Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    * is ook helemaal stil *

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff wat een naar nieuws:( Ummie wat erg voor jullie! Heel veel sterkte.

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, lief van jullie, ben er zelf nog helemaal ondersteboven van. Ben zo verdrietig, maar het komt er nog niet echt uit...

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dikke knuf, en veel sterkte...ben je nu alleen of is je man ook thuis?
    ik wou dat ik wat voor je kon doen...

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohhh Ummie.. nee :(:(:(
    Sommige mensen hebben ook wel eens bloedingen tijdens zwangerschap, wil je niet onnodige hoop geven, maar het kan dus nog wel he...
    Heel veel sterkte iig meid! :(:( Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen...

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    lavendel, wat lief van je!

mamatien, nee, ik denk echt niet dat dat het is, mijn temp is ook gezakt en in combinatie met de nog steeds lichte test van gisteren...

mijn man is naar werk en onze dochter is naar het kdv. ik ga zo nog even wat slapen, hopelijk voel ik me dan beter en dan ga ik haar lekker ophalen. mijn man was wel heel bezorgd, maar heb hem zelf naar werk gestuurd. heb mezelf wel ziek gemeld op werk. weet je, ik word zo verdrietig als ik aan het gezicht van mijn man denk. hij was zooo blij van de week. hij had het de hele tijd over niets anders... nou ja, niet meer aan denken. het komt allemaal vast wel goed.

kletsen jullie maar gezellig verder. ik kom wel een keertje weer aanwaaien...

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff Ummie ik wil vanalles tegen je zeggen maar ik weet niet wat.. Ik vind het zo klote voor je :( Ik duim dat het is wat Mamatien zegt, maar snap dat je die hoop hebt laten varen aangezien je temp er ook niet al te best uit ziet.

.... *Huil* :(

*Gaat zichzelf nu maar eens onder de douche zetten..*

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nee ummie... knuf... weet niet wat anders te zeggen...

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie: weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Snap dat je de hoop hebt opgegeven. Combinatie van lage temp en test zegt dan genoeg he? Je eigen gevoel zegt trouwens nog het meest:( Als je gevoel zegt dat het neit goed is, zegt het helaas meestal genoeg:(
    Dikke knuffel! En blijf je verdriet gewoon van je afschrijven hier hoor!

10. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Ummie... oh meis, wat onwijs naar (is het vandaag je nod, want dan moet je niet meer voor je nod testen...). Heel veel liefs voor jou... (ik heb er verder ook even geen woorden voor)

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ach gossie Ummie, wat verdrietig is dit!
    Veel sterkte meis!
    KNUFF

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    tis hier vandaag rustig gebleven
    na het nieuws van ummie had ik ook geen zin meer om hier te kletsen, was een beetje van slag.
    en vriendin belde mij op dat ze al uitslag hadden gekregen, dus ben daar snel naar toe gegaan. bij haar bleek alles goed te zijn, maar zaad van man was niet goed.

vond het al met al een intensief dagje, en ben nu helemaal op

ben benieuwd hoe het met ummie is...ummie ik denk veel aan je!
    meiden, wel terusten en tot morgen ofzo

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel wat balen voor je vriendin! Heeft hij helemaal geen zaad of minder zaad?

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heeft wel zaad, maar zwak zaad. Dus niet krachtig en beweeglijk genoeg.
    ongeveer over 3 maand moet hij weer inleveren, ze kijken dan of het echt zwak zaad is of dat het aan de omstandigheden heeft gelegen. daarna gaan ze kijken wat mogelijkheden zijn.
    Ik ken meer stellen met vruchtbaarheidsproblemen, en daarbij was het steeds de vrouw. Nu is het bij de man, en moet zeggen dat ik niet zo goed weet wat de mogelijkheden zijn. Is dit slecht slecht niets of goed slecht nieuws...snap je wat ik bedoel?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel voor zover ik weet (en ik ben geen expert) is zwak zaad niet het einde van de wereld.
    Ze kunnen iui doen (kunstmatige inseminatie direct in de baarmoeder dus dan hoeft het sperma niet ver te zwemmen), ivf (dan worden er een aantal zaadjes buiten het lichaam bij het eitje gebracht) of icsi (daar is maar 1 zaadcel voor nodig, die wordt direct in het eitje geprikt).
    Dus eigelijk dezelfde mogelijkheden als bij een vrouw...

maar goed het kan ook nog verbeteren als een man stopt met roken/drinken etc...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Ummie: hoe gaat het nu met je meis?

Lavendel: Er zijn inderdaad nog wel wat mogelijkheden volgens mij met slecht zaad..

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :(
    Oh nee.. wat erg!
    Een hele dikke knuffel!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen

Ummie, hoe gaat ie er mee meis?

Lavendel, volgens mij zijn er vollop mogelijkheden met slecht zaad. Bij vrienden van ons was dit ook het geval + dat zij ook pco had maar ze zijn bij de eerste iui zwanger geraakt!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik denk dat het kwam door eerst scheidsrechter zijn bij een volleybalwedstrijd en dus een uur op zo'n wiebelend stoeltje zitten en daarna meteen zelf volleyballen zonder fatsoenlijke warming up. Maar nu gaat het gelukkig weer een stuk beter!

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, hier gaat het weer beter hoor! Nog wel verdrietig, een beetje een gek gevoel. Het waren ook zoveel omschakelingen in 1 week. Eerst de spanning van wel/niet zwanger, toen heel blij, toen weer heel verdrietig. Nou ja, wij gaan vol goede moed door.

Lientje, normaal gesproken is mijn lf ook echt 11 of 12 dagen, dus ik had niet heel vroeg getest. En er was ook echt wel iets van een beginnende zwangerschap, ik heb nog nooit zo veel gebloed als nu.

Lavendel, wat vervelend voor je vriendin en haar man. Ik heb inderdaad ook gehoord dat er nog wel mogelijkheden zijn als er maar wat levende zaadjes zijn.

Meiden, ik vind het zo lief dat jullie zo meeleven. Ik waardeer dat echt ontzettend en vind het ook fijn dat ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan! dikke kus allemaal!

Deel Deze Pagina