Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik ook weer eventjes. er wordt gezellig gekletst zie ik alweer. ik heb niet alles bijgelezen hoor, maar er zijn in elk geval nog geen babietjes zie ik...

hier gaat het redelijk. ma en di zijn altijd drukke dagen op werk en als ik ongi ben dan heb ik ook vaak hoofdpijn en ben ik veel eerder moe. vanmiddag en morgen ben ik weer lekker vrij, dus dan heb ik weer even wat tijd thuis. op werk is de sfeer de laatste tijd ook behoorlijk gespannen dus dat is ook niet echt fijn, nou ja, komt allemaal wel weer goed.

mamatien, wat leuk dat je een kamertje op het oog hebt. 400 euro valt idd wel mee als het echt een mooi compleet kamertje is. ben benieuwd. hoe was het bij de huisarts trouwens?

jessie, ik heb zo snel geen berichtjes van jou gezien. hoe gaat het met je??

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Lavendel... vriendlief is elke week wel een paar dagen weg, dus ik besteed daar eigelijk geen aandacht meer aan als hij terug is.. hihi!! Ik zorg dan altijd wel dat ik thuis ben en dat we wat tijd samen hebben..:)

Wat betreft de pil vind ik het gek dat ik nu al weer bloed.. als de pil nog niet helemaal zou werken (wat ik wel denk) had ik verwacht dat ik nu ergens gewoon een eisprong zou hebben en over een week of 2 mijn menstruatie.. maar niet nu al een soort van menstruatie (waar het wel steeds meer op begint te lijken, ik heb echt een inlegkruisje nodig). Nou ja niets aan te doen...

Ik heb trouwens het gevoel dat er sneeuw aan gaat komen.. ik heb het zo koud (is vaak een teken bij mij)...:$

@ Ummie... veel liefde jou kan opgestuurd:). Balen dat het nog steeds niet helemaal super met je gaat.. De week van je menstruatie is altijd een rot week (althans bij mij altijd wel)...

@ Debbie.. gelukkig dat je even wat heb kunt bijtanken.. En vervelend dat je dochter zo ondeugend was, hoort bij de leeftijd.. gaat vanzelf weer over. Het is nu voor jou alleen even super lastig. Nou geniet van je rust...

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel lientje, lief van je!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Grr heel verhaal getypt druk ik op een verkeerde toets, alles weg :x

Poging 2 dan maar..

Lavendel, steken in de onderbuik herken ik wel, bij mij gooiden ze het toen op indalen, maar die van jou is al ingedaalt en ligt al vast toch? Steken in je vagina zegt mij zo niks.. Misschien is het wat aan het rommelen bij je?
    Was de brownie trouwens te eten?

Lientje, lijkt mij dat die bloeding kan komen omdat je niet op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen met de pil. Gewoon even aankijken wat ie volgende cyclus doet, kan ook maar zo zijn dat deze pil te licht voor je is en dat je daarom tussentijds bloed?

Debby, tja wat ik zoal heel de dag doe.. Niet veel eigenlijik. Ben blij als ik in huis wat kan rommelen maar zelfs dat lukt niet altijd. Verder maar een beetje laptoppen enzo want tja, moet toch de dagen door komen.
    Wat fijn dat je man gisteravond onverwachts thuis bleef! En wat betreft Emma, lastig lijkt mij dat. Gelukkig kan je vandaag even bijtanken!

Juffie, ja jij hebt Nathan nog gezellig bij je! Al kan ik mij voorstellen dat dat ook af en toe vermoeiend kan zijn. Wat gezond zeg, een fruitshake :p

Ummie, even lekker bijtanken dus vanmiddag en morgen! Wel doen hoor, denk dat je lichaam dat wel nodig heeft. Vervelend dat er zo'n gespannen sfeer op je werk hangt..

Hier zo net boodschapjes gedaan met m'n moeder. Ben kapot nu dus ga lekker niks meer doen vandaag. Morgen komt de schoonmaakhulp van mijn moeder hier poetsen dus dan heb ik weer een lekker fris huisje, daar kan ik echt blij van worden!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: heerlijk hoor morgen weer een schoon en fril huisje! Lekker van genieten.
    En Nathan is meestal heel gezellig inderdaad maar ook wel vermoeiend. Heb net met mijn dikke buik nog een treinbaan gemaakt van Duplo op de grond. Heel leuk maar moet nu wel even uitpuffen hoor:)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff jij bent gek Juffie, kom je nog wel overeind dan? Maar Nathan is je vast dankbaar dat je even met hem gespeeld hebt! :p

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

#1347 Truus21, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2011
    Oh ik heb trouwens een genant probleempje maar ik moet het toch even vragen.. :)

Ik heb denk ik een aambei :$ Moet ik daar wat aan doen? Hij doet niet pijn ofzo..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus daar kan je een zalfje voor krijgen. Ik zou even de dokter bellen, zou er nu wel wat aan doen want met de bevalling kan het erger worden.

lientje ga je weg met je sneeuw... kan dat echt niet gebruiken nu hoor blegh, kan al niet lopen en dan ook nog die gladheid en straks als ik moet bevallen en naar het ziekenhuis moet rijden...

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh daar had ik helemaal overheen gelezen, lientje, ik wil ook geen sneeuw hoor! dat vind ik helemaal niks autorijden met gladheid en sneeuw, brrrr. doe dat alsjeblieft in het weekend ofzo...

truus, ik ga vanavond lekker naar de kapper! daar heb ik helemaal zin in. het is wel een nieuwe kapper, dus hoop niet dat ze m'n haar verknald. maar komt vast wel goed, ik heb zin in weer eens wat anders.

debby, ik had nog een vraagje, jij hebt voor je dochter toch pip dekbedovertrek enzo? waar heb je die gekocht? ik vind pip namelijk ontzettend leuk, maar ook best duur. nu heb ik net 2 hoeslakens besteld van de kadobon die ik als kerstpakket heb gekregen. dan is het nog wel te doen, maar anders...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie ik heb het hier gekocht:

Pip Studio, bed- en badtextiel, accessoires - Dekbedovertrek by Morpheus Beddengoed. Merken als PIP Dekbedovertrek en Essenza Dekbedovertrekken
    ik was 60 euro kwijt inclusief extra kussensloop en hoefte geen verzendkosten te betalen.

Ik vond het ook duur maar in totaal ben ik maar 240 euro kwijt geweest voor het hele kamertje (kast 30 euro, bed 20 euro, verf gekregen van schoonvader, behang 4 x 27,50, lettertjes 20 euro en dekbed 60 euro) Dus ik vond dit wel kunnen.
    Behang had ik trouwens goedkoper via www.ikwilbehang.nl

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de link! ze hebben echt zulke leuke spulletjes, smelt, smelt...

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ debbie... ik ben niet degene die invloed heeft op het weer (helaas). Ik zag net op buienradar, dat het in groningen al sneeuwt... tja gelukkig woon ik daar niet. Ik hoef die sneeuw ook nietttttttttttttttttttt meer.

@ Ummie.. graag gedaan hoor meid!!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ben je dat niet lientje, jammer... was wel handig geweest ;)

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Geen sneeeuw neeeeeeeeeeeeee

@ Truus: He gedsie, dat is niet zo fijn! Maar zou er wel zalfje voor halen hoor!!!

Zoo het babykamertje was echt leuk :)
    Er zat kleine beschadiging op de kommode en wat beschadigingen aan de bovenkant van het ledikant, maar de vriend van mn moeder zegt dat ie dat wel weg krijgt :)
    Ik ga die vrouw vanavond bellen wanneer we tijd hebben om het op te halen, zij wil graag of volgend weekend of weekend daarop. Was echt kast van een huis, mega groot en netjes hihi,wist niet wat ik zag!

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien, wat super dat het zo'n leuk kamertje is! Dan heb je straks gewoon alle meubeltjes al, echt super! Moet je thuis eerst nog behangen, verven oid??

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sneeuwt het in Groningen? Nou hier gelukkig nog niet. Bij jou dan Ummie? Ik wil echt geen sneeuw meer hoor, heb het voorlopig weer genoeg gezien..

Wat betreft genant probleempje, heb er echt totaal geen last van dus zou ik echt de ha daar voor moeten bellen? Naja ik weet het niet, anders vraag ik de vk eens of het nodig is, heb er toch geen last van dus kan vast nog wel een weekje wachten.

Ummie, lekker even naar de kapper! Zal je vast goed doen. Ga je totaal wat anders met je haar doen of gewoon je puntjes knippen?

Mamatien, fijn zeg dat het kamertje leuk was! En super als die kleine beschadiginkjes weggewerkt kunnen worden.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Hoe gaat het met jullie hier? Lang geleden alweer, wist geeneens dat er weer topic geopend werd na die crash. Hoe gaat het met het zwanger worden hier (voor degene die nog niet zwanger zijn)?

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, hier ook geen sneeuw, maar ik zit wat lager in het land (in de polder).

Truus, ik heb lange haren, dus het wordt sowieso de punten eraf halen (niet meer! anders mag ik niet meer thuiskomen van ml), maar ik wil nu ook een pony, soort van schuine, lange pony in lagen zeg maar, pfff, ben echt super onduidelijk volgens mij. Nu heb ik iig helemaal geen pony, gewoon alles lang, dus vind het best spannend eigenlijk... Ik hoop trouwens dat het gaat lukken, ml kwam net thuisrennen en gelijk weer wegrennen, had een of andere vergadering, hij gaat proberen met een uurtje weer terug te zijn :(...

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug! Hier nog steeds aan het proberen ;), maar verder gaat alles goed. Hoe gaat het met jou??

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, huh? Jij woonde toch ook in de provincie Groningen of vergis ik mij nou? En ik snap wat je bedoelt met je pony, hoop voor je dat je man op tijd thuis is!

*Zwaait naar Hvj*

Deel Deze Pagina