deb wil eerst haar to do lijstje afmaken....maar sorry ik had ff in mijn hoofd dat je week verder was. Maar je hebt een gezellige week volgende week!!
goedemorgen! Lavendel: en hoe heb je geslapen vannacht?? Debby: leuke vooruitzichten zeg voor volgende week. Nog maar even niet bevallen dan.
goeiemorgen! gister 2 paracetemol genomen voor het slapen gaan, heb wel wat beter geslapen dan de afgelopen nachten heb ik het idee. Manlief is zelfs niet naar de logeerkamer gegaan, blijkbaar helpt paracetemol ook tegen snurken Maar gisteravond ging ik liggen, en werd zo misselijk. Meteen al, en nu kwam het ook omhoog. Heb een rennie gepakt (redelijk te doen, maar heb wel eens lekkerdere snoepjes gehad.) Maar heb de hele nacht last gehad van misselijkheid, elke keer als ik wakker werd kwam het ook omhoog. Hoofdeind steeds meer omhoog gedaan, uiteindelijk een bak gehaald en naast mij neergelegd voor het geval dat... Dus eerste ervaring met rennie...niet zo dus voel mij nu ook nog misselijk. Ga zo wat eten, en dan doe ik het maar rustig aan. En dan zien we wel wat de dag vandaag gaat doen. Het regent hier sowieso keihard, hoop niet dat dit de hele dag zo is!
heb trouwens vannacht om 3 uur wel nog een keer 2 paracetemol genomen... of het moet toeval zijn van die rennies, kan natuurlijk niet zegggen of het echt niet werkt, maar wel raar dat ik gewoon de hele nacht kotsmisselijk ben geweest. heb je nog schoonmaakplannen vandaag juffie?
Lavendel, fijn dat je iets beter geslapen hebt vanacht maar jammer dat de Rennie zijn werk niet doet.. Tja weet ook niet wat je verder nog aan die misselijkheid kunt doen, blijf het maar apart vinden. Debby, jeetje drukke week heb je volgende week. Daar past inderdaad bevallen niet meer bij dus moet je maar een weekje wachten nog! En toen was ik voor de rest alles weer kwijt, sorry..
ik ben nog steeds zooooooo misselijk, ga nu toch nog maar een rennie uitproberen. hopelijk doet het nu wel zijn werk Truus, hoe gaat het verder met jou? heb vandaag minder rugpijn, tenminste op dit moment, en pak even de auto om naar de winkel te gaan. kom ik er even uit. kan ik nog wat voor iemand meenemen??
ja hoor, even op en neer naar de action geweest. Had ik ff zin in, er ff uit. Nu kom ik net uit bed, heb een klein uurtje geslapen en werd weer kotsmisselijk wakker. heb een rennie genomen en lijkt wel of het helpt kga nu thee zetten krijg onverwachts ff iemand op de thee....gezellig! en vermaak jij je nog??
balen lavendel dat je weer misselijk bent... misschien toch de antagel proberen? Ik verveel me te pletter... ben de hele dag alleen met kind en om 18:00 uur komen mijn ouders mijn dochter ophalen maar vanavond is mijn man er ook niet, komt pas rond 10 uur thuis ofzo als ik mazzel heb en dan moet ik morgen ook weer overdag werken... ik voel me zielig
ah debby Weet ook niet zo goed hoe ik je moet opvrolijken eigenlijk. oh ja nog max 6 weken en dan is jullie kleintje er van die gedachte moet je toch een beetje vrolijker worden. Lavendel: jeej gelukkig dat de rennie helpt!
@ Deb, die antagel houd ik ff in mijn achterhoofd. Volgens mij heeft vanmiddag die rennie echt geholpen. ik snap dan alleen niet hoe het komt dat ik gisteravond een rennie heb genomen en dat ik daarna alleen maar misselijk ben geweest. Deb, waarom moet jij overmorgen werken? Je was toch gestopt?
De meiden nog steeds een beetje aan het tobben lees ik?? Vervelend hoor.. het wordt tijd dat de baby's gaan komen... hihi!! Nou meiden nog even volhouden. @ Lavendel.. heb je al na gevraagd of je wat tegen die gebroken nachten kan doen.. Want jij bent straks al gebroken voor de bevalling en de baby er zijn.. Dat word een zware periode zeker als je nu al geen rust kan hebben. @ Truus.. gaat het met jou al wat beter.. met je bekken enzo??? @ Ummie... ik hoop ook zo dat het bij jou weer snel raak mag zijn. Ik hoop dat het inmiddels allemaal weer wat beter met je gaat. @ Debbie... werken!! Ik dacht ook dat je gestopt was... Ik ben ook nog steeds een beetje aan het tobben, dus kan lekker met jullie mee klagen. Ik heb sinds gisteren opeens wat last van bloedverlies (menstruatie was pas 2 weken geleden en ik ben ook nog niet aan het einde van mijn pilstrip). Ik heb wel eens eerder last van tussentijdse bloedingen gehad, maar dit is meer oud bloed.. en anders was het vers/rood bloed. Ik voel trouwens wel weer wat beter (geestelijk, zal maar zeggen).. wel een beetje moe, maar dat komt door de drukte op het werk. Grote kans dat ik deze maand nog gewoon een eisprong heb, maar daar had ik eigenlijk nooit een bloeding bij.. dus ik vind het allemaal weer lekker vaag!
Ha meiden, hier ben ik ook weer eventjes. Weer een drukke dag gehad, dus reageer maar even kort (sorry, sorry)... Debby, dacht idd ook dat je niet meer hoefde te werken? Mamatien, hoe gaat het nu met je? Of heb ik daar overheen gelezen? Jessie, hoe gaat het met jou? Mag je vrijdag weer naar de gyn of ga je maandag? Lavendel, balen zeg, van je misselijkheid en andere vage klachten. Ik vind het zo jammer dat de vk niet echt wat met je klachten kan... Lientje, bij jou blijft het idd vaag soms... Hopelijk is dat volgende maand voorbij als de pil echt goed werkt.
goedemorgen! Lientje: ik heb toen ik de pil slikte ook heel vaak tussentijdse bloedingen/ bruinverlies gehad. Zo irritant! Op een gegeven moment had ik 3 weken per maand tampons/ inlegkruisjes nodig. Hoop dat het bij jou eenmalig is! Als je op tijd begonnen bent met de pil moet het nu al gewoon veilig zijn trouwens. Lavendel: echt vervelend die misselijkheid. Ik ben ook steeds vaker misselijk trouwens maar hier komt het echt door het maagzuur. Onze kleine moet maar eens gaan indalen denk ik komt mijn maag weer wat minder in de verdrukking fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden! De vlag kan hieruit, vannacht eens een keer niet misselijk! Natuurlijk wel last van andere dingen maarja, ik heb mij voorgenomen om niet meer te gaan klagen Zit nog in mijn pyjama, maar ben al wel actief. Ik ben de kast in de kamer aan het uitmesten en herinrichten. @ Lientje, heb de klachten woensdag weer neergelegd bij de VK. Volgens hun komt het neer op de laatste loodjes. Ze gaf mij wel de tip om nu voordat ik naar bed ga 2 paracetemol te nemen. En de rest is afwachten, volgende week controle. Kijken hoe ik dan ben en wat er gezegd wordt door die VK. Een beetje bij neergelegd heb ik mij wel. Heb gezegd dat ik het afgelopen weekend alleen maar kon huilen en dat ik gewoon lichamelijk op ben, en dat ik bang ben dat ik de bevalling op deze manier niet aankan. Ze heeft het genoteerd Bij jou blijft het inderdaad soms nog wel wat vaag die cyclus. Misschien moet je lichaam nog even in de pilrtime weer komen? @ Ummie, ik weet het ook niet zo goed met de VK. Kreeg maandag wel het gevoel dat ik een aansteller was. We zien wel hoe het loopt. Heb je het momenteel erg druk op je werk? @ Juffie, die kleine bij mij is ingedaald, en zit vast in het bekken. En die misselijkheid wordt alleen maar erger. Hoop voor jou dat door het indalen het overgaat! Hoe gaat het met Nathan? Is hij al druk met de baby?
jeeej wat fijn Lavendel! Enne super hoor alweer 38 weken. Ik schrik af en toe gewoon van mijn banner, het gaat zo hard nu Succes met uitmesten en opruimen! Nathan wil een paar keer per dag mijn ziekenhuistas bekijken. Alle babykleertjes er uit en er weer in doen Hij is er dus wel mee bezig.Gaat ook geregeld even naar de box om te kijken of er al een baby is
haha, dat heb jij dus ook met je banner! hier precies hetzelfde...gaat nu inderdaad snel! hoe denk je dat Nathan straks gaat reageren op broertje/zusje? Zou hij erg moeten wennen? Heb jij nog plannen voor vandaag?