morgen moet ik weer naar de VK, zal het toch eens vragen over medicatie. Had afgelopen week het idee dat de VK die ik toen had mij een zeur vond...maar echt ik slaap zo ontzettend slecht. Krijg nu ook wel beetje benauwd bij het idee dat ik moet bevallen, volgens mij heb ike cht niet de energie daarvoor! Deb, vandaag nog ff volhouden en dan morgen lekker genieten en je rust pakken!
He, wat vervelend allemaal van die 'lavendelnachten'. Hoop voor jullie dat je toch nog een paar goede nachten zult krijgen zodat jullie 'uitgerust' de bevalling in kunnen! Debby, wat jammer dat je man vandaag moet werken. Kun je niet even bij iemand op bezoek gaan (of iemand bij jou) of heb je daar ook geen energie voor (kan ik me ook voorstellen hoor)...
Lavendel, harde buik ken je toch wel? Dat je buik ineens kei hard word? Voorweeen, tsja gewoon een soort van kramp in je onderbuik een soort gevoel als of je ongesteld moet worden? Zo omschreef ik het aan de vk afgelopen week en die zei toen: voorweeen. Balen dat je ook weer niet lekker hebt geslapen, inderdaad maar eens babbelen met je vk maandag, jou slecht slapen gaat echt wel erg ver. Debby, ja 36 weken ben ik alweer! Echt super! Jij hebt dus ook zo'n man net als Lavendels man die gezellie op de logeerkamer slaapt. Waarom is dat, ook omdat je snurkt? Ummie, ja laten we het hopen inderdaad, zie het echt niet zitten om nog vaker dit soort nachtjes mee te maken! Jij wel lekker geslapen?
Ja, ik heb wel goed geslapen. Was ook ontzettend moe de afgelopen dagen, dus dat is dan wel fijn. En dochterlief komt meestal pas rond 8.30 uur bij ons op de kamer om ons wakker te maken.
Lekker dat je wel goed hebt geslapen. Logisch dat je moe was, het is niet niks allemaal.. Wat fijn dat jullie dochter pas om 8.30 bij jullie komt. Slaapt ze tot die tijd of vermaakt ze zichzelf?
Ze slaapt best wel lang en dan gaat ze eventjes spelen, maar ze gaat meestal ook wel vrij snel naar ons toe: "papa, mama, wakker worden, het is licht buiten!"
ja mijn man slaapt op de logeerkamer omdat ik snurk of omdat ik hem stuur omdat hij snurkt haha... Ik vind het niet erg, merk het toch niet als ik slaap. Alleen wakker worden is dan soms wel vreemd. Hier heeft mijn dochter vanmiddag maar 1 uurtje geslapen grrr waarom altijd op mijn dagen maar 1 uur en op papadagen wel 3 uur...
Haha Ummie, misschien een verduisterend rolgordijn een optie? Debby, nee als je slaapt is het niet erg, kan je lekker lang uit liggen Wat een verschil zeg, 1 uur of 3 uur slapen.. Is dat altijd zo?
hoi meiden, ben er ook weer. Ik heb gelukkig wel redelijk geslapen vannacht. En Nathan sliep tot 8 uur dus dat was ook fijn.Was alleen zelf al lang wakker maar ja Lavendel: bah, bah, bah weer een slechte nacht dus.. Hopenlijk mag je snel bevallen en kun je weer lekker slapen. Truus: ook al slecht geslapen dus Ummie: oh 8.30 dat is lekker zeg! Debby: lekker morgen uitslapen! Nathan slaapt vanmiddag ook niet.. Was laat wakker en we waren pas laat uit de kerk vanmorgen dus voor we gegeten hadden was het al 2 uur.. Vanavond maar lekker op tijd naar bed Tot nu toe is hij nog gezellig dus dat scheelt..
Hi meiden... Ik heb heerlijk geslapen, maar ik heb ook geen baby in mijn buik... En als ik de verhalen zo hoor, dan ben ik daar heel blij om!! Niets is zo belangrijk als mijn nachtrust.. @ Ummie gaat het weer wat beter met je?? Had zo met je te doen.. eerst zo blij en toen zo'n tegenvaller.. dat wens je niemand toe! En het stomme is eigenlijk dat ik al zo'n gevoel had dat het niet goed zou gaan.. :x @ Truus, Debbie en Lavendel... ik heb wel met jullie te doen, zulke onrustige nachten en veel last van kwaaljes (hoort dat altijd bij een zwangerschap??).. laat die baby's maar snel komen.. Ik ben zo benieuwd naar iedereen z'n baby (wanneer ze komen, hoe ze heten en hoe ze eruit zien... spannend)!! @ Juffie... jij ook vroeg wakker! Heb jij ook al last van kwaaltjes of heb ik dat even gemist?? @ met de rest ook alles goed?? Gisteren lekker uiteten geweest en vandaag aan het rommel ruimen.. ik begin al voorjaarskriebels te krijgen (grote voorjaarsschoonmaak is hier al begonnen, hihi)!! Wat betreft de pil voel ik me inmiddels weer wat beter.. ik heb van de week nog een mega dip gehad!! Mijn vriend had me het liefste buiten huis gezet, zo onuitstaanbaar was ik. Ik heb gisteren maar even een lief kadootje gekocht en gezegd dat ik er echt niets aan kan doen (die hormonen van mij zijn soms verschrikkelijk). Gelukkig heb ik nu wat meer rust gevonden.... en gelukkig kan mijn vriend het ook wel aardig hebben (ikzelf vind het vooral verschrikkelijk dat ik zo tegen hem doe)..
lientje: met de kwaaltje valt het nog wel mee hoor. De bekende kwaaltjes als zere rug, moe, maagzuur, enz.. Laatste loodjes he? Wat balen van die dip zeg. Lief dat je je vriend een cadeautje hebt gegeven! Mannen moeten dat maar begrijpen hoor (en gelukkig doet die van jou dat ook!) Hormonen zijn soms gewoon heel vervelend
@ juffie... gelukkig dat het bij jou nog mee valt.. ja de laatste loodjes tellen het zwaarst toch?? Ik ga dan om de kleintjes dingetjes tegen mijn vriend zitten zeuren (waarvan ik achteraf ook denk, moest dat nou). En ik krijg dan af en toe wel eens blik van hem.. pff wat nou weer!! Dus gisteren even in het winkelcentrum wat leuks gekocht. Zijn reactie was ook: dat hoef je toch helemaal niet te doen, ik weet toch dat je daar soms last van hebt.. maar ja van de week was wel een zware voor hem (arme mannen soms)!
Lientje, het gaat wel weer wat beter hoor! Het is nog steeds een gek gevoel wat er allemaal gebeurt is, maar het komt wel goed. Ik herinner me idd dat je ook voorzichtig was met feliciteren. Ik hoop dat ik snel weer zwanger ben en dat je er dan wel een goed gevoel over hebt! Wat vervelend van je dipjes zeg. Dus ook wel als je aan de pil bent. Misschien dat je toch eens met je ha moet overleggen. Misschien dat er wel iets anders is dat je een keer kan proberen. Wel lief dat je een kadootje hebt gekocht voor je vriend.
lientje nou volgens mij is het niet standaard dat je er last van heb maar het einde van een zwangerschap is wel zwaar ja... maar ach je krijgt er zo veel moois voor terug. Eigelijk mogen we niet klagen (maar doen het lekker toch ) Ik zou het ook niet ongedaan willen maken hoor... juffie wat grappig dat je zegt dat je laat uit de kerk was. Ga je elke zondag naar de kerk? Ik ken eigelijk niemand die naar de kerk gaat op zondag.
debby: wij gaan niet elke week naar de kerk zondag maar wel regelmatig.. Vanmorgen nog lang blijven kletsen dus toen was het 1 uur voor we thuis waren. Klachten: Ze horen er inderdaad bij maar het is gewoon wel heel vervelend.. En hier kan ik er lekker over klagen Wil mijn man er ook niet steeds mee plagen
juffie klinkt gezellig! Nou hier hoort mijn man het ook wel hoor! Mijn uitje van vandaag was 5 dingen van marktplaats op de brienvenbus doen... nou dat is dus ongeveer 100 meter heen en terug... ging bijna niet... Ik begin het echt wel zat te worden nu...
debby: bah dat is wel heel weinig ja.. Dan mag ik echt niet klagen (en toch doe ik dat ook) Hoop dat jullie mannetje gewoon met 37 weken komt en niet pas met 42 weken! Anders denk ik dat je ook wel bij je gyn/ vk kan aangeven dat je het niet meer trekt hoor. Kunnen ze misschien het een beetje opgang helpen.. Ik heb alleen flinke last van mijn rug. ;s ochtends gaat het nog maar halverwege de dag wordt het steeds erger. Het zit bij mij altijd op 1 plek, halverwege mijn rug aan de rechterkant Flink tegendruk geven verlicht wel even. Maar goed verder voel ik me eigenlijk nog redelijk goed en kan met zere rug nog wel weg..
vervelend die zere rug juffie, misschien ook wel je bekken? nee hoor, ik ga niks tegen de gyn zeg... ik heb me voorgenomen deze zwangerschap niet te klagen als het me te lang zou duren of zo als ik maar minimaal de 37 weken mag halen. En ik wil niet ingeleid worden of een ks... dan heb ik liever een paar dagen meer geduld... Ik heb ook wel mazzel want mijn man doet bijna alles en mijn ouders helpen ook veel.
Goeiemorgen meiden, Hoe is het hier? Hier redelijk. Heb gister mijn dag echt niet gehad, en voor het eerst een dag met zeer veel tranen. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Gistermiddag nog wel op kraambezoek geweest, dat was wel gezellig. s Avonds nog ff BZV gekeken en toen naar bed. Heb 2 paracetemol genomen, in de hoop dat ik zou slapen (had weer erg last van rug/misselijkheid/buikpijn ) Tot half 3 heb ik redelijk geslapen, om 3 uur heeft mijn man mij verlaten L om op de logeerkamer te gaan slapen. Daarna heb ik nog wel geslapen (heb iig niet beneden gezeten) maar regelmatig wakker van rugpijn en onrustige benen. En nu ga ik zo snel ontbijten want over uurtje moet ik bij de vk zijn. @ Truus, nu je dat omschrijft inderdaad dat heb ik ook al een poosje. Maar ook weer niet echt heel vaak ofzo. @ Lientje, voorjaarskriebels? Laten we hopen dat dat een teken is dat het voorjaar snel komt J Wat super om te horen dat je je beter voelt meid! Lief dat je je man hebt verwent met een cadeautje, snap je heel goed. Hormonen! Als je maar samen kunt praten en je man maar beetje begrip heeft. Nou volgens mij heeft ie dat wel! @ klachten, tja ze horen er misschien wel bij. Maar ik had het daardoor gister echt helemaal gehad hoor. Mijn man hoort mij ook heus wel eens mopperen, maar moet zeggen dat ik mij ei hier beter bij jullie kwijt kan. Meer omdat ik mijn man er niet te veel mee wil belasten om het zo maar te zeggen. @ Deb, balen zeg van je korte uitje gister. Je hebt in ieder geval een top man en ouders die zoveel voor je (kunnen) doen. Heb even snel gereageerd, sorry als ik iemand vergeten ben maar ga nu echt stoppen anders kom ik te laat bij de vk en das ook niet de bedoeling .o lekker, bedenk mij nu dat we leenauto hebben. hopelijk krijg ik de auto gestart. Tot straks!
goedemorgen, Lavendel: hoe was het bij de vk?? Balen zeg van je dipdag gisteren. Hopenlijk vandaag een betere dag! Hoort er ook wel bij hoor, heb er zelf ook last van dag ik soms het liefst alleen maar wil huilen.. Vanmorgen om 6.45 er uitgegaan om mijn man even te helpen met Nathan. Toen die om half 8 weg waren ben ik weer lekker naar bed gegaan en ben er nu weer uit. Echt slapen lukte me niet maar heb wel lekker gelegen. Ben nog steeds moe dus ga vanmiddag misschien nog maar even slapen.. Herkennen jullie dit trouwens?? Als ik er 's nachts uit moet om te plassen zak ik soms bijna door mijn benen. Heel raar gevoel. Doet ook pijn in mijn bekken dan. Komt dit gewoon door mijn bekken?? fijne dag allemaal!