Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien, wat super dat je het hartje hebt gehoord! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent hoor. Ik weet niet meer of je het al gezegd had of niet, maar, wil je straks weten of jullie een jongetje of een meisje krijgen??

Truus, sorry, ik kan je daar ook niet bij helpen. Ik ben met 42 weken ingeleid en heb eigenlijk helemaal geen voorweeën of wat dan ook gehad. Althans, niets van gemerkt, ook niet van indalen...
    Is je broertje nu bij jullie? Wel gezellig toch, of niet?

Juffie, geniet nu maar lekker van je verlof. Je bent volgens mij ook best druk geweest de afgelopen tijd. Je man was ook een tijdje ziek en je hebt Nathan natuurlijk ook nog thuis rondlopen. Hopelijk kun je nu nog even wat rust nemen voordat de kleine straks komt.

Lavendel, idd de deurbel er ook maar uit of gewoon niet open doen!

Debby, wat zielig voor je dochter die luieruitslag. Hopelijk gaat dat ook snel weer over.

Wat lief dat jullie allemaal zo'n goed gevoel hebben over mij en Jessie. Ik hoop dat het klopt :).

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, je temp ziet er mooi uit! (zegt een nog steeds niet tempende ummie ;))

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, bedankt voor je tip. Ga ook echt mijn best doen om rust te nemen…zou alleen wel fijn zijn geweest als ik nu in dromenland was.
    Fijn trouwens dat je dochter weer beter is.
    @ Juffie, jammer voor de directeur. Was ook niet slim om dingen te plannen, je weet nooit hoe het aan het eind gaat. Denk er maar niet aan, is zijn probleem. Nu rustig bijkomen!
    @ Mamatien, mooi is dat he om het hartje te horen.
    @ Truus, als ik maandag bij de VK ben zal ik dat van de rupgijn nog een keer aankaarten.
    @ Moeheid…misschien dat jullie wel gelijk hebben dan het er nu uitkomt. Ik baal nu ook als een stekker. Vanmiddag dus niet kunnen slapen dankzij de bel (en de persoon die paar keer flink belde) en nu ben ik weer aant spoken. Terwijl ik zo moe ben.
    Werd om half 1 wakker omdat ik dacht dat ik moest overgeven, wist niet hoe snel ik naar de badkamer moest. Heb poosje bij de wastafel gezeten op een stoel, voelde me zo misselijk. Daarna ging het wel weer, en ben weer mijn bed ingedoken. Extra kussen onder mijn hoofd gedaan zodat ik wat hoger lig. En was bijna weer in slaap, toen ineens weer een vlaag misselijkheid naar boven kwam. Ik meteen de emmer die naast mij stond pakken en rechtop zitten. Zit sindsdien beneden, heb kopje thee gehad. En val om van de slaap. Ik snap niet waar ik ineens last van heb. Is dit erge maagzuur, of echt misselijkheid…word ik ziek of wordt dit de toekomst voor de komende weken….hoop toch echt dat ik straks kan slapen en pas in de morgen wakker word

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Lavendel: hoop dat je de rest van de nacht goed hebt kunnen slapen! Wat betreft de misselijkheid: Ik heb ook wel eens zo;n last van maagzuur dat ik bijna moet spugen. Maar dat is wel heel duidelijk door het maagzuur dan.

mamatien: Super dat je het hartje gehoord hebt!

Truus: Dit kindje is ook al wat aan het indalen begreep ik van de vk. Voel dat wel wat. Steken in mijn vagina zeg maar:)

all: hier vanmorgen veel te vroeg wakker.:( had zo'n last van mijn buik. Heb dat wel vaker, net naast mijn navel zit een plekje wat heel erg pijn kan doen:( Nu ging de kleine er ook nog eens tegen duwen en schoppen, au! Had er alleen beter uit kunnen gaan want nu ik zit zakt de pijn af..

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas vanochtend weer 36.7.. maar we geven de moed nog niet op!

@Mamatien, gaaf dat je het hartje hebt gehoord!

@Lavendel, jeetje zeg, ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: hup die temp moet gewoon hoog blijven!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kom net mijn bed weer uit. Om 8 uur weer gaaan slapen en nu pas wakker:D Zo maar eens douchen en aankleden:)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ummie, ja is zeker wel gezellig hoor, en erg makkelijk nu want hij is iedere dag vroeg vrij van school dus kan ie ook mooi wat doen in het huishouden ;)

Lavendel, balen dat je weer zo'n klote nacht achter de rug hebt.. Hoop voor je dat je de rest van de nacht wel een beetje hebt kunnen slapen.

Juffie, jammer dat je zo vroeg wakker was op je eerste verlof dag maar fijn dat je daarna nog een paar uurtjes bij hebt kunnen tanken! Wat raar trouwens van dat plekje naast je navel, dat dat zo'n zeer kan doen.

Jessie, ondanks dat je temp ietsje is gezakt ziet hij er nog wel super uit hoor! Spannend!

Zo en nu ga ik even lekker in bad dobberen, tot straks!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Nou meiden, ik ben er weer. Ben tegen half 4 richting mijn bed gegaan, maar heel vreemd. Terwijl ik op stond om naar boven te gaan had ik zo pijn onder in mijn buik en linkerbovenbeen dat ik niet vooruit kwam. Kon nog net de eetkamerstoel pakken om erop te zitten. Pas na een kwartier ging het over. Daarna geslapen tot half 11, en niet meer wakker geworden door gekke dingen. Twas me het nachtje wel weer zeg.
    Heb geen koorts, dus zal geen griepje zijn maar misschien toch wel erg last van maagzuur?? Hopelijk was dit een eenmalige actie.
    @ indalen, dus je kunt voelen als je kindje aan het indalen is? Want deze week heb ik ook regelmatig last van steken.
    @ Juffie, dat plekje waar je het over hebt herken ik. Daar heb ik ook erg vaak last van gehad. Maar sinds een paar dagen niet meer. Fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen.
    @ Jessie, spannend weer. Wanneer moest je ook alweer terug naar de gyn?
    @ Truus, lekker gebadderd of lig je er nog in??
    @ Weekend, hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben een rustig weekend en dat wil ik graag zo houden. Wil met manlief samen lekker thuis zijn, en misschien als ik morgen weer meer energie heb dat we samen nog even wat kunnen doen. Maar verder nog niets in planning.
    Het is hier trouwens nog steeds triest weer…grijzig en nattig.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff dat was me het nachtje dan inderdaad wel zeg Lavendel:( Gelukkig dat je uiteindelijk toch nog een flinke tijd geslapen hebt!
    Klinkt alsof het ookal wel wat aan het rommelen is bij je. Had je ook een harde buik bij die pijn?? Misschien indalen ofzo? Nog even en je mag al bevallen. Spannend!

Hier weinig plannen voor het weekend. Zaterdag eigenlijk een verjaardag maar hoorde van mijn schoonzus dat ze 63 mensen verwachten:$ Nou dan heb ik er dus al weinig zin in:)
    Verder willen we zondag misschien wel even gaan zwemmen met Nathan. Geniet hij zo van en kan ik lekker beetje dobberen in het warme water;)

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo weer lekker uitgebadderd, heerlijk vind ik dat kan er zo uren in liggen. Wel zag mijn oog net dat ik striemen krijg op mijn buik daar baal ik nou zo van *huil* :(

Lavendel, fijn dat je nog tot half 11 hebt kunnen slapen zonder gekke dingen! Wel raar zeg van vanacht dat je ineens zo'n pijn kreeg :(

Juffie, jeetje wat een drukke verjaardag zeg! Zou ik eerlijk gezegd ook niet zo'n zin in hebben..

Hier nog niet echt plannen voor van het weekend, lekker rustig aan doen. Morgen denk ik alleen even schoonmoeder opzoeken die in het ziekenhuis ligt en voor de rest zien we het wel.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: balen zeg van de striemen. je doet er niets tegen maar balen is het wel:(

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, je lijkt Debbie wel over dat bijna bevallen J Ik kan me alleen niet voorstellen dat het volg week al zover zou zijn. Heb het gevoel dat het nog weken duurt voor het zover is. Maar wie weet zijn dit voortekenen?? Als ik in ieder geval maar vannacht weer gewoon gewoon mag slapen.
    Zo die verjaardag zou ik denk ik ook schieten…wat veel mensen. Een speciale verjaardag?
    @ Truus, ja inderdaad raar. En als ik wist waar het van kwam…minder van je striemen!!
    Maargoed jij hebt lekker gebadderd, heb je nu ook zo’n zacht huidje J wij hebben geen bad, maar moet zeggen dat ik soms wel even denk o lag ik nu maar in warm water. Vooral als ik last heb van rug.
    Heb ik wat gemist van je schoonmoeder in het zhuis?

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Als ik ongi word, moet ik clomid slikken (heb ik al in huis) en rond dag 12 terug voor eerst follikel meting. Als ik niet ongi word en positief test :) dan mag ik in week 7 komen voor echo!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lavendel, fijn dat je nog wel wat hebt kunnen slapen. Hopelijk verlopen de komende nachten minder onrustig!

@Truus, ik had schoonmoeder in zh ook gemist..

@all, ik ben weekendje weg! Niet bevallen hoor!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: veel plezier dit weekend!

Lavendel: hihi je bent bijna 37 weken dus kan prima toch? Maar herken het hoor. Had bij Nathan ook het gevoel dat ik na 40 wk zou bevallen. Nu houd ik daar ook maar weer rekening mee, kan het altijd meevallen;)

Heb vandaag mijn zktas maar ingepakt. Is dat maar weer klaar!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh dan heb ik dat in het andere topic geschreven waar ik klets denk ik haha. Maar schoonmoeder ligt in ziekenhuis vanwege hernia operatie en daarbij werd haar rug ook weer recht gezet. Ze is dinsdag geopereerd.

Jessie, alweer een weekendje weg? Lekker hoor, veel plezier!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden jullie lopen allemaal zo dicht bij elkaar.. nog even en dan is er een ware babyboom hier :D

19. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hoi allemaal... bedankt voor jullie reactie en het mee denken van mijn probleem. Ik heb besloten om tijdelijk weer even aan de pil te gaan (ik ben er al mee begonnen). Het was wel even een dubbel gevoel, omdat ik gewoon liever de pil niet meer wilde slikken. Ik ben ooit gestopt omdat ik daar ook niet happy van werd.. maar na een aantal verschrikkelijke dagen heb ik toch besloten om het weer even te proberen (ik kan altijd weer stoppen als het toch niet bevalt). Ik had nog een doosje van de yasmin pil liggen en deze is gelukkig niet zo zwaar. Net voor ik ben gestopt met de pil was ik hiermee begonnen, op advies van de huisarts (ik had al wat pillen geslikt, maar deze dus maar heel kort).
    Sorry trouwens voor mijn late reactie, maar ik had eerder geen tijd om te reageren. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe dit me bevalt..
    Oh en ik ben zelf geen voorstander van het spiraal (daar voel ik me niet zo prettig bij, dat ze iets in je plaatsen.. ben een beetje een trutje daarin).

Hoe gaat het verder met iedereen???

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie nog maar een paar dagen... ik hoop dat je niet meer aan de clomid hoeft! En ik was nog niet van plan te bevallen hoor. Veel plezier dit weekend!

truus heel veel sterkte met je schoonmoeder. Lijkt me best zwaar!

wendy alles goed?

lientjelove ik hoop voor je dat de pil je een wat evenwichtiger gevoel geeft. Je kan misschien overwegen de pil vaak door te slikken (deed ik ook altijd).

Hier alles ok. Vandaag proefdruk van het kaartje binnen gekregen. Dat was het laatste van mijn lijstje. Nu alleen nog even de babykamer opruimen en dan kan ik gaan zitten wachten ;)

Deel Deze Pagina