Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik heb net toch afspr voor geslachtsbepaling gemaakt! Vrijdag 4 februari :):):):)
    Dan ben ik 16 weken en 4 dagen, hoop dat ze het dan al goed kunnen zien!!! :)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien spannend! Nog iets meer dan 2 weekjes... wat zegt je gevoel?
    En heb je een (lichte) voorkeur?

Ze kunnen het wel zien hoor. Bij mij zagen ze het met 16 weken al en jij bent een stuk slanker dan ik!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    leuk mamatien!! Dus je wilt graag weten wat het is...heb je al beetje voorgevoel?
    4 febr....dat is ook al bijna ;) hoe voel je je verder?

4. mamatien

Ik heb heel sterk een voorgevoel dat het een jongen wordt! Zo erg, dat ik zal moeten schakelen als het een meisje wordt.. Dus probeer nu af en toe alvast tegen mezelf te zeggen dat het ook een meisje kan zijn!
    Voorkeur heb ik eigenlijk helemaal niet.. ik wil het graag allebei, dus bij een 2e zou ik het wel hebben hihi..

Hoe is het met jullie meiden? Hebben jullie toevallig nog buikfotoos en babykamerfoto's?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik zal vandaag eens aan mijn man vragen weer een nieuwe buikfoto te maken...

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :) ga ik ook doen! man zei het gisteravond nog, morgen maar nog even een foto maken nu het nog kan ;)

ik denk trouwens dat ik zo weer mijn bed opzoek, voel mij steeds minder worden...8)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga ook zo mijn bedje weer in. Man komt om 10 uur van de fysio terug en gaat dan naar ballorig met de kleine dus kan ik nog even slapen.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger, Ummie die is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Truus doet dansje* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Gefeliciteerd!!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Lavendel, dank je! We waren ook blij dat de kleine deze keer redelijk wou meewerken en dat we dus een paar leuke foto's ervan hebben! En heb je een beetje geslapen vanacht?

Mamatien, cool geslachtsbepaling 4 Februari!! Ben echt benieuwd of het een jongentje of meisje is. Wij hadden ook allebei een super sterk voorgevoel voor een jongentje en dat bleek het ook te zijn!

Hier, gaat weer beter gelukkig! Gisteren echt met hoofdpijn gaan slapen en vanochtend er weer vrolijk mee wakker geworden. Dus om half 8 maar even 2 paracetamols genomen en weer een uurtje terug op bed gegaan en nu is het over! :)

Buikfoto, heb ik! Zal hem straks even posten als ik op de gewone pc ga want zit nu op de laptop en daar staat ie niet op.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie: wow! een streep is een streep hoor. Je bent gewoon zwanger. Ben wel benieuwd naar een foto!

All: vanmorgen bezig ochtendje gehad. CB met nathan. Normaal gaat mijn man altijd maar ben nu toch vrij dus wel weer eens leuk om mee te gaan. Was allemaal prima met onze man.. zal zo Nathan eens naar bed brengen en dan ga ik even lekker op de bank. Mijn man moest onverwacht toch even weg dus hoop dat Nathan even lekker gaat slapen;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    leuk, leuk, leuk!!!:D

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hierbij de buikfoto met 35 weken

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi debby!

14. mamatien

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ummie!! Van harte gefeliciteerd meid!
    Wat heerlijk voor jullie! Foto?!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou ja, aan mijn banner zien jullie wel hoe het bij mij is afgelopen.. Ronde 9 dus.. inderdaad met Clomid 100 deze keer. Het voordeel van tempen is wel dat je bent voorbereid, dus ik voelde me gister meer klote dan nu.. ik had dus ook even geen zin om te reageren hier, maar nu ben ik er weer ;)

@Truus, herkenbaar, mijn ouders waren ook weg toen mij zusje 32 weken zwanger waren, alleen zaten zij ergens waar maar 1x per week een vliegtuig ging.. mams zat echt niet relax! Ze kon toen ook niet weten dat mijn zusje een week over tijd zou gaan :)

@Mamatien, leuk zo'n extra echo! Ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Jessie wat ontzetten K U T dat het niet raak is meid... echt ik had het je zo gegund ook deze maand...
    Ik duim dat de clomid 100 gewoon gaat aanslaan deze maand. Welke dag moet je beginnen cd 5?

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, mooie buik! Is ook goed gegroeit zeg!

Juffie, fijn dat alles goed was met Nathan op het CB!

Jessie, pff klote zeg, echt game over bij jou dus.. :( Sjonge jonge, deze ronde moet echt jou ronde worden, het heeft nu lang genoeg geduurd!!

Hier mijn buikfoto van 35 weken:

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi hoor truus! Ik moet ook nog een blote buik foto maken, ik zal mijn man eens vragen...

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha en ik wil nog een mooie foto met kleding aan maken maar mijn man heeft nooit zoveel geduld. Ik ben nogal een zeikerd met foto's ;)

Deel Deze Pagina