Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo lavendel dat lijkt me inderdaad lastig...
    wel fijn dat je even naar een vriendin kan. Ik voel me af en toe ook opgesloten in huis hoor...

maar eeeh ben je nou nog niet bevallen... duurt lang bij jou :D

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Jessie, wat heb je gedaan dat je zo'n last hebt van je rug? Beterschap ermee in ieder geval!

Debby, wat fijn dat uit de ctg bleek dat alles goed was met de kleine! Snap de ongerustheid wel van je man, fijn dat jullie gelijk mochten komen. Succes met je afspraak en echo zo meteen!

Lavendel, wat fijn dat je redelijk hebt geslapen vanacht! Logisch dat je het lastig en dubbel vind wat betreft je vrienden, maar fijn dat je ze in ieder geval zo wilt steunen!

Schaambot, het kan dus vanalles zijn eigenlijk, of van mijn bekken of evt. wel van het indalen. Naja, we zien het wel hoop dat het snel minder word want het doet echt pijn..

Pff hier echt vroeg wakker voor mijn doen terwijl ik gewoon nog lekker wil slapen! Maar de kleine man heeft besloten dat als de wekken van zijn vader s' ochtends om kwart over 7 gaat dat hij het dan ook tijd vind om wakker te worden. En dan bedoel ik echt wakker..

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, nou weet je...eigenlijk ben ik al bevallen maar houd het nog ff geheim :p

@ Truus, dus rustig aan doen he vandaag!!
    hihi jij hebt dus een inwendige wekker :D

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: succes bij je vriendin. Lijkt me ook super moeilijk zeg. vooral omdat jij nu hoogzwanger bent, zo confronterend.. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad!

Truus: bah vroeg wakker dus? Hier ook maar daar ben ik inmiddels aan gewend. 5 voor half 7 hoorde ik al mama roepen;) Ga straks ook nog even lekker slapen..

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    en wat betreft die vrienden, daar ben je vrienden voor om elkaar te steunen. Ik vind het heel erg dat ze nog niet via de natuurlijke weg zwanger zijn geraakt, en gun het ze (net als iedereen) een zwangerschap. Door mij hebben ze ook de stap gezet naar HA etc. Maar ik vind het lastig, omdat ik nu zwanger ben en zij nog niet. En ik denk dat mijn gevoelens wat meer meespelen.
    wat ik ook wel moeilijk vind is dat ze op een bepaalde manier ermee om gaan die ik niet zo goed begrijp. zo willen zij geen plannen maken voor de zomervakantie want stel ze zijn dan zwanger....en er zijn meer dingen die ze nu laten vanwege een eventuele zwangerschap.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: Oh dat is lastig zeg. Het is natuurlijk logisch dat ze er veel mee bezig zijn, kan niet anders maar er zo mee rekening houden maakt het alleen maar moeilijker.:(

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, haha ja ik heb een inwendige wekker :p Flauw trouwens dat je al bevallen bent maar dat niet even met ons deelt.. ;)

Ja van je vrienden is wel lastig zeg, snap dat je er veel mee bezig bent zeker als het niet zomaar lukt maar om alles er nu voor te laten.. Het zou niet mijn manier zijn, maar goed iedereen is anders natuurlijk.

Juffie, pff wat vroeg zeg.. Oh dat word straks echt nog wat voor mij, ik ben helemaal niet van het vroege opstaan.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: ach misschien hebben jullie straks geluk. je hebt ook kindjes die van uitslapen houden hoor! en ander, alles went;)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Heel flauw hoor lavendel ;)

Sja en die vrienden, ik denk dat iedereen er toch anders mee om gaat. Ik zou denken, zwanger kan ik ook vakantie en je kan moeilijk een paar jaar niet op vakantie gaan als het niet lukt. Maar goed ze kunnen altijd nog een last minute boeken...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, haha ja ook kindjes die tot een uur of 11 uit willen slapen? :p Nee dat geluk zal ik wel niet hebben. Ach geeft ook niet, is alleen maar goed voor mij een beetje regelmaat qua opstaan.

Debby, en hoe was het bij de gyn?

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Vrienden, ja dat maakt het dus inderdaad wat lastiger. Maar we wachten eerst vanmiddag de uitslagen wel even af, en dan kijken we wel hoe het verder gaat. En mocht het positief zijn dan zal ik misschien toch wel proberen om het een beetje aan te kaarten. Maar je wilt ze ook weer niet voor het hoofd stoten.
    @ Truus, toch wel handig zo’n inwendige wakker. Straks heb je dan een uitwendige wekker J Ach het zal vast wel lukken om eruit te gaan voor die kleine. Ennuh dan overdag maar wat slaap inhalen. Je zult weten dat je luie leventjes voorbij is!
    @ Deb….:Dlol. Hoe was de controle?!

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zo zijn jullie eigenlijk al uit jullie pyjama meiden??
    ik wel, heb ook al net onder de douche gestaan, dus ben weer fris en fruitig....en inmiddels heb ik al 6 druifjes op en bijna 2 mandarijnen. Goed bezig! :D manlief had ze vanmorgen klaargelegd met de opdracht: schat, denk je wel aan je vitamientjes...;)8):);)

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ieuw Lavendel, wat gezond *trekt vies gezicht* :p

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh en ik lig nog lekker op bed te laptoppen. Heb van mezelf ook al een ontbijtje op bed gehad :D

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Zwaait naar Ummie*

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :x en weet je wat nog viezer is, ben mijn 2e mandarijn aant pellen, is helemaal ontpeld....zit er gewoon een schimmelplek op:$ yeagh
    ik at al nooit fruit....en nu hoef ik al helemaal geen fruit meer

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwaait terug naar truus!

Minder goed nieuws hier. Onze mooie droom was helaas van korte duur, vanochtend ben ik gaan bloeden. Voel me ook niet lekker, duizelig, buikpijn en vooral heel verdrietig...

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    belachelijk....ga er eens uit!:p

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ow nee ummie.....dikke knuf!!!!!!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh nee Ummie dat meen je niet.. :(:(:( Dikke knuffel, ben er even stil van..

Deel Deze Pagina