Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    gut ik wou naar bed, maar ik moet nog wachten want de cake zit nog in de oven...

@ rennies, meiden denk toch echt dat het ietsje helpt. Misselijkheid is niet over, maar wel minder!

@ Mamatien, wij hebben ook de meubels van mp ja, en daarna opgeknapt. Hoop dat het vanmiddag wat is! Weet je ook hoe lang ze het kamertje hebben gebruikt? En vragen ze beetje normaal voor?

@ Juffie, ja apart he met die voetjes steken. Waarom denk je dat wij een meisje krijgen?

@ Truus, snap je heel goed. Maar lekker kletsen hier op het forum geeft dat dan niet wat afleiding? Ik begrijp je verder heel goed hoor! Ik heb ook regelmatig mijn dipje

HELP ineens valt stroom hier uit????????!!!!

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Wordt tijd dat die baby van jou eruit komt! Je hebt genoeg geleden! Dan zal je je vast een stuk beter voelen! Dipjes horen erbij.. Je mag hier ook volop klagen als je je daardoor beter voelt :)

@ Lavendel: Oh lekker cake, kom je stukje brengen :)
    Kamertje is 3jaar gebruikt. Ze vragen 400 euro ervoor. Heb ff gegoogled en nieuw kost ie meer dan 1000, dus denk dat 400, mits die netjes is, wel mooi bedrag is, of vinden jullie t te hoog?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh verse cake, lekker! Wou dat onze oven het fatsoenlijk deed, dan wist ik wel wat ik nu ging doen.. :)

Doet stroom het weer? Soms heb je dat gewoon dat ie voor de grap uitvalt :(

En ja schrijven hier geeft meestal wel afleiding. Misschien moet ik mezelf maar even een schop onder mijn kont geven en wat meer gaan schrijven op het forum, leid toch lekker af.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, dank je das lief dat je dat zegt :) En ach, buiten alle ongemakken om geniet ik wel onwijs van die kleine in mijn buik hoor vind het echt wel gezellig dat geschop enzo dus in dat opzicht mag ie van mij nog wel even blijven zitten!

Oh enne, 400 euro voor het kamertje mits het er goed uitziet vind ik wel te doen al zou ik in eerste instantie proberen hem voor minder te krijgen want hij is toch al 3 jaar oud en gebruikt.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jeee schrik mij hier echt net een kweetnietwat zeg

oven valt uit, lampen vallen uit...ik wist niet wat ik moest doen:) buren erbij gehaald, waarschijnlijk is er iets in de oven doorgebrand, draaiplateau draait namelijk niet meer, en toen we de over opendeden rook je iets van doorgebrand iets. buren hebben in de meterkast dingetje weer omhoog gedaan (ik wist echt niet meer welke en durfde nergens aan te zitten!)

:D kan nu wel om mezelf lachen...maar houd niet van dit soort grapjes.

@ Cake, het is een brownie nog uit kerstpakket. vriendin komt straks en ik moet natuurlijk wel wat lekkers serveren ;) Hopen alleen dat ie nu lukt, en tis helaas een kleintje....weet niet of ik wat voor jullie overhoud.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, je zult het wel gelezen hebben maar vorige week voelde ik mij naast mijn lichamelijke kwaaltjes zo *($)#*#( en vant weekend kwam alles eruit.
    ik zit hier maar alleen thuis, kom nauwelijks naar buiten. Jij hebt het wel eens over geen bezoek, maar hier komt ook weinig. Omdat ik niet meer kan zitten in de auto kan ik ook niet echt even naar iemand toe. Maandag na bezoek VK heb ik een knop omgezet, proberen nog even wat te genieten van het zwanger zijn...en ik kan zelf niet zo veel dus probeer ik hier wat te kletsen. Soms is het alleen erg rustig, en dan zit ik maar op de bank en dan ga ik weer dippen om het effe zo te zeggen. Maar dat komt ook gewoon, ik moet van mij af praten en word gewoon gek dat ik niet even met iemand kan praten.
    Dus geef jezelf een schop onder je kont....ik weet het beter, jij doet het bij mij dan doe ik het bij (doe ik trouwens met veel liefde:D)
    Schrijven leid inderdaad wel even af!

@ Mamatien, ligt er helemaal aan hoe het kamertje er nog uit ziet, wat je er bijkrijgt...sowieso eerst gaan kijken, daarna als het wat is met je vent overleggen en dan teruggaan om hem er naar te laten kijken en je kunt altijd proberen er wat van af te dingen

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ik ben ook zo'n muts hoor, kan dan ook in alle staten zijn. Maar doet je oven het nu wel weer of is ie kapoet?

Brownie, lekker! Weet je waarom die dingen zo klein zijn altijd? Die zijn zo vreselijk machtig, als je daar een te groot stuk van neemt word je echt kotsmisselijk.

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee oven doet het wel gewoon, alleen dat ding draait dus niet meer

ik heb nog nooit een brownie gehad, ga ik nu voor het eerst van mijn leven eten...tenminste als ie nog te vreten is straks.
    maargoed dat je het zegt, ik moet dus kleine stukjes snijden

bij febr mama's heb ik het net ook al gezegd, maar heb sinds een uur ofzo pijn en steken in onderbuik en vagina. echt heel apart, en niet heel prettig.

9. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden...

@ Lavendel.. al weer 38 weken het gaat nu echt opschieten. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat, want dat getob met slecht slapen is ook niets.. Sterkte ermee!!

@ Truus.. nog steeds zoveel last van je bekken, wat onwijs vervelend. Wat ik al zei, volgens mij word het tijd dat de kleintjes komen... hihi! Sterkte ermee..

@ Mamatien.. weer helemaal opgeknapt??? Leuk hoor de babykamer uitzoeken. De prijzen zijn soms wel erg hoog, ik heb geen idee wat normaal is.

@ Juffie.. bedankt voor je reactie (met jou ook alles goed?)

Ik ben niet helemaal netjes op de eerste dag van mijn menstuatie begonnen met de pil (volgens mij moet je dat namelijk wel doen). Ik begon maandag met vloeien, maar het zette pas woensdag door en toen ben ik met de pil begonnen. Het zou kunnen dat het daarom nog niet helemaal normaal is. Ik had vanmorgen gewoon echt flink wat bloed (niet te vergelijken met een menstruatie, maar wel veel voor een tussentijdse bloeding). Ik hoef inderdaad niet meer terug naar de gyn, als het vreemd blijft ga ik maar weer naar de huisarts!! Maar ja blijkbaar heeft mijn lijf veel tijd nodig om aan veranderingen te wennen.
    Nou ik ga even wat dingetjes doen, vriendlief komt vanavond weer thuis.. is een paar daagjes weg geweest voor de zaak! Fijne dag allemaal..

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    oke weer een stomme actie, doordat gedoe met stroom ben ik kwijt hoelang ie er al inzat, nu is de brownie eruit...maar weet niet of ie wel goed is. nouja...ik laat um maar afkoelen en dan zie ik wel over 2 uur of het te eten is

@ Lientje, ik heb er niet veel verstand van. Heb zelf nooit last gehad van tussentijdse bloedingen. Maar mijn lijf heeft ook altijd nodig gehad om om te schakelen, ook in de tijd dat ik zoekende was naar een goede pil. Misschien komen jouw 'klachten' inderdaad wel door dat je niet op maandags bent begonnen. Hoop dat het snel over is, en dat je lichaam snel de goede draad oppakt.

Je gaat toch wel lekker koken vanavond voor je vriend?

11. Lientjelove

@ Lavendel... misschien gaat het wel allemaal beginnen nu.. spannend!
    Wel vreemd van je oven trouwens, ik ben ook zo'n held in zulke dingen..ahum! Als er hier iets is en vriendlief is er niet (is vaak weg voor de zaak om zaken in het buitenland te doen), dan bel ik altijd mijn vader... help.. hihi

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha, ik dacht ook meteen aan mijn vader, maar die zit 2 uur van mij vandaan....dus ik dacht, ga eerst ff naar de buren. Die liggen natuurlijk weer helemaal dubbel om mij.

het mooie is ook nog dat ik er niet uit zag, toen ik de boter en mix in de kom deed was ik vergeten er water bij te doen....toch ging ik mixen. ineens was de keuken vol chocolade-rook, dus keuken zooi, mijn kleren zaten ook nog onder de 'stof'
    wat voel ik mij dan dom;)

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Debby.....meldplicht....hoe gaat het??

14. Lientjelove

@ Lavendel... ik wacht het allemaal nog wel even af. Ik ben sowieso wel iemand die niet gelijk naar de dokter rent.. meestal gaat het vanzelf weer over.
    Vriendlief komt waarschijnlijk pas tegen 8en thuis, dus dat word geen koken voor hem.. hihi (hij eet wel wat onderweg)..

15. Lientjelove

Nou ik ga er echt van door... succes ermee lavendel en hopelijk smaakt het allemaal nog lekker (mijn vader woont op een 10min. met de auto. dus ik heb een luxe;)).
    Fijne dag

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    moet je ook doen afwachten, ik zou ook niet meteen naar de ha gaan, laat eerst je lichaam maar even rustig zoeken. hoop alleen voor je dat het niet te lang duurt

ok...dan ga je niet koken, maar je gaat toch wel iets anders liefs voor hem doen? slaapkamer versieren ofzo? een brownie bakken;)

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo wat een geklets...

lavendel ik bedoel dat mijn man moet werken natuurlijk... haha

truus jij ook zoveel bekkenpijn dus... wat doe jij de hele dag?

mamatien wat een mooi strak kamertje! 400 euro voor een kamertje zou ik ok vinden als ie echt helemaal perfect was. Maar misschien kan je nog wat
    afdingen?

rommelen: nou hier ook nog niks hoor ;)

juffie: o spannend, je denkt een meisje... pfoe dat jullie het volhouden om het niet te weten...
    maar zou wel logisch zijn, truus en ik krijgen een jongen, dus jij en lavendel dan een meisje :)

lientje ik heb ook nooit tussentijdse bloedingen gehad, maar als je niet op de eerste dag van je menstruatie begint
    dan kan het zowieso wat rommelen geloof ik...

zo meiden het gaat wel hoor. Mijn man ging gisteravond toch niet weg. Dus we hebben samen een film gekeken met
    Leonardo dicaprio. Was wel een goede film ook. Lang geleden dat ik film heb gekeken (ik kijk ook nooit tv, dus hij
    kijkt meestal terwijl ik laptop).

Gisteravond voor mijn man thuis kwam zat ik er even helemaal doorheen. Emma was echt vervelend. Expres overal aankomen
    en 10 keer de ziekenhuistas uitpakken terwijl ik al had gezegd dat dat niet mocht. En met mijn bekken ga ik er ook
    niet even lekker achter aan rennen. Zelfs mijn stem verheffen hielp niet want ze ging alleen maar lachen en vervolgens ook
    nog op zo een stoeltje van haar staan springen dat ze er bijna vanaf viel. Toen werd ik echt boos en ging zelfs
    schreeuwen tegen dr en toen moest ze huilen en ik ook... vind het ook wel zielig voor dr, zij kan er ook niks aan doen
    dat mama pijn heeft en chagerijnig is...
    Maar goed, nu is ze bij mijn moeder en ziet het er alweer veel beter uit. Lekker uitgeslapen en in bad geweest...

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    owww Deb, ik dacht al waarom ga jij nu werken...maar twas je man:)

wat heerlijk om gisteravond plotseling toch samen met je man te zijn!
    ik hoop vanavond met man een avondje op de bank door te brengen, en heb vorige week wat dvd's gekregen, dus denk dat wij ook filmpje gaan kijken.

lastig om zo ook met Emma te zitten, kleintje snapt er natuurlijk ook nog niet veel van.
    gelukkig kun je vandaag bijtanken. doen he!

ik duik nu mijn bed in, wil nog ff uurtje liggen voordat vriendin straks komt

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo wat een drukte terwijl ik in bed lag.. Gezellig hoor.

Debby: nee denk dat wij een jongen krijgen en lavendel een meisje:)

Lavendel: oh ben ook echt geen held met dat soort dingen. Bel altijd meteen mijn man. Ik had laatst een vlam in mijn oven. Bleek er iets bovenin te zijn gaan branden. stinken en rook:$ Geniet van de brownie. Heerlijk!

Truus: gewoon gezellig hier komen kletsen dan kom je de dagen wel door. Voor mij is het toch anders natuurlijk. heb Nathan vaak ook nog gezellig bij me. Al is dat ook wel eens heel vermoeiend natuurlijk;)

Lientje: misschien inderdaad doordat je iets te laat begonnnen bent met de pil of moet je lichaam gewoon nog even wennen.

Mamatien: 400 euro lijkt me een goede prijs als alles nog netjes is!

Zo net even in bed gelegen maar slapen ho maar. Kan overdag eigenlijk nooit slapen. Lig wel lekker hoor maar daar blijft het bij.
    Net lekker een fruitshake gemaakt. Banaantje, appeltjes, sinaassappel. MMM.. Heb mijn vitamines weer binnen voor vandaag;)
    Ga zo Nathan ophalen bij de gastouder.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja lavendel, waarom ik meisje denk bij jou? Vind dat echt bij je passen. Ken je helemaal niet echt dus dat slaat natuurlijk nergens op :Dmaar gewoon een meisjes gevoel bij jou:)
    Moet er wel bijzeggen dat tot nu toe mijn voorgevoel bijna nooit goed is hoor;)

Deel Deze Pagina