Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Debby: wil alles wel een beetje netjes afsluiten. Anders ga ik morgenmiddag gewoon al naar huis. Vind het tegenover de kinderen wel zo fijn nog even op school te zijn. Mijn invaller is er gelukkig al dus die kan de klas wel draaien..

Wat zielig he als die kleintjes ziek zijn:( Hoop dat ze het weer gehad heeft nu!

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    juffie, dat is wel even schrikken. ik snap dat je het netjes wilt afsluiten, maar denk ook aan jezelf en de kleine. wel fijn dat je invaller er morgen al is, kan zij al lekker veel doen. had je het verwacht trouwens? ik kan me niet herinneren dat ik je er eerder over heb gehoord dat je kleine niet genoeg zou groeien...

debby, wat vervelend van je dochter. hopelijk knappen jullie met z'n allen snel weer op! hier net ook een spugende dochter uit bed geplukt. is echt zielig hoor. lekker even gewassen en alles schoongemaakt en nu slaapt ze weer.

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy, hoe is het gegaan vandaag?

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juffie, jeetje dat is schrikken zeg! Is je directeur wel een beetje begripvol met dit soort zaken? Anders is het helemaal vervelend. Maar zoals iedereen al zegt, je moet nu aan je kleintje denken! Succes morgen!

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden... bedankt voor jullie reactie. Ik ben maandag ongesteld geworden (dus ik ben niet een week geleden ongesteld geworden, maar van de week). En of ik pco heb, dat zou kunnen, maar weet ik niet.. De gyn had tegen mij gezegd dat ik inderdaad meerdere eiblaasjes had, maar ik heb de laatste tijd wel redelijk normale cyclussen.. zo tussen de 30-39 dagen.
    Toen ik de pil nog slikt had ik vaak de hele maand zo'n niet- happy gevoel, toen ik met de pil stopte moest ik ook super afkicken voelde ik me eerst verschrikkelijk.. maar daarna ging ik me beter voelen. Nu heb ik elke maand zo vlak voor mijn menstruatie en tijdens echt een vreselijk gevoel.. tja daarom twijfelde ik ook of ik weer aan de pil zou gaan, omdat ik me daar ook vaak niet-happy bij voelde.. Ik denk dat ik echt op zoek moet gaan naar een ander 'iets' wat mijn hormonen een beetje onder controle kan houden... want hier voel ik me ook niet prettig bij. En ook niet echt leuk voor mijn vriend, deze buien..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lientjelove anders moet je eens vragen aan je huisarts of hij op verschillende tijden in de maand je hormonen wilt prikken. Dan kunnen ze zien of er iets afwijkends is met je cyclus.
    Anders zou je eventueel een mirena spiraal kunnen nemen? Die geeft minder hormonen af maar legt wel je cyclus plat...

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goedemorgen meiden, gister laatste werkdag gehad, was de afgelopen 3 dagen superdruk. Vandaag eerste dagje thuis, heb nog niet echt het idee dat ik met verlof ben…wel vind ik het heerlijk om nu vandaag niets te moeten want ben erg moe.

@ Truus, nee heb nog geen dingen gepland. Heb mij voorgenomen om t/m het weekend even niets te doen, gewoon lekker thuis hangen en bijkmen. En volgende week zie ik wel hoe ik ben en hoeveel energie ik heb en of ik nog wat ga doen. En thuis heb ik ook nog wel wat te doen.
    Wat vervelend van je buikpijn, en ze kunnen geen oorzaak vinden? Hoe is het nu met je nu je thuis zit?
    @ Lientje, vervelend dat je je zo voelt zeg! Misschien iets om aan te kaarten bij je ha?
    @ Mamatien, interessant werk. Maar soms ook wel intensief, kun je als je thuiskomt je werk loslaten?
    @ Juffie, he wat schrikken zeg. Dikke knuf voor je. Ga je dan ook echt even aan jezelf, en je ukkie denken? Neem echt rust ! Vorige week iemand gesproken die hetzelfde had meegemaakt, na 1,5 week rustig thuiszitten (lastig met 2 ukkies rond haar) was de kleine wel goed gegroeid.
    @ Ummie en Jessie, zou gaaf zijn als jullie 2 tegelijk posi testen! Ik duim nog steeds en nu ik thuis zit kan ik nog meer duimen voor jullie!!!
    @ Deb, wat een stomme onzinregel zeg van de verzekering. Je vond het tegenvallen bij de bek.therapeut, waarom? Heb je er wel wat aan gehad?? Beterschap voor jou en je dochter.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel wat fijn eindelijk verlof! Doe maar rustig aan, voor het zelfde geld komt de kleine volgende week al!

Ja de bekkentherapeut gaf alleen wat oefeningetjes en wat opstaantips maar heeft me niet behandeld ofzo...

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, wat fijn dat je nu verlof hebt! Geniet er maar van. Groot gelijk dat je t/m het weekend rustig aan gaat doen.

Jessie, weet jij al of je gaat afwachten of dat je gaat testen op bijv dpo 12 of 13? Spannend hoor! Ik heb wel een goed gevoel voor jou deze keer. Alles was zo goed wat betreft testuitslagen. Maar ja, dat zegt natuurlijk nog allemaal niets...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Lientje, jeetje wat vervelend dat je je zo naar voelt.. Heb er helaas geen ervaring mee want had nooit last van mijn menstruaties. Misschien inderdaad eens aankaarten bij je ha en kijken of die wat voor je kan doen?

Ummie, ja ik vermaak mij nog wel overdag. Slaap eerst lekker uit en voor de rest rommel ik een klein beetje in huis voor zover dat mogelijk is want ik krijg gelijk steken in mijn buik en ben erg moe.

Juffie, jeetje meid wat schrikken zeg! Goed dat je gelijk moet stoppen met werken en je rust moet nemen!

Debby, wat veel joh, 4300 gram! Krijg jij verder nog een groeiecho ofzo dan, om het in de gaten te houden? Ik moet aankomende woensdag weer op controle en mag gewoon bij de vk blijven. Ben ik wel blij mee opzich want vind dat een stuk persoonlijker dan de gyn (die ik amper versta met zijn duitse accent ;))

Lavendel, heerlijk verlof, lekker van gaan genieten! Ik merk wel dat nu ik weer thuis ben dat ik sneller geneigd ben om wat te gaan doen en dat resulteert zich gelijk in steken in mijn buik dus wat dat betreft is het beter om in het ziekenhuis te liggen want dan moet je gewoon je rust nemen en heb je geen keus. Maar goed, ben erg blij dat ik thuis ben en probeer zo veel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren!

@al eerder bevallen dames, is er iemand van jullie die mijn pijn in de buik herkent? Dus voornamelijk krampen in de onderbuik en zodra ik mij inspan is het net of dat er een paar messen in gestoken worden? In het ziekenhuis hebben ze het over zoveel verschillende dingen die het zouden kunnen zijn, bv dat het al aan het rommelen is of dat het van het evt. indalen zou kunnen komen, dat het van mijn banden komt maar dat lijkt mij sterk want die pijn herken ik wel..

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, jij had zeker verwacht dat je een behandeling kreeg ipv wat oefeningen? Hoe gaat het met je dochter?
    Kan mij trouwens niet voorstellen dat die kleine volgende week al komt. Die zal vast nog wel een poosje blijven zitten! Denk ik…
    @ Truus, echt doen he naar je lichaam luisteren! Heb je alles al klaar met het kamertje en kleertjes etc?
    @ All, heb denk ik mijn dag vandaag niet. Ben zo moe!! Bah en nergens zin an. Kga zo naar bed en hoop dat ik even paar uur kan slapen en dat ik mij daardoor beter voel.
    Ik blijf trouwens last houden van mijn rug, het zit vooral onder in mijn rug en een plek halverwege mijn rug. Vannacht moest ik eruit en kon amper lopen naar de wc had zo’n last van mijn onderrug. Vraag mij toch af of dit erbij hoort en of het wel goed is…

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, aan je verhaal zo te lezen lijkt het mij toch dat het wel wat met je bekken te maken kan hebben hoor.. Want bij mij zit het ook onder in mijn rug en als het er in schiet kan ik ook niet meer of bijna niet meer lopen. Misschien anders gewoon eens een bekkentherapeut bellen en je verhaal voor leggen, misschien kunnen ze wat voor je doen.

Kamertje is zo goed als af. Heb nog een paar accesoires besteld en verwacht dat ik die volgende week binnen krijg dus dan issie echt af! Kleertjes heb ik een paar weken geleden allemaal al gewassen dus dat is ook in orde. Moet alleen nog een keer naar de winkel om mijn vluchttas in orde te maken, want zag dat ik daar nog niet alles van in huis had.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hey meiden,

zo ik heb verlof. Echt gek en iets eerder dan verwacht.
    Ga vanaf nu gewoon heel rustig aan doen en dan komt het wel goed met ons kindje. 8 ponder zal het vast niet worden maar dat hoeft ook niet;)

Zal zo eens bijlezen. want dat heb ik nog niet gedaan.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie en jessie: Duim voor jullie beide! Sterkte met wachten weer!

Lientje: wat naar zeg dat je zo last hebt van je cyclus. Zou inderdaad toch eens naar de ha gaan om te overleggen. Misschien toch een ander soort pil ofzo???

Lavendel: heerlijk verlof!!! Vervelend zeg die rugpijn. Ik heb ook last van mijn rug maar dat zit halverwege mijn rug. Verder pijn in mijn bekken als ik uit bed kom inderdaad, zak ik soms bijna door mijn benen.. Dit is bij mij /s ochtends weer over.

Truus: herken de pijn die je hebt in je buik niet eigenlijk. kan me niet meer herinneren hoe het bij Nathan ging allemaal eigenlijk:) Heb bijna geen voorweeen gehad bij Nathan en de weeen voelde ik in mijn benen;) Het lijkt mij toch dat het met indalen ofzo te maken heeft of voorweeen??

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, maar ik heb niet constante pijn in mijn rug. En dat heb je toch wel als je last hebt van je bekken? Maandag heb ik controle bij de VK misschien daar eerst nog maar eens aankaarten. Heb het al eerder in de zwangerschap aangekaart, toen zei de VK dat het kwam doordat het e.e.a. weker wordt in je rug.
    Lekker gevoel zeker dat je bijna klaar bent met het kamertje? Is het naar jullie zin geworden? En ik kan me herinneren dat je keer foto hebt laten zien met blauw geruit behang, heb je het kamertje helemaal in de blauwsfeer? Oja, vluchttas daar zit nu alleen nog een pyjama in verder niets. Dus die ga ik morgen klaarmaken.
    @ Juffie, heb nog niet het gevoel dat ik verlof heb. Maar dat zal na het weekend wel komen als ik echt niet meer naar school hoef. Hoe reageerde je directeur en kinderen uit je klas? En doe ook thuis lekker rustig aan, want je hebt je zoon ook nog rondlopen!

@ Grrrr….lag vanmiddag in bed, was bijna in dromenland wordt er toch heel driftig meerdere keren aangebeld. Had huistelefoon en mobiel al uitgedaan…volgende keer ook maar de bel uit L

@ LEKKER, heb net een cake gemaakt en die zit in de oven. hoop dat ie lukt, het ruikt in ieder geval al superrrr :D

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @lavendel klinkt toch echt als bekkenpijn. Dat kan ineens veel pijn doen en soms niet zo erg...
    Het lijkt of jou moeheid er nu pas uit mag komen van je... rust maar heel erg goed uit want het is echt belangrijk dat je uitgerust bent voor de bevalling en de periode er na. En ook al denk dat je nog niet gaat bevallen volgende week je weet het nooit he...

@truus die pijn herken ik ook niet. Die steken heb ik ook wel eens, geen idee wat het is. Ik heb wel een keer heel erge buikpijnen gehad maar dat kwam door blaasontsteking. Maar ik neem aan dat daar naar gekeken is bij jou.

@babykamer. Ja die is nu echt een troep omdat al Emma dr kleding erin ligt die ik uitgezocht heb. En ik moet nog 1 kast uitzoeken. Ik wil boven de commode de naam van de baby ophangen dus die ga ik morgen bestellen. En ik moet nog even het badje van zolder af laten halen. Maar ach als het niet af is is het ook geen ramp.

@juffie verstandig dat je met verlof bent gegaan. Hoe reageerden ze op je werk?

@gewicht kindje: sja 4300 gram is veel maar ik geloof het niet helemaal. Ik heb gevraagd of ik volgende week nog een echo mag en dat was ok (mijn gyn is super makkelijk) dus ik denk dat er dan ongeveer 4000 gram ofzo gaat uitkomen. Gyn wil het een klein beetje in de gaten houden omdat natuurlijk bevallen van een groot kind na de keizersnee niet altijd de voorkeur heeft.

@dochter: ze is weer helemaal beter. Ze had wel kapotte billetjes van de luieruitslag. Dat had ze nog nooit gehad. Helemaal bloeden en in tranen, arme schat... Ze heeft vanochtend tot bijna 9.00 uur geslapen (doet ze nooit) en vanmiddag 3 uur dus ik denk dat het nog van het ziek zijn is...

@ummie: ik heb ook een goed gevoel bij jou deze cyclus. Het wordt tijd voor nieuwe zwangeren!

Hier alles ok. Had visite vanmiddag van een vriendin met een kindje van 11 weken. Ik heb alleen veel lat van maagzuur nu en dat vind ik niet echt fijn.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel en Debby: kinderen vonden het heel jammer dat ik al stopte. Waren erg lief voor me:) Directeur viel het ook een beetje tegen merkte ik gisteren aan de telefoon. Hij had nog wat dingen ingepland die mijn invaller wel kon doen in de periode dat we samen voor de groep zouden staan. Helaas gaat dat dus niet door;)

Lavendel: grr.. volgende keer de deurbel ook maar uit idd..

Debby: fijn dat je dochter weer beter is! Wel zielig luieruitslag. Heeft Nathan gelukkig nog nooit echt gehad. klinkt erg pijnlijk:(

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Wat fijn dat je kamertje af is! :) Heb je er foto van?
    Hoe voel je je nu? Vind die steken in je buik wel ernstig klinken hoor...

@ LAvendel: Meid, probeer echt goed uit te rusten! Lijkt idd alsof alles er nu uitkomt.. Je moet nu je rust nemen, na je zwangerschap zal die rust ook weg zijn..!

@ Juffie: Ahh balen meid dat je vervroegd met verlof moet, maar je moet wel ech taan jezelf en je kindje denken! Komemnde weken rustig aan doen, dan zal t vast goe dkomen!

@ Lientjelove: Hmm dat is heel irritant! Miss mirena spiraaltje? Heeft mn zusje ook, is daardoor stuk minder ongesteld en heeft ook niet zo last van dr hormonen als daarvoor..

@ Ummie en Jessie: Dit wordt jullie maand!! Ik voel het!!

Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord bij de vk! Ohhh ik ben echt verliefd, zooo gaaf :):):):)

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, verstandig dat je lekker met verlof bent nu! Lekker uit gaan rusten en genieten en hopelijk gaat de kleine nog mooi wat groeien.

Lavendel, wat balen dat je gestoord werd in je middagslaapje. Inderdaad volgende keer de bel er ook maar uit! Lekker ook een cake bakken, deed ik ook altijd wel veel maar onze oven werkt helaas niet meer zoals ie zou moeten dus er moet binnenkort maar eens even iemand naar kijken. Enne met bekkenpijn hoef je echt niet constant pijn te hebben ook. Het gaat een beetje met vlagen en de ene dag heb je (bijna) geen pijn en de andere dag lig je krom van de pijn. Gewoon eens aankaarten.

Wat betreft het kamertje dat is echt wel naar onze zin geworden. Inderdaad met diezelfde blauwtint verder alles afgewerkt, vind hem erg mooi geworden. Hoe is jullie kamertje eigenlijk geworden, ben wel benieuwd naar foto's!

Debby, fijn dat je volgende week nog weer een echo krijgt, ben benieuwd hoe groot dat ie dan is! Goed dat je gyn het trouwens zo in de gaten houd.

Mamatien, wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt! Mooi geluid is dat he? :) Nee heb er nog geen nieuwe foto's van alleen die jullie al hebben gezien, die staan in mijn fotoalbum. Kan momenteel ook geen nieuwe foto's maken aangezien we alle meubels weer aan de kant hebben moeten schuiven omdat mijn broertje er momenteel slaapt tot mijn ouders terug zijn van vakantie ;)

Buikpijn, jammer dat jullie het niet herkennen, hoe voelde bij jullie dan bijvoorbeeld het indalen? Voorweeen lijken het mij niet want ik krijg ook niet altijd een harde buik erbij. Ummie, misschien herken jij het nog?

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus indalen weet ik niet want mijn dochter was nooit ingedaald en deze beeb is ook nog niet ingedaald.

mamatien gefeliciteerd met je kloppend hartje! Dat blijft echt een gaaf gehoor he? Als ik nu een harde buik en mijn man legt zijn oor op mijn bek op de plek van het ruggetje hoort hij het hartje kloppen door mijn buik heen. Ondanks dat hij de beeb nu heel vaak voelt bewegen is dat nog steeds een super gaaf gehoor!

Deel Deze Pagina