Ha meiden, hier ben ik ook weer even. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag schaatsen gekeken, hoewel kijken... dochterlief was de hele tijd aan het protesteren dat zij een ander filmpje wilde kijken . Juffie, leuke bril hoor! En schoentjes zijn duur he! Ik vind het echt ongelooflijk, maar ja, je wil toch wel goede schoentjes hebben. Lavendel, wat balen van je auto. Rijd ie nu wel weer dan? Ik bedoel voor als je opeens gaat bevallen ofzo. Of ga je thuis bevallen? Sorry, dat weet ik eigenlijk niet eens... En vervelend van dat snurken. Maar misschien heb je er ook wel veel meer last van, omdat je zo slecht slaapt de laatste tijd. Als je dan slaapt dan slaap je ook heel diep en dan snurk je volgens mij ook ietsje meer... Truus, Debby, jullie kleine komt vast heel snel. Oh ja, Juffie, ik vind dat je nog wel heel actief bent hoor! Doe je het soms ook wel een beetje rustig aan??
ummie: ja hoor zit nu bijvoorbeeld lekker te niksen met laptop op schoot Ga zo op tijd naar bed, nog even tv kijken en dan slapen. Ben alleen niet zo goed in stil zitten En als ik samen met Nathan thuis ben moet ik natuurlijk wel. Nathan is nogal een bezig mannetje dus ben ik wel druk mee..
Goed zo, lekker even door blijven niksen! Nathan ligt nu vast in bed toch? Kan me voorstellen dat je overdag wel druk bent met hem... onze dochter is ook zo'n druktemakertje. Ze is heel lief hoor, maar ze wil heel graag samen spelen.
ja hoor Nathan ligt meestal rond half 8 in bed. En samen spelen wil Nathan ook altijd ja.. Beetje vermoeiend nu samen op de grond met de trein spelen Maarja leg dat een kind van 2 maar eens uit
Ummie, logisch dat je dochter wat anders wou zien als schaatsen, want daar is gewoon niks aan Ik had van de week een hele doos babykleertjes gehad van m'n schoonzusje die net bevallen is, heb ik net maar even opgeruimd. Het was best veel, kast ligt nu helemaal vol! Oh ja, ben mijn ziekenhuistas aan het inpakken en volgens mij heb ik alle standaard dingentjes er nu wel in zitten maar zijn er dingen die ik absoluut niet moet vergeten?
Ha, ha, ja dat is wel lastig. Onze dochter begint nu al wel steeds meer te begrijpen, dat is soms wel makkelijk, maar ja, of ze dan ook luistert is weer een tweede...
Truus, schaatsen is echt leuk hoor!!! Tenminste, als je gewoon geconcentreerd kan blijven kijken zonder afgeleid te worden door dochterlief . Oh ja, tip van mij. Neem een pyjama met korte mouw mee om in te bevallen. Ik had een pyjamajurk met lange mouw mee en ik had het me toch warm... Dat was echt niet slim van mij.
Meiden, ik ben het helemaal kwijt hoor. Wie van jullie gaat er ook al weer voor een ziekenhuisbevalling en wie gaat er voor een thuisbevalling?
juffie mooi hoor! ummie ik moet in het ziekenhuis... Ik heb zowel een korte als lange mouwen pyama ingepakt... maar ik denk dat ik wel ergens halfnaakt eindig of niet? truus ik heb ook snickers voor mezelf na de bevalling en voor mijn man van die instant noodles ingepakt. Beetje heet water erbij en hij heeft een maaltijd.
Ha, ha van onderen idd vast wel, maar ik wilde van boven toch nog een beetje netjes gekleed zijn (waar je al niet mee bezig bent op zo'n moment) maar de volgende keer worden het voor mij echt korte mouwen. En wat eten is idd ook een goed idee.
o ok... ik zie eigelijk altijd in die bevallingsfilmpjes dat mensen naakt bevallen... maar ik zie wel hoe het loopt, heb genoeg bij me...
lig nog even met laptop in bed. had het tijdens de bevalling ook bloedheet ja. Lag zelf naakt te bevallen. Alleen tussen de weeen door had ik het koud dus legde de kraamhulp mijn badjes er steeds weer over Ummie: ik ga voor een thuisbevalling, net als bij Nathan..
Misschien dat dat idd ook verschil maakt. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en voelde me daar toch minder op mijn gemak met weinig kleren... Als je thuis bent dan is dat vast anders.
Ummie, nou vind er echt niks aan! M'n man wil er ook altijd naar kijken maar die is sowieso sport gek. Maar een pyjama met korte mouw dus.. Hmm ik had geen pyjama's dus heb een paar weken geleden 2 gekocht maar die zijn nou net met lange mouw haha. Nou ja, anders neem ik een t-shirt van mijn man mee, geloof dat ie wel net over m'n kont vallen en anders jammer dan. Debby, oh ja das misschien ook wel slim om zoiets mee te nemen want voor hetzelfde geld duurt het hartstikke lang. Ga ik maar eens op het boodschappenlijstje zetten!
Truus, jouw man heeft blijkbaar een goede smaak . Ha, ha, nee, nu zal ik er over ophouden. Heb vroeger zelf ook veel geschaatst daar komt het wrsch door... Enne, een t-shirt is ook prima hoor, de onderkant moet toch bloot...
Goeiemorgen! Pff volgens mij heb ik een Lavendel-nacht gehad, bah das echt niet voor herhaling vatbaar.. Eerst was die kleine zo druk in mijn buik dat zelfs m'n man het even niet meer grappig vond (enige manier waarop ik lekker lig is met mijn buik tegen mijn man aan) vervolgens werd die rustig tegen een uurtje of 2 pff werd ik misselijk en dat is niet meer opgehouden. Harde buiken van hier tot en met tokio, voorweeen, zere bekken, tig keer plassen.. Al met al dus echt een te gek nachtje, not. Hoe heeft de rest geslapen?
Zo ben er weer maar blijf ook niet lang. Kga zo nog ff naar bed, vanmiddag bezoek en ik wil fit zijn. En aangzien ik weer een supernacht heb gehad, ben ik erg moe. Werd elk uur wakker, heb veel rugpijn gehad, en als ik mijn rug wat minder voelde, moest ik naar de wc en dan sliep mijn linkerarm .dan sliep mijn rechterarm. Werd regelmatig wakker met een irritant tintelend slaperig gevoel dus lekker nachie! @ Juffie, leuke bril. Ben je er al beetje aangewend? Jij hebt dus ook dat de bwegingen van de kleine ook wel zeer kunnen doen. Heb ik ook last van. @ Snurken..fijn voor jullie mannen dat jullie daar geen last van hebben. Man heeft vannacht mijn snurken opgenomen met zijn mobiel, ik kon mij niet voorstellen dat ik snurkte maar kan er niet meer omheen. Ik vind het echt heel erg! @ auto staat in de garage. Hebben nu leenauto. Omdat we misschien vd week nieuwe auto gaan kopen hoefde voor mij de auto niet naar de garage. Maar de ANWB had gezegd dat je er niet meer veilig in kon rijden. Tja, moet je net mijn man hebben. Voor het geval dat ik ga bevallen en toch naar zkhuis moet wil hij een auto hebben waarin we veilig kunnen rijden. Snap het ook wel, maar nuhebben we weer extra kosten aan onze auto L En bevallen ga ik nog niet doen @ Ummie, bedoeling is thuis bevallen. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Daar zeg je wel wat van het snurken, vervelende is alleen ik heb er zelf geen last van maar mijn man wel. Die hoort het en kan echt niet slapen. @ Zkhtas, snickers en wat eten niet echt aan gedacht. Heb wel dextro energy gehaald, las ergens dat dit voor de vrouw fijn is. Pyjama, heb er een voor tijdens de bevalling en na de bevalling. En gekozen voor korte mouw. Ik heb laatst bij de hans textiel of zo iets 2 nachthemden gekocht, normaal heb ik ook altijd een broekkie aan maar dat leek mij nie zo handig bij de bevalling. HAHAHA .Truus een lavendel-nacht. Grappig bedacht maar wel balen. Hopelijk kun je vandaag nog wat slapen overdag? Jullie hebben het over harde buiken/voorweeeen enzo, maar hoe voelt dat precies? Ik voel ook van alles maar geen idee wat ik voel. De kleine heeft weer eens de hik Vanavond weer BZV kijken! Is het bij jullie ook zo donker weer?
truus balen dat je zo slecht hebt geslapen... wel al weer 36 weken vandaag... nog een weekje en dan mag het los. Ben benieuwd wanneer we bevallingen kunnen melden hier! lavendel ook al zo een rot nacht, blegh... misschien kan je eens aan de vk vragen voor slaapmedicatie ik geloof dat sommige wel mogen. Hier redelijk geslapen maar om 7 uur werd mijn dochter wakker dus kon ik er uit. Man heeft weer in de logeerkamer geslapen vannacht... Ik verveel me nog steeds, ben blij als mijn man vanavond thuis komt. Morgen is het zijn papadag dus dan heb ik rust... pfff heerlijk uitslapen!