Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jahoor juffie en Truus maak het maar weer lastig voor mij, de een zegt vrijdagmorgen de ander zegt donderdagavond...nu weet ik nog niet wat ik moet doen:D
    hij moet toch echt z'n tas zelf inpakken, eerst was ik van plan om datzelf te doen en dan vrijdag pas in de auto te zeggen dat we weggaan...maar lijkt me toch niet zo handig. Want ik ga zeker weten spullen vergeten om in te pakken

@ Juffie jij nog planenn voor de vakantie? Succes vanavond, wat mag je alweer snel zeg of gaat de tijd zo snel??

@ truus, wel lastig hoor dat je je nu begint te vervelen. Je zult in begin meer aanloop hebben gehad dan nu? Is vaak zo he, na een tijdje lijkt het wel of ze niet meer aan je denken. En waarschijnlijk denken ze wel aan je, maar je vind het ook leuk als ze langs en binnenkomen! Heb jij ook niet mensen id buurt waar je zelf even naar toe kan gaan? Je woont voor mij een beetje te ver weg...

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: heb nog niet zo veel plannen. Lekker uitrusten:) Wil wel een dagje naar mijn ouders op Texel met Nathan. Altijd gezellig. Verder misschien nog naar de ikea.
    Dat ik het donderdagavond zou vertellen ligt aan dat ik zelf niet zo goed tegen hele onverwachte dingen kan:) Ik moet me altijd even geestelijk voorbereiden op weggaan enzo:)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank Juffie! Jij veel succes straks bij de vk!

Lavendel, ja dan zou het helemaal een verassing zijn geweest maar ja als je denkt vanalles te gaan vergeten zou ik het op vrijdagochtend houden. Heeft ie nog genoeg tijd om zijn tas in te pakken.

In het begin had ik inderdaad meer aanloop dan nu. Maakt niet uit, ik weet nu in ieder geval wat ik aan bepaalde mensen heb (of beter gezegd niet) dus dat is ook wel handig om te weten. Ik ga regelmatig zelf wel bij de een of de ander koffie drinken, maar het is ook leuk en een stuk makkelijker voor mij ivm die klote bekken dat ze hier eens komen. En tuurlijk hoeft dat niet iedere week, maar het merendeel komt gewoon niet. En dan is er ook nog 1 die het presteerd om beledigend op te bellen waar ik uit hang en dat ze een hele week niks heeft gehoord terwijl ze zelf ook een telefoon heeft en op 10 minuten van ons af woont. Nou dan breekt mijn klomp..

Nou ja, kan er wel een boek over schrijven want het zit mij wel ontzettend dwars. Maar goed, daar zijn degene waar het over gaat ook van op de hoogte maar ze vinden het blijkbaar wel prima zo dus dan ga ik er ook geen energie meer insteken. Nu alleen nog zorgen dat ik het los kan laten en mij er niet continue aan loop te ergeren. Dus tips zijn welkom :p

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus leuk kamertje! fijn dat je bekken beter aan voelen maar wel een rare reactie van je schoonzus.
    Vorige zwangerschap heb ik vanaf 19 weken thuis gezeten wegens depressie en ik had ook bijna geen aanloop op het laatst, ja wel weer toen de baby er was...

Verder zie ik nog geen gespotte eieren... binnenkort hopelijk weer!

Hier alles ok. Het gaat allemaal zijn gangetje en de tijd loopt gestaag door. Over 2 weken weer naar de gyn. Volgens mij had ik vorige keer rond 24 weken voor het eerst te hoge bloeddruk dus dat vind ik wel een beetje spannend.
    Vandaag weer wat meer uur gewerkt. Ik ben wel moe maar ik heb het volgehouden. Waarschijnlijk een kwestie van wennen.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, dank je! Ja geloof ik dat je wel weer aanloop had toen de baby er was, toen was je zeker wel weer interessant genoeg? Kan daar niet zo goed tegen.. Wat goed dat het extra werken goed ging, hopelijk is de moeheid inderdaad van het wennen weer. Wanneer heb je trouwens een te hoge bloeddruk?

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als het boven de 130/90 uitkomt. Volgens mij was vooral de onderdruk belangrijk.

Weet je Truus ik was daar toen ook boos over, maar nu denk ik ach, mensen weten niet beter en zo weet je wie je echte vrienden zijn. Ik kan me er wel druk om maken maar wat heeft het voor nut?

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh dus dan is het te hoog. Ik zit met onderdruk bijna elke keer op 77 en bovendruk komt wel elke keer boven de 130 uit, dus vandaar dat ik even nieuwschierig was.

En de meeste mensen in mijn omgeving weten wel beter hoor want ik heb het er met hun over gehad! Dus dit excuus gaat voor hun niet op. Maar inderdaad, je weet nu wel aan wie je wat hebt en aan wie niet, dus weer een goeie les dit ;)

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden wil graag met jullie meekletsen maar ga op kraambezoek...tot morgen en een fijne avond nog
    ennuh niet te druk maken over bepaalde mensen in je omgeving!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo bezoekje aan de vk weer gehad. het was allemaal prima gelukkig.
    ik had net een bloeddruk van 130 over 60. vooral de onderdruk is belangrijk inderdaad. Bovendruk is bij mij altijd redelijk hoog volgens mij.
    Bij Nathan alleen rond 39 weken een keer 90 als onderdruk gehad. Schrok ik toen ook wel van.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus als de vk zich zorgen maakt stuurt ze je wel door.
    Mijn bloeddruk is nu meestal rond 120/80 dus goed.
    Het hoogste wat ik gehad heb vlak voor ze Emma haalden was 170/130, wel een heel verschil he...

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff zo dat is echt hoog zeg:$:(

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat was echt niet goed. Kreeg de volgende dag direct een keizersnee (met 34+4). Maar goed, iets verhoogd zou ik me nog niet heel druk om maken.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: was inderdaad gewoon nodig dat ze kwam toen. Maar we gaan er nu voor dat we met elkaar het tot minimaal 37 weken uitzitten hoor! De kans is niet groter toch dat het nu weer zo hoog wordt?? Weet van een vriendin die de eerste zwangerschap behoorlijke zwangerschapsvergiftiging had, dat het de tweede zwangerschap gewoon helemaal goed ging.

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, fijne avond!

Juffie, fijn dat alles goed was bij de vk!

Debby, woow dat is echt hoog inderdaad! Heb je bij een volgende zwangerschap dan ook meer kans op weer een hoge bloeddruk of niet?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de een zegt van wel de ander van niet.

Ze zeggen dat vergiftiging eigelijk afweer tegen het dna van je man is. En omdat je daar bij een 2e al aan gewend bent is de kans klein dat je het weer krijgt en als je het krijgt krijg je het meestal later.
    Ik teken voor 37 iig! En al lijkt 42 weken me ook heel zwaar, ik heb me plechtig voorgenomen niet te gaan klagen als mij dat gebeurd...

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Okee dus het is gewoon af wachten eigenlijk. Enne dat van die 42 ga ik onthouden en je er aan herinneren mocht het nodig zijn :p

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha truus hopelijk is het niet nodig :p

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, fijn dat het weer goed was!

@ Bloeddruk, dat jullie altijd kunnen houden onthouden wat je bloeddruk was. Als de vk dit heeft gezegd zit ik even later in de auto en dan ben ik het weer kwijt...ik mag maandag trouwens weer
    naar vk.

@ All, ik heb vakantie! Heerlijk! We gaan zo een maxi cosi ophalen.
    Had ik al gezegd dat ik gister intake had van kraamzorg...weet het niet meer, nou ja, gister dus gehad. Gisteravond kraambezoek. Nu ff zo weg, en daarna zitten op de bank en niets doen.
    Manlief weet nog niet dat we paar daagjes weggaan. Vind het erg knap van mezelf.
    Alvast fijne avond, en mocht het niet lukken om nog te komen kletsen voor morgen dan wens ik jullie alvast een
    fijn weekend!!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is zeker knap Lavendel! Veel plezier alvast!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geniet van de vakantie Lavendel!

Ik heb ook lekker vakantie nu, heerlijk een weekje uitrusten en genieten met Nathan. Gisteren was Nathan opeens ziek. Spuugde alles uit. Vandaag alles binnengehouden en zelfs al weer wat brood en fruit gegeten. Hopenlijk valt het dus mee.

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina