Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: Ik denk dat Nathan wel even flink moet wennen ja. Denk dat hij het vooral even moeilijk vindt om de aandacht te moeten delen. Maar misschien valt het allemaal wel mee hoor. Ik denk dat hij de baby wel heel leuk vindt. Hij is bij onze gastouder ook dol op de kleine kindjes.
    Hier niet zo heel veel bijzonders vandaag. Zo even boodschappen doen op de fiets en vanmiddag lekker slapen. Vanavond gaan we uit eten dus wil wel een beetje uitgerust zijn. Als ik niet slaap ben ik na 18.00 niet meer te genieten:)

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen!!
    Zijn hier al babytjes geboren??

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ...:D...grapjas:p

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, lijkt mij voor een kind ook lastig om ineens niet meer volle aandacht te krijgen, en vooral niet meer het enigste kind te zijn. Ben altijd benieuwd wat er in die hoofdjes omgaat!
    Scheelt wel dat hij al met andere kindertjes is opgegroeid denk ik.
    Krijgt hij ook een cadeautje als dekleine is geboren? Ik hoor wel eens dat er namens de kleine baby een cadeau wordt gegeven aan de andere kinderen.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou inderdaad.. Zeker de leukste thuis? :p :D

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Jullie hebben weer erg veel gekletst gisteren dus hoop dat ik niet weer de helft ga vergeten..

Debby, wat shit dat je je verveelt en dat je je zielig voelt.. Snap het wel hoor maar nog even op de tandjes bijten en niet bij de pakken neer gaan zitten! *Houd handje vast, komt allemaal goed!* Waarom moet je trouwens werken, je hebt toch verlof?

Lavendel, woei! Goeie berichten over de Rennies lees ik! Wat super dat je het toch nog eens geprobeerd hebt en dat het lijkt te werken!

Lientje, met mijn bekken is het drama op het moment. Ze zijn gewoon op. Kan bijna niet meer lopen en moet ontzettend uitkijken dat ik niet door mijn benen zak, want ze hebben er echt geen zin meer in..
    Wat vaag trouwens dat je weer last hebt van spotting terwijl je 2 weken terug ongi bent geweest, is toch niet helemaal de bedoeling dacht ik zo.. Moet je toevallig niet meer terug naar de gyn? Nee zeker?

Ummie, druk op het werk? Hoe gaat ie verder?

Lavendel, hee en klagen moet hoor wat is dat nou voor onzin! :x Je bent hoogzwanger, ik lees 38 weken!!:D alweer dus dat hoort erbij. Gefeliciteerd, nog maximaal 4 weken te gaan! :p

Juffie, ieuw onze banner geeft gewoon aan; nog maar 25 dagen, hoe eng klinkt dat?! :$ Vind ik wel tenminste, komt nu wel heel dichtbij ineens..

Mamatien, hoe gaat het met jou en hoe was het bezoek aan de ha?

-

Zo dat was het geloof ik zo'n beetje, heb in ieder geval mijn best gedaan :)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Helemaal nog niet aan gedacht. Wel een leuk idee trouwens!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: wat balen van je bekken zeg:( Oh en 25 dagen nog klinkt inderdaad behoorlijk eng:$ Ben zo benieuwd naar onze kleine maar vind het ook allemaal heel spannend worden nu..

zo net even boodschappen gedaan en merk dat mijn lichaam toch ook wel wat aan het rommelen is dan. paar keer harde buik gehad en die zijn niet helemaal zonder pijn meer. Nu dus met een kopje thee op de bank;)

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jazeker is dat een leuk idee...dus heb je vandaag wat om over na te denken. hoef je je in ieder geval niet te vervelen :D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi ja weer wat te doen. Moet zowiezo nog wel wat doen.. Moet nog adres etiketten uitprinten en sommige nog invoeren. Ga ik nu eerst maar eens doen denk ik.

pff kleine is echt zo druk. Duwt maar met zijn billen in mijn ribben, au!

11. mamatien

@ Truus: Met mij gaat het weer redelijk. Nog wel veel hoesten en regelmatig mn neus snuiten, maar hier valt weer mee te werken. Vandaag dus weer gestart. Bij HA was alles goed, maar ze kon verder ook weinig voor me doen haha.

@ Juffie: Ik vind het ook wel leuk idee van dat cadeautje :)
    @ Lavendel: Hoe is je nacht geweest?
    @ Deb: Wat moet je vandaag voor werk doen? Gisteravond nog btje doorgekomen?

Ik ga uit werk bij babykamertje kijken. Ben erg benieuwd!
    Bopita : Sofie baby maar dan bij mensen via marktplaats. Hoop dat ie er nog goed uitziet!

@ Jessie, Ummie, Lientjelove: hoe is het bij jullie?

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, wat gezellig dat je er weer bent. Je bent zo rustig de laatste tijd, dat ik elke keer mij afvraag zou het daar wel goedgaan?
    Wat ontzettend balen van je bekken zeg! Zie jij het nog wel zitten om zo door te lopen?

@ Klagen, ja het hoort er misschien wel bij en het mag ook wel. Maar ik wil mezelf ook een beetje oppeppen :) Wil ook nog wel tussen alle pijntjes enzo nog genieten van mijn nog steeds dikker wordende buik enzo. En ik moet mij er maar bij neerleggen, ik probeer dingen te doen en als het niet gaat dan gaat het niet.

@ Rugpijn, vandaag 2e dag dat ik minder rugpijn heb. Dit is echt fijn. Ik voel mij gewoon al wat beterder, en kan nu weer wat lopen en in de auto zitten. Ben net ff naar de supermarkt geweest, stom, mobiel vergeten. En terwijl ik in de supermarkt liep werd ik weer overvallendoor een golf van misselijkheid :(. Heb nu kopje thee gezet. En ga denk ik daarna maar weer een Rennie nemen, trouwens Juffie ik snap wat je bedoelt met pepermunt en krijtsmaak;)

Valt mij op dat jullie lichaam wel meer rommelt dan die van mij...die kleine van ons heeft sinds een week iets nieuws bedacht...met zijn/haar voetjes (owwwww ben zo nieuwsgierig) in mijn zij te porren. En die voetjes blijven dan lang in mijn zij steken. Heb dan net het gevoel of er een rib uit mijn lijf steekt. Echt heel apart.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    die adresstickers heb ik vorige week ook afgerond, effe er voor zitten en dan heb je dat gehad!
    ennuh je hebt een lange dag he, dus tijd genoeg om te denken.

heb je al voorgevoel wat die kleine van jullie wordt? als ie zo druk is dan wordt het vast een meisje die op haar moeder lijkt...niet stil kunnen zitten;)

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, leuk naar het kamertje kijken!!! ben erg benieuwd!
    En wat hebben die mensen? Alle meubels?
    slapen ging redelijk...zit jij nu gewoon tijdens je werk op zp? Foei zeg:D

15. mamatien

:D heerlijk tijdens werk zpen! hahaha Mn leerling kwam niet opdagen dus vandaar..
    Heb soieso rustig dagje vandaag.. Maar vind ik wel lekker om te starten na week griep.. Alles op mn gemakkie!

Fijn dat slapen redeiljk ging. Rennie weer genomen? hihi

Ja die mensen hebben de kast, ledikant,kommode en plankje. Alles dus haha!

Pff wordt tijd dat het weer lente wordt! Merk dat ik btje depri begin te worden van alleen maar die kou enzo :(

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    MAMATIEN:x zit jij nou gewoon te spotten met mij en die rennies:(
    je moest je schamen;)

ondertussen zit ik alweer te genieten van een rennie:)

maar jij moet inderdaad nog ff rustig aandoen met je werk, net ziek geweest, dus goed excuus om niet te veel te doen!

ga je vanmiddag alleen kijken? spannend hoor!

17. mamatien

haha lavendel straks nieuwe verslaving erbij rennies aka pepermuntje met krijtsmaak (zo beschreef juffie het toch hihi)
    Maar fijn dat het wel werkt.

Ja ik ga zo alleen kijken, want het is vlakbij mn werk. Als het dan mooi is maak ik afspr om met vriendlief alles op te halen.

Heb jij nou ook je spulletjes via mp gekocht?

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: fijn dat je mijn beschrijving van de rennies toch begrijpt:D Dat met de voeten in je zij schoppen doet deze kleine ook. Steekt af en toe een flinke bult uit:$
    ehm voorgevoel over geslacht. Alles gaat hetzelfde als bij nathan dus dan zou je zeggen en jongen. Ben benieuwd.
    Denk trouwens dat jullie een meisje gaan krijgen:D

Lientje: fijn een beetje rustig opstarten na je ziek zijn..

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oeps bedoel natuurlijk mamatien:) Enne mooi kamertje ook trouwens!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, woow wat een mooi kamertje, helemaal mijn smaak! Hoop voor je dat het wat is als je straks gaat kijken! Fijn dat het verder weer redelijk gaat en dat alles goed was bij de ha!

Lavendel, ik weet dat ik rustig ben op het moment.. :) Ligt niet aan jullie hoor maar zit af en toe behoorlijk in de knoop met mezelf, zal wel aan de hormoontjes liggen ofzo. En tja wat betreft mijn bekken, ik weet het niet. Ik kan alleen maar hopen dat het na de bevalling over is, of in elk geval minder.

Wat fijn dat je voor de 2de dag op rij minder rugpijn hebt! Das erg fijn, beetje meer bewegingsvrijheid enzo! Hopelijk zet het door, dat je kwaaltjes wat minder worden!

Uitstekende voetjes in zij, ja hier ook behoorlijk last van, merk echt dat de baby zo ook het liefste ligt gewoon. Vind het af en toe behoorlijk pijnlijk.

Deel Deze Pagina