Hi Meiden.. Jullie hebben weer veel gekletst (ik heb helaas niet alles kunnen onthouden). @ Ummie... nog meer knuffeltjes voor jou, ik lees dat je man uit egypte komt wat een ellende daar en vooral wat een pech weer voor jullie.. pff!! @ Jessie... wat balen weer, hopelijk hebben jullie snel een keertje beter nieuws. Die teleurstelling elke keer is.. pfffff.. Hoe gaat het met de babietjes???? Zijn ze al onderweg... Wat een verhaal trouwens van dat meisje op het forum van 26jaar wat overleden is (ik weet niet of jullie het gelezen hebben)... ik was er helemaal stil van. Ik had zin om een avondje lekker tv te kijken, maar er was echt geen bal op de tv vanavond... (beetje jammer)..
Ja, hij is eigenlijk altijd nog mee geweest, behalve afgelopen vrijdag. Voor hem is rond 5-6 uur precies rond de tijd om te melken en dus minder handig.. maar woensdag gaat hij wel weer mee!
Ja, dat is waar ook, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Maar fijn dat hij tot nu toe vaak mee is geweest. Ook al is het 'alleen maar' een meting, toch is het wel fijn...
Zondag 30jan= babydag haha Ik hoop het voor jullie!heb je extra tijd met babytje voor jullie weer moeten wermken!!
mamatien, jij hebt toch begin februari geslachtsbepaling? of heb je dat weer afgezegd, ik zie het namelijk niet in je lijstje staan (in je handtekening).
Hallo meiden hier ben ik weer, ik lees elke dag mee, heb alleen niet zo heel veel te melden, vandaar dat het lijkt of ik afwezig ben, maar dat ben ik niet hoor. Ik voel dat hier de spanning al gaat stijgen ... ben zo benuieuwd wanneer het eerste beebje hier zich komt melden ... ZUCHT, afwachten maar. Hier gaat alles verder zijn gangetje ... ik weet zeker dat ik gisteren mijn ei heb gehad ... en wat een eipijn, niet normaal gewoon. Dit heb ik nog nooit meegemaakt ... de hele tijd voelde ik mijn baarmoeder samentrekken, heb dit nog nooit zo mee gemaakt, wat een pijn deed dit, herkent iemand dat misschien ? Maar wel mijn ei op CD 15 ... ook dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit betekend dat ik nu op een cyclus van 29 dagen kom voor eerst in mijn leven ... hopelijk betekend dit dan ook goed nieuws over 2 weken. O ja, ben gestopt met roken, gaat nu echt heel goed, heb 9 dagen niet gerookt, ben zo trots op mezelf Ummie en Jessie, hopelijk volgt jullie vruchtbare eitje ook spoedig meiden!
Mirtjuh zwaait terug naar Lavendel. Neem lekker je rust meis, goed dat je zo naar je eigen lichaam luistert!
Hi meiden... *zwaait terug naar lavendel*... doe rustig aan hé meid @ Mirtjuh.. toen ik net met de pil gestopt was heb ik ook een paar keer een hele pijnlijke ei gehad, alleen daarna niet meer. Ik vond persoonlijk wel erg vervelend... kon amper zitten of lopen van de pijn, dus was blij dat het daarna niet meer is geweest. Ik heb het ook tegen de gyn toen der tijd gezegd en ze zei dat dat wel eens kon gebeuren. Ik heb ook wel eens een eisprong bloeding gehad en de gyn zei waarschijnlijk komt dat gewoon omdat het een groot ei is geweest. Ik hoop in ieder geval dat het voor jou goed iets betekend en je over 2weken een positieve test hebt... ik zal voor je duimen. Ik ben nog steeds aan het bloeden al bijna een week, zou het kunnen dat ik een te lichte pil slik nu???? Fijne dag...
Dank je wel Lientje voor je antwoord ... dus dan heb ik waarschijnlijk een vroeg en groot ei Whhhhaahh Ik zal me nu maar niet van alles in mijn hoofd gaan halen Vervelend dat je zo lang bloed, ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met pil, want deze slik ik al jaren niet meer, ik kan jou helaas niet helpen dus
Lavendel, doe het maar rustig aan hoor. Mirtjuh, ik heb de laatste tijd eigenlijk altijd een pijnlijke eisprong. dan kan ik haast niet meer zitten en lopen, dit duurt soms wel een paar dagen. ik heb het eens aan mijn gyn gevraagd en zij zei: 'dat kan gebeuren' en verder niets, dus tsja, het is niet anders. het is in elk geval wel fijn om te weten wanneer je ei is. hopelijk is het een goed teken voor jou!! Lientje, wat vervelend voor je meid, ik kan je helaas niet helpen, hier heb ik niet zoveel ervaring mee...
zwaai ook alleen even. Vanmorgen visite gehad en straks feestje bij de buren. Nu dus nog heel even uitrusten. Kom vanavond vast nog wel even.
Veel plezier Juffie! Jah Ummie, om je de waarheid te zeggen, ik vind elke cyclus wel weer iets om hoop uit te putten, maar helaas nog steeds zonder resultaat, Dus we zullen nog wel zien hoor meis, ik probeer toch met beide voetjes op de vloer te blijven. Maar wat jij zegt ... ik kon ook niet meer zitten of lopen ... ben dus maar even naar bed gegaan ... eenmaal uit bed gekomen nog een ovu testje gedaan die was negatief, 's ochtends om 7 uur was hij nog positief, vandaar dat ik dus denk dat dat mijn ei was. En nog even een vraagje ... hoelang duurt het nu voordat de zaadjes na het klussen de reis in de baarmoeder hebben afgelegd? Op ene site staat 12 tot 24 uur en op de andere site 30 minuten, tja het is nogal een verschil natuurlijk. Wij hadden namelijk 's ochtends rond 09.00 uur nog geklust, misschien toch te laat ???
Goeiemiddag! Hier nog geen baby hoor dus denk niet dat 30 januari babydag word Mirtjuh, wat goed dat je gestopt bent met roken, volhouden! Ei pijn herken ik trouwens niet, maar wat fijn dat je eitje zo vroeg gesprongen is deze keer! Wil je niet blij maken met een dood vogeltje, maar mijn vroegste ei was op CD18 en die ronde was het raak. Lientje, ja ik zei het van de week al tegen je dat je pil misschien te licht is. Ik weet het ook niet maar vind het wel apart dat je al een week bloed.. Hier verder nog steeds keelpijn, niet normaal. Heb ook bijna geen stem meer, echt irritant. Vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat het over gaat want normaal heb ik nooit zolang er last van.
Truus, maak jij mij niet blij met een dood vogeltje dan doe ik dat zelf wel ... ik vind elke maand wel weer iets waar ik hoop van krijg Beterschap, ik hoop dat je geen keelontsteking hebt!! Misschien morgen even de ha bellen??
Mirtjuh, bij mij stopt de eipijn vaak ook vrij plots. In ene merk ik dat ik weer normaal kan zitten. Ik ga er dan vaak maar vanuit dat mijn eitje vlak daarvoor is gesprongen. Wat betreft de 'reistijd', ik heb geen idee hoor, maar als je 's ochtends nog pijn had dan denk ik dat je nog wel mooi op tijd geklust hebt. Het eitje blijft volgens mij iig 12 uur 'beschikbaar' en de 'reistijd' is zeker minder. Ik kan mij echt niet voorstellen dat het 24 uur is, dat lijkt mij errug lang. Ha, ha, ja Truus weet altijd wel iets te vinden om ons optimistisch te houden, maar ik hoop voor Mirtjuh dat het klopt! Truus, wat vervelend van je keelpijn, misschien idd even de ha bellen? Als je haast niet meer kan praten...