Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dag meiden,

weer een nieuwe dag, die voor mijn gevoel al bijna om is;) ben al een aantal uren op, heb al het eea gedaan. De hulp is nu beneden aant poetsen, en ik ga zo proberen om even de auto te pakken en bij iemand thee te drinken.

verder vannacht elk uur wakker geweest om te plassen8)
    Maar niet misselijk geweest!:)

@ HVJ, succes in zhuis
    @ Truus, heb je al gebeld voor .....? ik kan je niet verder helpen want heb er geen ervaring mee.
    @ Juffie, fijn dat het weer goed was bij de vk!
    helemaal prima dat jij lekker je scheten laat gaan maar ik hoef dat niet te weten hoor;), en helemaal niet dat ze stinken :D:p
    @ Ummie, veel plezier vandaag!
    @ Jessie, wat vervelend van het slechte nieuws dat is nooit leuk. Sterkte ermee.
    @ deb, hoest met jou?
    @ Mamatien...wanneer ga je met je mannetje kijken naar de kamer??

verder geen nieuws, ben wel beetje moe, hoop dat ik vanmiddag wel even kan slapen.
    ik heb trouwens de monteur gebeld voor de oven, ze zouden met 10 minuten terugbellen om een afspraak te maken...en mogen jullie raden hoelang ik al wacht op een terugbeltelefoontje....:(

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel: Joepie, niet misselijk geweest! Wel zuur van je plassen dan haha! Heeft de ovenmonteur al gebeld?
    Maandagavond 7 februari gaan we het kamertje ophalen!

@ Jessie: he vervelend nieuws :( Dat is niet leuk.. Gaat t btje?
    Ben je al gestart met clomid 100?

@ hvj: Moest even denken hoor, maar dat is lang geleden, hoe is het met jou?!

@ Juffie: He bah, fijn he die stank ;)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: dat je dat soort intieme info van mij niet wilt weten valt me wel tegen hoor:x dacht dat ik hier alles kon vertellen;)

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    je mag alles vertellen, zelfs intieme dingen:) maar doe volgende keer eerst effe een waarschuwing, dan zet ik mijn thee en lekkers de volgende keer aan de kant;)

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ovenmonteur heeft niet gebeld :x hele lange 10 minuten, dus ik ga de telefoon maar eens pakken en ze terugbellen

@ Mamatien, leuk dat je het kamertje gaat ophalen! Ga je nog wat van de prijs afhalen denk je? En wat is je volgende aankoop:) Krijg je al een buikje?

@ Weer, het is hier lekker weer. De zon schijnt, mijn hulp is vanmorgen bezig geweest en heb ook nog eens een schoon huis:D

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Hier lekker vanochtend de hulp gehad in huis, wat fijn zeg dat alles weer lekker schoon is! Daar kan ik nou echt blij van worden! Volgende week komt mijn moeder nog even de ramen zemen en dan hebben we alles zo'n beetje gehad, heerlijk.

Hvj, hoe is je dagcurve gegaan vandaag?

Juffie, super zeg dat de kleine niet meer zo klein geschat word en dat verder ook alles goed was!

Ummie, hoe wat het dagje bij je ouders vandaag?

Lavendel, en je ovenman nog geweest of in ieder geval iets van zich laten horen? Leuk dat mensen zich aan hun afspraken houden, kan daar zo niet tegen..

Net even koffie gedronken met de buurvrouw, zo meteen naar mijn ouders toe gaan we daar lekker eten en dan vanavond lekker niksen dacht ik zo.. Pff ben echt bekaf en heb nog niet eens zoveel gedaan vandaag.

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, heerlijk he dat je huis wordt schoongemaakt. vanmorgen is mijn hulp ook bezig geweest. En kan nu weer genieten van een heerlijk schoon huis!
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik moe ben, ben vanmorgen er even op uit geweest. Kon vanmiddag niet echt slapen, heb het gevoel dat mijn ogen nu op half 7 hangen...nouja, nu maar rustig aandoen, hopen dat ik vanavond en vannacht weer wat meer slaap en dan hopen dat ik morgen wel weer meer energie heb.
    Merk wel dat als 's middags het slapen niet wil, ik echt moeite heb om de dag verder door te komen.

@ Oven, heb gebeld en ze kunnen pas over 3 weken komen:$ mochten ze eerder terecht kunnen dan bellen ze

hoe is de rest vandaag doorgekomen??

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel 3 weken zonder oven... jeetje zeg. Is het een combi-oven of alleen een oven? Want als je baby geboren is heb je straks wel je magnetron nodig (of niet als je borstvoeding gaat geven...)

hier net terug van de fysio. Deze fysio is alleen voor mijn nek maar ze heeft ook mijn bekken gedaan en het helpt best wel even. Dus dat is fijn om een keer even geen pijn te hebben.

Mijn hulp in de huishouding is mijn man ;) Die arme ziel heeft het al zo druk... Ik wilde laatst een huishoudster in huren (was een aanbieding 6 uur voor 36 euro) dus ik dacht, laat ik lekker het huis even poetsen... maar hij wilde het liever zelf doen...

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Juffie, dank je. Fijn dat ukkie goed ligt en idd met dit termijn kan je niet veel zien.

@Lavendel, dank je en balen v.d monteur dat ie niet terugbelt. Heb je nog kunnen dutten in de middag? Lekker hoor hulp in huis, is dat nav je zw of wat?

@Mamatien, idd lang geleden alweer. Hier z'n gangetje dank je. Wat leuk kamer ophalen, welke is het geworden?

@Truus, dagcurve was dit keer beter dan de vorige keer. Beiden keer was mijn suiker 7, dinsdag de uitslag bespreken met de gyn en hoe verder. Dank je meid. Veel plezier bij je ouders vanavond!

@Debby, fijn dat ook jebekken zijn gedaan. Wat doet zo een fysio zoal? Lief van je man om het zelf te willen doen.

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, hoi! hier weer terug van een gezellig dagje bij mijn ouders. was echt leuk, we zijn met z'n allen wezen lunchen (pannekoeken gegeten). m'n dochter had een pannekoek met spikkeltjes, vond ze helemaal geweldig :).

wat heerlijk al die hulp in de huishouding. ik heb ook een tijdje gezocht voor een hulp, maar ik wilde liever geen onbekende en via via kon ik niet iemand vinden, dus dat is op niets uitgelopen...

lavendel, jeetje, ik zou echt niet 3 weken zonder oven kunnen. maar ja, je hebt niet veel keus he. heb je nog wel apart een magnetron?

mamatien, heb je een foto van het kamertje? ben benieuwd.

jessie, morgen fm toch? succes, ik hoop zo voor je dat er wat te zien is!!!!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lekker meid, zo een gezellig dagje met je ouders. Hoe oud is je dochtertje?

Hier the same betreft hulp in huis halen, helaas zou nu wel goed van pas komen.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, jeetje zeg 3 weken zonder oven, dat duurt lang..

Debby, fijn dat de fysio ook even naar je bekken heeft gekeken en dat wat heeft geholpen!

Hvj, super dat de dagcurve beter was deze keer! Ben benieuwd wat de gyn er van zegt dinsdag.

Ummie, fijn dat het dagje naar je ouders geslaagd was!

Wat betreft de hulp in de huishouding, dat heb ik normaal ook niet hoor. Het is wel gemakkelijk maar normaal kan ik alles zelf wel. Het ging nu ook echt om de grote dingen (badkamer, keuken, toilet en dat soort dingen een grote schoonmaakbeurt) Mijn man doet veel in het huishouden maar heeft ook nog zijn werk daar naast dus wou hem niet nog eens belasten met die grote schoonmaakwerkzaamheden.

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hvj, onze dochter wordt in maart 4 jaar! maar hoe zit dat nu precies met je dagcurve, ik heb net even teruggelezen, maar kan het niet terugvinden. wat is dat precies en waar is dat voor? ik heb de andere meiden er nog nooit over gehoord...

Truus, ik vind het echt lief van je moeder dat ze haar hulp naar jou heeft gestuurd. kan me voorstellen dat dat nu wel superfijn is.

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kom even snel trusten zeggen, ben erg moe en ga in bed wie is de mol kijken daarna slapen...merk erg dat ik vandaag niet heb kunnen slapen kom morgen bijlezen en bijkletsen

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kleine meisjes worden groot!
    Ik heb een keer bloed moeten prikken op mijn suiker en die bleek te hoog te zijn waarna ik ben doorverwezen naar een dieetist. Ben nu al een week op dieet en moest erna weer bloed prikken (uur na ontbijt en uur na lunch) wat ik dus vandaag heb gedaan. De uitslag ervan bespreken we a.s dinsdag met de gyn, die laat dan weten of ik verder moet met dieten of dat ik mag stoppen of ik aan de insuline moet.

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, oke, ik hoop voor je dat alles goed zal zijn. is het een moeilijk dieet of valt het wel mee? en voel je je nu ook beter met het dieet?

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid, ik hoop het ook. Dieet is best moeilijk omdat ik geen suikers mag (dus zoet beleg/koek/snoep/frisdrank/sapjes/sausjes/enige vorm van suiker...etc) Ik voel me er niet super onder, shake vaak door suiker tekort maar ja alles voor het goede doel.

@Lavendel, trusten!

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat lijkt me ook best moeilijk, maar idd, je weet waar je het voor doet! succes meid!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Ummie, dank je meid.

@All, trusten dames!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,
    Hier iemand die in vergelijking met de afgelopen weken best goed heeft geslapen, ben er ook maar 4 keer uitgeweest. Weer een nacht zonder misselijkheid gehad, en geen last gehad van onrustige benen. Enige waar ik last van had en heb is mijn rug…je zou bijna denken dat ik niet meer zwanger zou zijn dat die leuke kwaaltjes er vannacht niet waren!
    En hoest bij jullie?

@ Oven, tis een combi-oven. Moet wel zeggen dat hij het nog wel doet, alleen dus niet alles meer. We hebben de keuken nu 3,5 jaar en er zit nog garantie op. Snap best dat ze niet a la minute kunnen komen. Mochten ze eerder kunnen dan zouden ze contact opnemen. En het leuke is ook nog, ze kunnen niet vertellen hoe laat ze komen….ze bellen een half uur van tevoren op.
    @ Deb, lekker even geen pijn!! Merk je nu ook nog dat je gister behandeld bent?
    @ Hulp, wij hebben sinds vorig jaar een hulp die de grote dingen doet. Daarvoor deed mijn man ook veelal het huishouden. Maargoed, hij heeft ook zijn werk en andere bezigheden. Op zaterdag was hij vaak druk bezig met het huishouden. Tja, das ook niet altijd leuk. Daarom op zoek gegaan naar een hulp, moest er in het begin heel erg aan wennen. Vond het erg luxe. Tis niet dat ik het huishouden niet wil doen, maar gewoon omdat ik bepaalde dingen niet meer kan. Nu ben ik er aangewend, en kan ik er ook van genieten als ze langs is geweest.
    Deb, je hebt een schat van een man dat hij toch zelf het huishouden wou doen.
    @ HVJ, ik heb een hulp sinds vorig jaar voor bepaalde taken in huis om mij te ontlasten. Met name ‘zware’ klusjes zoals de badkamer (veel bukwerk) etc omdat ik vanwege mijn chronische darmziekte dat niet altijd even goed kan.
    Fijn joh dat je dagcurve beter is dan vorige keer. En dan dinsdag al terecht? Das al bijna! Hoe gaat het verder met je?
    @ Ummie, pannekoekenvreter:D! Leuk dat je het gezellig hebt gehad!
    @ Juffie...hoe is het bij jou?
    @ Truus....en bij jou?
    @ Jessie.....en bij jou?
    @ Lientje....en bij jou?

meiden, tis al bijna weekend....iemand nog plannen??
    voor vandaag allemaal een fijne dag!

Deel Deze Pagina