ben je daar in goede handen, maar hoop toch wel dat je snel naar huis mag en thuis nog even goed mag en kan genieten van een zwangerschap. Zou fijn zijn als die kleine nog even blijft zitten en dat jij je ook weer goed gaat voelen.

@ Jes, dat klinkt gezellig. En wat een geweldige naam zeg voor de groep!! Ennuh winterbbq, moet ik mij dan voorstellen dat jullie buiten in de kou stonden te bbqen?

@ Mamatien, mooi buikje hoor! Jammer van de winkel, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere winkels waar je vast wel goed kan slagen. Had je iets speciaals op het oog dat je er naar toe was gegaan?

@ All, vandaag zouden we op bezoek gaan bijmijn broer, maar zijn thuisgebleven. Had veel te weinig slaap gehad, vanmorgen niet meer geslapen. En daarnaast werd ik vanmorgen in bed zo ontzettend misselijk, sinds gister weer erge rugpijn kon gisteravond nauwelijks meer zitten. Dus we zijn niet gegaan. Dan is 2x een uur in de auto te veel…en aangezien ik morgen weer moet werken heb ik maar ff voor rustdagje gekozen. Dus vandaag niets gedaan. Wel nog ff met manlief klein ommetje in de buurt gelopen. Normaal het rondje 5 minuten, maar nu 5 keer zo lang over gedaan.

Share This Page