Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @deb er is niks te vinden bij hem, ook helemaal onverlaarbaar! ( gelukkig is t geen gezwel ofzo!)

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben weer thuis :D:D:D

Alle onderzoeken waren weer goed vanochtend en omdat ze toch niet weten wat ze met mijn pijn in de buik aanmoeten en het geen weeen zijn mocht ik lekker naar huis. Ben er erg blij mee! Nu hopen dat de kleine nog lekker een paar weken in mijn buik blijft zitten!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Omdat ik weinig getempt heb voor mijn ei kan FF mijn ovulatie niet bepalen (tenminste ik neem aan dat dat de reden is).. terwijl het mij toch echt wel duidelijk lijkt. Eerst een temp van 36.2-36.4, een positieve ovu-test, en dan temp van 36.5-36.6 (die trouwens akelig constant is nu). Dus ik heb de optie "override" gebruikt.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Fijn dat je weer thuis bent Truus! Nu maar rustig aan doen en hopen dat beeb nog even blijft zitten..

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja jessie het lijkt mij ook duidelijk!

truus wat fijn dat je weer thuis bent! Waar zit je buikpijn? Onderin of bovenin?

ummie en is het gelukt om niet te tempen?

wendy wat ontzettend naar voor je man!

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Hier weer vanavond extreem moe, dus zal niet te uitgebreid reagern..

Truus wat fijn dat je weer thuis bent :)
    Nu goed rustig aan doen en hopen dat beeb nog even blijft zitten! Heb je nog foto's van de echo die je ons kan showen?

@ jessie: Duidelijke ei hoor! Zal waarsch idd met te weinig getempt ervor te maken hebben!

@ Wendy: Pff wat lastige situatie zeg.. Wel fijn dat julliie uiteindelijk eerder mogen!

@ Lavendel: nog 1 dag meid! Zet m op! :):)

@ deb: hoe is het met jou?

@ Ummie: ben ook beneiwud of het niet tempen luk :)
    Vast wel :)

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet tempen is gelukt! :)
    Debby, wat grappig die controledingetjes van je, maar met de bloeddruk kan ik me dat ook wel voorstellen. Is ook wel fijn om dat zelf te kunnen checken.

Truus, wat fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je nog lekker even van je beeb in je buik kan genieten...

Jessie, je ei lijkt me ook wel duidelijk hoor. Hoe gaat het nu met wachten?

Mamatien, wat vervelend dat je zo moe bent. Hoe gaat het met werken? Lukt dat nog een beetje? Wat voor werk doe je trouwens?

Lavendel, succes morgen met je laatste dagje!

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    lieve opmerking ummie

@ Truus, super dat je thuis bent en nu geen gekke dingen meer doen. Rustig aan, genieten nog ff, en tegen die uk zeggen dat hij zo lang mogelijk moet blijven!

@ All, verder zwaai ik even naar jullie allemaal. Heb de puf nu niet om te reageren, was vandaag een drukke dag. Ben net gestopt met werken thuis...nu ga ik ff niets doen en hopen dat ik zo kan slapen. Voel mij beetje raar nu morgen de laatste dag is...
    vanaf morgen zal ik wat meer tijd en energie hebben om weer wat mee te kletsen, voor nu laat ik het erbij en denk wel aan jullie hoor!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel heel veel succes morgen!

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, ook nog succes morgen! Ben benieuwd hoe het gaat.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus hebben ze op de echo gezien hoeveel de kleine nu weegt?

ummie ik vind je wel sterk hoor!

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel en Wendy: succes!

@ Ummie: Ik ben maatschappelijk werker, 12 u op een middelbare school en 24 uur voor probleemgezinnen.
    Gister een melding bij de Raad vd Kinderbescherming gedaan. Dat is altijd super veel werk, zo'n verslag. En het moet ook correct gebeuren, anders doet de Raad er niets mee. Denk dat ik daar zo moe van was... Blijft nooit leuk als het zo slecht in een gezin gaat dat vrijwillige hulpverlening niet meer werkt.. :(:(

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, de pijn zit voornamelijk onder in mijn buik maar straalt soms ook door heel mijn buik heen. Ze hebben op de echo inderdaad gekeken hoe zwaar de kleine nu weegt en dat is 2500-2600 gram ongeveer. Gyn verwacht dat ie met de geboorte (als ik dus de 40 weken haal) tussen de 3500-4000 gram is dus dat vind ik nog meevallen aangezien hij wel 2 weken voorloopt op de groei.

Mamatien, ja ik heb nog echofoto's die ik wou plaatsen, zal even kijken of dat vandaag gaat lukken want lig nu op de bank met de laptop en ze staan op de gewone pc.

Ummie, wat goed dat het niet tempen lukt, vind het erg knap!

Lavendel, nee doe geen gekke dingen meer hoor, m'n man heeft mij zelfs verboden ook maar iets in het huishouden te doen.. Gelukkig komen mijn ouders volgende week terug van vakantie en dan komt mijn moeder mij lekker helpen zodat m'n man ook wat ontlast word. Lekker dat je vandaag je laatste dagje werken hebt, daarna lekker van je verlof gaan genieten! Heb je al leuke dingen gepland?

14. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden... hoe gaat het hier??? Ik heb even snel alles gelezen, maar ben uiteraard al weer de helft vergeten... Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen..

@ Truus ik lees dat je in het ziekenhuis hebt gelegen, omdat het allemaal even niet zo goed ging.. maar je bent gelukkig weer thuis.. Hoeveel weken moet je nog?? Nou doe rustig aan, het gaat gelukkig allemaal opschieten.

Ik heb momenteel een donderbui in mijn hoofd hangen... dat is niet normaal. Ik ben van de week ongesteld geworden en die hormonen hebben zo invloed op mijn gevoel... dat ik het liefste in bed zou willen duiken en er niet meer uit wil komen tot het over is.. Wie heeft daar wel eens meer last van gehad?? Zo erg als deze heb ik hem niet eerder gehad, al heb ik het gevoel dat hoe langer ik met de pil ben gestopt hoe erger ze worden. Ik had eigenlijk een hele goeie maand met maar weinig kwaaltjes en dan nu dit... grrr!!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lientjelove, balen meid dat je je zo naar voelt! De week na je ongi.. dat is wel raar toch? Voor je ongi zou logischer zijn.. Misschien eens met je huisarts bespreken? Wellicht is andere vorm van anticonceptie waarbij de hormonen langzaam worden afgegeven wel iets van jou, niet als anticonceptie maar om je hormoonspiegels wat beter in balans te houden..?

@Ummie, we lopen echt bijna gelijk! Hopelijk volgende week 2x 2 roze streepjes om te vieren hier :)

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je debby.

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lientje, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Je was toch laatst ook aan het nadenken over anticonceptie? Wil je daar nog iets mee? Misschien is dat dan toch wel een oplossing. Dit is ook echt niets als je elke keer zo'n last van je cyclus hebt. Of misschien een keertje met de huisarts overleggen...

Mamatien, dat klinkt idd wel heel intensief je werk. Lijkt me heel leuk, maar ik zou me ook heel erg betrokken gaan voelen bij alles. Kun je het thuis wel een beetje loslaten?

Truus, fijn dat je ouders er volgende week weer zijn. Maar ook lief dat je man je heeft verboden om iets te doen. Vermaak je je nog een beetje overdag?

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Hoe is het hier?? Heb helaas weer geen energie om te reageren.

Kom net bij de vk geweest en die heeft me gezegd dat ik per direct moet stoppen met werken.. Kindje is niet genoeg gegroeid de afgelopen 2 weken :(en het is nu nog echt een klein frummeltje. Nathan was ook niet al te groot (3020 gram met 41 wk) dus moet nu echt rust nemen.. Ga morgen nog werken maar dat wordt denk ik mijn laatste dag. Net al een poging gedaan mijn directeur te bereiken maar nog niet gelukt.

Kom snel weer meer reageren hoor!

knuffel

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie waarom bel je morgenochtend niet af? Je beebje is echt belangrijker nu toch... schrikken hoor meid. Houdt maar veel rust dan blijft er meer energie over voor de beeb!

truus vindt 3500-4000 gram ook wel meevallen. Ikzelf denk dat mijn kleintje daar ook ergens tussen zal komen. In het ziekenhuis dachten ze 4300 gram maar dat vind ik bizar... Wat irritant van die buikpijn. En ook zo raar dat ze niet weten wat het is... Wanneer moet je nu weer op controle? Blijf je nu bij de gyn?

Ummie en Jessie: Zou supercool zijn als het voor jullie allebei raak zou zijn nu. Zijn jullie ook lekker samen zwanger!

Lientjelove: Ik weet even niet meer zeker of jij nu ook pcos hebt of dat je het niet weet. Maar als je pcos hebt dan zijn dat klachten die kunnen voorkomen. Ze raden dan altijd wel hormonale anticonceptie aan om het in toom te houden...

mamatien: jeetje dat lijkt me zwaar werk. Vooral als je straks een kindje hebt dan ga je je elk kinderleed aantrekken... knap hoor dat je dat kan!

Hier vandaag naar de bekkentherapeut gegaan. Vond het tegenvallen alleen wat oefeningetjes maar ik mag volgende week een uur.
    Verzekering deed nog moeilijk omdat ik op 1 dag naar 2 verschillende therapeuten ging (mag dus wel na elkaar maar niet op 1 dag, handig met oppas regelen) maar nu declareren ze het op een andere dag voor me gelukkig.

Emma had gisteren koorts. Was voor het eerst ziek. Hele dag gehangen bij me. Vandaag sliep ze bij opa en oma en heeft heel slecht geslapen. Nu heeft ze gelukkig geen koorts meer en is ze veel vrolijker. Maar ze heeft mij en mijn moeder wel aangestoken. Mijn moeder voelt zich niet lekker en ik heb de diarree en ben verkouden... ach ja het hoort erbij...

Deel Deze Pagina