Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Voor de liefhebbers, ik heb foto's van de 3D echo in mijn foto album gezet :)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: heb eigenlijk geen idee. Weet niet eens meer of je bij echte weeen ook steeds een harde buik krijgt.;) lijkt me wel trouwens. gewoon even de vk vragen die heeft er meer verstand van. wat heerlijk trouwens zo lang uitslapen. Ik ga zo mijn bed nog even in..

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, mens wat een tijd…heb je de hele tijd geslapen?! Ik ben jaloers op je!!

Ben terug van controle, was natuurlijk weer later aan de beurt dan gepland L alles was ok, ijzer nog weer geprikt maar was weer omhoog gegaan, bloeddruk netjes, hartje van de kleine ging weer lekker tekeer, buik was goed, kleine is nu echt goed ingedaald dus als de vliezen zouden breken hoef ik niet meteen te liggen…volgende week weer controle.
    En nu ben ik kapot dus ga mijn nest opzoeken en hoop dat ik ff kan slapen.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, ze zeiden in het ziekenhuis tegen mij dat je met echte weeen ook steeds een harde buik krijgt omdat je baarmoeder dan samentrekt. Heb je nog kunnen slapen vanmiddag?

Lavendel, ja maar slaap niet aan een stuk door hoor. M'n broertje logeert bij ons en die is nogal verkouden samen met m'n man dus als de een niet aan het hoesten was dan was het de ander wel. Dus ja, werd toch steeds wakker enzo maar al met al heb ik wel een behoorlijk poos geslapen, heerlijk.

Fijn dat alles goed was bij de vk! Heb je vanmiddag wel lekker kunnen slapen?

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ok das minder met 2 verkouden mannen in huis! is je broertje er zomaar? en hoe oud is hij?
    wel lekker dat je zo lang kan blijven liggen, dat lukt mij niet meer!

heb vanmiddag geslapen, en wel 2 uur! een wonder :) ben nu alleen erg misselijk:( hoop dat dat snel overgaat

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee hij is er niet zomaar. Mijn ouders zijn op vakantie en aangezien hij 16 is en ze niet willen dat hij 2 weken alleen thuis is komt ie dan altijd bij ons.

Fijn dat je 2 uur hebt kunnen slapen vanmiddag! Balen nu van de misselijkheid zeg, heb je ook veel last van he?

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zie mijn temp.. :( dus heb ff niet zoveel zin om te reageren.. sorry!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah, dikke knuffel!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :( meid hele hele hele dikke knuf!!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie bah wat een rot temp... ik ga toch duimen dat het verkeerd gemeten is ofzo... geen bloed geeft nog altijd moed...

truus o dan hoop ik niet dat je binnen 2 weken moet bevallen met je broertje in huis... lijkt me niet echt handig... maar zal wel niet ;)
    wat zijn jouw ouders nog laat in je zwangerschap op vakantie... of zijn ze niet ver weg? Mijn ouders durfte rond 30 weken al niks meer te plannen hehe... mijn moeder is pas gestopt met werken en expres nog wat eerder zodat ze mij kon helpen nu ik hoogzwanger ben... gekke ouders he ;)

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    oja duh :) wist wel dat je broertje 16 was want mijn broertje is ook 16. Is het wel een beetje gezellig en verzorg je hem wel goed??;)

ja was even lekker 2 uur slapen. Misselijkheid is nu wel wat aan het afnemen. maar inderdaad, heb ik de laatste tijd ook last van. Snap alleen niet hoe het komt, het komt de laatste tijd vaak voor als ik heb geslapen. Vanmiddag werd ik wakker, en moest meteen rechtop zitten omdat ik het gevoel had dat alles omhoog kwam...

wij gaan zo naar een verjaardag, eventjes niet te lang..dus spreek jullie morgen wel weer

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, wat is er weer gezellig veel gekletst vandaag! Ik ga maar even kort reageren, want ben supermoe en ga zo naar bed toe. Toch eventjes ego, vindt het zo spannend. Ik denk wel dat ik morgenvroeg ga testen, als het kan dan houd ik jullie op de hoogte anders wordt het morgenavond.

Lavendel, fijn dat alles goed was bij de vk. Wel fijn toch, is je lichaam helemaal klaar voor de komst van je kleine.

Debby, wat ontzettend lief van je moeder dat ze zelfs eerder stopt met werken!

Truus, je ouders komen toch snel weer terug of niet? En zijn ze ver weg?

Jessie, hele dikke knuf, kan me voorstellen dat je nu even niet zoveel zin hebt om te reageren. Kop op meid!

Bzv, heb mij gisteren ook verbaasd over Annemarie. Echt jammer dat ze niet een beetje de tijd neemt om de mannen te leren kennen. Vond het ook wel erg zielig voor Jose trouwens.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie ik ga voor je duimen voor morgen! Ik heb nog steeds een goed gevoel!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, klote zeg meid.. Knuf!

Debby, mijn ouders komen woensdagnacht alweer thuis en ga ervan uit dat ik niet voor die tijd ga bevallen. Ze zijn trouwens naar Gran Canaria, is geloof ik een uurtje of 6 vliegen. Maarre, denk niet dat ze dit nog een 2de keer zouden doen hoor want mijn moeder is als de dood dat de kleine geboren word terwijl hun nog daar zitten. Als het aan haar had gelegen waren ze in het eerste het beste vliegtuig terug naar huis gestapt ;)

Lavendel, nee ik verzorg hem niet goed, hij verzorgt mij goed ;) Hij helpt echt super mee in het huishouden zodat mijn man niet alles hoeft te doen dus dat is echt super! Raar hoor trouwens van je misselijkheid, dat je daar last van hebt als je hebt geslapen. Herken ik helemaal niet.

Ummie, oeh je moet het wel morgenochtend laten weten hoor, ik kan echt niet tot morgenavond wachten! :p M'n ouders zitten op Gran Canaria en komen woensdag nacht terug dus dat duurt gelukkig niet lang meer!

Mamatien, waar hang je uit en hoe gaat het ermee?

Hier, pff voel mij echt niet lekker. Net weer super veel last van krampen gehad en nu voel ik mij wazig in het hoofd.. Hoop dat het snel weg trekt.

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, ha, Truus, nou ik kon zelf ook niet langer wachten hoor, heb echt de halve nacht wakker gelegen en ben uiteindelijk maar supervroeg uit bed gegaan, maar volgens mij ziet het er wel goed uit!! ik durf het nog niet heel hard te zeggen, het streepje is wel lichter dan het controlestreepje, maar wel duidelijk zichtbaar!! ohhh, ik vind het nog steeds zo spannend. heb net even geprobeerd om een fotootje te maken, want volgens mij moeten jullie het streepje nu ook wel kunnen zien, maar dat lukt mij nog niet.

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ooooooow ummie dit klinkt goed en je temp is ook nog goed. vanavond weer testje wagen?!

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goeiemorgen allemaal,

gek idee normaal gesproken zou ik nu aan het werk zijn, maar ik zit gewoon thuis. En heb er helemaal geen moeite mee :D

@ BZV, Um help eens even...wat was er zielig bij Jose?

@ Truus, lief dat je broertje zo meehelpt! En hoe voel je je nu?

@ Mamatien....joehoe....meldplicht :)

bah het begint hier te regenen...

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Heb alles afgelopen tijd jwel meegelezen, maar geen puf gehad om ergens op te reageren.. sorry!!!

Zie goed en slecht nieuws!

Allereerst Jessie: Ohh wat super naar zeg weer :(:(:( Pff die tegenslagen blijven echt verschrikkelijk!!! Sterkte komende dagen, komende cyclus aan de Clomid 100 toch?!

Ummie WHAAAAAAAA gefeliciteerd meid!!!! De streep hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep, jij bent gewoon hartstikke zwanger :):):)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie ik heb nog nooit een donkerdere streep dan de controlestreep gehad hoor...
    Dus ik zeg GEFELICITEERD!!!

Maar heb je een bloemetje op je fotocamera zitten? Dan moet je die indrukken om fotos van heel dichtbij te kunnen maken.

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    truus...mooie foto's van die kleine in je album!!:)

ummie kun je geen foto plaatsen...prberen in ieder geval. want het dringt nu pas tot mij door dat je zegt dat er wel een duidelijk zichtbaar streepje te zien is, een streep is toch een streep :(
    volgens mij heb ik ook niet meegemaakt dat de teststreep donkerder was dan de controlestreep...DUS

in mijn fotoalbum staat nog eenfoto van de testen die ik heb gedaan...kijk maar eens die streepjes zijn ook lichter!!

Deel Deze Pagina