Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Jessie! Het zit ook allemaal niet mee de laatste tijd he. Ik hoop voor je dat het er woensdag beter uitziet. Wat bedoel je met de cyclus afbreken. Wat gaat er dan gebeuren??

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus en Debby: beterschap voor jullie beiden!

Lavendel: heerlijk lezen. Ik kan er tot nu toe nog weinig rust voor vinden. Wel haar naam is Sarah gelezen. Heb nog wel wat boeken liggen en normaal vind ik lezen altijd heerlijk.

Jessie: bah wat een rotnieuws:(

Ummie: Had een mk met 7 wk. Was een leeg vruchtzakje toen dus verder niets gezien ofzo..

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Er is heel wat gebept hier gisteren, ik was de hele dag weg vandaar mijn afwezigheid.

@Lavendel, ja dinsdag is idd al snel. Verders gaat het goed hier, dank je. En groot gelijk hoor, alle hulp kan gebruikt worden dus waarom niet.

@Zieken, beterschap dames!

@Truus, nesteldrang toegeslagen lees ik. Wel rustig aan doen he ivm je bi!

@Juffie, gezellig je zusje als logee.

@Mamatien, leuk een nieuwe foon. Die Galaxy ziet er idd gaaf uit.

@Jesse, hoe gaat ie bij jou meid? Wat zeiden ze in het zh?

@Debby, veel plezier met je man.

@Truus, slechte nacht gehad zo te lezen balen meid.

@Lavendel, lekker een middagdutje doen. Ga ik hier ook zo doen als ik mijn dochter op bed heb gedaan want ben moe.

@Ummie, vind je ook absoluut niet overdreven doen meid. En wat erg voor je man (wist niet dat ie egyptisch was, ben jij dat ook?) joh maar fijn iig dat het goed gaat met zijn familie. Hopelijk komt er gauw rust daar!

@Jesse, ow lees het al. Balen dat er geen eitje was die opgemeten kon worden, kunnen ze je dosis niet verhogen naar 150mg? Of slaat je lichaam ook met 100mg aan? Slik je iets anders naast Clomid?

@Hier, sinds gisteren gerommel inside. Continue harde buiken en weeën, en nu heeft uk de hik.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hvj: spannend hoor dat het begint te rommelen. Hier ook af en toe al wat. Nog geen weeen trouwens hoor. Vind het wel fijn (nog wel, hihi;)) Heb ik tenminste het idee dat mijn lichaam zich al wat klaar aan het maken is..

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Juffie, idd spannend en van mij mag het vanaf volgende week al komen hoor. Hoop dat dit het voorwerk is en niet niks. Jij en Truus zijn op dezelfde dag uitgerekend zie ik, en Debby en ik ook op dezelfde dag haha.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja grappig. Het wordt hier echt een babyboom binnen nu een paar weekjes:D

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, wellicht dat ze dat gaan doen, of iets anders proberen.. ik heb vorige ronde Clomid 50 gehad, was geen succes (ei op CD37), daarom deze ronde 100mg.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Juffie, denk het ook ja. Hopelijk volgt de rest (de nog niet zwangeren) ons gauw.

@Jessie, ow ok. Hopelijk slaat 150mg wel aan bij jou. Ik ben daar op een gegeven moment imuun voor geworden (of hoe ze het ook zeggen) en moest over op spuiten maar dat was gelukkig niet meer nodig.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie ik had mijn ei volgens mij ook pas op cd18 met de clomid dus het kan nog hoor!

ummie ik vind ook niet dat je je aanstelt. Het is toch een droom die kapot gaat :(

gerommel: Hier niet, alleen vanmiddag wel mega kramp boven mijn schaambot, ik hoop dat de baby is begonnen met indalen ofzo. Dat het daar vandaan komt.

Hier vanmiddag even naar een kinderkledingwinkel geweest. Leuk geshopt voor mijn dochter weer.
    Daarna nog even gewandeld met de rolstoel en een broodje gegeten. De rolstoel is echt wel zwaar voor mijn man dus ik denk niet dat we maandag naar de dierentuin gaan...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: altijd leuk shoppen. Balen dat de rolstoel te zwaar is voor je man om de hele dag te duwen en jullie waarschijnlijk niet naar de dierentuin kunnen:(

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jessie, wat balen zeg.. Hopelijk is er woensdag wel een mooi eitje te zien. Heb je trouwens last van bijwerkingen van de Clomid?

Hvj, oeh spannend dat het aan het rommelen is geslagen bij jou!

Debby, even lekker er uit geweest vandaag dus en lekker geshopt! Wel balen dat het dagje dierentuin waarschijnlijk niet door kan gaan..

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jep, I know, maar de vorige keer had ik er eentje van 11mm op maandag en toen had ik de dinsdag een week later (dus na 8 dagen) een eisprong.. en aangezien er nu nog niets zat wat de moeite van het meten waard was (en de vorige rondes hebben ze er toen ook wel wat gemeten van 9mm op dag 11 t/m 17, maar die groeiden toen niet door) heb ik niet de hoop dat er volgende week al eentje springt. Maar inderdaad, het zou nog best kunnen dat er woensdag wel eentje van 11-12 mm zit die gaat doorgroeien, dus daar hopen we maar op!

@Truus, nee geen bijwerkingen gelukkig, tenminste manlief vindt het wel meevallen met mijn humeur ;)

@Hvj, spannend gerommel!

@Haar naam was Sarah, ben ik nu ook aan het lezen!

@Ummie, ik lees dat je man uit Egypte komt.. niet gek dat het nieuws je dan veel meer bezig houdt. Sterkte!

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee ik had juist gezegd dat ik niet ga, omdat ik een uur in de auto niet zie zitten. ook al rijdt mijn man dan, ik krijg na 20 minuten zo ontzettend rugpijn...dan kan ik niet een uur rijden...en dan ook nog later een uur terug.

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hvj, spannend hoor dat gerommel. en de hik dat vond ik altijd zo schattig, zo'n frummeltje in je buik met de hik :). dat vond mijn man ook altijd erg leuk. en nee, ik ben zelf niet egyptisch, gewoon 100 % NL.

Debby, wat fijn dat je er even uit bent geweest. ze hebben nu leuke aanbiedingen he. ik heb zelf vorige week ook even flink geshopt voor dochterlief. wel jammer dat het dierentuinuitje wrsch niet door kan gaan.

Jessie, ik hoop voor je dat wat Debby zegt uitkomt. hoe gaat het trouwens met je werk. kun je het nog een beetje combineren met de bezoekjes aan het ziekenhuis. ik weet nog dat ze daar bij mij in het begin behoorlijk moeilijk over deden. het ziekenhuis bij ons heeft ook echt rottijden. metingen zijn altijd tussen 10 en 12 uur, dus dan kon ik eerst naar werk (h'sum), uurtje werken en dan weer terug (almere) en na de meting weer terug naar h'sum pfff. hoop dat het voor jou makkelijker is!

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, wat een teleurstelling zeg. Ik hoop dat het alsnog komt en dat het anders wel lukt met de 150mg!
    @ Gerommel meiden…dus jullie gaan al bijna bevallen? Nou hier is het nog erg rustig, behalve dat de kleine uk vandaag ontzettend druk is.
    Verder vanmiddag dutje gedaan, maar echt slapen lukte niet. De rest van de dag alleen maar gelezen…heerlijk. Voor andere dingen heb ik geen puf vandaag:)

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Deb, jammer dat jullie maandag niet naar de dierentuin gaan? Is er niet nog een andere optie zodat jullie wel er op uit kunnen?

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, daar heb ik dan overheen gelezen, kan het me wel voorstellen hoor.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    geeft niets ;)

vanavond wordt het weer bankhangen...als mijn rug het toestaat of filmpje op de laptop in bed. Gisteravond ook een dvdtje gekeken...maar dat was zo'n foute b-film;)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Inmiddels weet mijn leidinggevende ervan, want ik probeer wel na werktijd te plannen maar dat lukt niet altijd. Gelukkig is Geertgen 's avonds ook open en is het ook maar 15 minuten rijden vanaf mijn werk. Nadeel is wel dat de wachttijden enorm kunnen zijn, dus het is niet zo: 15 min heen, 5 min by gyn, 15 minuten terug.. Maar afgelopen vrijdag ben ik om 17.50 geweest en nu woensdag om 17.20 dus daar heeft mijn werk geen last van!

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn dat ze ook 's avonds open zijn! ook fijn voor je man, dan kan hij misschien ook mee? ik ben vaak alleen geweest omdat het gewoon zulke onhandige tijden zijn en als het dan niet heel spannend was, ging ik wel alleen. wel balen van die wachttijden. maar ja, dat hoort er (helaas) een beetje bij...

Deel Deze Pagina