Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi ik kom me hier ook eens bijvoegen...

Sinds dec. 09 zijn wij bezig voor een kindje, maar tot nu toe zonder resultaat. Mijn cyclussen worden steeds langer en mijn hoop steeds kleiner.
    Vandaag echt in een dip. Nicht liep met d'r 34-weken buik op de verjaardag van m'n oom.... Ben gewoon jaloers!! Waarom bij hun wel in 1x en bij ons niet??? :(

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel en lientje: denk dat jullie wel een beetje gelijk hebben ja:) Heb het gewoon behoorlijk druk steeds en ja daar protesteert mijn rug/ bekken nu tegen. Vandaag wel lekker rustig aan gedaan hoor. Morgen weer werken, ben benieuwd hoe dat gaat. Maar als ik woensdag nog zo veel last heb zal ik het igg bij de vk aangeven!

Lavendel: wow fjn zeg zo;n sponsering! Enne kamertje van Nathan begint op te schieten. Alleen spulletjes bij de Leenbakker gekocht en die zijn steeds neit goed. Eerst beschadigd en nu is de kast gewoon scheef:x Heb een hele handige man maar hij krijgt de lades er gewoon niet recht in. Als je gaat meten zijn een aantal onderdelen dus scheef, heel irrritant. Wel gordijnen uitgekozen vandaag dus over 2 weekjes denk ik dat alles wel af is!

Truus: plaats je een foto als de kamer klaar is?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    truus FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

meiden, ik duikmijn bed in kom morgen weer reageren en kletsen

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ja dat komt wel goed... Hoe gaat het verder met jou truus en je bekken enzo????

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zal van de week even een foto maken van de babykamer, voel mij niet zo lekker vandaag. Vanochtend opgestaan met knallende koppijn en het wil maar niet weg trekken..

Lientje, op de hoofdpijn van vandaag na gaat het eigenlijk wel goed. Bekken laten het goed merken als ik teveel doe maar ja, dat is mijn eigen schuld. Moet gewoon accepteren dat het even niet anders is en dat ik een stapje terug moet doen en dat is erg moeilijk.

6. Lientjelove

@ Truus.. vervelend van je hoofdpijn, tja die heb ik de laatste tijd ook telkens...:( Hopelijk lukt het om je wat rustiger te houden, kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar ja helaas zul je wel moeten....;) Nou sterkte ermee!!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Verkeerde beweging bij het volleyballen.. :x
    Gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter maar deze week nog maar niet sporten enzo.. gewoon coachen met volleyballen 8)

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom MD82! Ik zie dat je al bij de HA bent geweest.. ik ben benieuwd of je met tempen wijzer gaat worden, vaak zeggen de ovu-testen genoeg. Heb je iets afgesproken over wanneer je weer teruggaat naar de HA (al hopen we natuurlijk dat het niet nodig is)?

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

hello allemaal,
    Kom me ook weer eens melden, maar heb eigenlijk weinig te melden..
    Hele weekend naar school geweest, ben dr nog best moe van, en heb ook erge hoofdpijn! :(
    Ondertussen ook weer met ovutesten begonnen.. Hoop dat ie snel + wordt!

Hoe is het met jullie meiden?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je. En ja dat rustiger aan doen moet ook, en m'n man fluit mij nu ook steeds terug. Want zoals ik een paar weken geleden er aan toe was wil ie niet nog een keer mee maken..

Mamatien, hoop ook voor je dat je ovutest snel positief word! Vervelend dat je moe bent en last hebt van hoofdpijn..

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaai!!!

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    *zwaait terug*

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Lientje hoe gaat het met je teen?

@ Truus, hoe gaat het met jouw? En waar blijven die foto's van de kamer?!
    Fijn om te lezen dat het beter gaat met je bekken. Dus niet teveel doen he, als dat je zwakke plek is denk aan je zelf en die kleine!!

@ MD82 welkom hier.

@ Juffie, je moet echt goed aan jezelf denken hoor!! Wat balen trouwens dat de spulletjes nog niet goed zijn. Hoop dat het snel goedkomt!

@ Jessie hoest met je rug?

@ Mamatien, hoe bevalt het nu de weekenden naar school? Vind je het ook nog leuk?

@ All, hier alles best. Na paar dagen hoofdpijn te hebben gehad vandaag hoofdpijn vrij, ook fijn!
    Morgenmiddag intake kraamzorg, ben benieuwd...volgende week lekker weekje vakantie heb er zin in!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gaat wel okee hier zo :) Bekken gaan wel beter als paar weken geleden dus hopen dat dat zo blijft. Gelukkig veel heel hulp van m'n man ondanks dat ie fulltime werkt dus dat is wel erg fijn en zo af en toe springt m'n moeder ook even snel bij. Helpt ze mij even met de boodschappen, of haalt even snel een stofzuiger door het huis.

Fijn dat je hoofdpijn weer over is, ik had er gisteren ook heel de dag last van. Echt die bonkende hoofdpijn, bah. Spannend dat je morgenmiddag intake hebt, ben benieuwd wanneer ze mij gaan bellen voor een afspraak heb er nog niks van gehoord verder. Fijn dat je alweer bijna vakantie hebt, ga je nog wat leuks doen?

@Juffie, *zwaai terug*

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ja, vanmiddag nog naar de vk geweest voor controle en alles was goed met de beeb en mij. Ik was t.o.v de vorige controle ook niks aangekomen, dus daar was ik ook erg blij mee!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier een foto van de beebkamer in wording. Even snel in een hoek genomen hoor, het is nog niet helemaal af maar dan hebben jullie een beetje een idee.

Van mijn man's zusje en haar vriend kregen we geen reactie erop, vonden we erg raar. Normaal zeg je wel, oh mooi of het is niet mijn smaak of iets in die richting maar er kwam gewoon echt helemaal geen reactie uit :(

17. Lientjelove

@ Lavendel met mijn teen gaat het weer goed.. hihi...;) En gelukkig dat je geen hoofdpijn meer hebt, volgens mij hangt dat momenteel in de lucht.. Ik hoor iedereen er over inclusief mezelf..

@ Truus, mooi kamertje hoor. Leuke behang... En je moet altijd maar zo denken als mensen het niets vinden: als jij het maar mooi vind, toch?? Ik vind het in ieder geval leuk...:D

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, lekker om te horen dat het beter gaat met je bekken. Houden zo he! En wat een lieve man heb jij :) wees er maar zuinig op. Ik heb ook zo'n man die niet te beroerd is om mee te helpen
    maar als ik in mijn omgeving zie...hoe moeilijk sommige mannen zijn om mee te helpenin het huishouden...poeh! Maar het liefste doe je natuurlijk zelf, kom je nog een beetje de dagen door?

Ja nog 1daggie en dan vakantie, wij gaan vrijdag t/m zondag weg...heb hotelletje geregeld maar manlief weet nog van niets. Zit te denken wat ik het beste kan doen, morgenavond vertellen of pas vrijdagmorgen
    Verder heb ik afspraken bij VK, 1e zwangerschapscursus, afspraak met vriendin en ik wil lekker tijd voor mezelf. Nog niet echte plannen dus, maar lekker gaan genieten
    Wordt jij gewogen bij de vk?? Fijn dat alles goed was!

Truus, leuk behang zeg!!! Ben benieuwd naar de rest :)

@ All, net intake kraamzorg gehad. Was wel apart, want het is nog wel een beetje ver van mijn bed show. Maar toch goed om sommige dingen nu al te weten...vanavond kraambezoek, en morgen laatste daggie werken en dan ben ik vrij

hoest met jullie??

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank jullie :)

Lientje, iemand anders hoeft die kamer ook niet mooi te vinden inderdaad, als wij er maar blij mee zijn. Maar wat ik dus erg vreemd vind is dat we geen reactie kregen. Ze zeiden helemaal niks. En dat vind ik raar.

Lavendel, ja ben ook wel blij met mijn man inderdaad ;) Je ziet het er inderdaad heel vaak anders aan toe gaan en snap eerlijk gezegd niet dat vrouwen dat accepteren, je runt toch met zijn tweeen een huishouden? Maar goed, dat is een andere discussie.

Mijn dagen kom ik wel door. Ben best moe op het moment dus slaap wel veel. Merk verder wel dat ik mij begin te vervelen en dat ik wat aanspraak mis. De meeste mensen werken toch en de rest heeft het te druk met zichzelf blijkbaar. Af en toe komt er een vriendin aangewaaid en m'n moeder. Daar houd het mee op. Van de schoonfamilie weet niemand de weg naar ons huis te vinden, behalve dan mijn schoonzusje toevallig van het weekend.

Wat lekker dat jullie een weekendje weg gaan, leuke verassing voor je man dus! En ja wanneer je het moet vertellen, lastig.. Vrijdagochtend is het leukste denk ik.

Heb je veel nuttige informatie gehad van de kraamzorg? Ben benieuwd wanneer ze hier komen, heb er nog niks van gehoord.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal!

Lavendel: heerlijk he bijna vakantie. Ik ben er ook aan toe;) Echt lekker een weekendje weg. Ik zou het denk ik donderdag avond vertellen.

Truus: wat een leuk behang. Wordt vast een heel leuk kamertje. Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Ik mag vanavond weer heen.

Deel Deze Pagina