Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een geklets hier vandaag!

Lavendel: mooie buik!

Ummie: wat lief zeg van je man dat hij een pakje gekocht heeft.

Debby: voel je je ondertussen al wat beter??

Truus: mooi dat alles goed was bij de vk! En fijn hoor nog een echo!

Lientje: hoop dat de keelpijn snel weer over is!

chebu: hoi!

Jessie: hoe gaat het met jou meis??

Mamatien: bah vervelend dat je zo beroerd was. Ging het vanmiddag wel met je afspraken?

Zo dat was het even hoor. Wel wat korte reacties maar ben het een beetje zat.:) Ben moe dus ga zo maar lekker mijn bed in..
    Bezoek aan de vk gehad vanavond en alles was gelukkig helemaal goed. De kleine was nu wel goed gegroeid en bloeddruk was ook veel lager. Rust doet ons goed dus:)

tot morgen!

xxx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goed nieuws Juffie, lekker blijven rusten!

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook zo naar bed, ben moe... Slaap lekker allemaal!

Lavendel, heb je trouwens het dagje met je vriendin al gehad? Waren haar uitslagen goed? En heb je nog leuke films kunnen vinden?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Weltrusten Ummie!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Truus: was net even op hyves aan het kijken en Nathan zat naast me. Hij werd helemaal enthousiast toen hij jouw buik zag. Babybuik, babybuik:D Complimenten over je mooie buik van Nathan dus;)

Lekker geslapen iedereen??

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook goedemorgen allemaal,

Hier vandaag lekker een vrij dagje. Mijn moeder komt vandaag langs, dus we gaan denk ik even gezellig de stad in.

Juffie, Nathan is echt een schatje volgens mij! Ik ben zo benieuwd wat onze dochter straks van mijn buik gaat vinden. Wanneer heb jij het tegen Nathan verteld? Bij ons is het misschien nog iets anders, zij is al bijna 4 jaar en alles wat ze hoort kletst ze door, dus voorlopig passen we nog even op met wat we zeggen ;).

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@ Truus, dat moet ik inderdaad maar eens aankaarten bij de volgende controle.
    @ Juffie, wat rust al niet met jou en dekleine kan doen. Heel fijn!!
    @ Ummie, wat lief dat je daar aan denkt. Morgen is de dag voor onze vrienden dat ze uitslag krijgen. En heb nog geen films gevonden, dus dat gaat het niet worden. Zoals ik al zei, heb er echt geen verstand van. Maar hun hebben giga veel films dus we kunnen daar altijd er 1 uitzoeken.
    Wanneer ga je het in je omgeving vertellen? En hoe voel je je?

Gister avond voelde ik mij beetje vreemd, had sinds de middag al steken aan de rechterkant in mijn buik. Die kwamen ’s avonds weer terug, werd ook ineens heel erg moe en voelde mij anders dan anders. Ben vroeg naar bed gegaan. En heb weer een &*($#nacht gehad. Elk uur heb ik wel gezien als het niet meer was. Het was een lange nacht. Heb ook nog steeds last van mijn keel.
    Hopelijk gaat het bij jullie beter!

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden,\
    In het juli-topic waar ik mee praat, hebben we 'buddy' gemaakt. Als de een gaat bevallen/in het ziekenhuis ligt, dat die dan de 'buddy' kan smsen zodat op het forum de meiden het ook weten.
    Bij Truus, Lavendel, Debby en Juffie zal het kindje komende maand komen waarsch... Dus kan me voorstellen dat je dan even niet op internet komt. Is het idee om even nrs ofzo uit te wisselen? zodat we hier op de hoogte zijn..

Hier heeft de griep helaas doorgezet :( Dus ben nu ziek thuis.

@ Juffie: Wat super lief, die reactie van nathan op Truus dr buik :)
    @ Lavendel: pff jij moet een slaap te kort hebben, hoor je niets anders zeggen dan dat je niet kan slapen :( Vervelend zeg meid!

@ Chebu: Hoe is het met jou en je kleine?

@ Truus: Fijn dat jej door de apk heen bent. Je baby ligt dus niet meer in stuit? (of was die daar al uit?) Doe jij ook btje rustig met die rot-bekken van je!

@ Debby: Trek je het allemaal nog wel??

@ LL: Kan me zo goed voorstellen dat het zo dubbel is om de pil weer te slikken. Maarja, als je je daardoor wel beter voelt.. is dat toch ook wel prettig!
    Hoe sta je er nu trouwens in over het niet-kinderen krijgen? We zijn nu paar maanden verder, kan me voorstellen dat dat ook wel dubbel is (net als die pil..)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: goed idee van de buddys! Heb bij een ander topic ook een buddy heel handig. Al was ik bij nathan al redelijk snel weer online (en anders wil mijn man wel even een berichtje plaatsen:D)
    Beterschap trouwens!

Ummie: Nathan is meestal ook een schatje:D Op de peuterpuberdriftbuien na;) Maar die horen er ook bij natuurlijk. Weet eigenlijk niet precies meer wanneer we het Nathan vertelt hebben. volgens mij al snel, na de eerste echo.. Maar hij heeft het nu pas een beetje door volgens mij. Bij jullie dochter is het natuurlijk anders want die is veel ouder..

Lavendel: bij jou ook al gerommel dus? Spannend!

moet weer even met Nathan gaan spelen en schoonzusje komt zo koffie drinken. Tot later.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, wat vervelend zeg, beterschap!! Ja het is hier echt drama met slapen, dat is het al een paar maanden. Maar de laatste weken wordt het er echt niet beter van :(. VK zei maandag al tegen mij dat ik elk momentje rust moet pakken, ook al gaat het slapen niet. Dan maar op de bank een boek lezen, of ogen dicht doen. Maar die nachten zijn zo vreselijk lang als je loopt te spoken...wil gewoon even wat meer nacht hebben dan de laatste tijd.

@ Lientje, wat heb jij gedaan dat jou keelpijn weg is??

@ Juffie, denk niet dat het echt gerommel is. Heb meer zoiets van dat zal er wel gewoon bij houden. Maar die steken vond ik eerlijk gezegd gister beetje eng. Maar vannacht en vanmorgen niet meer gehad.

@ All, ik ga zo naar het dorp. Ga toch even wat dingen proberen in te slaan voor mijn keel. Vanmiddag komt collega even langs om thee te drinken. Verder geen bijzonderheden. Hier schijnt trouwens wel lekker de zon....en er ligt een dikke laag ijs op de auto dus mag krabben8)

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Juffie, ach wat een scheetje die Nathan :D:D:D

Ummie, veel plezier met winkelen!

Lavendel, hmm vreemd die steken in je buik joh.. En wat klote dat je weer niet lekker hebt geslapen!

Mamatien, he bah griep.. Beterschap! Nee baby ligt niet meer in stuit, al vanaf week 32 niet meer geloof ik.

Buddy's, ik vind het wel een goed idee! Heb echt geen idee hoe snel ik weer online zou zijn, ook omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen en niet weet hoe snel ik weer thuis zal zijn. Kan wel de laptop meenemen maar denk dat je daar dan toch niet echt tijd voor hebt..

Hier, gisteravond het bed op klossen gezet. Haha wat is dat hoog zeg! :$ Wel makkelijk met uit bed stappen.

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hi meiden, hier eindeliik eens een berichtje van mij :)
    Heb het een maand of 3 echt rustig aan gedaan wat betreft het zwanger worden ... niet getempd, geen ovu testjes , gewoon maar de natuur zijn gang laten gaan, helaas heeft dat ook niet geholpen, ben nog steeds niet zwanger ...

Hier inmiddels wel weer een paar zwangere dames erbij?
    Super Gaaf zeg!! Mamatien en Ummie
    GEFELICITEERD! :D

Truus, jij in het ziekenhuis gelegen las ik ... hoe is het nu met jou en kleine beeb?

Jessie en bent inmiddels bij de gyn geweest. Meis ik duim voor je dat je nu gauw op rose mag.

Debby en Juffie, hoe is het met jullie .... nog een paar weekjes, wat gaat de tijd toch snel ... spannend meiden!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie goed nieuws dat de beeb gegroeid is! De rust doet je goed.

lavendel nog niet bevallen? jammer ;)

Pffff ik verveel me... geen idee wat ik eens zal gaan doen...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mirtjuh, welkom terug meid! Wat balen dat het niet geholpen heeft, het er niet mee bezig zijn.. Nu wel weer aan de temp zie ik? Hoop dat jullie toch snel een 3de spruit gegunt is!! Met de beeb gaat alles goed, met mij wat minder maar het hoort erbij, laatste loodjes denk ik dan maar.

Debby, haha leuk he, heel die dagen thuis zitten en je vervelen.. Tsja weet er alles van, maar gelukkig weet ik mij op het moment redelijk te vermaken.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach het gaat wel, ben vanmorgen naar het consultatieburo geweest met mijn dochter.
    Nu is ze net wakker en ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten maar ik moet mijn dochter meenemen als ik weg wil en daar heb ik nou net geen energie voor :D
    Ach om 7 uur komt mijn man thuis ;)

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirtjuh, wat leuk dat je weer even komt kletsen! Wel ontzettend balen dat je nog niet zwanger bent... hopelijk duurt het toch niet lang meer! Kom je nu weer wat vaker kletsen?

Hier vandaag niet echt gewinkeld. Gezellig broodje gegeten in de stad en dochterlief op de schaatsen gezet. Er is een klein ijsbaantje in de stad. Ze vond het erg leuk en wilde niet meer stoppen met schaatsen :).

Verder een afspraak gemaakt voor de 1e echo. 11 februari mag ik komen!!!!

Voorlopig houden wij het nieuws nog even voor ons, iig tot de 1e echo en dan zien wij verder. Mijn man is meestal vrij terughoudend en wil denk ik echt graag tot 12 weken wachten. Ik zie wel hoe het gaat. Ik ben al blij als alles goed is met de kleine en ik vind het eigenlijk ook wel leuk om het nieuws gewoon nog even voor onszelf te houden.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie vertel je het ook niet aan je ouders/schoonouders? Ik kon dat echt niet voor me houden, ik moest het iemand vertellen ;)

11 februari lijkt nog ver, maar is nog maar 3 weekjes he meid... ik duim voor een goede echo!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Nee Deb, ben nog niet bevallen. ANders had ik het je wel laten weten....en jou als eerste:p

@ Mirtjuh, gezellig dat je er weer bent. Wel balen dat je nog niet zwanger bent. Hoe is het verder met je?

@ Ummie, gezellig om zo met je dochter op pad te gaan! Geniet er nog maar van want volgend jaar moet je je aandacht over 2 of misschien wel 3 kids verdelen:D
    Spannend zeg, over 3 week al de echo. Kan me voorstellen dat je het nog even voor jezelf wilt houden, misschien eerst even zekerheid van de echo?

@ Ego, had vanmorgen een dipje. Ging naar het dorp en autorijden wil gewoon bijna niet meer. Ik kan niet zitten in de auto, en zodra ik zit krijg ik last van mijn buik. Was net ook nog ff weg met auto klein boodschapje doen en had weer precies hetzelfde. Nu ik rustig thuis zit neemt het weer af.
    Bij 3 winkels waar ik vanmorgen was moest ik iets hebben van helemaal onderop de plank. Wie verzint nou zoiets?! Ik kan niet bukken, dus op mijn knieen graaien naar de juiste maat onderbroek...kom ik toch niet meer overeind. zit ik daar op de grond bij de Hema.
    Ben ik net 10 minuten van huis...moet ik weer plassen8) en het lopen wil niet meer zo lekker. Heel vreemd, bij elke stap die ik zet heb ik een raar gevoel in mijn buik.
    Dus was alweer heeeeel snel thuis. En ik verveel mij!!!
    Maar nu gaat het iets beter, collega kwam vanmiddag ff theeleuten en moet zeggen dat ik dat erg gezellig vond. Even kletsen even niet alleen zijn...ze nam ook wat dvdtjes mee. Erg lief!
    Zometeen poging tot koken doen en vanavond weer alleen zitten.

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ohhhh .... Lavendel 37 weken ben je al, dat schiet op!!
    Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat jullie gaan krijgen, een jongen of een meisje, maar dat hou je zeker voor jezelf, of weet je het niet?
    Wel balen dat je lichamelijk niet helemaal lekker voelt ... nog even volhouden, voor je het weet mag je je kleine beebje in je armen houden.
    Verder gaat het hier goed hoor ... wel zijn wisselen de kinderen hier de griep met elkaar af ... Ik hoop dat het mij deze keer bespaard blijft, anders kan ik weer lang wachten op een ei.

Ummie, ik wil inderdaad weer vaker komen kletsen, ik zat gewoon even een tijdje in een zwanger worden dip ... ik heb nu weer nieuwe energie om er helemaal voor te gaan.
    Spannend je eerste echo, duim voor een hele mooie!

Truus, ik twijfel nog wel of ik met tempen doorgaat hoor, misschien dat ik alleen met ovutestjes aan de slag gaat. Ik vind die 2 laatste weken van je cyclus zo slopend met dat tempen, moet er nog even over nadenken.

Debby, misschien een idee om je dochter een dagje ergens anders onder te brengen, zo heb je voor de bevalling nog even heerlijk een dagje voor jezelf. Het is maar een idee hoor, misschien vind je het helemaal niks ;)

Mamatien Beterschap hoor!

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, even een egoberichtje van mij. heb echt even jullie advies nodig. ik ben nog hartstikke onzeker of alles wel goed is, dus heb net nog even een test gedaan, gewoon met middagurine, maar die is dus nog net zo licht als dinsdag... is dat erg??? ik word er zo onzeker van! ik baal nu echt heel erg.

Deel Deze Pagina